Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor de afdeling leeggoed;
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow.Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen.Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers.Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor offerte en orderverwerking voor 20 uren;
Je digitaliseert orders en offertes met oog voor detail en efficiëntie.Je leert onze productcodes door en door kennen, zodat je de aankoopdienst correct kan aansturen.Je werkt nauw samen met het sales- en aankoopteam voor een feilloze digitale flow.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Werkvoorbereider/administratief bediende
ARENDONK
vivaldis office Turnhout zoekt een administratief bediende/werkvoorbereider.
Sector: bouwLocatie 📍: Arendonk
Jouw taken
Met jouw inzet draag je bij aan een soepel verloop van de projecten!
Je behandelt inkomende communicatie met klanten, onderaannemers en techniekers, en zorgt voor een vlotte afhandelingWerkbonnen zijn jouw verantwoordelijkheid:
VoorbereidenVerzamelenControlerenDoorsturen naar planning en facturatie
Administratieve ondersteuning van de werfplanning is jouw taak. Je volgt gegevens op en vult aan waar nodigPraktische administratieve taken zoals documenten invullen, informatie verzamelen en systemen bijwerken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
📍Waar kom je terecht?
Bouwbedrijf/ technische productie
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Ieper
Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard
Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Ieper, België
Functieomschrijving: Dossierbeheerder Landbouw
Titel: Dossierbeheerder Landbouw - Agro-expert
Locatie: Kantoor in Ieper
Over de Functie
Heb je al enige ervaring als boekhouder en wil je meer leren over accountancy binnen de landbouwsector? Dan is een job bij SBB als dossierbeheerder landbouw – agro, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Ieper.
Je Nieuwe Job in ’t Kort
Je ondersteunt onze klanten in de landbouwsector met hun administratieve dossiers, waaronder:
Aangiftes mest en waterDe verzamelaanvraagSubsidieaanvragen (VLIF)
Daarnaast beheer je de bedrijfseconomische boekhouding en stel je administratieve dossiers op punt. Als de adviseur afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan je senior collega.
Iets Voor Jou?
Heb je al een eerste ervaring in de landbouwsector en ben je enthousiast om bij te leren? Dan ben jij de dossierbeheerder landbouw die wij zoeken. Naast administratieve vaardigheden ben je ook goed met mensen. Bij ons krijg je volop de kans om je vakkennis verder te ontwikkelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
IEPER
Bij Vivaldis zijn we op zoek naar een Administratief Bediende Logistiek voor een toonaangevend bedrijf in de transportsector gevestigd in Ieper. Ben je op zoek naar een dynamische en veelzijdige functie binnen een stabiele sector? Heb je een passie voor administratie en uitstekende communicatievaardigheden? Lees dan snel verder!
Functieomschrijving:
Als Administratief Bediende Logistiek ben je het kloppend hart van onze operaties. Je staat in voor het efficiënt beheren van telefoon- en mailverkeer, waardoor je een cruciale rol speelt in de vlotte communicatie met onze klanten en partners.
Jouw verantwoordelijkheden:
Beantwoorden en beheren van inkomende telefoongesprekken en e-mails.Administratieve ondersteuning bieden aan het logistieke team.Bijhouden van nauwkeurige en up-to-date administratie.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Bijdragen aan de continue verbetering van onze dienstverlening.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Roeselare
Functie:
Als Dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats Carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder voor het atelier. Daarnaast sta je ook in voor alle administratieve opvolging en zorg je ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Onthaal van klanten aan de receptieHet opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto's inHet correct afhandelen van de administratie per dossierHet beheren van de planning van vervangwagensOpmaken van offertes en bestekkenHet bestellen van onderdelen voor de wagens in samenspraak met de WerkplaatsverantwoordelijkeFacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Office 050 89 52 23 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
dossierbeheerder - Roeselare
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!
Voor ons klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Beheren van verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)Verwerken de facturen, fiscale aangiftes en ondersteunen bij de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega)Verzorgen van de algemene klantenadministratie en klantenbeheer
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder (Izegem)
Izegem, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor te Izegem, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder ontpop je jezelf tot vertrouwenspersoon van de klantenJe beheert je eigen klantenportefeuilleInstaan voor het opstellen van tussentijdse en definitieve balansenFiscale aangiftes opmakenDigitale boekhouding (incl. BTW-aangiften) bijwerken en/of controlerenJe geeft advies aan klanten inzake diverse boekhoudkundige en fiscale aangelegenheden bv.: advies aan starters, advies inzake investeringen, advies bij overnames…
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
KORTEMARK
Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.
Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: van orderverwerking en -bevestiging tot de opvolging van leveringen.
Naservice
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Marke, Kortrijk, België
Voor een groeiend boekhoudkantoor (Regio Marke) zijn wij om hun team te versterken op zoek naar een gedreven, dynamische senior Dossierbeheerder Boekhouder - Fiscalist
Uitvoeren van boekhoudingen en controleren van boekhoudingen op de correcte toepassing van de fiscale wetgeving en boekhoudwetgeving;Zelfstandig een aantal klantendossiers beheren;Voorbereidingen maken voor de optimalisatie van de dossiers;In staan voor de fiscale aangiften die je binnen de deadlines afwerk;Je staat in rechtstreeks contact met klanten, alles in samenspraak.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Diksmuide, België
Functieomschrijving: Dossierbeheerder Landbouw
Titel: Dossierbeheerder Landbouw - Agro-expert
Locatie: Kantoor in Diksmuide
Over de Functie
Heb je al enige ervaring als boekhouder en wil je meer leren over accountancy binnen de landbouwsector? Dan is een job bij SBB als dossierbeheerder landbouw – agro, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Diksmuide.
Je Nieuwe Job in ’t Kort
Je ondersteunt onze klanten in de landbouwsector met hun administratieve dossiers, waaronder:
Aangiftes mest en waterDe verzamelaanvraagSubsidieaanvragen (VLIF)
Daarnaast beheer je de bedrijfseconomische boekhouding en stel je administratieve dossiers op punt. Als de adviseur afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan je senior collega.
Iets Voor Jou?
Heb je al een eerste ervaring in de landbouwsector en ben je enthousiast om bij te leren? Dan ben jij de dossierbeheerder landbouw die wij zoeken. Naast administratieve vaardigheden ben je ook goed met mensen. Bij ons krijg je volop de kans om je vakkennis verder te ontwikkelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
DIKSMUIDE
Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een Senior Dossierbeheerder die ons team komt versterken.
Wat ga je doen?
Je beheert zelfstandig en van A tot ZJe stelt jaarrekeningen op en verzorgt de bijhorende fiscale aangiften (personenbelasting en vennootschapsbelasting).Je adviseert klanten proactief over fiscale en boekhoudkundige optimalisaties.Je begeleidt en coacht junior dossierbeheerders en stagiairs.Je blijft op de hoogte van de nieuwste wetgevingen en ontwikkelingen binnen je vakgebied.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Poperinge
Functieomschrijving
Na een grondige interne opleiding, sta je in voor het beheer en opvolging van je eigen dossiers en klanten van A tot Z.Met jouw deskundig advies zorg je voor boekhoudkundige en fiscale optimalisaties.Naast een deskundige adviesverlening ben je verantwoordelijk voor het indienen van fiscale aangiften en het opstellen van balansen. Ook het inboeken van aan- en verkoopfacturen maken deel uit van je takenpakket.Indien je reeds ervaring hebt met het opmaken van een financieel plan en budgetteringen, kan je deze verantwoordelijkheid ook hier opnemen. Dit is zeker geen must.
Je kan rekenen op de ondersteuning en knowhow van je collega’s. Jouw klanten zijn voornamelijk KMO’s, zowel vennootschappen als zelfstandige ondernemers.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - transportplanner
Brugge, België
Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker
Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.