Jobs

Jobs

212 Jobs gevonden

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Technisch administratief bediende werkvoorbereiding

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Logistiek analist - ondersteuning admin/operations    Takenpakket Ondersteuning operations / logistiek proces op administratief vlak (nakijken routes chauffeurs, rij- rusttijden, CMR's, opmaak rittenbladen/vrachtbrieven, input nieuwe klanten, ...)Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, motivatie + vlotte communicatie chauffeurs, meedenken aan verbeteringen zoals nieuwe routes, ...Ondersteuning algemene admin, telefonie/mailKlantendossiers beherenIT kennis: input VB. in Business Central
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!  Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor  Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden: Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier 
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder met administratieve taken

Heusden-Zolder

Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker? Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals: opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende- calculator

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatie   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Bouw, elektriciteit   Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, tekeningen...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen + finalisatie met verantwoordelijke en projectleidingOffertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Rechterhand firma verantwoordelijke/ projectleiding  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Mol, België

  Vivaldis Office Geel zoekt ....... COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!   Waar moet je zijn? MolSpecialisatie: Grondwerken, geothermie, bodemgebruik, verwarming, ...  Wat moet je doen? In deze functie ondersteun je de organisatie op administratief, organisatorisch en commercieel vlak. Beantwoorden van e-mails en telefoontjes van klanten en collega’sRegistreren en opvolgen van offerteaanvragen en toewijzen aan de juiste collegaOpmaken van kleinere (standaard) offertesBijhouden van klantgegevens en communicatie in ERP-systeemIntern signaleren van commerciële kansenOpmaken van werkorders en bijhorende attesten voor afgeronde projectenArchiveren en digitaliseren van documenten en projectdossiers Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be  
Technics EmployeesMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende toonzaaladvies interieur/bouw

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur balie-toonzaaladviesWaar moet je zijn? Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, interieur Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, nacalculatie, klantendossiers beheren ...Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ... 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...   Waar moet je zijn?Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende- klantadviseur/begeleiding

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding/advies.   Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouwprojecten, schrijnwerk, ruwbouw, ... Takenpakket Analyse bouwdossier/lastenboek/technisch planJij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met bestaande als nieuwe klanten Opmaak offerte op maat + bespreken project / uitvoering en projectplanning met projectleiderAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Inspringen in toonzaal om project te bespreken, verkoopsdossier afsluiten, bouwdossier administratief in orde brengen met de nodige puntjes op de I zodat de projectleider kan starten met de opleveringJe overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan de projectleider/aankoop/calculatieOpvolgen, registreren en rapporteren + toetsen uitvoerbaarheid/ haalbaarheidIndien nodig extra info bekomen om het dossier te vervolledigen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ... Takenpakket   De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende- adviseur shop bouwmateriaal

Ravels

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- adviseur shop bouwmateriaal Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS ...  Takenpakket   De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersOrderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak   
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve bediende bouwsector/studiedienst aanbesteding

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende bouwsector/studiedienst aanbesteding met FIRMAWAGEN!   Waar moet je zijn? Regio Geel Specialisatie: Grote bouwprojecten A-Z, renovatie, leidingtechniek, ... Belangrijk: Bachelor denkniveau + sterke basis Frans Takenpakket   Administratie all day long: Je fungeert als rechterhand van de projectmanagersAdministratief ontlasten bouwkundige collega's: Aanmaken projectdossiers/nummers, verwerking in CRM database, beheer aanbestedingen zoals controle documenten, informatie indienen, vergunningen aanvragen mbt renovatieprojecten (bruggen, tunnels)Opvolging toolboxmeetings, overzichten opstellen, intentieverklaringen beherenUitsturen offertes / prijzen voor onderaannemers- leveranciersDurven bellen VB. opvolging offerteIndien nodig een bezoek brengen aan de werfOpmaak referentiedossiers mbt afgewerkte projecten + projecten administratief opstarten
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Schoten

Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.   Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijds technisch & administratief bediende

LOMMEL

Voor onze klant in Lommel zijn we op zoek naar een halftijdse technisch & administratief bediende. Je zal iemand zijn die ondersteunend werkt op verschillende vlakken en zowel administratief als technisch bezig bent. Zo krijg je onder andere volgende taken toegewezen: Aannemen van binnenkomende telefoonsAfspraken inplannen voor de technische dienst en verkoopsdienstInstaan voor het regelen van leveringen en stockbeheerKlanten ontvangen in de toonzaal en voorzien van een uitlegHet magazijn mee op orde houdenBestellingen klaarzetten in het magazijn zodat de projecten opgestart kunnen wordenStock bestellingen klaarleggenOpmaken van bestellingen...
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Lommel, België

Wil je graag deel uit maken van een groeiende organisatie? Lees dan zeker verder! Wij zijn op zoek naar een gedreven administratief bediende voor een bedrijf te Lommel. Je zult werken in een dynamische productie omgeving binnen de auto-industrie.   Jouw takenpakket zal bestaan uit: Productieondersteuning: jij zorgt ervoor dat de juiste pakbonnen en checklists klaarstaan voor operations en inpak, en checkt of er voldoende voorraad beschikbaar isLogistieke ondersteuning: jij stelt afhaaldocumenten op voor vrachten, aanhangwagens en onderdelen, zoals laaddocumenten en afhaallijstenAlgemene ondersteuning: van mailbox beheer tot het verwerken van pakketjes en post, jij houdt alles soepel draaiende  
OfficeAutoVoltijdsTijdelijk

Technisch administratief bediende

Lommel

Voor onze klant in Lommel, gespecialiseerd in ventilatiekanalen, zijn wij op zoek naar een gemotiveerd technisch administratief bediende. Wat houdt deze job in: Je bent verantwoordelijk voor de na-service en het onderhoud van onze ventilatiekanalen voor onze klanten over heel Vlaanderen;Je staat onze klanten te woord en je helpt hen verder waar nodig;Je maakt offertes op;Je plaatst bestellingen;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke na-service en je zorgt ervoor dat hij/zij volledig mee op de hoogte is.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Lommel, België

Onze klant heeft de eerste volledig geautomatiseerde leeggoedcentrale van de Benelux. Via de centrale worden alle soorten bakken en flessen leeggoed opgehaald, gesorteerd , eventueel gewassen en terug bezorgd aan de brouwerijen om weer gevuld te worden.      Beheren en stroomlijnen van de administratieve processen Optimaal analyseren en in kaart brengen van de vragen en behoeften van de klant / geproduceerde volumes, zodat het productieproces efficiënt ingepland kan worden.Organiseren en administratief afpunten van de retours en leveringen.Organiseren van de transporten in samenspraak met de transportfirma en waar nodig na contact met de brouwerijen.Opstellen van rapporten in functie van de KPI’s en haalbaarheid van het productieplan op korte en lange termijn.Opmaken van correcte klantenfiches en handleidingen. Sales support Onderhouden van positieve relaties met klanten en ondersteuning bieden bij verzoeken en vragenOpmaken en beheren van de tarieven, dit communiceren naar de klanten alsook deze tarieven ingeven in het ERP-pakket.Opvolgen van de toepassing bij facturatie van de gemaakte commerciële afspraken met de brouwerijen. Voorraadbeheer Zorgen voor het stockbeheer van de geproduceerde en de nog te produceren goederen.Behoefte bepalen, aan de hand van de opgemaakte planning, van de producten die noodzakelijk zijn om te produceren (lege bakken,…).Opvolgen van de voorraden van de hulpstoffen, paletten productie en de nodige bestellingen hiervoor plaatsen (indien nodig na overleg met de directie).Voorbereiden van de stocktelling (opmaken tellijsten,…) alsook de uitgetelde stocklijsten verwerken. Facturatie Voorbereiden alsook effectief factureren van retours / leveringen / producties en logistiek aan brouwerijen en overige klanten.Controleren van de transportdocumenten en de opgemaakte leeggoedbonnen, zodoende er overgegaan kan worden tot een correcte financiële afhandeling.Opvolgen en controleren van de binnenkomende facturen van de brouwerijen en leveranciers.Aanmaken van nieuwe artikels in het ERP systeem.
OfficeTransportDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een boekhouder A-Y? Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren: Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder automotive

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!