Jobs

Jobs

3 Jobs gevonden

Payroll Specialist (kennis Protime vereist)

AALST

Vacature: Payroll Specialist (kennis Protime vereist) Deeltijds of Voltijds   Voor onze klant te Aalst zoeken wij... ...een gedreven en ervaren Payroll Specialist om het HR-team tijdelijk te versterken. Ben jij een expert in loonverwerking van A tot Z en heb je een uitstekende kennis van Protime? Dan ben jij de kandidaat die we zoeken! Het betreft een opdracht met onmiddellijke start tot het einde van het jaar, in een 4/5e of voltijds uurrooster.   Jouw takenpakket Als Payroll Specialist ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking voor de medewerkers. Je takenpakket omvat: De volledige payroll cyclus, van A tot Z.Beheer en controle van personeelsgegevens in het systeem.Verwerking van sociale documenten.Algemene HR-administratie ter ondersteuning van de afdeling.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met loontechnische vragen.
InterimDiversenVoltijdsTijdelijk

HR Advisor/ payroll specialist (eerste ervaring! / deeltijds 20u/w)

Dessel

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van het HR team- focus hard HR! Belangrijk: eerste ervaring + parttime tewerkstelling!   Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...Beheer in- en uitdiensttredingenBeheer subsidiesOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

HR Advisor/ senior payroll specialist (NED/FRA)

Beerse

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager- HR Advisor/ senior payroll specialist (NED/FRA) ! Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden en dit voor 3 entiteiten. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbrandingOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!