Receptionist garage
IZEGEM
We zijn op zoek naar een vriendelijke, klantgerichte, commerciële, sterk administratieve persoon met zin voor
verantwoordelijkheid en organisatie.
Jouw takenpakket:
Planning, aansturen atelier 3 techniekersFacturatie van het atelierUpselling, accessoires, assistance, airco service….Afspraken inplannen klanten, onthaal klantenPlanning polyvalente medewerkersOnderdelen bestellenMails klanten snel behandelen en goed opvolgen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Diksmuide, België
Functieomschrijving: Dossierbeheerder Landbouw
Titel: Dossierbeheerder Landbouw - Agro-expert
Locatie: Kantoor in Diksmuide
Over de Functie
Heb je al enige ervaring als boekhouder en wil je meer leren over accountancy binnen de landbouwsector? Dan is een job bij SBB als dossierbeheerder landbouw – agro, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Diksmuide.
Je Nieuwe Job in ’t Kort
Je ondersteunt onze klanten in de landbouwsector met hun administratieve dossiers, waaronder:
Aangiftes mest en waterDe verzamelaanvraagSubsidieaanvragen (VLIF)
Daarnaast beheer je de bedrijfseconomische boekhouding en stel je administratieve dossiers op punt. Als de adviseur afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan je senior collega.
Iets Voor Jou?
Heb je al een eerste ervaring in de landbouwsector en ben je enthousiast om bij te leren? Dan ben jij de dossierbeheerder landbouw die wij zoeken. Naast administratieve vaardigheden ben je ook goed met mensen. Bij ons krijg je volop de kans om je vakkennis verder te ontwikkelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
DIKSMUIDE
Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een Senior Dossierbeheerder die ons team komt versterken.
Wat ga je doen?
Je beheert zelfstandig en van A tot ZJe stelt jaarrekeningen op en verzorgt de bijhorende fiscale aangiften (personenbelasting en vennootschapsbelasting).Je adviseert klanten proactief over fiscale en boekhoudkundige optimalisaties.Je begeleidt en coacht junior dossierbeheerders en stagiairs.Je blijft op de hoogte van de nieuwste wetgevingen en ontwikkelingen binnen je vakgebied.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende / Onthaalmedewerker
Aalst
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken! Voorstelling bedrijf Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel in de automotive sector. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan. Taken Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt.Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Aarschot, België
Vivaldis Office Geel zoekt ...... RECEPTIONIST AUTOMOTIVE!
Waar moet je zijn?
AarschotGarage
Wat moet je doen?
Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist Garage
Wilsele, België
Heb jij een passie voor de autosector?
Commercieel en communicatief ingesteld?
Durf jij klanten te helpen in het Nederlands, Frans en Engels?
Onze klant Leuven, een autoverdeler, is op zoek naar een Receptie medewerker:
Je bemant de balie/ naverkoop. Je ontvangt de klanten op een vriendelijke en professionele manier. Je staat de klanten zowel persoonlijk als telefonisch te woord. Je maakt offertes op voor herstellingen. Ook sta je in voor het opstellen van de facturen en handelt de betalingen hiervan af. Je bent het spilfiguur tussen de werkplaats, het magazijn en de receptie. Je zorgt voor de correcte bezetting, plannings, organisatie en opvolging van de werkplaats.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
KORTEMARK
Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.
Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: van orderverwerking en -bevestiging tot de opvolging van leveringen.
Naservice
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Wat mag je verwachten:
Na een grondige interne opleiding, sta je in voor het beheren en opvolgen van je eigen dossiers en klanten van A tot Z.Met jouw deskundig advies zorg je voor een boekhoudkundige en fiscale optimalisatie van de kmo’s en eenmanszaken waar jij verantwoordelijk voor bent.Naast een deskundige adviesverlening ben je verantwoordelijk voor het indienen van fiscale aangiften en het opstellen van balansen. Ook het inboeken van aan- en verkoopfacturen maken deel uit van je takenpakket.Indien je reeds ervaring hebt met het opmaken van een financieel plan en budgetteringen, kan je deze verantwoordelijkheid ook hier opnemen.
Hierbij kan je rekenen op de ondersteuning en knowhow van je ervaren collega’s. Jouw klanten zijn voornamelijk Kmo’s, zowel vennootschappen als zelfstandige ondernemers.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende bouw
Westende, Middelkerke, België
Voor onze klant, een technisch bedrijf regio Westende, zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Als administratief bediende heb je een fundamentele rol in het ondersteunen van de operationele activiteiten.
Een greep uit je (toekomstig) takenpakket:
Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie per e-mail en per postOndersteuning van het management bij diverse administratieve takenOndersteuning algemene telefonieOpvolgen van de social media pagina's.Essentiële schakel binnen ons wegenbouwbedrijf van de verschillende afdelingen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround Administratief Bediende
Ieper, België
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren Allround Administratief Bediende + onthaal om ons team in Ieper te versterken. Als Allround Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende taken binnen ons bedrijf, variërend van contract- en prijsbeheer tot klantenadministratie en Onthaal & telefonie
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor de afdeling leeggoed;
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow.Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen.Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers.Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor offerte en orderverwerking voor 20 uren;
Je digitaliseert orders en offertes met oog voor detail en efficiëntie.Je leert onze productcodes door en door kennen, zodat je de aankoopdienst correct kan aansturen.Je werkt nauw samen met het sales- en aankoopteam voor een feilloze digitale flow.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Ieper
Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard
Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Ieper, België
Functieomschrijving: Dossierbeheerder Landbouw
Titel: Dossierbeheerder Landbouw - Agro-expert
Locatie: Kantoor in Ieper
Over de Functie
Heb je al enige ervaring als boekhouder en wil je meer leren over accountancy binnen de landbouwsector? Dan is een job bij SBB als dossierbeheerder landbouw – agro, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Ieper.
Je Nieuwe Job in ’t Kort
Je ondersteunt onze klanten in de landbouwsector met hun administratieve dossiers, waaronder:
Aangiftes mest en waterDe verzamelaanvraagSubsidieaanvragen (VLIF)
Daarnaast beheer je de bedrijfseconomische boekhouding en stel je administratieve dossiers op punt. Als de adviseur afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan je senior collega.
Iets Voor Jou?
Heb je al een eerste ervaring in de landbouwsector en ben je enthousiast om bij te leren? Dan ben jij de dossierbeheerder landbouw die wij zoeken. Naast administratieve vaardigheden ben je ook goed met mensen. Bij ons krijg je volop de kans om je vakkennis verder te ontwikkelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
IEPER
Bij Vivaldis zijn we op zoek naar een Administratief Bediende Logistiek voor een toonaangevend bedrijf in de transportsector gevestigd in Ieper. Ben je op zoek naar een dynamische en veelzijdige functie binnen een stabiele sector? Heb je een passie voor administratie en uitstekende communicatievaardigheden? Lees dan snel verder!
Functieomschrijving:
Als Administratief Bediende Logistiek ben je het kloppend hart van onze operaties. Je staat in voor het efficiënt beheren van telefoon- en mailverkeer, waardoor je een cruciale rol speelt in de vlotte communicatie met onze klanten en partners.
Jouw verantwoordelijkheden:
Beantwoorden en beheren van inkomende telefoongesprekken en e-mails.Administratieve ondersteuning bieden aan het logistieke team.Bijhouden van nauwkeurige en up-to-date administratie.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Bijdragen aan de continue verbetering van onze dienstverlening.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Roeselare
Functie:
Als Dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats Carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder voor het atelier. Daarnaast sta je ook in voor alle administratieve opvolging en zorg je ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Onthaal van klanten aan de receptieHet opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto's inHet correct afhandelen van de administratie per dossierHet beheren van de planning van vervangwagensOpmaken van offertes en bestekkenHet bestellen van onderdelen voor de wagens in samenspraak met de WerkplaatsverantwoordelijkeFacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Office 050 89 52 23 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.