Juridisch bediende
Leuven, België
Voel jij je helemaal thuis tussen de gerechtsdeurwaarders?Weet jij alles over juridische procedures?Ben je ook goed georganiseerd?Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor in Leuven, zijn we op zoek naar een jurist. Hoe ziet jouw dag eruit:
Je stelt gerechtelijke akten (gerechtsdeurwaarderexploten) op na ontvangst van het mandaat van de klant.Je staat in voor de toepassing van het vonnis op basis van de uitvoeringsmiddelen zoals beschreven in het Gerechtelijk Wetboek.Regelmatig sta je in contact met notarissen en advocaten.Als jurist sta je in voor de onderhandelingen en opvolging van afbetalingsplannen toegestaan aan debiteuren.Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de gerechtelijke procedures in de dossiers van opening tot sluiting.Tot slot zorg je voor een goed administratief beheer van de dossiers.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch bediende
Antwerpen
Voor een gerechtsdeurwaarder gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een juridisch bediende / Dossierbeheerder/ Kandidaat grechtsdeurwaarder. Een uitdagende en afwisselende functie met diverse juridische dossiers, van invorderingen tot complexe maritieme zaken.De mogelijkheid om je expertise uit te bouwen en te specialiseren.Een professionele, maar aangename werkomgeving waarin teamwork en zelfstandigheid hand in hand gaan.Hierbij zal u aanmaningen opmaken, exploten klaarmaken, telefonische en schriftelijke contacten hebben met opdrachtgevers en debiteuren en streven naar het bekomen van een positief resultaat voor elk dossier. Een verscheidenheid aan cliënteel en opdrachten maken je job boeiend en afwisselend, van standaard invorderingsdossiers tot complexere dossiers.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch bediende estate planning
KESSEL-LO
Juridisch talent?
Interesse in estate planning?
En zin om te blijven groeien?
Als (junior) legal advisor begeleid je klanten, van kleine KMO’s tot grotere ondernemingen, bij uiteenlopende juridische uitdagingen, met de nadruk op vennootschapsrecht, contractenrecht en estate planning.
Jij wordt het aanspreekpunt voor juridische begeleiding tijdens de volledige levenscyclus van een onderneming: van oprichting tot ontbinding.
Wat houdt je takenpakket concreet in?
Overeenkomsten opmaken en vennootschappen begeleiden bij oprichtingen en de opvolging van administratie.Bij herstructureringen, overnames en vereffeningen ondersteun je op juridisch vlak.UBO-register beheren en ondersteunen in compliance en corporate housekeeping.Ondernemers begeleiden in hun nalatenschaps- en successieplanning.Als legal advisor werk je samen in een hecht team om juridische vraagstukken op te lossen.Tot slot werk je mee aan juridische content voor nieuwsbrieven en deel je je kennis tijdens interne seminaries.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
TIENEN
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende backoffice voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in totaalinterieur.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende backoffice bestaat uit:
Je volgt de voorraad op en plaatst tijdig bestellingen;Je volgt de voorraad op, stelt tekorten vast, en bent verantwoordelijk voor het uitsturen en plaatsen van bestellingen;Je maakt de planning voor de plaatsing bij de klant en zorgt voor een grondige voorbereiding van de installatieteams;Bij problemen sta je in voor de nazorg en backoffice-ondersteuning;Je beheert administratieve dossiers en zorgt voor een feilloze opvolging;Je controleert en actualiseert gegevens, en behandelt retourzendingen of aanmaningen;Je bent het eerste telefonische contactpunt voor onze klanten en partners, en zorgt voor een correcte doorverwijzing.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende Bouw
TIENEN
Ben jij de veelzijdige logistiek bediende die wij zoeken? In deze functie ben je verantwoordelijk voor een combinatie van administratieve en magazijntaken binnen een bouwomgeving.
Jouw taken omvatten onder andere:
Organiseren en coördineren van magazijnactiviteiten en -processen.Opvolgen van bestellingen en het aanbrengen van structuur binnen het magazijn.Ondersteunen en samenwerken met techniekers, mechaniekers, en magazijnmedewerkers.Zorgdragen voor een efficiënt overzicht van benodigde materialen en voorraden.De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen de sector door training en begeleiding.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende boekhouding
HOEGAARDEN
Voor een groothandel in consumentenelectronica uit Hoegaarden zijn we op zoek naar een medewerker voor de boekhouding. Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
Beheer van debiteuren en crediteuren, inclusief verwerking van inkomende en uitgaande facturenBoekhoudkundige verwerking van financiële documentenThesauriebeheer: opvolgen van betalingen en cashplanningVoorbereiden en indienen van fiscale aangiftesOndersteunen bij maandafsluitingen en financiële rapporteringActief meedenken over de optimalisatie van processen binnen het AP/AR-domein
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een groothandel van technische producten zijn we op zoek naar een magazijnier:
Wat zijn je taken?
Bestellingen klaarmaken (orderpicking, verpakken, ...)Ontvangen van leveringen, wegplaatsen in het magazijnAlgemeen onderhoud in het magazijnJe helpt klanten aan de balie.Je werkt nauw samen met de aankoopdienst
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Lubbeek
Commercieel ingesteld?
Administratieve duizendpoot?
Een oog voor decoratie?
Voor onze klant in Lubbeek, gespecialiseerd in verlichtingsoplossingen, zoeken we een commercieel medewerker voor de B2B binnendienst.
Wat je doet:
Klanten telefonisch adviseren over verlichtingKlanten bezoeken voor advies en plannenDossiers samenstellen en afwerkenStockbeheer via online systeem opvolgenCollega’s van de showroom bij afwezigheid ondersteunenMeedenken over processen en oplossingen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
Sint-Truiden
Heb je reeds ervaring met Exact?
Kan je je mannetje staan in het Frans?
Weet je hoe je moet omgaan met achterstallige facturen?
Dan ben jij de boekhoudkundig bediende die wij zoeken!
Voor een klant te Sint-Truiden, een bekende vleeshandel, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Als boekhoudkundig bediende zal je:
Inboeken van aankoopfacturen in Exact.Instaan voor de verkoopfacturen en aanmaken van creditnota’s. Deze zal je ook mee opvolgen.Opvolgen van de debiteuren samen met de zaakvoerders.Opvolging van het leeggoed.Algemene administratie.
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Magazijnbediende
Sint-Truiden
Vivaldis Office is op zoek naar een magazijnbediende/ magazijnmedewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een gerenomeerde garage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als magazijnbediende/ magazijnmedewerker bestaat uit:
Je maakt leverbonnen, werkfiches en onderhoudsschema’s op;Je zoekt onderdelen op en levert ze uit aan de werkplaats en klanten;Je beheert het magazijn (stockanalyse, retourneren van onderdelen, verkoop van parts);Je ontvangt klanten, informeert hen en licht werkzaamheden toe;Je beantwoordt telefoons en mails op een klantvriendelijke manier;Je registreert wagens in het systeem;Je werkt nauw samen met de werkplaats en stelt samen de planning op;Je denkt actief mee over oplossingen;Je beheert het wagenpark van klanten;Je houdt de Carpass correct bij;Je maakt contractclaims op en dient deze in.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
SINT-TRUIDEN
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een leverancier van laser-, plooi-, las- en lakwerk.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Het eerste aanspreekpunt zijn voor klanten, zowel aan de balie als via telefoon en e-mail;Documenten klasseren en archiveren;Bestellingen plaatsen;Orders ingeven en bevestigingen uitsturen;Offertes opstellen en opvolgen.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende
Sint-Truiden, België
Voor onze klant, actief in de autosector, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende om hun team te versterken.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen Kas- en bankafschriften inboeken Controle van facturen en betalingen Boekhoudkundige administratie Algemene administratie
FinanceAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
KESSEL-LO
Ben jij een krak in facturatie eb administratieve opvolging? Heb je interesse in vastgoed én een passie voor cijfers?Dan hebben wij dé job voor jou! Voor een klant in Leuven zoeken wij een Boekhoudkundig Administratief Medewerker die de interne boekhouding op zich neemt van meerdere vennootschappen, voornamelijk actief in de vastgoedsector.Wat ga je doen?Als spilfiguur binnen de interne boekhouding sta je in voor:Aan- en verkoopfacturen inboeken (opstart Peppol-koppeling).Bankuittreksels verwerken (CODA-bestanden).Leveranciers en betalingen opvolgen.Diverse vastgoedprojecten ondersteunen (studentenkamers, appartementen, huizen).Je bereidt financiële rapporten en cijfers voor. Die worden vervolgens gecontroleerd door het externe boekhoudkantoor.Overleg en nauwe samenwerking met het externe accountantskantoor.Input van gegevens in boekhoudsoftware en andere digitale tools.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelbediende
Heverlee, Leuven, België
Voor een gezellige winkel in Heverlee zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor de versafdeling.
Je zorgt voor de algemene orde en netheid in de winkel en ondersteunt je collega’s waar nodig.Je werkt voornamelijk in de bakkerij, waar je verantwoordelijk bent voor de aanvoer van verse broodwaren en zoetigheden.Daarnaast combineer je dit met het werk in de vleeswarenafdeling, waarbij je de voorverpakte charcuterie bereidt voor de toonbank.Indien nodig, spring je flexibel bij op andere afdelingen.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Heverlee
Ben je administratief sterk?
Service-minded?
En kan je werken met ERP-systemen?
Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende.
Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?
Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office is op zoek naar een magazijnbediende voor onze klant in Halen. Onze klant is gespecialiseerd in het produceren van innovatieve verven en coatings.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als magazijnbediende bestaat uit:
De verantwoordelijkheid over de goederenstroom, van ontvangst tot verzending;Het laden en lossen van goederen;Het klaarmaken van producten voor verzending naar klanten;Zorgen voor de beschikbaarheid van benodigdheden voor de productie (potten, deksels, grondstoffen, etc.);Het regelen en administratief verwerken van transporten;Het controleren van inkomende facturen;Afhandeling van douaneprocedures en -documentatie, inclusief VAK 44;Controleren en aanpassen van factuurvermeldingen voor export naar het VK en andere landen.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelhulp kassamedewerker
Halen, België
Voor een klant van ons in Halen zijn we op zoek naar een voltijds winkelmedewerker om aan de kassa te werken:
Als kassier(ster) sta je in voor de volgende taken:
80% van de tijd sta je aan de kassa, je staat dan in voor het vlotte verloop hiervan samen met een collegaJe maakt ook facturen indien gevraagd door de klantJe helpt de klanten verder die vragen hebbenOp rustige momenten help je mee in de winkel en ondersteun je de rest van het team met de leveringen en het aanvullen van de rekken
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Diest, België
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende/commercieel medewerker voor onze klant in Diest. Onze klant produceert en verkoopt badkamermeubelen, baden, douches en accessoires. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel bediende/commercieel medewerker bestaat uit:
Je hebt contact met klanten en vertegenwoordigers;Je adviseert klanten over producten, prijzen;Je verwerkt bestellingen;Je voert orders in en volgt serviceaanvragen op;Je neemt zelf initiatief om zaken uit te zoeken en oplossingen te bieden aan klanten;Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen;Je ondersteunt bij verkoopgerelateerde en administratieve taken.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Herk-de-Stad
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je beheert telefoons en e-mails;Je ondersteunt administratief waar nodig.Je boekt facturen in;Je hebt klanten telefonisch verder.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.