Dringend
Hulpboekhouder
MERELBEKE
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Bediende boekhouding dossierbeheer
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: boekhoudkantoor
Takenpakket
Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract
Senior Accountant
Oudenaarde, België
Voor onze klant te Oudenaarde, gespecialiseerd in accountancy, zijn we op zoek naar een Senior Accountant:
Je bent verantwoordelijk voor de dossiers van de tot jou toegewezen klanten, op het vlak van accountancy en fiscaliteitJe maakt de jaarrekeningen op en staat in voor de fiscale aangiftesDaarnaast sta je in voor de verdediging bij fiscale en BTW-controlesJe zorgt voor fiscale optimalisatie en planningJe staat jouw klanten bij in bedrijfseconomisch en fiscaal adviesJe werkt jouw persoonlijke dossiers van A tot Z af volgens de interne procedures
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder | Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, een accountantskantoor regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een boekhouder met ervaring: A-Z.
Je staat in voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen en finaciële verrichtingen.Verzorgen van BTW aangiftes, vennootschapsbelasting, persoonsbelasting.Opstellen van tussentijdse balans en jaarbalans.Rapportering op maand- en kwartaalbasis.Controleren en opstellen van jaarrekeningen.Het verlenen van advies aan jouw klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Oudenaarde, België
Voor een boekhoudkantoor in de regio van Oudenaarde zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.
Jouw taken als boekhouder:
Je zal instaan voor het zelfstandig beheren van je klantenportefeuille, van zowel eenmanszaken als vennootschappenJe zal instaan voor het helpen van je klanten voor fiscaal en boekhoudkundig beheerJe zal instaan voor het ondersteunen van je klanten met advies op financieel, fiscaal, juridisch en economisch vlak! Je zal zorgen dat jouw klanten het volste vertrouwen hebben in jou, en dat hun zaak in de goede handen is
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder AP accountant
TIENEN
Ben jij een nauwkeurige en gemotiveerde hulpboekhouder?
Heb je een passie voor cijfers?
Heb je reeds ervaring met leveranciersboekhouding?
Dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!
Voor onze klant te Tienen, gespecialiseerd in machinebouw en onderhoud, zijn we op zoek naar een AP accountant / hulpboekhouder.
Een greep uit je takenpakket:
Verantwoordelijk voor accounts payablesInboeken en controleren van aankoopfacturenOpvolgen van betalingen en inboeken van financiële verrichtingenAfstemmen van leveranciersrekeningenOpvolgen van binnenkomende aanmaningenJe zal toezicht houden van de inhoudingsplicht bij onderaannemersJe zal bijdragen aan een correcte boekhouding volgens de wettelijke bepalingen...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder met administratieve taken
Heusden-Zolder
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Goed nieuws!
Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig Bediende
ANZEGEM
Voor onze klant, een stabiele en groeiende bedrijvengroep, gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie van boekhoudkundig bediende.
Je komt terecht in een team van 6 collega's en zal na opleiding on the job instaan voor een uitdagende takenpakket als boekhoudkundig bediende:
Jij bent voor zo'n 20 bedrijven verantwoordelijk voor BTW-aangiften, voorbereiding en tijdige opmaak en opvolging van de betalingen..;Beheren van de afschrijvingen, uitvoeren van een stipte maandelijkse opvolging vanuit de aankoopfacturen (geautomatiseerd boekhoudpakket);Je bent oa het aanspreekpunt voor verzekeringsdossiers;Voor enkele dossiers ben je ook verantwoordelijk voor de opmaak van de cijfers (voorbereiding jaarrekening);Dagelijks inboeken van bankuittreksels en boekhoudkundige overzichten opmaken zoals kredieten, maar ook UBO registers en permanente dossiers,..
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder regio Nazareth
Eke, Nazareth, België
Voor een boekhoudkantoor in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhouder. Junior? Zeker welkom!
Jouw takenpakket:
Instaan voor het invoeren van de volledige boekhouding en het vervullen van alle btw-verplichtingen. Instaan van ondernemingen, zelfstandigen en vrije beroepen bij door middel van boekhoudkundige bijstand en advies.Het begeleiden van de jaarafsluitingen en het opmaken van de jaarrekening. Verlenen van advies aan uw klanten / vennootschappen op vlak fiscaliteit.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder A-Y
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een boekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als Accounting Supervisor ben je verantwoordelijk voor het goede beheer en de organisatie van de afdeling om de boekhouding uit te voeren volgens de wettelijke procedures en regels van de groep om op elk moment een correcte boekhouding te kunnen voorleggen. Je bent verantwoordelijk voor het administratieve en financiële beheer van het bedrijf.
Hiertoe voert u de volgende taken uit:
Je bent verantwoordelijk voor het boekhoudkundig en administratief beheer van het bedrijf.Je beheert de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting binnen de vereiste termijnen.Je beheert, analyseert en controleert dagelijks de boekingen (salarissen, betalingen, bijhouden van algemene kosten, voorzieningen, vaste activa, analytische correcties, enz.).Je coördineert de verwerking van verzoeken van klanten en leveranciers.Je beheert fiscale controles in samenwerking met de directeur Financiën & Administratie.Je bereidt de fiscale aangiften, jaarrekeningen, geconsolideerde rekeningen en financiële rapportering en prognoses voor, valideert en verzendt deze in samenwerking met de Directeur Financiën & Administratie.Je coördineert het werk en bepaalt de doelstellingen voor je team in lijn met deadlines en procedures, zowel op het gebied van boekhouding (algemeen en analytisch) als managementcontrole (planning, budget, rapportage, investeringen, cashflow, ...).Je volgt en lost geïdentificeerde performantieproblemen op.Je bereidt documentatie voor interne en externe audits voor, controleert en verstrekt deze.Je werkt mee aan de implementatie en optimalisatie van het boekhoudproces (procedures, IT-software,...).
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als Accountant ben je medeverantwoordelijk voor de uitvoering van de financiële administratie van onze klant. Jij speelt een cruciale rol in de juistheid en compleetheid van deze administratie. Je komt te werken in een team van drie collega’s en rapporteert aan de Accounting Manager, terwijl je ook ondersteuning biedt aan het Financial Shared Service Centre (FSSC) in Apeldoorn, Nederland.
Taken en verantwoordelijkheden:
Zorgdragen voor de correcte financiële verwerking van de vaste activa.Samen met de Accounting Manager zorgen voor een tijdige en correcte maand- en jaarafsluiting.Maandelijkse opvolging van de kosten.Reconciliëren van de intercompany accounts.Helpen bij het voorbereiden van audits.Verantwoordelijk voor de btw-aangifte, intracommunautaire opgave, intrastat-aangifte en diverse andere statistieken.Ondersteunen van de AP afdeling.
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder | Drongen
Drongen
Voor onze klant, regio Drongen gaan wij op zoek naar een boekhouder A-Y.
Je komt terecht in een team van 6 toffe collega's, waar je als boekhouder A-Y zal instaan voor dit takenpakket:
Jij staat in voor de correctheid van de klanten- en leveranciersboekhouding en algemene boekhouding op dagdagelijkse basis;Verwerken van banktransacties en loondocumenten;Opmaken van een correcte periodieke btw-aangifte en listings;Beheren van activa en afschrijvingen;Voorbereiden van de opmaak jaarrekening en fiscale aangifte;Beheren van de standaardisatie van de boekhoudkundige transacties.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.