Aankoper Wondelgem
WONDELGEM
Voor een groot bouwbedrijf te Wondelgem zijn we op zoek naar een aankoper.
We zijn op zoek naar een enthousiaste Aankoper deelgebied. Jouw functie bestaat uit volgende verantwoordelijkheden:
Je organiseert zelfstandig de aankopen binnen een toegewezen deelgebied.Je ondersteunt of stuurt een beperkt aankoopteam aan.Je bent betrokken bij het volledige aankoopproces: van strategie en offertevraag tot en met de finale contractopstelling.Je adviseert het projectteam rond aankoopgerelateerde vraagstukken.Je werkt nauw samen met een multidisciplinair team (ontwerp, werkvoorbereiding, financieel, juridisch …).Je informeert het tender- en uitvoeringsteam over marktmogelijkheden en -uitdagingen.Je voert gesprekken met potentiële onderaannemers en leveranciers.Je stelt prijsvragen op op basis van de input van het team.Je vergelijkt prijzen en offertes – zowel op financieel als technisch vlak.Je organiseert verduidelijkings- en onderhandelingsgesprekken.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMachinebouwVoltijdsVast contract
Technisch Aankoper
Deinze, België
Voor onze klant, technische bedrijvengroep binnen de elektriciteitsector gaan wij op zoek naar een Technisch Aankoper.
Jouw dagelijkse uitdaging als technisch aankoper:
Je bent verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces van grondstoffen en ander machines die nodig zijn voor de verschillende firma's;Dagelijks contact met leveranciers en negotieert over de prijzen, levertermijnen en andere specifieke voorwaarden;Het opmaken van raamcontracten op, zodat je interne klanten steeds een de beste prijs hun benodigdheden kunnen bestellen;Je houdt nauwgezet een oog op de stock situatie en indien nodig sta je in voor groepsbestellingen;Je zorgt dat nooit tekorten zijn.
Is deze functie als technisch aankoper op jouw lijf geschreven?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in de regio van Izegem zijn we op zoek naar een Aankoop bediende;
Je staat in voor de aankoop van volgend assortiment:
Doe-Het-Zelf: elektrisch materiaal, ijzerwaren en bouwmaterialenTuinartikelen (materiaal, machines, afsluitingen en apotheek)Daarnaast volg je ook de seizoensbestellingen op (Tuinartikelen, winterproducten) en de bestellingen centrale aankoop via de aankoopgroepering.
Dit omvat het volledige proces van A tot Z:
Assortiment voor de groep bepalen mee met de aankoperAankoopproces volledig invullen: prijzen en voorwaarden onderhandelen, contacten met de leveranciers opvolgen, collega’s nodige informatie doorgeven, overleg met directie, etc.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dankzij onze jarenlange ervaring is onze familiale KMO uitgegroeid tot een uniek productiebedrijf met een uitstekende knowhow van hout, metaal en stoffering.
Samen met je collega sta je in voor het administratieve luik van onze aankoop:
Het plaatsen van bestellingen bij leveranciers, het opvolgen van leveringen en het afboeken van zendnota’s.Het onderhouden van goede relaties met bestaande leveranciers.Het controleren van facturen en het afhandelen van eventuele geschillen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Aankoper
Temse, België
Voor onze klant in Temse zijn wij op zoek naar een technisch aankoper. Zij produceren innovatieve installaties die, door middel van vergisting, het methaangas uit koeienmest omzetten in "groene" energie op boerderijen.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je beheert het volledige aankoopproces en respecteert hierbij steeds de kost-, kwaliteits- en leveringsdoelstellingen.Je gaat actief op zoek naar nieuwe partners en opportuniteiten in kostreductie en onderhandelt met leveranciers over de voorwaarden.Je bent betrokken bij de efficiënte inrichting en het onderhoud van het ERP-pakket op artikelniveau en de registratie van onderdelen van onze installaties.Je bouwt een duurzame relatie op met je belangrijkste interne stakeholders: de productie, dienst na verkoop en de afdeling R&D en fungeert als hun betrouwbare partner in de realisatie van de installaties.Je bouwt een duurzame relatie op met leveranciers: samen met hen maak je afspraken rond prijs, hoeveelheid, leverbetrouwbaarheid, service en kwaliteit.Je zorgt voor de optimalisatie in ons voorraadbeheer (o.a. bepalen van EOQ, minimum stock level, reorder level, consignatiestock, safety en cycle stock).Je zorgt voor heldere rapportering.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij de ervaren Maritiem Expediteur Import die wij zoeken? Bij ons krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in onze logistieke dienstverlening. Wij zijn een middelgrote, klantgerichte expediteur met een dynamisch team en een sterke focus op persoonlijke service. Als jij een echte 'spilfiguur' bent die graag de regie neemt over importdossiers van A tot Z, dan is dit dé job voor jou!
Wat ga je doen?
Jouw missie is helder: het volledige beheer van importdossiers van A tot Z. Van de boeking tot de facturatie, jij zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten, rederijen, douane en je collega's, en je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken bij het oplossen van problemen.
Complete dossieropvolging: Je bent verantwoordelijk voor de operationele opvolging van importzendingen, zowel zee- als luchtvracht.Proactieve communicatie: Je informeert klanten actief over de status van hun zendingen en bouwt sterke relaties op.Netwerken: Je onderhoudt dagelijks contacten met rederijen, transporteurs en andere logistieke partners.Probleemoplossend denken: Jij bent de redder in nood bij vertragingen of onverwachte uitdagingen in het logistieke proces.Samenwerken: Je werkt nauw samen met zowel de import- als de exportafdeling om een optimale service te garanderen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze partner, familiale KMO gespecialiseerd in voeding, zijn wij op zoek naar een aankoper met ervaring in de voedingssector.
Jouw taken zijn:
Je vraagt prijzen op en maakt prijsvergelijkingen op en onderhandelt deze.Je analyseert de ingediende prijsoffertes en verwerkt deze in een heldere prijsvergelijking. Je bewaakt de afgesproken levervoorwaarden, kwaliteit, prijzen en promoties. Je evalueert leveranciers op basis van vastgelegde parameters. In samenspraak met de commerciële afdeling ga je op zoek naar nieuwe producten/ leveranciers Je monitort stockniveau's en plaatst bestellingen. Je staat in voor de opvolging van de leveringen. Administratieve taken. Je staat in voor de controle van de leverbonnen en de facturen.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant te Niel zijn wij op zoek naar een assistent aankoper.
Je staat onder leiding van een ervaren aankoperJe staat in voor het aankoopproces inzake handelsgoederen en grondstoffen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de stockopvolging en het voorraadbeheerJe controleert de afgesproken prijzen bij leveranciers, levertermijnen en andere contractueel afgesproken parameters. Op die manier kan je een optimale klantenservice waarborgenJe houdt het artikelenbestand up to date zodat iedereen over juiste productinfo beschiktJe overlegt met alle betrokken partijen
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVast contract
Voor onze klant te Niel zijn wij op zoek naar een technisch aankoper.
Ben jij een geboren onderhandelaar met oog voor detail en een passie voor techniek?
Je staat in voor het volledige aankoopproces van verpakkingsmateriaal tot transporten,... Je houdt hier rekening met verschillende parameters waaronder spoedtransporten, duurzaamheid in verpakkingen, volatiliteit van brandstofprijzen, kwaliteit en kwantiteit, snelheid,...Het betreft vooral wegtransporten maar ook maritiem (bulk en containertransport). Met jouw leveranciers onderhandel je over jaarcontractenJe maakt een grondige analyse van wat er nodig is, rekening houdend met recurrente piek- en dalperiodes maar houdt ook rekening met de flexibiliteit die nodig is op ad-hoc te kunnen reageren op onvoorziene omstandighedenJe controleert te gemaakte afspraken en overlegt proactief met alle betrokken partijen en de interne klantJe bent actief betrokken in de procesoptimalisatie, de aankoop van nieuwe materialen ifv veranderende marktsituaties en lost problemen op
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVast contract
Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Aankoper.
Het is een productie- en distributiebedrijf als fabrikant van betonproducten.
Ze zijn uitgegroeid tot een grote speler in de bouwsector.
Het takenpakket als aankoper:
Je staat in voor het aankoopproces van alle transporten, verpakkingen en grondstoffen.Je onderhoudt de contacten met de transporteurs en leveranciers en je onderhandelt de prijzen. Dit zowel voor nationaal wegvervoer en containervrachten, grondstoffen en verpakkingen.Je bewaakt het overzicht van de gemaakte prijsafspraken.Je behandelt speciale transportaanvragen van interne klanten zoals o.a. de salesafdeling.Je neemt proactief contact op met interne diensten zoals productie, marketing en supply chain om de noden in kaart te brengen en de beste oplossing te bieden welke in de markt aanwezig zijn.Je brengt nieuwe ideeën aan ter verbetering van processen en producten.De firma is in volle ontwikkeling en heeft continue noden aan nieuwe zaken en materialen, hierin denk je oplossingsgericht en maak je voorstellen.Je rapporteert aan de aankoopdirecteur.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Assistent aankoper
Brugge, België
Voor onze klant in Brugge, actief in de elektrowereld, zijn we op zoek naar een aankoper.
Een greep uit je takenpakket:
Creatie en onderhouden van de artikelen (MDM en ERP). Prijslijsten verwerken. Beheer van webgroepen. Marketing: promotionele acties uitwerken en ontwikkelen. Cashbacks/acties activeren op de website. Input voorzien voor mailings en blogpagina's. Ondersteunen bij opmaak en correctie folders en andere promoties. Planning en forecasting van de verkoopAnalyses maken: verkoop, voorraadhoogte, marktprijzen, ...Gesprekken met de leveranciersboekhouding. Offertes uitwerken.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
🔎 Ben jij een gedreven aankoper met een passie voor gereedschap & bouwen?
Dan is dit jouw moment! Maak het verschil in een boeiende sector waar jij écht impact hebt op het assortiment en de strategie.
🛠️ Jouw taken:
Je beheert en vernieuwt ons productassortiment jij bepaalt wat in de schappen ligt.Je onderhandelt scherp met leveranciers en ontdekt continu nieuwe kansen.📦 Je houdt de voorraad perfect in balans, nooit te weinig, nooit te veel.💰 Je optimaliseert kosten en marges tot in de puntjes.Je werkt nauw samen met collega’s van verkoop, marketing en logistiek !
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch bediende - aankoper (bouwkundige affiniteit)
Ekeren, Antwerpen, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ...
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Expediteur Import
2030 Antwerpen, België
Voor een logistieke speler, gelegen in de haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een ocean import specialist. Takenpakket:
ontvangen en volgen van boekingen/orders van klanten van A tot Zverzendinstructies naar het buitenland sturen volgens de instructies van de klant of vastgestelde SOP'sinformeren van klant van aankomst en kostenverwerken van douane-entry's (classificeren van facturen, indienen van RLF entries en invoeren van elektronische facturen)details van de douanevrijgave controleren en ervoor zorgen dat eventuele discrepanties correct worden afgehandeldcoördinatie van binnenkomende en uitgaande bulkzendingensamenwerken met sales aan implementatie van accounts en zorgen voor een soepele overgang van sales naar operationsverzoeken van klanten beantwoorden in overeenstemming met de richtlijnensamenwerken met verkopers en overzeese kantoren om onjuiste betalingen zo snel mogelijk te betwisten om een accurate boekhouding te behoudenfactureren van elk dossier aan de respectievelijke klantzorgen dat er aan de vereisten van de originele vrachtbrief wordt voldaan bevestigen van POD voor elke zending en in het bedrijfseigen systeem deze informatie ook bijwerkenbijwerken van bedrijfseigen track and trace toepassingensales, afdelingsmanager en collega's assisteren bij het samenstellen van offertes door het verstrekken van tarieven,..zorgen dat elk dossier uit de noodzakelijke documenten bestaat...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Calculator / aankoper interieur + ruwbouw regio Oudsbergen
Oudsbergen
Voor onze klant, een bouwbedrijf te Opglabbeek, zijn we op zoek naar een calculator/aankoper.
Ben jij goed met cijfers en heb je een echte passie voor de bouw?Solliciteer dan nu voor deze functie als calculator/aankoper via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Als calculator heb je volgend takenpakket:
Je staat in voor het analyseren van de gegevens van de opdrachtgever;Het versturen van prijsaanvragen;Het opmaken van de voorcalculatie, voor zowel ruwbouw als afwerking;Het aanvragen van competitieve offertes bij onderaannemers en leveranciers;Voorbereiding aankoop voor het project door bijkomende of verbeterde offertes te vragen bij onderaannemers en leveranciers;Grondige prijstechnische analyse van de offertes;Je onderzoekt mogelijke variante uitvoeringen;Je werkt nauw samen met de projectleider;Je verliest hierbij de gevraagde kwaliteit en uitvoeringstermijn van een werf niet uit het oog.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Aankoper elektriciteit
Balen, België
Vivaldis Office Geel zoekt ........ TECHNISCH AANKOPER!
Waar moet je zijn?
BalenSpecialisatie: installatie, beveiliging, middenspanning, verlichting, databekabelingSectoren: nucleaire, openbaar, overheidsinstellingen, industrie
Wat moet je doen als aankoper?
Als aankoper optimaliseer je inkoopprocessen en versterk je het leveranciersnetwerk.
Onderhouden van relaties met bestaande en nieuwe leveranciers + onderhandelen over prijs- en leveringsvoorwaardenOnderhouden van communicatie met leveranciers met betrekking tot bestellingen, leveringen, retours en eventuele wijzigingenJe vergelijkt en analyseert offertes en contractvoorwaarden van verschillende leveranciersBewaken van voorraadniveau’s en tijdig signaleren van tekorten, overschotten en hiervoor passende maatregelen nemen.Zorgen voor een tijdige leveringen van producten, en indien nodig proactief ingrijpen om vertragingen te voorkomenKostenoptimalisatieJe zal de productgegevens en inkooporders nauwkeurig registreren en je beheert hierbij de bijhorende documentatie
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf regio Veurne zijn we op zoek naar een aankoper;
Je staat in voor de aankoop van grondstoffenControle op leveringen van productenJe biedt ondersteuning aan kwaliteitscontrole binnen het laboAanmaken van stalen...
Combinatie tussen administratie en uitvoerende taken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office is op zoek naar een aankoper/stockbeheerder voor onze klant in Diest. Onze klant is gespecialiseerd in gevelreclame.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als aankoper/stockbeheerder bestaat uit:
Je verkent de markt naar potentiële leveranciers;Je stelt prijsaanvragen op en beoordeelt offertes;Je plaatst bestellingen en maakt interne bestellingen klaar;Je voert de fysieke en administratieve controle uit van alle binnenkomende en uitgaande goederen;Je beheert de voorraad, voert stocktellingen uit en coördineert de jaarlijkse stockcontrole;Je coördineert, geeft leiding aan en oefent controle uit op de magazijnafdeling;Je volgt leveringen en leveranciers op;Je verzorgt de administratieve goederenontvangst in het aankooppakket;Je ziet toe op het in- en uitscannen van materialen;Je denkt actief mee over procesverbeteringen en implementeert deze;Je maakt deel uit van het operations team en werkt nauw samen met de magazijnier en de lader/losser;Je rapporteert aan de operations manager.
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch aankoper (Bachelor)
ZANDHOVEN
Ben jij een gedreven commerciële professional met een passie voor klantrelaties, aankoopproces en techniek?
Vivaldis Office zoekt technisch aankoper.
Je bouwt sterke relaties op, spot commerciële kansen en weet deze moeiteloos om te zetten in concrete resultaten.Administratieve opvolging:offertes en klantgegevens verwerk je nauwkeurig in Navision.Je schakelt vlot tussen klantcontact, opvolging en administratie, en werkt daarbij nauw samen met je collega’s.Verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces: van bestelling/order tot facturatie en leveringMoeiteloos kan je de juiste onderdelen vinden tegen de best mogelijke prijsVoorraadbeheerContact leveranciers + onderhandeling indien nodig
Technics EmployeesHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij opzoek naar een een job als assistent aankoper binnen een groeiende organisatie, dan is deze job misschien wel iets voor jou.
Je doet administratieve voorbereiding voor de magazijnontvangsten en leveringsbonnenJe volgt de bestelbevestigingen, de prijzen en datums opJe bent verantwoordelijk voor de facturatie van inkoopHet inladen van de verkooplijst behoord ook tot jou takenpakketJe monitort, corrigeert en vult alle artikels op artikelniveau in
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.