Dringend
Hulpboekhouder
MERELBEKE
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Bediende boekhouding dossierbeheer
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: boekhoudkantoor
Takenpakket
Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚
Jouw taken:
Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen
Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ...
Takenpakket
De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Part time tweetalige administratief assistent
Sint-Niklaas
Voor onze klant in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief assistent die de logistieke afdeling komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie en operationele activiteiten. Je taken omvatten onder andere:
Documenten en dossiers gestructureerd beheren.Planningen en ritten opstellen.Inkomende en uitgaande correspondentie (telefonisch en per e-mail) beheren.Administratieve processen opvolgen.Efficiënte archivering en documentbeheer.Ondersteunen bij facturatie en administratieve opvolging.Contact onderhouden met interne en externe stakeholders.Bijdragen aan een positieve en efficiënte werkomgeving.Aanspreekpunt zijn voor administratieve vragen.Naleving van interne richtlijnen en procedures waarborgen.
InterimAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende
Ham
Als je interesse hebt in deze vacature, neem dan contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor onze klant in Ham, actief in de veiligheidssector, zijn we op zoek naar een allround bediende in de boekhouding.
Hieronder een zicht op je takenpakket:
Inboeken en verwerken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenVerwerken van de betalingenBankverrichtingenOpvolgen van aankoopordersControleren en boeken van onkostennota’s van medewerkersJe onderhoudt contacten met klanten en leveranciers op vlak van financiën en credit controlJe volgt de marge op van projecten en voert hier een nacalculatie op uitOndersteuning bieden aan de afdeling Warehouse & SalesJe zal mee instaan voor de verwerking en uitbetaling van de lonen Wagenparkbeheer en de administratieve opvolging ervan Beheer van de verzekeringen en de administratieve opvolging ervan Verder bied je ondersteuning aan collega's binnen de afdeling en zal je altijd te hulp schieten waar je kan Samenwerken met externe boekhouder ERP-systeem ondersteunen ivm met de automatisatie van de rapporteringen Je staat in voor het intern beheer van het veiligheidsmanagementsysteemAlgemene administratie...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:
Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant gelegen in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in het ontwikkelen en distribueren van kook- en keukengerei, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Je bent verantwoordelijk voor volgende taken:
Je staat in voor het beheer van je eigen dossiersInboeken van aan- en verkoopfacturenVerwerken van financiële verrichtingenOpmaken van de btw-aangiftesVoorbereiden van de OSS-aangiftesAd hoc administratieve takenBetalingen uitvoeren in het systeem Isabel
FinanceElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende bouw
KOERSEL
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende bouw voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in kunststofbewerking.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende bouw bestaat uit:
Je bereidt bestelaanvragen voor en stelt duidelijke bestelinstructies op;Je reserveert materialen en voorziet de nodige gereedschappen, hulpmiddelen en tooling;Je bent het eerste aanspreekpunt bij vragen of problemen rond productie en levering;Je maakt materiaallijsten op en stelt een planningsvoorstel op voor elk project;Je registreert alle bestelinformatie nauwkeurig in het ERP-systeem;Je volgt de projectplanning strikt op;Je vraagt prijsoffertes op bij leveranciers en onderhandelt over kleinere aankopen;Je denkt proactief mee over mogelijke risico’s en pakt deze aan nog voor ze zich voordoen;Je ondersteunt het management waar nodig en leeft de interne procedures en richtlijnen correct na;Je staat ook in voor diverse administratieve taken rond projecten, zoals:
Check In At Work en aanmeldingen op de werfVoorbereiden en bezorgen van veiligheidsdocumenten;Inplannen van veiligheidsvideo’s;Ondersteuning bij audits, facturatie en opvolging van arbeidersuren;Administratie van onderaannemers en signalisatiedocumenten.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder A-Z
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z om het team in Paal, Beringen te versterken.
Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenMaand-, jaar-, en kwartaalafsluitingen voorbereidenJaarrekeningen opmakenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAls je meer dan deeltijds wil werken, kunnen er ook een aantal administratieve taken bijkomen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in Bree dat gespecialiseerd is in HVAC zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als financieel medewerker?
Vastleggen van financiële handelingen (inkomsten, uitgaven, betalingen)Toewijzen van de juiste rekeningen in het boekhoudsysteemControleren van de nauwkeurigheid van de geregistreerde gegevensZorgen voor een correct financieel overzichtHet voorbereiden van belastingaangiften, zoals btw, vennootschapsbelasting en loonheffingAlgemene administratieve takenTelefoons en mails beantwoordenSamenwerking met de externe boekhouderNaargelang je langer in dienst bent, zal het boekhoudkundig takenpakket uitbreidenOp termijn (5 à 10 jaar) zou het ook de bedoeling zijn dat je kan doorgroeien binnen de firma tot boekhouder A-Z
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Debiteurenbeheerder
Tongeren, België
Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller?
Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
BEVEREN
Voor een van onze klanten gelegen op Linkeroever zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Jouw taken:
Je doet de administratieve afwikkeling van onze transporten tot en met de facturatie.Je zorgt voor een tijdige administratieve opvolging van verzekeringsdossiers en vergunningenKlassement, telefoons opnemen en algemene bestellingen coördineren maken deel uit van je dagelijkse werk.Je houd contact met collega’s en leveranciers.Je boekt aankoop- en verkoopfacturen zorgvuldig in.Je helpt een handje bij de facturatieBankafschriften inboeken? Jij doet het met de precisie van een Zwitsers horloge.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.