Administratief Bediende
SINT-KATELIJNE-WAVER
Ben jij nauwkeurig en gedreven? Wil jij graag werken in een warm en dynamisch team? Zoek je een nieuwe administratieve uitdaging?
Lees dan zeker verder!
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor het beheren van de agenda's.Je bent verantwoordelijk voor een vlotte communicatie via mail en telefoon.Je zorgt voor een warm onthaal van bezoekers.Je bent verantwoordelijk voor de administratie van de inkoop en verkoop.Je staat in voor dossierbeheer.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.
Takenpakket:
Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
WOMMELGEM
Voor een bouwbedrijf gelegen in Wommelgem zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
📍 Wommelgem | 🕒 Voltijds (38u/week) – Uren bespreekbaar
Als administratief bediende ben jij de spilfiguur tussen klanten, techniekers en de interne administratie. Je bent een organisatorisch talent en houdt ervan om structuur aan te brengen in processen. Je takenpakket bestaat onder andere uit:
Klantencontact via telefoon en e-mail (in het Nederlands en Engels)Online geboekte afspraken opvolgen en inplannenOffertes opstellen en versturenBonnen nakijken en verwerken in het systeemTechniekers efficiënt inplannenFacturen opmaken, boeken en uitsturenDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenMeedenken aan en verbeteren van de administratieve processen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Schilde, België
Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Wijnegem
Voor een sterke speler in de wereld van bedrijfswagens zijn we op zoek naar een administratieve topper met een hart voor techniek. Jij zorgt ervoor dat garantieaanvragen vlot verlopen en dat facturen correct de deur uitgaan. Zin in een afwisselende en stabiele job in een fijne werkomgeving? Lees dan snel verder!
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Deeltijdse Administratief Bediende
MECHELEN
Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende
Antwerpen 2030, Antwerpen
Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).
Functieomschrijving:
Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
HOBOKEN
Voor een firma in Hoboken zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Ze specialiseren zich vooral in vliegenramen en raamdecoratie op maat en binnen- en buitenschrijnwerk.
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klantenJe ondersteunt het team op allerlei administratieve vlakkenOpvolgen en opstellen van offertesBeheren van de planning van afsprakenEmails en telefoons behandelenCommunicatie met klanten en leveranciers
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
SCHELLE
Voor een bedrijf gelegen in Schelle zijn wij op zoek naar een tijdelijke administratief bediende.
📍 Locatie: Schelle - 40u per week - voltijds
Ingeven van orders in het systeemOpstellen en verwerken van orderfacturenBeantwoorden van binnenkomende telefoonsBeheren en opvolgen van de mailboxAlgemeen klassement en administratieve ondersteuning
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Ekeren
Voor een garage gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Callagent/ Klantenadviseur. 📍Locatie: Ekeren💼 Sector: Automotief Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefonische oproepen.Je verwerkt de binnenkomende mails en websiteberichten.Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je plant afspraken in voor onze klanten.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Garage
Rotselaar
Administratieve duizendpoot?
Voel jij je helemaal thuis in een garage?
En op zoek naar een tijdelijke job?
Voor een garage in Rotselaar zijn we op zoek naar een Tijdelijk Administratief Bediende.
Wat zal je zoal doen?
Je ondersteunt je collega's op administratief vlak vanuit de garage.Algemeen klassement.Uitvoerende boekhoudkundige verrichtingen zoals betalingen inboeken.Je maakt ook facturen op voor herstellingen en punt stocklijsten aan.Ondersteunend werk aan de receptie (bv.: telefonie).Je springt bij waar nodig als administratieve duizendpoot.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
BEVEREN
Voor een van onze klanten gelegen op Linkeroever zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Jouw taken:
Je doet de administratieve afwikkeling van onze transporten tot en met de facturatie.Je zorgt voor een tijdige administratieve opvolging van verzekeringsdossiers en vergunningenKlassement, telefoons opnemen en algemene bestellingen coördineren maken deel uit van je dagelijkse werk.Je houd contact met collega’s en leveranciers.Je boekt aankoop- en verkoopfacturen zorgvuldig in.Je helpt een handje bij de facturatieBankafschriften inboeken? Jij doet het met de precisie van een Zwitsers horloge.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Vilvoorde
Voor onze klant, een transportbedrijf, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker die allround zal instaan voor het verwerken van de order, de facturatie, het aanvullen van rapporteringen etc. Je zal ook ondersteuning bieden bij het opstellen van de planningen.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Orderverwerking
VILVOORDE
Voor onze klant, een toonaangevend bedrijf in beschermingsmiddelen/kledij zijn wij op zoek naar een Bediende orderverwerking.
Je zal instaan voor het inputten en verwerken van de orders van klanten en de contacten met de leveranciers. De administratie rond de orderverwerking behoort dus volledig tot je takenpakket.
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Boekhouding
VILVOORDE
Voor onze klant, een toonaangevend bedrijf in beschermingsmiddelen/kledij zijn wij op zoek naar een Bediende Boekhouding.
Je takenpakket zal vooral bestaan uit facturatie, debiteurenbeheer, credit nota's opmaken etc.
Je zal ook nauw in contact staan met klanten en leveranciers voor de nodige opvolgingen van de dossiers.
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende op de verkoopsafdeling
Brecht, België
Voor een gekende garage in Brecht zijn wij op zoek naar een administratief bediende op de verkoopsafdeling.
Je zal terecht komen in een team van vier mensen. Jouw team staat in voor de volledige afwikkeling van verkochte wagens: vanaf de bestelling van de klant tot het fysiek afleveren van de wagen.
Jouw takenpakket?
Je bestelt de voertuigen.Je regelt de transporten.Je volgt dossiers op van A tot Z.Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie, verkoop, boekhouding, naverkoop...Je plant leveringen in en maakt afspraken met de klanten.Je controleert de premies.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende agrarisch
SINT-LENAARTS
Administratief Bediende – Agrarische Sector (regio Becht)
Ben jij administratief sterk en voel je je thuis in de landbouw- of agrarische sector?
Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wat zijn jouw taken?
Je volgt de stock van agrarische producten op en plaatst bestellingen waar nodigJe vergelijkt prijzen bij leveranciers en zorgt voor correcte prijsaanduiding in het systeemJe ondersteunt de facturatie en controleert de bestelbonnen van klantenJe denkt mee na over administratieve optimalisatie: maakt Excel-overzichten, stelt verbeteringen voorJe verwerkt inkomende mails van klanten en leveranciers via de algemene mailboxJe bent een rechtstreeks aanspreekpunt voor klanten: je verwerkt hun bestellingen en geeft gericht adviesJe volgt samen met collega’s de vereisten rond FAVV-controles administratief opJe bouwt kennis op via opleidingen zodat je klanten correct en professioneel kan informeren
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
Genk
Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.
Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie:
ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.