Logistiek Bediende vast contract
Sint-Eloois-Vijve
Voor een familiaal bedrijf met uitstekende reputatie & een glasheldere visie, zijn wij op zoek naar een Logistiek planner!
Je krijgt een boeiend takenpakket, waar je een tandem vormt met je collega's van transport en van de productiesites!
Dagelijks plannen en bijsturen van de aardappelbevoorradingHoofdcontactpersoon zijn voor telers, transporteurs en de aankoopdienstOrganiseren van de transporttoewijzing en opvolgen van aardappelophalingen bij leveranciersZorgen voor een rendabele en efficiënte logistieke coördinatieAdministratieve opvolging via ons ERP-systeemActief bijdragen aan continue verbetering en digitalisering van processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker | metaal
Wielsbeke, België
Voor onze klant in de metaalsector, zijn we op zoek naar een logistiek medewerker metaal:
Jij als logistiek medewerker metaal, staat in voor:
Allround inzetbaar in het atelierCorrect laden van de vrachten met de rolbrug;Je controleert steeds de volledigheid van de vrachten aan de hand van voorziene vrachtlijstenJe voert kwaliteitscontrole uit op de afgewerkte stukkenJe ontvangt goederen en stockeert deze op de juiste plaats met de heftruck
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker l onmiddellijke opstart
WIELSBEKE
Als allround medewerker in ons atelier speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van de werkzaamheden. Je takenpakket is gevarieerd en je ondersteunt waar nodig:
Laden van vrachten met behulp van de rolbrugControleren van vrachten op volledigheid aan de hand van vrachtlijstenUitvoeren van kwaliteitscontroles op afgewerkte producten voor ze vertrekkenOntvangen en correct stockeren van inkomende goederen met de heftruckBijspringen in het atelier waar extra hulp nodig isMeewerken aan een nette, veilige en efficiënte werkplaats.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
Nazareth, België
Voor onze klant te Nazareth, zoeken we een Logistiek Bediende / Magazijnier. De functie zal in daguren zijn.
Het verzendklaar maken van goederen (scanning, kwaliteitscontrole, inpakwerk, administratieve afhandeling, op transport zetten)
InterimPapierVoltijdsTijdelijk
Logistiek administratief bediende
Antwerpen 2030, Antwerpen
Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).
Functieomschrijving:
Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker
Bree, België
Vivaldis Interim is op zoek naar een bekwame en enthousiaste magazijnmedewerker met administratieve ervaring voor een toonaangevende cliënt in de auto sector, gespecialiseerd in aanhangwagens, opleggers en caravans.
Functieomschrijving:
Binnenkomende goederen controleren en labelen;Lossen van binnenkomend materiaal met behulp van de heftruck - reachtruck of rolbrug;Producten stockeren op de correct plaats in het magazijn;Stockcontroles uitvoeren;Defecten en afwijkingen melden;Opvolgen van de verzendingen;...
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistieke medewerker voor een modehuis
IXELLES
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een gedreven logistiek medewerker.
Ben jij flexibel, nauwkeurig en klantgericht? Dan hebben wij een interessante opdracht voor jou!
Je ondersteunt de logistieke en administratieve processen en bent verantwoordelijk voor het vlot verloop van leveringen, het voorraadbeheer en de klantenservice. Je werkt nauw samen met het commerciële team om een efficiënte en kwalitatieve service te garanderen.
Onze klant biedt een opdracht van 6 maanden, met mogelijkheid tot verlenging afhankelijk van de noden en jouw prestaties.
Takenpakket
Ontvangst en verwerking van goederen in het ORLI-systeemOpmaak van leverings- en facturatiedocumentenOrganisatie en opvolging van leveringen (chauffeur, TNT of externe partner)Klantencontact via telefoon en e-mail in NL/FR/ENGVoorbereiden en opvolgen van herbevoorrading, ruilverzoeken en orderbevestigingenBeheer van het magazijn en voorraad (incl. bijbestellingen en destockage)Ondersteuning bij seizoensvoorbereiding (klantenlijst, voorschotten, systeemupdates)
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistics Outbound Coordinator
ITTERBEEK
Verantwoordelijkheden
Coördineren van uitgaande zendingen en zorgen voor een vlot verloop van alle transportenBeheren van slotboekingen en klantenafsprakenOrganiseren van ophalingen bij leveranciersZorgen dat leveranciers tijdig voorzien worden van leeggoedSnel en efficiënt oplossen van problemen tijdens transport en leveringKlanten correct informeren over leveringen en eventuele wijzigingenAanvragen en controleren van exportdocumenten bij de douanevertegenwoordigerOnderzoeken van klantenklachten en opstellen van concrete actiepuntenBijhouden en analyseren van logistieke gegevens en rapportages in ExcelVerantwoordelijk voor de dagelijkse transportplanningVerwerken van bestellingen in Navision
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
In welk bedrijf zal je werken?
Het bedrijf is actief in het opslaan en leveren van gekoelde en droge voedingsproducten.
De werkplaats is in Rieme, in een industriezone = gemakkelijk bereikbaar met de auto (NIET met het openbaar vervoer)
We zoeken voor onze partner een logistiek bediende in dagdienst!
Maandag tot vrijdag = geen weekend
Je takenpakket als administratief/logistiek bediende zal bestaan uit:
Deel customer service -- klantendienstOndersteuning adminsitratieve dienstAdministratieve behandeling van het stockbeheer, in-house WMS systeem,...Verwerken van orders, klaarmaken van orders,...
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
Gent, België
Enige ervaring in de logistieke sector? Dan ben jij onze kandidaat.
Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek Coordinator!
Dit zijn je werktaken 🔨
Jij controleert en beheert de logistieke planningHet plannen van nieuwe klantenJe werkt 2 dagen per week in Neder-Over-HeembeekDe vooropgestelde KPI’s en deze volg je goed op zodat de targets behaald wordenJe werkt samen met de Customer Service Medewerkers met als doel een sterke klantenservice en klachtenbehandeling te garanderen.Je staat ook in nauw contact met sales, vervoerders en je logistieke collega’s.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Logistiek Bediende
SINT-TRUIDEN
Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de betonindustrie.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als logistiek administratief bediende bestaat uit:
De dagelijkse logistieke processen coördineren en organiseren;Transportdossiers en vrachtdocumenten opstellen en tot in de puntjes controleren;Laadlijsten maken en de uitvoering ervan nauwgezet opvolgen;Transporten regelen en hierover helder communiceren met klanten;Inkomende leveringen controleren en administratief verwerken;De communicatie met leveranciers en klanten stroomlijnen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant te Geel, actief in de waterzuivering, zoeken wij dringend een magazijnier:
Uitvoeren van kleine montage en herstellingswerken,Werkvoorbereiding en stock beheerBedienen rolbrugalgemene magazijntakenrijden met heftruck
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij een enthousiaste en praktische werker met een sterke affiniteit voor logistiek en terreinbeheer? Dan hebben wij een interessante opportuniteit voor jou!
Als Logistiek medewerker/terreinmedewerker ben jij verantwoordelijk voor de effectieve uitvoering en opvolging van onze logistieke activiteiten, zowel op ons terrein als op diverse werven.
Wat ga je doen?
Verwelkomen van chauffeurs: Jij leidt de chauffeurs naar de juiste plekken op het terrein en zorgt voor een vlotte doorstroom van het verkeer.Logistieke planning: Je bent verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van transporten, zodat de goederen efficiënt en op tijd worden afgehandeld.Administratief beheer: Je houdt een nauwkeurige administratie bij van leeggoed en transportactiviteiten, en zorgt ervoor dat alles correct wordt gedocumenteerd.Veiligheidsbewaking: Je draagt bij aan een veilige en georganiseerde werkomgeving door ervoor te zorgen dat het terrein netjes is en voldoet aan de veiligheidsvoorschriften.Samenwerking: Je werkt nauw samen met collega’s en externe partners om de logistieke processen optimaal te laten verlopen.Je controleert en bedient de roterende verreiker met hijsfunctie en bent verantwoordelijk voor het hijsen en verplaatsen van lasten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
HERENTALS
Voor een familiebedrijf in de houtsector is Vivaldis Office GEEL op zoek naar een logistiek verantwoordelijke in regio Herentals.
Hoe zal je dag er uitzien?
Verantwoordelijk voor klantenordersBeheer van vast cliënteel met vaste leverdagenPlannen van leveringen per klant en datumOpvolging van orders in productieContact opnemen met klant bij vertraging voor nieuwe leverafspraakAanspreekpunt voor klanten en dienst naleveringPlanningen opmaken voor de chauffeurs die de leveringen doenJe werkt nauw samen met de teamleader van productie en de inpakkers
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij organisatorisch sterk? Ben je stressbestendig? Heb je een goed geografisch inzicht? Check, check, check? Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende/ planner die we zoeken regio Brugge. Jouw werkdag:
Als logistiek bediende sta je in voor de verwerkingen van de afroepen van de elementen. Je maakt transportbonnen aan.Je maakt vrachtindelingen op. Je neemt de transportplanning voor je rekening. Je bepaalt steeds de prioriteit voor het laden van de vrachtwagens (opleggers). Je communiceert dit met de verantwoordelijke van de productie. Je hebt rechtstreeks contact met de transporteurs.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als logistiek medewerker speel je een cruciale rol in het coördineren en verwerken van machineonderdelen. Je zorgt ervoor dat de logistieke processen soepel verlopen en dat alles op rolletjes loopt. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Ontvangst en Verzending: Je bent verantwoordelijk voor de vlotte afhandeling van binnenkomende en uitgaande zendingen.Logistieke Taken: Rijden met heftruck/reachtruck (met attest/ervaring) en het uitvoeren van diverse taken zoals het laden en lossen van vrachtwagens en het verplaatsen van materialen binnen het magazijn.Goederenbeheer: Je sorteert, controleert en labelt goederen om een efficiënte logistieke stroom te waarborgen, en houdt de voorraad nauwlettend in de gaten.Administratieve Verwerking: Je verzorgt nauwkeurig de stockflow en de administratieve afhandeling van zendingen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
NIEUWPOORT
Voor onze klant te Nieuwpoort zijn wij op zoek naar een tijdelijk logistiek bediende.
Hoe ziet jouw dag eruit?
• Je behandelt samen met je collega’s de telefonische oproepen en mails voor administratie m.b.t. de verzendingen naar onze internationale klanten.
• Je regelt de transporten van onze systemen voor onze klanten en distributeurs. Daarbij horen ook alle vereisten (douane) formaliteiten.
• Je volgt ook de betalingen op in samenwerking met onze Finance, alvorens de verzendingen finaal te bevestigen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.