Jobs

Jobs

287 Jobs gevonden

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialenVoltijdsVast contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem dat zich richt op de digitale transformatie van organisaties in IT-diensten en -oplossingen zijn ze op zoek naar een Inside Sales - Licensing Administrator. Het bedrijf heeft als doel om bedrijven te ondersteunen bij het optimaliseren van hun processen en het verbeteren van hun technologie-infrastructuur. Jouw Rol: Als Licensing Administrator ben je een belangrijke schakel in het ondersteunen van het licentiebeheer binnen ons bedrijf.Je zorgt ervoor dat alles rondom licentieovereenkomsten soepel verloopt en dat we altijd voldoen aan de licentievoorwaarden.In deze rol werk je vooral achter de schermen, met een focus op administratieve taken, rapportage en ondersteuning van het team en klanten.Beheren en onderhouden van licentieovereenkomsten en verlengingen.Ondersteunen bij de coördinatie van licentietoepassingen en verlengingen.Voorbereiden van rapporten over licentieverbruik, kosten en inventaris.Beheren van de licentie-inventaris en zorgen voor een actueel overzicht van alle actieve licenties.Voorbereiden en beheren van offertes, prijslijsten en contracten.Ondersteunen van het verkoop- en juridische team bij licentiegerelateerde kwesties.Onderhouden van klantrelaties door administratieve ondersteuning en antwoorden op vragen over licenties.  
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Commercieel Medewerker Binnendienst

OVERIJSE

Commercieel? Nauwkeurig? Technische kennis?   Voor een expert in industriële perslucht- en productiviteitsoplossingen zijn we op zoek naar een commercieel bediende binnendienst (spare parts). Je gaat aan de slag in hun commerciële vestiging in Overijse.   Welke taken je zal opnemen? Bekijk hier al even je takenpakket: Eerste aanspreekpunt voor klanten die losse wisselstukken nodig hebben.Je handelt hun verzoeken vlot af. Om de juiste onderdelen te selecteren stam je af met jouw technische collega's.Samen met het sales team en distributiecentrum prijzen en levertijden opzoeken om offertes op te stellen.Als bediende commerciële binnendienst promoot je actief de webshop en ondersteun je klanten bij hun bestellingen.Tot slot assisteer je bij de activatie van hun telemetrie-oplossing zodat klanten efficiënt de diensten kunnen gebruiken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Herent

Tweetalig Nederlands-Frans? Een specialist in klachtenbehandeling? Al leidinggevende geweest van een team?   Voor een parkeerbeheerder in Herent zijn we op zoek naar een verantwoordelijke voor de klantendienst. Wat zal je doen:   Je ondersteunt en coördineert een team van 3 collega's.Als verantwoordelijke klantendienst in het hoofdkantoor ben je ook het aanspreekpunt voor collega's op andere locaties.Je staat in voor de opleiding van nieuwe medewerkers en zorgt dat ze zich snel thuis voelen.Zowel telefonische als schriftelijke klachten behandel je.Daarbij werk je ook mee aan de opvolging van dossiers. Dagelijkse opvolging incasso van moeilijker klantendossiersInvorderingsdossiers opvolgenInteractie met advocaten en gerechtsdeurwaarders.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

Aartselaar, België

Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar. Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

KONTICH

Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Inside sales medewerker.   📍 Locatie: Kontich 💼 sector: Elektronische Componenten   Je werkt nauw samen met je technische collega’s uit de binnen- en buitendienst.Anderzijds contacteer je zelf proactief de klanten uit je klantenportefeuille.In je gesprekken neem je het ganse aanbod van onze producten en diensten mee.In de job van Inside Sales ligt de nadruk op het commerciële aspect.Je slaagt erin telefonische verkoop af te ronden en klanten te binden op lange termijn.Hiernaast registreer je alles zorgvuldig in onze ERP systemen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker binnendienst

Merelbeke, België

Voor een groot elektromechanisch bedrijf in Merelbeke zoeken we een Product Data Analist. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Dan is dit misschien wel de job voor jou!   Wat is het takenpakket? Het verwerken van de ontvangen prijslijsten van de hoofd- en alternatieve leveranciers.Aanmaken en aanpassen van artikelen op basis van offertes, orderbevestigingen en prijslijsten.Een correcte administratie en integratie van artikelen in AX.In het oog houden van de minimum en maximum van de stockstatus en initiatief nemen om dit op peil te houden.Proactief werken om het artikelbeheer up to date te houden; prijslijsten opvragen en leveranciers contacteren bij onregelmatigheden.Collega’s en leveranciers mondeling en schriftelijk te woord staan bij vragen.Binnengekomen gegevens archiveren en collega’s hiervan op de hoogte brengen.Ondersteuning van collega’s in hun takenpakket.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

MERELBEKE

Voor een bedrijf dat feestmaterialen verhuurt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker! Heb jij relevante ervaring? Solliciteer dan snel!   Het takenpakket: Uitvoeren en opmaken van bestellingen en offertesAanspreekpunt voor klanten inzake orderadministratieContactpersoon voor het magazijn omtrent orderadministratie en bestellingenBinnenkomende telefonie en mails behandelenEfficiënt eigen planning opmakenUit te voeren orders controlerenInschatten van impact en gevolgen van ordersKlanten snel en correct te woord staan
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

MERELBEKE

Voor een grote elektrotechnische speler in Merelbeke zijn we op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de aankoopdienst.   Het takenpakket: Je biedt ondersteuning in het maken van offertes.Je geeft orders in op een correcte manier in Microsoft Dynamics AX.Je staat in voor de voorbereiding van zendingen voor het magazijn.Je vraagt prijzen op bij leveranciers.Je volgt openstaande betalingen nauwgezet op.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

HOEGAARDEN

Zet jij de klant centraal? Kan je goed Nederlands en Frans? En wil je zowel B2B als B2C klanten helpen?   Voor een groothandel in consumentenelectronica uit Hoegaarden zijn we op zoek naar een medewerker Customer Care / Customer Service. Je vervang van mei tot oktober een medewerker die op zwangerschapsverlof is, daarna heb je optie vast contract.   Wat houdt de job in? Ontdek het hier: Je geeft palletzendingen door naar klanten toe.Daarnaast spreek je af met logistiek.Intern heb je contact met sales, vendor management, boekhouding en logistiek.Uiteraard sta je ook met klanten in contact.Dat contact is telefonisch: orders ingeven, verwerken & opvolgen.Zijn er vragen over de facturatie, orders of producten? Dan beantwoord jij die!Dit is zowel B2B als B2C (meer repetitief naar eindgebruikers).
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

HEIST-OP-DEN-BERG

Voor een bedrijf in Heist-op-den-Berg zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Offertes opstellen en opvolgenKlantencontact via telefoon en mail: vragen beantwoordenOpvolgen van de betalingenBestellingen plaatsen en controlerenOpvolgen van de klanttevredenheidInplannen van afsprakenJe staat in contact met de andere medewerkers van het bedrijf om alles op elkaar af te stemmen...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

GENT

Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan we op zoek naar een customer service medewerker.   Je bent het coördinatiepunt en de contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling.Het aannemen van orders en deze correct verwerken in het systeem;Slots inboeken in systeem van de klant, alsook inboeken voor de schepen volgens de richtlijn;Het onderhouden van relaties met klanten en de planningsafdeling;Administratieve ondersteuning bieden bij de transportplanning;Klantenorders bewaken op dagelijkse basis en ervoor zorgen dat deze correct opgevolgd worden, klanten op de hoogte houden ivm eventuele late aankomsten;Je zorgt ervoor dat de wettelijke vereisten (ISO en SQAS normen) worden nagevolgd.   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

GENT

Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan we op zoek naar een customer service medewerker.   Je bent het coördinatiepunt en de contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling.Het aannemen van orders en deze correct verwerken in het systeem;Slots inboeken in systeem van de klant, alsook inboeken voor de schepen volgens de richtlijn;Het onderhouden van relaties met klanten en de planningsafdeling;Administratieve ondersteuning bieden bij de transportplanning;Klantenorders bewaken op dagelijkse basis en ervoor zorgen dat deze correct opgevolgd worden, klanten op de hoogte houden ivm eventuele late aankomsten;Je zorgt ervoor dat de wettelijke vereisten (ISO en SQAS normen) worden nagevolgd.    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

TIENEN

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende / administratief bediende voor onze klant in Tienen. Onze klant is een horeca groothandel. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als commercieel bediende / administratief bediende bestaat uit: Je verwerkt inkomende bestellingen via mail, telefoon of de webshop;Je informeert klanten fysiek of telefonisch over onze diensten, nieuwe promoties en producten;Je biedt ondersteuning en bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en orderpickers;Je verwerkt retourzendingen en behandelt klachten;Je volgt voorraden op;Je biedt administratieve ondersteuning (dossieropvolging, data-input, opmaken offertes, enz.).
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

DEINZE

Ben je op zoek naar een uitdagende job waar je zowel het commerciële aspect kan combineren met het technische?Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, gaan we op zoek naar een technisch commercieel bediende.Als commercieel bediende wordt het volgende verwacht: Je beheert je eigen klantenportefeuille (vnl bouwbedrijven, aannemers, schrijnwerkers, ...) en staat in contact met hen via telefoon en mailAan de hand van het lastenboek, maak je offertes op en ga je prijzen opmakenJe doet de nodige bestellingen van materialen Je biedt oplossingen aan aan de klant en denkt mee met hen Technische tekeningen correct lezen en interpreteren Naar mate van jouw technische kennis, zal je klanten adviseren en producten uitleggen en voorstellen (poorten en zonneweringen)
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Nieuwerkerken

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst / administratief bediende voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant gespecialiseerd in de productie van etiketten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als commercieel medewerker binnendienst / administratief bediende bestaat uit: Je verwerkt de orders en uitgaande facturatie van de orders;Je ondersteunt het sales team met het bestellen van handelsgoederen;Je vraagt offertes op en vergelijkt bij andere leveranciers;Je bent het aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en vertegenwoordigers zowel telefonisch als via mail en dit ook in het Frans;Je bestelt de grondstoffen en controleert de productie;Je maakt zelf offertes op voor klanten.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst Maldegem

Maldegem, België

Voor onze klant te Maldegem zoeken wij een commercieel bediende / internal sales medewerker:   Je biedt commerciële ondersteuning aan de Area Sales Managers.Met behulp van gespecialiseerde software verwerk je de binnenkomende orders van jouw area.Als schakel tussen onze klant en de verdeler/eindklant speel je een belangrijke rol waarin communicatie centraal staat.Je verzorgt het contact met de transportbedrijven en staat in voor de verzending van de goederen naar de klant, inclusief de administratieve afhandeling.Je behandelt commerciële klachten Je organiseert het transport binnen een internationale omgeving met kennis van export- en douane formaliteiten.Je rapporteert aan de Internal Sales Supervisor.
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

IEPER

Ondersteuning geven aan de vertegenwoordigers en filialen, dit zowel technisch als commercieelBeantwoorden vragen van klanten (telefonisch of per mail)Opmaken van offertes, op maat van de klantGeregeld contacteer je klanten over hun orders, voorraden en leveringsdataDaarnaast ondersteun je ook de productmanager om (exclusieve) producten in de markt te zetten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Komen, Komen-Waasten

Voor een bedrijf in Komen zijn we op zoek naar een Commercieel medewerker.   Verkoop: analyseren van de behoeften van de klant, vertalen van de specificaties van de klant met de interne technische diensten, passende technisch-commerciële voorstellen doen (haalbaarheid, planning en kosten), onderhandelen, opvolgen van de bestelling.Het ontwikkelen van de klantenportefeuille in een bepaald geografisch gebied: prospectie naar nieuwe klanten, het opbouwen van loyaliteit bij bestaande klanten, het bewaken van vooraf gedefinieerde verkoopdoelstellingen, het definiëren van een tourplan.Dienst na verkoop: doorgeven van kritiek en suggesties aan de afdelingen van het bedrijfDeelname aan het commerciële beleid van het bedrijf: strategische intelligentie    
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

Malle, België

📍 Locatie: Malle, België 📅 Startdatum: Per direct 💼 Functietitel: Commercieel Medewerker Binnendienst 🔍 Over de functie:   Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben je een essentiële schakel in het team. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de buitendienst en het onderhouden van klantrelaties. Je zorgt voor een vlotte communicatie met klanten en biedt uitstekende service om hun behoeften te vervullen.   Verantwoordelijkheden: Ondersteunen van het verkoopteam door offertes op te stellen, orders te verwerken en klantvragen te beantwoorden.Je werkt nauw samen met één of meerdere commerciële buitendienstcollega’s voor een regio in België/Nederland en vormt een team ter ondersteuning van je cliënteel. Dit cliënteel bestaat voornamelijk uit installateurs, groothandels, architecten- en studiebureaus, …Pro-actief samenwerken met andere afdelingen (service, planning, logistiek..)Beheren van klantenaccounts en het opvolgen van openstaande zaken.Je sterke commerciële vaardigheden maken dat je actief bijdraagt tot het resultaat van je regio.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!