Jobs

Jobs

114 Jobs gevonden

Hulpboekhouder met een klein stukje administratieve taken

LANAKEN

Voor onze klant, een betrouwbaar en groeiend bouwbedrijf in Lanaken, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een klein deel administratieve taken op zich wil nemen. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een hulpboekhouder A-Y met administratieve taken? Boekhouding van verschillende kleine vennootschappenFacturen en kas-en bankverrichtingen inboekenFinanciële verrichtingen uitvoerenDebiteuren beheer (betalingen opvolgen ed.)Voorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenBtw-aangiftes opmaken (indien reeds kennis van)Samenwerking met de zaakvoerderAd hoc en administratieve taken (zoals VCA's inplannen en opvolgen, checkin@work registreren, ...)...
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een boekhouder A-Y? Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren: Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder met administratieve taken

Heusden-Zolder

Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker? Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals: opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Schoten

Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.   Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder AP accountant

TIENEN

Ben jij een nauwkeurige en gemotiveerde hulpboekhouder? Heb je een passie voor cijfers? Heb je reeds ervaring met leveranciersboekhouding?   Dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!   Voor onze klant te Tienen, gespecialiseerd in machinebouw en onderhoud, zijn we op zoek naar een AP accountant / hulpboekhouder.   Een greep uit je takenpakket: Verantwoordelijk voor accounts payablesInboeken en controleren van aankoopfacturenOpvolgen van betalingen en inboeken van financiële verrichtingenAfstemmen van leveranciersrekeningenOpvolgen van binnenkomende aanmaningenJe zal toezicht houden van de inhoudingsplicht bij onderaannemersJe zal bijdragen aan een correcte boekhouding volgens de wettelijke bepalingen...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Ingelmunster

Voor een bedrijf in Ingelmunster zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder. Een taak uit jouw takenpakket: Het voeren van de volledige boekhouding van de organisatie (journals, grootboek, debiteuren, crediteuren)Het opstellen van de maand, kwartaal- en jaarafsluitingVerzorgen van btw-aangiften en fiscale aangiftenHet opstellen van de jaarrekening en de rapportage aan de externe accountantHet analyseren van de financiële gegevens en het doen van verbetervoorstellenHet beheren van de liquiditeitsplanning en het bewaken van de cashflowHet ondersteunen van het management bij financiële besluitvormingHet aansteken van een klein team van administratieve medewerkersContact onderhouden met banken, belastingsdienst en andere externe partijen
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Kruibeke

Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚   Jouw taken: Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

General Ledger Accountant

Wingene, België

Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant! Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket: Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

LOPPEM

Hey! Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken? Antwoord jij steeds volmondig JA? Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

OOSTENDE

Voor onze klant te Oostende, een grote speler in de voedingssector, zijn we op zoek naar een assistent boekhouder.   Als assistent boekhouder speel je een cruciale rol in het financiële beheer van het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van facturen, bankafschriften en financiële transacties. Daarnaast ondersteun je bij BTW-aangiftes, debiteurenbeheer en maand- en jaarafsluitingen. Je werkt nauw samen met de hoofdboekhouder en helpt bij het opstellen van rapportages en audits. Je krijgt een gevarieerd takenpakket, waaronder:   Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerwerken van financiële transacties en bankafschriftenVoorbereiden van BTW-aangiftes en fiscale documentenOndersteunen bij maand- en jaarafsluitingenOpvolgen van debiteuren en crediteurenbeheerAssisteren bij financiële rapportages en audits
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

OUDENBURG

Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging? Goed nieuws! Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Een greep uit jouw takenpakket: Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

MERELBEKE

Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie? Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!   Wat is het takenpakket? Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Debiteurenbeheerder

Tongeren, België

Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.   Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller? Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende NL/FR

Tongeren, België

Voor een bedrijf in de automotive sector, gevestigd in Tongeren, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Inboeken van de bankafschriftenAfpunten van de betalingenBankgegevens verwerkenOpladen van Codabestanden in IsabelBetalingen inboeken in de bedrijfseigen softwareHuurcontracten verlengenTerugbetalingen voor de waarborgen in orde brengenOpvolgen van de domiciliëringenNazicht van dubbele betalingen...
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder A-Y

MAASMECHELEN

Voor een bedrijf dat zich specialiseert in wellness voor thuisgebruik, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Y.   Heb jij een passie voor cijfers en neem je graag initiatief? Dan ben jij de boekhouder die we zoeken.   Wat ga je doen? Je krijgt een afwisselend en uitdagend takenpakket, waaronder: Klanten- en leveranciersboekhoudingInboeken van aankoopfacturen, banktransacties en kassaOpstellen van maandelijkse BTW- en Intrastat-aangiftenInvoeren van bestellingen en ontvangstbonnen van leveranciersDiverse administratieve en boekhoudkundige taken ter ondersteuning van het team    
FinanceMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Leidinggevende AP Accountant

Maasmechelen, België

Voor een klant gelegen te Maasmechelen, en gespecialiseerd in de productie van spuitmachines, zijn we op zoek naar een AP Supervisor.   Als leidinggevende van de afdeling AP Accountants ziet je dag er als volgt uit:   Je stuurt een team van twee crediteurenmedewerkers (AP Accountants) aan, motiveert hen en stimuleert hun professionele groei.Je creëert een omgeving waarin samenwerking en het behalen van resultaten centraal staan.Je bent verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van facturen en betalingen volgens het bedrijfsbeleid.Je verzorgt de afsluitingswerkzaamheden van de crediteurenadministratie, inclusief het opstellen van grootboekafstemmingen.Je ziet toe op de juiste toepassing van interne richtlijnen rond uitgaven en zorgt ervoor dat medewerkers zich aan deze regels houden.Je werkt samen met externe experts op het gebied van BTW en volgt actief de ontwikkelingen in internationale wet- en regelgeving.Je zorgt dat het team op de hoogte blijft van BTW-gerelateerde zaken en ondersteunt bij compliance-initiatieven.Je speelt een leidende rol in het verbeteren en breder inzetten van ERP-systemen, inclusief updates en nieuwe toepassingen.Je draagt bij aan de implementatie van geautomatiseerde oplossingen voor de verwerking van inkomende facturen.Je analyseert bestaande procedures en interne controles en werkt continu aan procesoptimalisatie.
FinanceMachinebouwVoltijdsVast contract

Boekhouder

MAASMECHELEN

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een klant, een elektrische groothandel, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z om het team in Maasmechelen te versterken.   Taken die je als boekhouder A-Z zal uitvoeren: Je bent verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van A tot ZInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerBtw-aangiftesJaarafsluitingenJaarrekeningen opmakenJe verwerkt de betalingen en betalingsbestanden  
FinanceMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior boekhouder

Alken, België

Start je carrière in een warm familiebedrijf vol groeikansen! Voor een bouwbedrijf in Alken zijn we op zoek naar een junior boekhouder   Dit bouwbedrijf is al meer dan 75 jaar actief als klasse 8 aannemer en projectontwikkelaar. Ze werken dagelijks aan indrukwekkende, innovatieve projecten in heel Vlaanderen. En dat doen ze samen, met zo’n 140 enthousiaste collega’s én een sterk netwerk van partners.   Hieronder vind je een greep uit je takenpakket als junior boekhouder:   Het controleren van inkomende facturen voor verschillende dossiersInboeken van facturen volgens onze analytische boekhoudingOpvolgen van betalingen en controleren van leveranciersgegevensMeehelpen bij de voorbereiding van de BTW-aangifteAlgemene administratieve ondersteuning binnen het finance team  
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!