Jobs

Jobs

386 Jobs gevonden
Dringend

Technisch Commercieel Medewerker

Vilvoorde, België

Voor onze klant, een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Medewerker.   Wat wordt er van jou verwacht?   Opmaak en opvolging van diverse bouwprojecten van onze klanten.Hierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen op commercieel, technisch en logistiek vlak.Je luistert naar de noden van de klant en geeft hen advies op maat.Je werkt nauw samen met de werkvoorbereider die de schakel is tussen verkoop en productie.Je lost problemen op en zorgt voor alternatieven indien nodig om zo tot een oplossing te komen.Je onderhoudt het contact met verloren klanten, bestaande klanten en nieuwe klanten.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker Taken: Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Winkelmedewerker All-round

Merelbeke, België

Voor onze klant in Merelbeke zijn wij op zoek naar een enthousiaste all-round medewerker Je staat in voor het bedienen van de klanten Orde en netheid behoort ook tot jouw takenpakketJe wilt alle (of enkele) afdelingen leren?Zuivel, charcuterie, vis,...?Of voeding, kassa, dranken, diepvries,...?Of beenhouwerij en keuken,...?Kortom je hebt zin om te werken, en wilt geen vast afdeling?
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Technisch Commercieel Medewerker

Malle

Ben jij klantgericht, servicegericht en heb je een sterke affiniteit met de bouwsector? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Jouw rol Als Technisch Commercieel Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je zorgt voor een warm onthaal en uitstekende service. Of het nu gaat om het verstrekken van informatie, het verwerken van bestellingen of het beantwoorden van vragen: jouw professionaliteit en klantgerichte aanpak maken het verschil.   Jouw taken Ondersteuning bieden aan de filiaalverantwoordelijke bij de dagelijkse werking aan de balie.Klanten professioneel en met de glimlach verder helpen.Technisch advies geven en meedenken om klanten zo goed mogelijk te bedienen.Offertes opmaken en bestellingen correct verwerken.Bestellingen opvolgen en facturen aanmaken.  
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Productiemedewerker

Ravels

Samen met onze klant, een producent van roomijs, mousses, bavaroises en thema-producten, zijn wij op zoek naar een kookoperator . Jouw taken: Voorbereiding en organisatie van de productielijnGrondstoffen klaarleggen en afwegenJe start de lijn op en zorgt voor een vlot productieverloopInpakken en verpakkenReinigen van de afvullijnen (HACCP)Je werkt volgens bestaande recepturen en richtlijnen
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Sales medewerker

Ronse

Voor onze klant in de regio van Ronse, zoeken wij een inbound sales medewerker in specialisatie van klantbehoud. Enkele van je taken:   ✅ Actief klantcontact: Je neemt proactief contact op met klanten die overwegen hun samenwerking met ons te beëindigen en onderzoekt hun beweegredenen. ✅ Luisteren en adviseren: Je gaat in gesprek met klanten, luistert naar hun zorgen en biedt op maat gemaakte oplossingen aan om hun vertrouwen te herstellen. ✅ Maatwerkvoorstellen: Je werkt gepersonaliseerde voorstellen uit en overtuigt klanten om hun samenwerking voort te zetten. ✅ Strategisch meedenken: Je draagt bij aan het optimaliseren van klantbehoud door trends en klantfeedback te analyseren en verbeterpunten te signaleren. ✅ Samenwerking met andere teams: Je werkt nauw samen met collega’s van credit, sales en customer service om een uitstekende klantervaring te garanderen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Commercieel Medewerker Binnendienst

Herentals, België

Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een inside sales officer! WAAR:  Je komt terecht in een bedrijf in Herentals met een 30-tal medewerkers. Er heerst een familiale sfeer. SECTOR: Het bedrijf is actief in opbouw en optimalisatie van elektrische/mechanische installaties. Al de machines worden volledig in huis ontwikkeld en geassembleerd.  TAKENPAKKET: Klantrelatiebeheer: Je reageert snel op klantvragen via telefoon, E-mail en online platformsJe bouwt en onderhoudt sterke relaties met zowel nieuwe, als bestaande klanten Verkoopondersteuning: Je ondersteunt het buitendienst-team door het opmaken van offertes, het verwerken van orders en het coördineren met leveranciers Leadbeheer: Je identificeert en kwalificeert leads door de behoeftes te begrijpen en deze te matchen met passende producten en oplossingen Samenwerking: Je werkt nauw samen met de marketing-engineering-en productieteams om feedback van klanten door te geven en bij te dragen aan productontwikkeling
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

Boormeester/funderingsmedewerker

Brussel

Voor een grote klant zijn we actief op zoek naar een medewerker boormeester/funderingsmedewerker voor de regio Brussel.   Hoe ziet jouw dag eruit? Als boormeester werk je samen met andere collega's in een ploeg (funderingen)Bij de klant voorzien wij indien vereist een volledige opleiding van A tot Z, zodat jij het vak van boorder perfect onder de knie kan krijgen. Je zal alles leren over funderingstechnieken zoals jet grouting en micropalenJe bent verantwoordelijk voor het bedienen van de rupsboormachinesJe communiceert vlot met je dichtste collega's over de uitvoering van de werkzaamheden
ConstructBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Filiaalmedewerker

Groot-Bijgaarden

Voor een toonaangevend bedrijf in de HVAC-sector zijn we op zoek naar een filiaalmedewerker. Functieomschrijving: Ontvangen van de klanten, antwoorden op hun vragen en het leveren van een snelle en kwalitatieve oplossing.Advies en informatie met betrekking tot onze producten en diensten verlenen.Opvolgen van het orderproces van A-Z: van offerte tot levering.Opvolgen van de voorraad en juiste registratie ervan in het systeem.Leveringen ontvangen en wegzetten in het magazijn.Zorgen voor een ordelijk en proper magazijn.  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Kwaliteitsmedewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Ben jij iemand die gepassioneerd is door de chemische sector, geen diploma heeft en toch graag een kans krijgt om een job uit te oefenen in deze sector? Lees dan zeker verder!    Voor onze klant in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) zijn wij op zoek naar een kalibratiemedewerker.   Wat houdt dit in? Je houdt je bezig met het onderhoud en certificering van pipetten en liquidators voor verschillende klanten zoals ziekenhuizen, universiteiten en laboratoria;
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde Customer Service Telesales Medewerker. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het bieden van uitstekende klantenservice. Je takenpakket omvat onder andere:   Klanten behelpen zowel telefonisch als via mail.Identificeren van de behoeften van klanten en oplossingen op maat aanbiedenBeantwoorden van vragen van klanten over producten, prijzen en beschikbaarheidOpvolgen van leads en offertesBijdragen aan de algemene klanttevredenheid en het behalen van verkoopdoelstellingenOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Back Office Medewerker

DIEGEM

Ben jij een administratief talent met een passie voor service en logistiek? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze backoffice in België zoeken wij een enthousiaste Medewerker Backoffice & Logistiek die energie krijgt van het ondersteunen van interne processen, het beheren van orders en het coördineren van logistieke stromen.   Wie zijn wij?   Wij zijn actief in de medische technologie en leveren innovatieve, hoogwaardige oplossingen die wereldwijd in operatiekamers worden gebruikt. Onze focus ligt op kwaliteit, betrouwbaarheid en het ondersteunen van zorgprofessionals met uitstekende producten en service. Elke dag werken we aan optimale patiëntenzorg – met een professioneel team dat zich inzet voor vooruitgang in de zorg.   Wat ga je doen?   Als Medewerker Backoffice & Logistiek ben je een belangrijke schakel binnen de organisatie. Je zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling van orders, verzendingen en interne processen. Jouw taken: Verwerken van klantorders en verzorgen van correcte facturatieBeantwoorden van klantvragen en bieden van administratieve ondersteuningCoördineren van logistieke taken, zoals verzending en transportplanningVerwerken en registreren van inkomende en uitgaande goederenZorgen voor accuraat voorraadbeheer, zowel intern als externBijhouden van klantinformatie in het CRM-systeem  
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker logistieke ondersteuning

Diegem, Machelen, België

Functieomschrijving:  Ben jij op zoek naar een veelzijdige rol waarin je het logistieke proces ondersteunt en bijdraagt aan een efficiënt verloop van leveringen en onderhoudsbezoeken? Als Medewerker Logistieke Ondersteuning ben jij een belangrijke schakel binnen ons team, waarbij je helpt bij de planning, coördinatie en opvolging van alle logistieke processen.   Jouw verantwoordelijkheden: Jij ondersteunt bij het plannen van leveringen en onderhoudsbezoeken bij klanten, en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt door een goede coördinatie.Je werkt nauw samen met het leveringsteam en onderhoudsteam, zodat de voortgang goed wordt gemonitord en deadlines worden behaald.Je houdt de voorraad van interieurplanten, potten en materialen scherp in de gaten en zorgt ervoor dat nieuwe artikelen tijdig besteld worden.Je volgt de voortgang van leveringen en onderhoudsbezoeken op en zorgt voor een efficiënte rapportage aan het management.Je plant leveringen en onderhoudsbezoeken in overleg met klanten en staat klaar om eventuele vragen of verzoeken te beantwoorden.Je werkt samen met diverse afdelingen, zoals techniekers, het leveringsteam en de administratie.Je zorgt voor de administratieve afhandeling, zoals het bijhouden van documentatie en het verwerken van bestellingen, zodat alles nauwkeurig en up-to-date is.  
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst; Wat wordt er van jou verwacht? Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Financieel administratief medewerker - Deeltijds

Zaventem

Voor onze klant in Zaventem zijn wij op zoek naar een Financieel administratief medewerker - deeltijdse functie Het bedrijf is gespecialiseerd in allerhande technische producten. Wat verwachten ze van jou?   Verwerken en inboeken van bankrekeninguittrekselsControleren en verwerken van binnenkomende facturenVoorbereiden van de betalingenDebiteurenbeheerOnderhouden van de contacten met klanten en leveranciersAssisteren bij de maand- en jaarafsluitingenJe bent tevens de plaatsvervanging voor de Verkoop-, Inkoop- en Technische Dienst administratie  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Import medewerker

Zaventem

Voor een toonaangevend bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Import Customs Operative.   Functieomschrijving:   Alle aspecten van de dagelijkse operaties vanaf het moment dat een opdracht wordt aangemaakt, het verwerken en monitoren tot aan de levering aan de eindontvanger.Afhandelen van de invoer van verschillende inkomende zendingen: het voorbereiden van douanedocumenten, het voorbereiden van documenten voor veterinaire goedkeuring.Communiceren met klanten over instructies voor douane-inklaring.Zendingen opvolgen: papierwerk, bijvullen van droogijs, aanvullen van gelpacks, enz.Luchtvracht- en douanekosten invoeren.Rapporteren en opvolgen van vermiste zendingen.Externe communicatie met dienstverleners: luchtvaartmaatschappijen, handling agents.Interne communicatie met chauffeurs en collega’sSpecialistische import van specifieke goederen zoals CITES, levende dieren, narcotica.Strikte naleving van interne procedures, zowel afdelingsspecifiek als bedrijfsspecifiek
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende, Wat wordt er van jou verwacht? Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Support Medewerker

Zaventem

  Ben jij gepassioneerd door HR en heb je een interesse in software en digitalisering? Voor een HR-software bedrijf zijn we op zoek naar een Support Hr Medewerker.   Jouw taken: Het beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail, waarbij je zorgt voor een snelle en accurate registratie van verzoeken via ons tickettingsysteem.Het analyseren en efficiënt verwerken van klantverzoeken.Het direct oplossen van eenvoudige vragen door klanten advies te geven of systeeminstellingen aan te passen.Het doorsturen van complexere verzoeken naar je collega van de tweede- en derde lijns support.Het garanderen van de naleving van de afgesproken serviceniveaus (SLAs) met onze klanten.Het werken in een hecht en ondersteunend team dat altijd klaarstaat om je te helpen bij vragen of uitdaging.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem dat zich richt op de digitale transformatie van organisaties in IT-diensten en -oplossingen zijn ze op zoek naar een Inside Sales - Licensing Administrator. Het bedrijf heeft als doel om bedrijven te ondersteunen bij het optimaliseren van hun processen en het verbeteren van hun technologie-infrastructuur. Jouw Rol: Als Licensing Administrator ben je een belangrijke schakel in het ondersteunen van het licentiebeheer binnen ons bedrijf.Je zorgt ervoor dat alles rondom licentieovereenkomsten soepel verloopt en dat we altijd voldoen aan de licentievoorwaarden.In deze rol werk je vooral achter de schermen, met een focus op administratieve taken, rapportage en ondersteuning van het team en klanten.Beheren en onderhouden van licentieovereenkomsten en verlengingen.Ondersteunen bij de coördinatie van licentietoepassingen en verlengingen.Voorbereiden van rapporten over licentieverbruik, kosten en inventaris.Beheren van de licentie-inventaris en zorgen voor een actueel overzicht van alle actieve licenties.Voorbereiden en beheren van offertes, prijslijsten en contracten.Ondersteunen van het verkoop- en juridische team bij licentiegerelateerde kwesties.Onderhouden van klantrelaties door administratieve ondersteuning en antwoorden op vragen over licenties.  
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Plechtigheden medewerker

Vilvoorde, België

Voor een crematorium zijn wij op zoek naar een serene plechtigheden medewerker. Je taken zullen zijn :Beantwoorden en doorschakelen van oproepen via het centraal telefoonnummer.Inplannen van plechtigheden, koffietafels en crematies na telefonisch contact en mailverkeer.Plechtigheden begeleiden en teksten voorlezen.Bedienen van streaming en opnameapparatuur.Instaan voor correcte facturatie, vervullen van administratieve handelingen, gerelateerd aan de crematies : aanvullen en beheren van het crematieregister.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!