General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Middelkerke, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23
Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.
Jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceVrije tijdVoltijdsVast contract
Accountant
Roeselare, België
Voor een accountantskantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een Accountant. Als accountant ben je de vertrouwenspersoon van bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen. Als professionele gesprekspartner sta je de klant bij in zijn accounting-, fiscaal- juridisch en financieel beleid.
Je werkdomein en opdracht hangt af van achtergrond, competenties en interesses:
Uitwerking van A tot Z van intern gevoerde boekhoudingen;Controle en begeleiding in extern gevoerde boekhoudingen;Rechtstreekse begeleiding en sturing van de klant in allerhande boekhoudkundige, fiscale en administratieve taken;Opmaken diverse fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting, …);Opmaken tussentijdse rapporteringen alsook analyse ervan, bepaling voorafbetalingen en mogelijke optimalisaties;Opmaken jaarafsluitingen voor vennootschappen, winstberekeningen voor eenmanszaken;Bijstand in diverse studies: oprichting vennootschap, uitwerking financieringsvoorstellen, onroerend goed transacties, begeleiding overnames, fusies en splitsingen,... .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior accountant met bedrijfswagen
Roeselare, België
Beschik jij voor een bachelor Accountancy Fiscaliteit?
Wil jij graag voor een boekhoudkantoor in Roeselare werken?
Ben jij bereid om je te verdiepen in de fiscale wetgeving?
Lees dan zeker onderstaande vacature!
Voor een boekhoudkantoor te Roesele zijn we op zoek naar een junior accountant. Je zal voor onderstaande taken ondersteund worden door een senior accountant:
Je staat in voor de boekhoudkundige verwerking van een aantal aan jouw toegewezen dossiersJe staat in voor de voorbereiding van jaarrekeningen en fiscale aangiftenOp termijn krijg je de verantwoordelijkheid betreffende toegewezen klantendossiers en kan je doorgroeien tot de functie van senior accountant
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
ROESELARE
Voor onze klant, gelegen te Roeselare, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van bankuittreksels en opvolgen van betalingenInboeken van de facturenUitvoeren van betaalopdrachten en domiciliëringenKasbeheer en kasverrichtingen van de verschillende vestigingenBeheer van subsidieaanvragen (KMO-portefeuilleStockbeheer (drukwerk, folders, printpapier)Diverse administratieve taken: agendabeheer, financiële transacties, postverwerking
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder met administratieve taken
Heusden-Zolder
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar
Oudsbergen, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y?
Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder automotive
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚
Jouw taken:
Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Assistent Boekhouder
Zaventem
We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Accountant Assistant om het financiële team te versterken. Je werkt nauw samen met de Finance Manager en krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. De functie is voor deeltijds en bevindt zich in Zaventem.
Functieomschrijving:
Als Assistant Accountant zorg je voor de financiële administratie van onze kantoren in België, Frankrijk en Luxemburg. Je takenpakket:
Het verwerken en opvolgen van inkoopfacturen.Het voorbereiden van betalingen.Het beheren van leveranciersrekeningen.Het afstemmen van bankafschriften.Het bewaken van inkomende klant betalingen.Het ondersteunen bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Maasmechelen, België
Ben je getriggerd na het lezen van deze vacature of heb je nog vragen? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.
Voor een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Maasmechelen zoeken wij een ambitieuze hulpboekhouder.
Het takenpakket ziet er als volgt uit:
Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je boekt de kas- en bankafschriften inJe ondersteunt je collega's bij de wekelijkse loonadministratieJe assisteert bij financiële audits Je verwerkt de toegewezen onkostennota's van de EU-grootboekenJe hebt ervaring met intracommunautaire aangiftes...
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)
Turnhout
Vivaldis Office is op zoek naar een........ TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)
Belangrijk: tijdelijk contract - 5 maanden (november - maart)
🗒 Hoe ziet je dag eruit als Finance officer- GL accountant?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAP/ AROpvolgen verrichtingen + boekingen, debiteurenbeheerAnalyse grootboekrekeningenBetalingen beherenVoorbereiding BTW, afsluitingsproceduresAlgemene administratieve taken mbt dossiersAanspreekpunt mbt admin en financeVoorbereiding audit
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Jouw takenpakket:
Dagelijkse boekhouding: Klant en leveranciersboekhouding, loon- en diverse boekingen, betalingen voor de verschillende entiteitenKwartaal-, jaarafsluitingen en consolidatie, alsook fiscale aangiftes in samenwerking met het extern boekhoudkantoorMaandelijkse BTW-, IC- en Intrastat-aangiftesDiverse rapporteringenMeewerken aan de verbetering en optimalisatie van onze processenHulp bij het opmaken van budgetten & externe auditsAdministratie: verzekeringen, contracten, etc.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant regio Meulebeke zijn wij op zoek naar een boekhouder A-Y (m/v)Binnen ons bedrijf zal je instaan voor de dagdagelijkse boekhouding van onze verschillende vennootschappen en VZW's. Jouw takenpakket zal voornamelijk bestaan uit:
Verwerken boekhoudkundig proces: opvolgen van de goedkeuringen , de input aan aankoopfacturen en financiële uittreksels, het uitvoeren van betalingen.Het importeren van de "klantenboekhouding" in de centrale boekhouding en het opmaken van aansluitingscontroles.Het aanmaken, controleren en indienen van de BTW- aangiftes.Ondersteuning van de dienst (vb registratie huurcontracten, diverse administratieve aangiftes, bankmandaten en contact met banken, borgen, en allerhande ad hoc financieel administratieve taken)
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Je boekt inkoopfacturen en controleert deze op fouten.U houdt nauwlettend toezicht op niet-goedgekeurde facturen.Ook registreer je bankafschriften voor een aantal van onze productiebedrijven.Je werkt actief mee aan diverse optimalisatieprocessen binnen de boekhoudafdeling.Tijdens audits ondersteun je je collega’s door hen te voorzien van accurate financiële gegevens.Je verricht voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de periodieke afsluiting.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als debiteurenbeheerder ben je verantwoordelijk voor het effectief beheren van de openstaande vorderingen van onze organisatie. Ben jij de kandidaat dat wij zoeken?
Betalingsopvolging, het monitoren van openstaande facturen en het actief opvolgen van betalingen via verschillende communicatiekanalenKlantencontact onderhoudenAdministratie en rapporterenAnalyse van kredietrisico, het beoordelen van kredietwaardigheid van klanten en het voorstellen vankredietlimieten en betalingsvoorwaarden.Samenwerken met o.a de boekhouding, sales etc.
InterimGlasVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, gelegen in Menen, zijn wij op zoek naar een accountant A tot Y.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van de facturenMaandelijkse en jaarlijkse afsluitproces van 1 of meerdere vennootschappenFiscale aangiftesDiverse financiële ad hoc opdrachtenDigitaliseren van het boekhoudprogramma: link zijn tussen het operationele/commerciële kant en de boekhoudingRapporteren aan de Accounting & Tax Manager BE/FR/NL
Kortom vanuit het hoofdkantoor draag je jouw steentje bij aan het financieel kloppend hard van de organisatie.
FinanceMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.