administratief bediende projectadministratie
Zedelgem
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou!
Wat brengt je dag?:
Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - transportplanner
Brugge, België
Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker
Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
OOSTKAMP
Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende in Oostkamp.
Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Gistel, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Wat ga je doen?
Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt
beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een
sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets,
prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort
tot de taak.
Nog enkele belangrijke taken:
Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
OUDENBURG
Voor onze klant te Roksem zijn wij op zoek naar een Technical After Sales Advisor.
Dit zijn jouw taken.
Onderdelen bestellenMagazijn op orde houdenOnderdelen klaarleggen voor techniekersPlanning van techniekersAansturen van techniekersKlanten te woord staan
Dit takenpakket zal verruimd worden naargelang inzet.
Doel van deze functie? Rechterhand worden van zaakvoerder.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Brugge, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf, zijn wij op zoek naar een allround administratief bediende.
Je wordt tewerkgesteld op hun site te Zeebrugge
Jouw taken zijn:
Je staat in voor het onthaal en helpt de klanten verder waar nodig.Je zorgt voor een vlotte organisatie ivm boeking, organisatie en aankleding van vergaderzalen.Je doet de inkomende post.Je bent verantwoordelijk voor de bestelling van kantoormateriaal en opvolging van de stock hiervanJe biedt administratieve ondersteuning voor verschillende diensten: preventie, materiaal, back up loonadministratie, ....Je volgt de aanbestedingen op. Je springt bij in de facturatie.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Brugge
Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (19u).
Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je maakt deel uit van het hecht team van collega’s in het service center.Je werkt nauw samen met de Branch Manager, de Assistant Branch Manager en de bandenmonteurs.Je rapporteert aan de Branch Manager.Elke klant, samen met je collega’s weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
OOSTENDE
Voor onze klant in Oostende, actief in de textielsector, zijn we op zoek naar een backoffice medewerker:
Jouw taken:
Verwerken en opvolgen van binnenkomende orders.Afstemmen van levertijden met productie en logistiek.Contact onderhouden met klanten over orderstatus en levertijden. Bijsturen waar nodig. Opstellen productiehoeveelheid en voorraadbeheer.Opvolgen van klachten en de nodige acties ondernemen.Je maakt de planning op voor de werknemers van de weverij en stuurt hen aan waar nodig.Signaleren van knelpunten in de planning en hier proactief op inspelen.Ondersteunen van het inkoop- sales- en productieteam met administratieve taken.
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt.
Je staat in voor volgende taken;
Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor de afdeling leeggoed;
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow.Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen.Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers.Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Deeltijds
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor de afdeling etikettering.
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende etikettenflow.
Je volgt op dat alle verkoopprijzen die onze klanten wensen correct worden verwerkt.Je drukt de etiketten voor de klant af en plaatst deze bij de juiste bestellingen.Je ondersteunt het onthaal, zowel fysiek als telefonisch.Je ondersteunt verschillende administratieve diensten.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor offerte en orderverwerking voor 20 uren;
Je digitaliseert orders en offertes met oog voor detail en efficiëntie.Je leert onze productcodes door en door kennen, zodat je de aankoopdienst correct kan aansturen.Je werkt nauw samen met het sales- en aankoopteam voor een feilloze digitale flow.
OfficeLandbouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende met kennis ERP en Excel
Damme
Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden!
Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden!
Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van onze gehele verkoopflow. Dit mag je heel breed zien want je doet alles van A tot Z.Je maakt de gebouwen, contacten & klanten aan. Daarna kun je met alle verkregen info de offerte opmaken.Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende bouw
Westende, Middelkerke, België
Voor onze klant, een technisch bedrijf regio Westende, zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Als administratief bediende heb je een fundamentele rol in het ondersteunen van de operationele activiteiten.
Een greep uit je (toekomstig) takenpakket:
Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie per e-mail en per postOndersteuning van het management bij diverse administratieve takenOndersteuning algemene telefonieOpvolgen van de social media pagina's.Essentiële schakel binnen ons wegenbouwbedrijf van de verschillende afdelingen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende immo - tijdelijke functie
Westende, Middelkerke, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met interesse in immobiliën? Lees dan zeker verder! Voor een tijdelijke vervanging van 6 weken, zijn we op zoek naar een administratief bediende immo - regio Middelkerke tot halverwege september.
Jouw taken zijn:Je staat in voor het inboeken van facturen.Je staat in voor het telefoon- en e-mailverkeer van de klanten.Je doet het onthaal en inkomende telefoons.Je plant de afspraken in voor de vastgoedmakelaars.Je doet de administratieve taken.Je rapporteert alles aan de zaakvoerder.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken.
Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.