Dringend
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Bediende boekhouding dossierbeheer
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: boekhoudkantoor
Takenpakket
Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder AP accountant
TIENEN
Ben jij een nauwkeurige en gemotiveerde hulpboekhouder?
Heb je een passie voor cijfers?
Heb je reeds ervaring met leveranciersboekhouding?
Dan ben jij misschien wel de kandidaat die we zoeken!
Voor onze klant te Tienen, gespecialiseerd in machinebouw en onderhoud, zijn we op zoek naar een AP accountant / hulpboekhouder.
Een greep uit je takenpakket:
Verantwoordelijk voor accounts payablesInboeken en controleren van aankoopfacturenOpvolgen van betalingen en inboeken van financiële verrichtingenAfstemmen van leveranciersrekeningenOpvolgen van binnenkomende aanmaningenJe zal toezicht houden van de inhoudingsplicht bij onderaannemersJe zal bijdragen aan een correcte boekhouding volgens de wettelijke bepalingen...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder met administratieve taken
Heusden-Zolder
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
BERCHEM-ANTWERPEN
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een administratief bediende / boekhoudkundig medewerker.
Factuurbeheer: Controleren, verwerken en betalen van inkomende facturen met oog voor nauwkeurige kostenallocaties.Boekhouding: Je beheert de interne boekhoudkundige processen en werkt vlot samen met een extern accountantskantoorCashflowbeheer: Monitoren en analyseren van cashflows binnen de portefeuille, inclusief frequente rapportage.Portefeuillebeheer: Ondersteunen bij het opstellen van financiële rapportages en analyses.Ad hoc administratie: Flexibel inspringen op diverse administratieve taken waar nodig
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Accountant -Tax Consultant
Kortrijk, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een senior accountant.
Je bent het aanspreekpunt en de financiële rechterhand van menig ondernemer.
Hierbij een overzicht van jouw gevarieerd takenpakket:
A-Z accounting (voeren en/of nazien) zowel extern als intern en dit voornamelijk voor familiale kmo’s of internationale ondernemingenStart-upbegeleiding van lokale kmo’s of internationale ondernemingen met Belgische aanwezigheidTussentijdse rapporteringen aan de hand van live accountingBespreken van de jaarlijkse/diverse rapporteringen met de ondernemerAll-round adviesverlening op het vlak van boekhoudingBijstand in de fiscale advisory van familiale groepenVoorbereiden en nazien van tax compliancy: aangiftes, formulieren, fiches, etc.Bijstand bij fiscale controles Uitwerken van planningen op het vlak van familiale opvolgingBijstand bij M&A en de daarbij horende boekenonderzoekenBegeleiden van herstructureringen (fusies en splitsingen)
FinanceHoldingsVoltijdsVast contract
Boekhoudkundig medewerker
Wervik
Als boekhoudkundig medewerker ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:- Je staat in voor het correct inboeken van de facturen en creditnota's- Je volgt de betalingen op- Boekhoudkundige taken van a tot y- BTW aangiftes voorbereidenReceptie:-Je behandelt inkomende telefoons en verwijst door naar de juiste persoon-Bijkomende administratie
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder A-Y
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een boekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
COMINES-WARNETON
Onder toezicht van de boekhouder ondersteun je bij de dagelijkse boekhoudkundige taken voor verschillende bedrijven van de Groep.Leveranciers- en klanten rekeningen rapporterenAfstemmen van crediteuren- en debiteuren rekeningenZorgen voor tijdige bankbetalingen Financiële transacties en documenten controlerenBeheersing van BTW-regels met betrekking tot intracommunautaire transactiesFacturen boekenAdministratief beheerFacturatie
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een boekhoudkantoor in Izegem zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en leergierige senior dossierbeheerder.
Kan jij enkele jaren van relevante ervaring aantonen in een boekhoudkantoor?
Ben je echter op zoek naar een nieuwe uitdaging in een ander boekhoudkantoor?
Top! Lees dan onze vacature!
Hierbij een overzicht van jouw takenpakket als senior dossierbeheerder:
Inboeken van facturenVoorbereiding van fiscale aangiftesVoorbereiding van de jaarafsluitingFinancieel advies verlenen aan je klantenTelefonie en e-mails behandelen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig Bediende
ANZEGEM
Voor onze klant, een stabiele en groeiende bedrijvengroep, gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie van boekhoudkundig bediende.
Je komt terecht in een team van 6 collega's en zal na opleiding on the job instaan voor een uitdagende takenpakket als boekhoudkundig bediende:
Jij bent voor zo'n 20 bedrijven verantwoordelijk voor BTW-aangiften, voorbereiding en tijdige opmaak en opvolging van de betalingen..;Beheren van de afschrijvingen, uitvoeren van een stipte maandelijkse opvolging vanuit de aankoopfacturen (geautomatiseerd boekhoudpakket);Je bent oa het aanspreekpunt voor verzekeringsdossiers;Voor enkele dossiers ben je ook verantwoordelijk voor de opmaak van de cijfers (voorbereiding jaarrekening);Dagelijks inboeken van bankuittreksels en boekhoudkundige overzichten opmaken zoals kredieten, maar ook UBO registers en permanente dossiers,..
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Je boekt inkoopfacturen en controleert deze op fouten.U houdt nauwlettend toezicht op niet-goedgekeurde facturen.Ook registreer je bankafschriften voor een aantal van onze productiebedrijven.Je werkt actief mee aan diverse optimalisatieprocessen binnen de boekhoudafdeling.Tijdens audits ondersteun je je collega’s door hen te voorzien van accurate financiële gegevens.Je verricht voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de periodieke afsluiting.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief boekhoudkundig bediende
Zonnebeke, België
Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Hier zal je instaan voor volgende taken:
Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Passendale, Zonnebeke, België
Voor een bedrijf in Passendale zijn we op zoek naar een boekhouder.
Je zal instaan voor inboeken aankoopfacturen, verkoopfacturen, creditnota'sJe hebt contact met je klantenAdministratieve takenErvaring met Fiscaliteit is een plus
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Roeselare, België
Functieomschrijving: Junior Accountant (Starter)
Titel: Junior Accountant (Starter) - Junior Dossierbeheerder
Locatie: Kantoor in Roeselare
Over de Functie
Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy? Dan is een job bij SBB als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Roeselare.
Je Nieuwe Job in ‘t Kort
Je krijgt de kans om te werken aan diverse klantendossiers en doet ervaring op met:
Jaarrekeningen opmakenVoorbereiden van fiscale aangiften (btw, PB, VenB)Prognoses van voorafbetalingen maken
Onder begeleiding van je senior collega’s leer je continu bij over de wondere wereld van accountancy. Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan de accountant.
Iets Voor Jou?
Als je enthousiast bent om bij te leren over accountancy en professioneel wil groeien, dan zit je goed bij ons. Uiteraard ben je goed met cijfers, maar evengoed met mensen. Je begint als junior, maar je groeit op jouw tempo verder naar senior accountant. Vanaf dat moment beheer je je eigen dossiers.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.