Dringend
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende bouw regio Aalter
Knesselare, Aalter, België
Voor onze klant te Knesselare een gekende speler in de regio zoeken wij een ervaren technisch bediende HVAC & sanitair.
Als Technisch Administratief Bediende met enige voorkennis HVAC en sanitair werk je technisch ondersteunend en sta je in voor een vlotte administratieve opvolging.
Jouw takenpakket:
Je beheert technische documentatie in ons ERP-systeem, maakt offertes op en doet bestellingen bij leveranciers.Je communiceert vlot met ons technisch personeel, klanten en leveranciers.Waar nodig bied je allround technisch administratieve ondersteuning (technische depannages, schadedossiers,…)
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZELE
Functieomschrijving
Documenten coderen, klasseren en archiverenTechnische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches,...)Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderiingsstaten, tijdspaden,... doorsturenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenDocumenten invoeren en de lay-out verzorgenDocumenten doorsturen en klasserenBestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
AALST
Voor onze klant te 9300 Aalst zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende: Taakomschrijving:Beheren van de algemene en facturatie-e-mailboxen.Communiceren met leveranciers, onderaannemers, architecten, klanten en collega's, zowel telefonisch als via e-mail.Verzenden, organiseren en archiveren van diverse documenten.Opzoeken en beheren van technische documentatie.Aanmelden van werven en onderaannemers bij de sociale zekerheid en via check-in@work.Digitaliseren van werkprocessen en verbeteren van de online zichtbaarheid via website en sociale media.Bijhouden en aanpassen van de jaarkalender; organiseren van teamactiviteiten.Opstellen van offertes en bestelbonnen in samenwerking met de projectleider.Beheren en opvolgen van verzekeringsdossiers, inclusief het aanvragen van de tienjarige aansprakelijkheidsverzekering voor nieuwe projecten.Coördineren van het wagenparkbeheer: verzekeringen, tankkaarten, onderhoud en reparaties; verzamelen van identiteitsgegevens en rijbewijzen van nieuwe medewerkers.Regelen en opvolgen van werftoiletten; afmelden bij projectafronding.Opstellen, verzenden en archiveren van werkbonnen voor onderaannemers.Coördineren van IT-gerelateerde zaken en samenwerken met de IT-verantwoordelijke.Notuleren en eventueel leiden van vergaderingen.Structureren en onderhouden van de server.Opstellen en verspreiden van procedures, zoals het gebruik van specifieke software, en toezien op de naleving ervan.Samen met de projectleider afsluiten en archiveren van projecten.Archiveren van documenten van het afgelopen jaar bij de start van een nieuw kalenderjaar.Opvolgen van dossiers met betrekking tot complexe communicatie of afspraken, vooral met onderaannemers; opstellen van tijdslijnen en aanmaningsmails.Bijdragen aan het verbeteren van werkprocessen en procedures.Ordenen van aankoopfacturen en bijhouden van de financiële planning.Werken met facturatiesoftware voor het toevoegen en verwerken van facturen; doorgeven aan de boekhouding en registreren van betalingen.Opstellen en verzenden van verkoopfacturen in samenwerking met de projectleider.Voorbereiden van de boekhouding voor indiening.Selecteren van nieuwe medewerkers in samenwerking met interimkantoren.Begeleiden en opvolgen van de opstart van nieuwe medewerkers.Samenwerken met het sociaal secretariaat voor loonverwerking en vragen rond verlof, ziekte, etc.Regelen en verspreiden van opleidingen.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende / Planner
Lochristi, België
Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur
Waar moet je zijn?
RijkevorselSpecialisatie: Bouw
Takenpakket
-> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende toonzaaladvies interieur/bouw
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur balie-toonzaaladviesWaar moet je zijn?
Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, interieur
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, nacalculatie, klantendossiers beheren ...Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ...
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende toonzaaladvies bouw/afwerking
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur commerciële binnendienst (balie-toonzaaladvies)
Waar moet je zijn?
Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, hvac
Takenpakket
FOCUS= Jij bent het aanspreekpunt voor ECHTE vakmensen en verschillende partijen + Selectie leveranciers
De balie/toonzaal is jouw terrein (advies, begeleiding)Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander (analyse vraag, controle bouwplan, kostprijsberekening, nacalculatie, ...)Contact met leveranciers Afronden verkoopsdossier en ervoor zorgen dat deze administratief in orde isJe beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenAdministratieve ondersteuning collega's buitendienst, order entry, balieDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ...
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
SINT-GILLIS-WAAS
Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve job binnen een dynamisch team?
Heb je een sterk logisch redeneervermogen en werk je graag met mensen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw rol
Als allround administratief bediende ondersteun je ons team in uiteenlopende
administratieve en logistieke taken. Je werkt nauw samen met je collega’s en wordt een
cruciale schakel in het dagelijks functioneren van onze recyclageactiviteiten.
Takenpakket
● Weegbrugbeheer: je beheert de weegbrug voor zowel aankoop- als verkoopvrachten, waarbij je zorgt voor correcte registratie en opvolging van gewichten. Je ontvangt klanten aan het loket en zorgt voor het uitvoeren van de
betaling.
● Transporten regelen: je vraagt transporten aan en volgt deze op. Daarnaast verwerk je de administratie hieromtrent nauwkeurig in ons systeem.
● Verkoopfacturatie: je zorgt voor de opvolging van zendingen, controleert de contracten en stock, en maakt de verkoopfacturen op.
● Stockbeheer: in samenspraak met de werfverantwoordelijke volg je de voorraad op om ervoor te zorgen dat we voldoende stock hebben voor verkoop.
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Merchtem, België
Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde
Technisch administratief bediende
ondersteuning ingenieurs
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen:
Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende hvac
GENT
Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:
Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
BEVEREN
Voor een van onze klanten gelegen op Linkeroever zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Jouw taken:
Je doet de administratieve afwikkeling van onze transporten tot en met de facturatie.Je zorgt voor een tijdige administratieve opvolging van verzekeringsdossiers en vergunningenKlassement, telefoons opnemen en algemene bestellingen coördineren maken deel uit van je dagelijkse werk.Je houd contact met collega’s en leveranciers.Je boekt aankoop- en verkoopfacturen zorgvuldig in.Je helpt een handje bij de facturatieBankafschriften inboeken? Jij doet het met de precisie van een Zwitsers horloge.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.
Takenpakket:
Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
Genk
Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.
Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie:
ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende Transportafdeling
Kallo, Beveren, België
Voor een transportbedrijf in de Haven van Kallo 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor de Transportafdeling 💻
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Verwerken en controleren van transportdocumentenBijhouden van dossiers en archiveren van documentenCommunicatie met klanten en transporteurs omtrent leveringen en transportdetailsOndersteunen bij de planning en organisatie van transportenInvoeren en bijhouden van gegevens in het transportsysteemAfhandelen van administratieve correspondentie en telefoonverkeerAssisteren bij het opstellen van rapportages en analysesZorgdragen voor een correcte factureatie en opvolging van betalingen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Drongen, Gent, België
Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een allround administratief bediende met communicatieve skills voor regio Drongen.
Een greep uit je takenpakket:
Je staat in voor het contact met klant van aankoop van de wagen, tot oplevering;Het voertuig klaarmaken voor de oplevering denk aan inschrijving, verzekeringen afsluiten,..Voertuigen klaarmaken voor de verkoop: bv herstellingen plannen;Samen met de makelaars de schadedossiers opvolgen en beheren;Meewerken aan projecten om het bedrijf innovatiever te maken;Dit doe je op de afdeling van de bedrijfswagens (auto en kleine bestelwagens).
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Antwerpen
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een administratief bediende Facturatie.
Als administratief bediende facturatie werk je mee aan een vlotte en correcte verwerking van onze facturen.Jij zorgt er samen met jouw twee collega’s voor dat alles op rolletjes loopt.Invoeren van prestaties van medewerkers en gebruikte materialen in het ERP systeem (Salesforce)Opstellen, verwerken en versturen van facturenTelefonisch contact met klanten en samenwerken met collega’s van de commerciële dienst, planning, personeelsdienst en werfleidingNauwe samenwerking met de boekhoudingControleren van proforma facturen en ingrijpen waar nodig
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende- calculator (affiniteit bouw, renovatie,...)
Ekeren, Antwerpen, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatieSpecialisatie: Bouw, complexe bouwdossiers, verbouwing/reno
Takenpakket
Spil in offertebeheer/kostencalculaties = spil bouwprojectenNauwkeurige berekeningen kostprijsJij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen zoals leveranciers, onderaannemersAnalyse lastenboek, bouwdossier, plan, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen + finalisatie met verantwoordelijke en projectleidingOffertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingBeheren en opmaak meetstatenOpvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ... Meedenken aan verbetering, kostenbewust denken
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende
Antwerpen 2030, Antwerpen
Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).
Functieomschrijving:
Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
GRIMBERGEN
Voor onze klant te Grimbergen zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot/operations assistant met een passie voor administratie en logistiek.
Je ondersteunt de Site Manager bij het onderhouden van de dagelijkse logistieke en administratieve taken.Je staat in voor het onthaal van de klanten en transporteurs. Je bent het eerste aanspreekpunt!Je maakt de nodige documenten op voor de chauffeurs.Je zal instaan voor het onthaal van de bezoekers.Communicatie tussen klanten en leveranciers.
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.