Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Torhout
Voor onze klant te Torhout zijn wij op zoek naar een medewerker klantendienst.
Hoe maak jij het verschil?
Als lid van het helpdeskteam ondersteun je onze klanten (veehouders, vervoerders en dierenartsen) voornamelijk via telefoon en mail.Je analyseert vragen en problemen en lost deze op.Je start dossiers op volgens de procedures die gelden binnen ons kwaliteitssysteem.Je volgt de gemaakte afspraken met klanten verder op en werkt dossiers zelfstandig af.Klachten of problemen zie je als kansen om onze dienstverlening te verbeteren.Je ondersteunt je collega’s.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken.
Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende Nazorg.
Als Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen met betrekking tot vragen, meldingen en storingen op het gebied van gebouwonderhoud en technieken. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van binnenkomende verzoeken en bent verantwoordelijk voor het coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je draagt bij aan een veilige, goed functionerende en comfortabele werkomgeving.
Je staat in voor het incidentbeheer. Aannemen, registreren en opvolgen van meldingen met betrekking tot gebouwtechnieken (zoals HVAC, verlichting, liften, brandveiligheidssystemen) en gebouwonderhoud (zoals schoonmaak, reparaties, en schadeherstel).Je coördineert onderhoudswerkzaamheden door samen te werken met interne technische teams en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat deze tijdig en effectief worden uitgevoerd.Je adviseert en informeert betrokkenen over de status van hun meldingen en de voortgang van reparaties en onderhoud.Je houdt meldingen, uitgevoerde werkzaamheden en onderhoudshistorie nauwkeurig bij in een onderhoudsmanagementsysteem.Je staat in voor een duidelijke communicatie met bewoners, gebruikers en technische teams over geplande werkzaamheden en mogelijke verstoringen.Je zorgt dat alle onderhoudswerkzaamheden voldoen aan de relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
OOSTKAMP
Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende in Oostkamp.
Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
administratief bediende projectadministratie
Zedelgem
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou!
Wat brengt je dag?:
Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Brugge, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf, zijn wij op zoek naar een allround administratief bediende.
Je wordt tewerkgesteld op hun site te Zeebrugge
Jouw taken zijn:
Je staat in voor het onthaal en helpt de klanten verder waar nodig.Je zorgt voor een vlotte organisatie ivm boeking, organisatie en aankleding van vergaderzalen.Je doet de inkomende post.Je bent verantwoordelijk voor de bestelling van kantoormateriaal en opvolging van de stock hiervanJe biedt administratieve ondersteuning voor verschillende diensten: preventie, materiaal, back up loonadministratie, ....Je volgt de aanbestedingen op. Je springt bij in de facturatie.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Wortegem-Petegem
Ben jij een organisatietalent met een hart voor afwisseling en een passie voor ondersteuning? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en meebouwen aan het succes van een toonaangevend bedrijf? Dan is deze vacature de perfecte match voor jou!
Wat houdt deze uitdagende rol in?
Bij ons krijg je een super gevarieerd takenpakket waarbij geen dag hetzelfde is. Je bent de spil in het web en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt:
Bestelvirtuoos: Je plaatst alle bestellingen voor onze uitvoerende tak, van materialen en materieel tot transport en onderaanneming. Je zorgt ervoor dat onze teams altijd voorzien zijn van wat ze nodig hebben!Preventiekampioen: Duik dieper in onze preventie, zowel op kantoor als op onze werven. Jouw bijdrage is cruciaal voor een veilige werkomgeving.Communicatieheld(in): Jij bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en e-mail. Je onderhoudt vlot contact met onze ploegbazen en werfleiders, en zorgt voor een soepele communicatie op alle niveaus.Administratieve topper: Je verwerkt documenten en voert diverse administratieve taken nauwkeurig en gestructureerd uit.Klantgerichte ondersteuning: Tijdens drukke periodes spring je bij in onze dienst na verkoop. Je handelt interventies administratief af, factureert correct, behandelt klachten klantgericht en ondersteunt onze planningsdienst.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Nazareth, België
Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket
Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
ANZEGEM
voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:
Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt.
Je staat in voor volgende taken;
Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor de afdeling leeggoed;
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow.Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen.Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers.Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Deeltijds
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor de afdeling etikettering.
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende etikettenflow.
Je volgt op dat alle verkoopprijzen die onze klanten wensen correct worden verwerkt.Je drukt de etiketten voor de klant af en plaatst deze bij de juiste bestellingen.Je ondersteunt het onthaal, zowel fysiek als telefonisch.Je ondersteunt verschillende administratieve diensten.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor offerte en orderverwerking voor 20 uren;
Je digitaliseert orders en offertes met oog voor detail en efficiëntie.Je leert onze productcodes door en door kennen, zodat je de aankoopdienst correct kan aansturen.Je werkt nauw samen met het sales- en aankoopteam voor een feilloze digitale flow.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Brugge
Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (19u).
Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je maakt deel uit van het hecht team van collega’s in het service center.Je werkt nauw samen met de Branch Manager, de Assistant Branch Manager en de bandenmonteurs.Je rapporteert aan de Branch Manager.Elke klant, samen met je collega’s weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Technisch administratief bediende - transportplanner
Brugge, België
Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker
Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Enthousiaste administratief Bediende
MOEN
Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:
Werkinhoud:
Verantwoordelijke receptie:
o Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …)
o Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...)
o Telefonie
Logistieke assistentie:
o Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.)
Overige administratieve taken:
o opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen
registraties en opvolging voorraadregister
o controle en verwerking transportfacturen
o voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …)
o datacontrole ERP-pakket
o opmaak en controle verkoopfacturen
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ELSEGEM
Voor onze klant regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende.
Ben jij een krak in administratie en zoek jij een deeltijdse job? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw takenpakket als administratief bediende:
Je ondersteunt de aankoopdienst. Je staat in contact met leveranciers en verstuurt prijsaanvragen. Je maakt bestelbonnen op. Je zorgt ervoor dat de overeenkomsten voor de ramen in orde zijn.
InterimBouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.