Jobs

Jobs

14 Jobs gevonden

Filiaalverantwoordelijke

RONSE

Vivaldis Office Geel zoekt Vliegende filiaalverantwoordelijke!   Waar moet je zijn? Regio Geel - Mol   Specialisatie: elektro   Wat moet je doen als vliegende filiaalverantwoordelijke?   U onthaalt de klant met de glimlach.U informeert en geeft de klant professioneel advies.U bent bekwaam om de winkel goed te onderhouden en de producten mooi uit te stallen.U bent accuraat en kunt de dagelijkse kassahandelingen goed uitvoeren.Een verkooppunt organiseren.Verkoopresultaten analyseren.Verkoopdoelstellingen bepalen.Aanpassingen voorstellen volgens de verkoopresultaten.Een prijsstrategie ontwikkelen.Promotieacties organiseren.Boekhoudkundig beheer uitvoeren.De personeelsbehoefte bepalen.Opleidingsnoden bepalen.Medewerkers aanwerven.Het voorraadbeheer superviseren.Leveranciers, onderaannemers of dienstverleners selecteren.Intern communiceren.De activiteiten van een organisatie coördineren.Geschillen- of klachtendossiers behandelen.De voorraad opvolgen.De verkoopsstrategie aanpassen aan een doelgroep of een product.De verkoopruimte inrichten.Bestellingen plaatsen.Producten of diensten verkopen.Producten en diensten voorstellen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Filiaalverantwoordelijke

Sint-Martens-Latem

Voor onze klant, een succesvol bedrijf actief binnen tegels, natuursteen en parket, gaan we op zoek naar een filiaalverantwoordelijke.   Jij als filiaalverantwoordelijke staat in voor:   Je begeleidt en voorziet dat het gevraagde resultaat behaald wordt;Je kan administratief je mannetje staan, evengoed aansturend als uitvoerend;Het gestroomlijnd houden van jouw filiaal op gebied van klantenadministratie, opvolgen nieuwe collecties, prijsaanpassingen, aansturen schoonmaakploeg,...Goede communicatie met alle diensten van de hoofdzetel en zet die dagelijks in om jouw filiaal te doen floreren;Jij toont het goede voorbeeld en bent vanzelfsprekend de ster verkoper van het filiaal;Andere verkopers zullen op jou beroep doen voor tips bij een veeleisende klanten;Je zorgt ervoor dat klanten die bij jou langskomen, ook terugkomen voor jou en jouw team;Oog voor trends en projecten in jouw regio;Door een commerciële teamgeest te creëren, weet jij steeds de targets te behalen.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Filiaalverantwoordelijke

Sint-Denijs-Westrem, Gent, België

Beschik je over minstens 2 jaar ervaring in de verkoop? Ben je gedreven en commercieel ingesteld? Heb je reeds ervaring in een leidinggevende functie?   Lees dan snel verder!   Voor een fijn bedrijf in België (gespecialiseerd in telecom), zijn we vandaag op zoek naar een verantwoordelijke voor de winkel in Sint-Denijs-Westrem. Jouw verantwoordelijkheden: Dagelijkse leiding: Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden en zorgt ervoor dat de winkel er altijd aantrekkelijk uitziet en het assortiment up-to-date is.Expert in telecom en technologie: Je bent het aanspreekpunt voor je team bij vragen over diensten en promoties van merken als Telenet, BASE, Eneco, Apple, HP en de nieuwste technologieën zoals robots.Klantgerichtheid: Jij en je team zorgen ervoor dat elke klant met een glimlach de deur uitgaat. Bij eventuele problemen blijf jij rustig en voorkom je escalaties.Team management: Je beheert de werkroosters, opent en sluit de winkel, en stuurt samen met de bedrijfsleider het team aan. Daarnaast begeleid en motiveer je je verkoopteam en zorg je voor een vlotte inwerking van nieuwe medewerkers.Verkoopdrive: Je krijgt energie van verkopen en het behalen van commerciële en financiële doelstellingen.
InterimBureauVoltijdsVast contract

Filiaalverantwoordelijke

GENT

KANTOORHOUDER GOUDWISSELKANTOOR Goudwisselkantoor zoekt een Kantoorhouder voor één van hun vestigingen! Waar kom je terecht? Je komt te werken in een Goudwisselkantoor, waar de hoofdactiviteit bestaat uit de aan- en verkoop van edelmetalen zoals goud en zilver. Daarnaast handelt het bedrijf in munten, diamanten, oude bankbiljetten, uurwerken en oud speelgoed. Je kunt er ook terecht voor geldwisselactiviteiten.   Wat houdt de functie in? Als Kantoorhouder ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in jouw Goudwisselkantoor. Je combineert commercieel inzicht met nauwkeurigheid en verantwoordelijkheid: Je focust je op de aankoop en verkoop van edelmetalen (goud en zilver).Je handelt ook in munten, diamanten, oude bankbiljetten, uurwerken en oud speelgoed.Je voert geldwisselactiviteiten uit.Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van transacties, soms tot wel €100.000.Je zorgt voor een nette en professionele uitstraling van het kantoor.Je beheert de dagelijkse operatie, inclusief de eventuele planning van een "vlinder" (vervangend personeel) op jouw vrije dag(en).
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Branch Manager in de bouw sector

Gent

Ben jij ondernemend, dynamisch én een krak in het aansturen van een team? Voor de filialen Nazareth en Gent zoeken we één enthousiaste en ervaren Branch Manager.     Je bent verantwoordelijk voor de operationele werking van het filiaalJe draagt de verantwoordelijkheid over de commerciële activiteiten van het filiaalJe bent verantwoordelijk voor de logistieke activiteiten van het filiaalJe staat mee in voor het voorraadbeheer en organisatie van het magazijnJe speelt een sleutelrol in het managen van je team(s) en kan hen motiveren en begeleiden in het behalen van de commerciële doelstellingen.  
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Filiaalverantwoordelijke bandencentrale

Zaventem, België

Ben jij gepassioneerd door wagens en heb je een diploma of ervaring in Automechanica? Wij zijn op zoek naar jou! Voor een gekende garage te Diegem, zijn wij namelijk op zoek naar een automechanieker. Wat zal jij doen als automechanieker? Je voert onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit aan voertuigen;Je stelt diagnoses en lost technische problemen op;Je adviseert onze klanten over onderhoud en reparaties;Je zorgt voor kleine en grote onderhouden en kijkt de banden, remmen, ... na.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Site Manager

Zaventem, België

De firma is een dienstverlener in België en Noord-Frankrijk, gespecialiseerd in het onderhoud van technische installaties met het oog op energiebesparing.  Wij zoeken momenteel een Site Manager HVAC voor de regio Zaventem Wat zal jij doen als Site Manager? Je maakt de wekelijkse planning op voor de techniekers.Je bent tevens het eerste aanspreekpunt voor alle technische vragen van uw techniekers en stuurt hen aan voor verschillende onderhoudstaken (HVAC, sanitair, elektriciteit)Je gaat ter plaatse bij klanten om een eerste diagnose te stellen en depanneert de klanten zo snel mogelijk.Daarnaast werk je actief mee met de techniekers bij de klanten en stuurt hen bij waar nodig.Je werkt oplossingen uit en plaatst bestellingen bij de verschillende leveranciers, of andere onderaannemers.Je gaat in dagelijks overleg met de klanten en neemt deel en de geplande technische vergaderingen.Je boezemt vertrouwen in bij onze klanten, en realiseert ook verbeteringen en buitencontractuele extra projecten om de installaties te perfectioneren, en om extra zakencijfer en marge te genereren.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Site manager

Heusden-Zolder

Voor onze klant gespecialiseerd in transportinfrastructuurwerken zijn wij op zoek naar een site manager regio West-Oost Vlaanderen. Hoe ziet jouw dag eruit? Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van één of meerdere werven/projecten.Je staat in voor de werkvoorbereiding, de analyse van bestek en plannen.In samenspraak met de dienst aankoop ben je als werfleider betrokken bij het inkoopbeleid en de keuze van de eventuele onderaannemers.Je bent verantwoordelijk voor de gehele technische en financiële opvolging.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Site Manager

FOREST

Voor een van onze klanten, gevestigd in Brussel en actief in de technische milieusector, zijn we op zoek naar een Site Manager. Jouw functie: Je beheert meerdere sites operationeel, inclusief onderhoud, waterbehandeling (productie en zuivering) en HVACJe stuurt techniekers aan verspreid over verschillende locatiesJe bent het dagelijkse aanspreekpunt tussen klant en techniekers, zorgt voor naleving van contracten en doet voorstellen ter verbeteringJe beheert veiligheid, kwaliteit en milieu op de sitesJe volgt bestellingen en budgetten op in overleg met de exploitatieverantwoordelijkeJe biedt technische ondersteuning aan de techniekersJe stelt maandelijkse rapporten op
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Filiaalverantwoordelijke Carrosserie

AALST

Vacature: Filiaalverantwoordelijke Carrosserie – Aalst   Klaar om een team te leiden en dagelijks het verschil te maken in een dynamische omgeving? Grijp je kans en word de spilfiguur van ons filiaal in Aalst!   Voorstelling bedrijf   Wij zijn een sterk groeiend carrosseriebedrijf in de regio Aalst, bekend om ons vakmanschap en onze uitmuntende klantgerichtheid. Als ambitieuze en toekomstgerichte onderneming investeren we niet alleen in de nieuwste technieken, maar ook in onze mensen. Sluit je aan bij een team waar kwaliteit en collegialiteit hand in hand gaan.   Taken   Als filiaalverantwoordelijke ben jij de motor die alles op wieltjes laat lopen. Je bent eindverantwoordelijk voor de dagelijkse werking en zorgt voor een feilloze service van A tot Z.   Jouw takenpakket omvat: Leiding en planning: Je leidt het filiaal, stuurt je team van technici aan en zorgt voor een efficiënte planning en uitvoering van alle carrosseriewerken.Dossierbeheer: Je behandelt schadedossiers van begin tot eind: je maakt bestekken, documenteert de schade met foto's en werkfiches, en volgt de administratie nauwkeurig op.Communicatie: Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten, verzekeringsmaatschappijen, experten en leasingbedrijven.Operationeel beheer: Je beheert de bestellingen en de voorraad, coördineert de inzet van vervangwagens en maakt de nodige afspraken.Kwaliteitsbewaking: Je bewaakt de klantentevredenheid en zorgt ervoor dat elke herstelling voldoet aan onze hoge kwaliteitsnormen.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Filiaalverantwoordelijke

Haacht, België

Voor een gekende speler in de wereld van Doe-Het-Zelf zijn we op zoek naar een Bouwmarktleider Als bouwmarktleider ben jij verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van de winkel, behalen van commerciële doelstellingen, beheer van voorraden, planning van personeelsbezetting, administratieve opvolgingJe stimuleert de medewerkers om een klantgerichte service te bieden en om de winkel op orde te houdenJe begeleidt de medewerkers door middel van coaching en controleJe stelt prioriteiten en verdeelt het werk onder de medewerkersJe helpt mee in de winkel en steekt de handen ook graag uit de mouwen
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Filiaalverantwoordelijke

GENK

In Genk zijn we op zoek naar een Assistant Manager binnen een bedrijf in de event sector (karting). Ben jij de spil die zorgt voor een vlotte werking van de activiteiten, zorgt dat de gasten een geweldige ervaring hebben? Jij maakt het verschil voor de gasten door een unieke ervaring te bieden die draait om plezier, competitie en technologie.   Wat ga je doen?   Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van de ontvangst tot de race en alles daartussenin. Dit zijn je belangrijkste taken:   Begeleiden van het team: Je stuurt de teams aan voor zowel de receptie als de bar, organiseert de planning en zorgt voor de juiste vervangingen.Netheid en presentatie: Je houdt toezicht op de netheid van onze ruimtes en zorgt ervoor dat alles klaar is voor een optimale klantervaring.Ontvangst van groepen: Je organiseert de ontvangst van B2B- en B2C-groepen en beheert het raceplanning.Operationele controle: Je volgt de checklists op en zorgt ervoor dat alles volgens de standaard verloopt.Leveranciersbeheer: Je beheert de bestellingen, ontvangst en communicatie met leveranciers.Klantencontact: Je beantwoordt e-mails en telefoongesprekken en biedt de klantenservice die onze gasten verwachten.
OfficeVrije tijdVoltijdsVast contract

Filiaalverantwoordelijke

FOREST

Functieomschrijving: Als Operationeel Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer van verschillende operationele sites (onderhoud en productie) in de volgende gebieden: 🔥 Warmtekrachtkoppeling en waterbehandeling: Je superviseert activiteiten met betrekking tot de productie van proceswater en waterzuivering.❄️ HVAC en bouwtechnieken: Je beheert projecten en processen binnen HVAC-systemen en andere relevante bouwtechnieken.👥 Teambeheer: Je leidt de teams van technici, die verspreid zijn over diverse vestigingen. Dit kan direct zijn of met de ondersteuning van ploegbazen en plaat verantwoordelijken, afhankelijk van de locatie.📞 Klantencontact: Je onderhoudt klantcontacten volgens vastgelegde contracten, en zorgt ervoor dat klanten tevreden zijn met de geleverde diensten.💡 Operationele oplossingen: Je zoekt naar operationele oplossingen voor de klant en stelt verbeteringen voor om de efficiëntie en effectiviteit te vergroten.⚙️ Veiligheid en kwaliteitsbeheer: Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de veiligheids-, kwaliteits- en milieuaspecten van de betrokken locaties, inclusief het documentbeheer.💼 Aankoopbeheer: Je volgt aankopen op en voert deze uit in overeenstemming met de toegewezen budgetten, zodat de financiële middelen efficiënt worden ingezet.🛠️ Technische ondersteuning: Je biedt technische ondersteuning aan de werfleiders en klanten, waardoor je een waardevolle schakel bent in de samenwerking en het succes van projecten.  
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Filiaalmanager bouwmaterialen

Aarschot

Geboren leider? Passie voor bouwmaterialen en klanttevredenheid? Dan ben jij de persoon die wij nodig hebben!   Voor een filiaal in Aarschot zijn we op zoek naar een Filiaalmanager om alles in goede banen te leiden. Ontdek hier je takenpakket: Je zorgt ervoor dat de klantenservice feilloos verloopt.Daarvoor neem verkoop aan de balie voor jouw rekening.Je geeft technisch advies aan klanten en bent hun centrale aanspreekpunt voor de regio.Offertes opstellen en bestellingen opvolgen is een belangrijk deel van je job.Je beheert de stock en volgt die op. Indien nodig optimaliseer je die ook.Als filiaalmanager in Aarschot stuur je een team aan: motiveren, inspireren, ondersteunen en helpen groeien.Uiteraard streef je dagelijks naar een goed rendement van je filiaal.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!