Jobs

Jobs

368 Jobs gevonden

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:   Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig administratief bediende

Genk

Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!   Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.   Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie: ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie  
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer

Vosselaar, België

Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer   Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.   Takenpakket: Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig administratief bediende

HASSELT

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende. Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk

Administratief bediende

Vilvoorde

Voor onze klant, een transportbedrijf, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker die allround zal instaan voor het verwerken van de order, de facturatie, het aanvullen van rapporteringen etc. Je zal ook ondersteuning bieden bij het opstellen van de planningen.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Orderverwerking

VILVOORDE

Voor onze klant, een toonaangevend bedrijf in beschermingsmiddelen/kledij zijn wij op zoek naar een Bediende orderverwerking. Je zal instaan voor het inputten en verwerken van de orders van klanten en de contacten met de leveranciers. De administratie rond de orderverwerking behoort dus volledig tot je takenpakket.
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Machelen

Ben jij een administratieve duizendpoot met een scherp oog voor detail? Wil je deel uitmaken van een team dat zich bezighoudt met internationale import- en douaneprocessen? Dan is deze functie iets voor jou!   Als Administratief Medewerker Import & Douane ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken van alle administratieve taken die gepaard gaan met import- en douaneactiviteiten. Je werkt samen met interne en externe stakeholders om ervoor te zorgen dat alle processen soepel en conform de regelgeving verlopen.   Jouw takenpakket Opstellen, controleren en opvolgen van import- en douanedocumentatie.Registreren en bijhouden van gegevens in het systeem.Communiceren met klanten, leveranciers en douaneautoriteiten in het Nederlands, Frans en Engels.Zorgen voor tijdige en correcte afhandeling van administratieve procedures.Ondersteunen bij het oplossen van eventuele problemen of vertragingen in het importproces.​  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Machelen

Ben jij een gemotiveerde administratief bediende die onze klanten in de autosector wil ondersteunen? In je rol als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende taken en processen binnen een dynamische omgeving. Je komt te werken in een bandencentrum waar precisie en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Enkele taken en verantwoordelijkheden zijn:   Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Beheren van klantdossiers, ja plaatst bestellingen en zorgt voor een perfecte administratie.Ondersteunen van de verkoop- en serviceafdeling met administratieve taken.Verwerken van bestellingen en opvolgen van leveringen.Communiceren met leveranciers en klanten over verschillende administratieve vraagstukken.Bijdragen aan een efficiënte werkplek door werkprocessen te optimaliseren.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)

ARENDONK

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y) Taken: Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, facturatie en betalingsverwerking, dagelijkse financiële verrichtingen zoals kas- bankverrichtingen- boekingen, aanmaningen/rappels + beheer openstaande betalingen, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budget + overige belastingdocumentenNauw contact met externe boekhoudkantoor: ondersteuning voorbereiding/indienen BTW- aangifte , voorbereiding maandelijkse en jaarlijkse afsluiting, finance rapportages & financiële overzichtenCommunicatie andere afdelingen/accountants/externe boekhoudpartner/revisor + ondersteuning met financiële geschillen/vraagstukken  
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y) Taken: Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Kortenberg, België

Voor onze klant in Kortenberg, een internationaal toonaangevende speler in de wereld van tafelspellen, zij wij op zoek naar een Administratief Bediende.   Zij hebben de missie om mensen samen te brengen via meeslepende spelervaringen en sterke verhalen. Met een van de grootste spellenportfolio’s wereldwijd, zowel fysiek als digitaal, creëren zij momenten van verbinding voor miljoenen spelers. In België zijn zij op zoek naar een versterking voor hun team.   Wat ga je doen?   Als Administratief Bediende ben jij de centrale spil tussen klant, sales en logistiek. Je combineert klantvriendelijkheid met administratieve precisie, en zorgt ervoor dat bestellingen en vragen vlot verwerkt worden.   Jouw takenpakket:   Je beantwoordt inkomende telefoons en helpt klanten met hun vragenJe ontvangt en valideert orders en stuurt deze correct door naar het warehouseJe beheert de dienst na verkoop en zorgt voor een vlotte opvolgingJe behandelt leveringsfouten of geschillen en houdt het overzichtJe ondersteunt de Commercieel Directeur en het externe salesteam administratiefJe werkt nauw samen met logistiek en hebt veel contact met grote klanten zoals Amazon  
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

KORTENBERG

Voor een wereldwijd toonaangevend producent van industriële blowers en compressoren zoeken we een Administratief Medewerker in de afdeling aftersales.   Wat ga je moeten doen :   . Je ondersteunt de afdeling die instaat voor in-house reparaties. · Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van offertes voor wisselstukken. · Je verzorgt de administratie en de opvolging van onderhoudscontracten. · Je beantwoordt vragen van onze klanten en leveranciers. · Je neemt deel aan het administratief aankoopproces. · Samen met je collega’s zorg je voor een efficiënte werking van de afdeling. · Je rapporteert aan de Purchase & Logistics Manager.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijdse Administratief Bediende

MECHELEN

Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

DILBEEK

Ben jij een administratieve duizendpoot die graag terechtkomt in een hecht team te Dilbeek en zin heeft in een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij dé job voor jou!   Wat ga je doen?   Geen dag is dezelfde! Jij bent onze rots in de administratieve branding. Herken jij jezelf in het volgende? Dan klikken wij misschien wel perfect!   De algemene administratieve taken zoals mails, postbehandeling,...Personeelsadministratie? Jij regelt het alsof het niks is.Je houdt de prestaties van collega’s netjes bij en stuurt ze door naar het sociaal secretariaat.Het voorbereiden en uitvoeren van de loonbetalingen.Je houdt de prikklok in de gaten en checkt de aanwezigheden nauwkeurig.Heb je al een kennis in het boekhouden? Dan is dit zeer mooi meegenomen, maar geen must.Facturen opvolgen, controleren en de administratieve opvolging van leveringsbonnen doe je graag.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Dilbeek, België

Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere: Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

SINT-KATELIJNE-WAVER

Ben jij nauwkeurig en gedreven? Wil jij graag werken in een warm en dynamisch team? Zoek je een nieuwe administratieve uitdaging? Lees dan zeker verder!   Jouw takenpakket zal bestaan uit: Je staat in voor het beheren van de agenda's.Je bent verantwoordelijk voor een vlotte communicatie via mail en telefoon.Je zorgt voor een warm onthaal van bezoekers.Je bent verantwoordelijk voor de administratie van de inkoop en verkoop.Je staat in voor dossierbeheer.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Essenestraat 16, Ternat, België

Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende!   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!   Taken:   All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende labo

LEUVEN

Administratief sterk? Interesse in wetenschappen en laboratoria? Communicatief sterk?   Voor een bedrijf in Leuven zijn we op zoek naar een Tijdelijke Login Officer / Administratief Bediende. Je speelt een belangrijke rol in de dagelijkse werking van het labo. Wat houdt dat allemaal in? Je ontvangt alle stalen, chemische producten en consumables.Die ga je loggen in het systeem en labelen. Daarbij denk je kritisch na over het proces.Vervolgens communiceer je intern met de verschillende departementen die betrokken zijn in de flow.Als administratief bediende ga je nauwkeurig te werk met alle materialen zodat alles juist gelabeld en makkelijk te traceren is.De opzet begrijp je kritisch en vertaal je naar een project ingave in het systeem.Is de onthaalmedewerker even afwezig en spot jij een bezoeker of hoor je de telefoon? Dan aarzel je niet om die te woord te staan!
OfficeChemieVoltijdsTijdelijk

Administratief bediende faillissementendossiers

Leuven, België

Administratieve duizendpoot? Juridische kennis? En vlot in het Nederlands & Frans?   Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.  Je takenpakket zal bestaan uit:  Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!