Receptionist garage 2 ploegen
Herentals, België
Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens, zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket :
Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Herentals
Voor onze klant, een A-merk garage te Herentals, zijn wij op zoek naar een receptionist!
Takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek als telefonischJe plant onderhoud/herstellingen aan hun wagen inJe bent verantwoordelijk voor de planning van de werkplaatsJe beantwoordt de vragen van klantenAllround administratieve taken
InterimAutoVoltijdsVast contract
Receptionist garage
Mechelen, België
Voor een klant, een autodealer in het Mechelse, zijn wij op zoek naar een Receptionist voor een garage.
Interesse? Lees dan snel verder!
Wat zijn jouw taken?
Je verwelkomt en begroet elke klant die de concessie binnen komt op een vriendelijke manier.Je zorgt ervoor dat de klant zich thuis voelt bij ons.Je behandelt de inkomende telefoons, geeft advies en verwijst de klanten door naar de correcte interne afdeling of collega.Je verzorgt de agenda en plant afspraken in.Je voert algemene administratieve taken uit zoals de post verdeling, aanvullen en bestellen van kantoormateriaal en behandeld verschillende dossiers.Je ondersteunt je collega's waar nodig.Je zorgt voor orde en netheid in de zaak.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende Garage
Genk, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als onthaalbediende?
Kom jij graag in contact met klanten?
Dan ben jij misschien de geschikte kandidaat voor ons!
Voor een onze klant, een autogarage gelegen in Genk zijn wij momenteel op zoek naar een onthaalbediende.
Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers en klanten. Je zorgt voor een warm welkom, biedt hen de nodige informatie en begeleidt hen naar de juiste persoon of afdeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoons, het beheren van agenda’s en het verwerken van administratieve taken.
Takenpakket:
Je staat aan het onthaal en ontvangt klanten en helpt hun verder. Je ben eerste aanspreekpunt binnen de garage alsook telefonisch. Je plant afspraken van de klant in en stemt dit af met de collega's. Je maakt afspraken met de klant specifiek voor de werkplaats.Je hebt bij voorkeur een technische achtergrond om een goede inschatting van de tijdsduur te kunnen maken van herstellingen.Je staat mee in voor de facturatie en de algemene administratie.Je staat in voor het opmaken van correcte facturen. ...
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Receptionist / Bewakingsagent
BRUSSEL
Als bewakingsagent / receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt en speel je een sleutelrol in de beveiliging en het onthaal van de site. Je zorgt voor een warm en professioneel ontvangst van bezoekers en waakt over de naleving van de veiligheidsprocedures.
Jouw verantwoordelijkheden:
Toegangscontrole uitvoeren aan de ingangen van het terrein.Bezoekers, leveranciers en contractors ontvangen, registreren en begeleiden.Badgebeheer in samenwerking met de verantwoordelijke dienst.Beheer van inkomende telefoongesprekken en e-mails.Verstrekken van informatie over diensten, openingsuren en locaties.Geven van veiligheidsinstructies aan contractors.Toekennen van tijdelijke badges en beheer van sleutels.Toezicht houden op poorten, slagbomen en tourniquets om een vlotte en veilige doorgang te garanderen.Snel en adequaat reageren op onvoorziene situaties of technische storingen.Altijd handelen met een zero risk mindset voor maximale veiligheid.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist
Brugge, België
Spreek jij vloeiend Nederlands, Frans en Engels? Is klantvriendelijkheid je tweede natuur? Wil je aan de slag als hotelreceptionist?
Check, check en nog eens check? Lees dan zeker verder!
Voor onze klant, een hotel in regio Brugge, zijn wij op zoek naar een receptionist. (
Je zal instaan voor de check-in van de klanten, hen te woord staan op een steeds uiterst vriendelijke manier.Je bent het visitekaartje van het bedrijf, hun eerste contact met het hotel ben jij verantwoordelijk voor.
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, een gekende firma, zijn we op zoek naar een onthaalbediende:Ben jij communicatief en op zoek naar een job als onthaalbediende?
Je zorgt voor een fijn onthaal, en helpt klanten en bezoekers verderJe streeft steeds naar een klantvriendelijk contact, dit zowel face-to-face, via mail en telefonischJe staat in voor allround administratieve takenJe houdt de receptie properVoor meetings, afspraken zet je de vergaderzalen proper
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende
Gentbrugge, Gent, België
Voor een bandencentrale te Deinze zijn wij op zoek naar een assistant filiaal leider (onthaalbediende).
Werktaken
Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten: voor afspraken, service en verkoop van banden.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je rapporteert aan de Filiaalleider, je bent zijn/haar rechterhand voor de organisatie van het filiaal en neemt een deel van zijn/haar verantwoordelijkheden over bij diens afwezigheid.Elke klant weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptie medewerker
Mechelen, België
Voor een autogarage regio Mechelen zijn we op zoek naar een Technische Service advisor met ervaring voor de dienst naverkoop.
Je staat in voor het onthaal van de klanten, je beantwoordt hun vragen op correcte wijze.Je vraagt goed door om het probleem goed te kunnen schetsen en de juiste oplossing voor te leggen.Je verzorgt de facturatie, beheert de agenda en houdt het klassement in orde.Je bezorgt de technische fiches aan onze techniekers.Je koppelt goed terug naar de klant op een commerciële manier.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als ervaren onthaalbediende binnen onze organisatie ben je een onmisbare schakel in een dynamische bouwomgeving. Je levert een belangrijke bijdrage aan de administratieve processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.
Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Beheren van sociale zekerheidsdocumenten zoals CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes van weerverlet.Opstellen van deel- en raamovereenkomsten voor onderaannemers en controleren van de nodige documenten voor de werfopstart.Opstellen en beheren van werfdossiers om een efficiënte workflow te waarborgen.Voorbereiden van de loonadministratie en invoeren van gegevens in de Data Lijst.Aanmaken en nauwkeurig beheren van badges in GeoDynamics.Onthaal en telefonie, je zorgt voor een vlotte communicatie binnen het team en met externe partijen.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.
Taakomschrijving:
Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker
BOORTMEERBEEK
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Heb jij sterke administratieve en klantgerichte vaardigheden? ben jij enthousiast en gedreven?
Lees dan zeker verder!
Voor onze kant in Boortmeerbeek zijn we op zoek naar een Onthaalmedewerker.
Jouw takenpakket zal er zo uitzien:
Je ontvangt onze klanten met een warme glimlach.Je zorgt voor een vlotte communicatie en helpt onze klanten verder zowel via telefoon, via mail als bij ons in de toonzaal.Je werkt 3 of 4 dagen per week.Je voert administratieve taken uit zoals het opvolgen van offertes en facturaties.Je staat in voor het opmaken van klantendossiers.Je beheert de agenda en plant afspraken in.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant regio Bredene en Wenduine zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor vakantieparken.
Wat houdt de functie in:
Je staat in voor het telefonisch onthaal. Onthaal van de klanten is ook één van je taken. Inchecken en uitchecken van de klanten.Afrekenen in verband met evenementen.Informatie verstrekken aan de klanten mbt werking van het park.Algemene administratie.Je beheert de boekingen
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder in finance
Alken, België
Voor een boekhoudkantoor te Alken zoeken wij een ervaren dossierbeheerder om hun team te versterken.
Een greep uit jouw takenpakket als dossierbeheerder:
Je staat in voor het volledige beheer van A-Z van je eigen toegewezen dossiers;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;BTW-aangiftes voorbereiden;Het opmaken van jaarrekeningen;Fiscale aangiften voorbereiden;Je bespreekt je dossiers met je klanten en doet een volledige opvolging;Bijkomend zal je de mogelijkheid hebben je eigen agenda te beheren en kan je ook bij je klanten ter plaatse werken.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
ZONHOVEN
Onze klant is op zoek naar een administratief bediende die een passie voor bijzondere auto's deelt.
Naast opslag- en restauratiefaciliteiten bieden ze een eclectische collectie klassieke en sportwagens.
Je ondersteunt het internationale team met diverse administratieve taken.
Administratieve ondersteuning van het werkplaatsteamContact met internationale klanten en leveranciersOpvolging van bestellingen en leveringenAssisteren bij planning van projecten en werkzaamhedenDiverse administratieve taken in een dynamische werkomgeving
OfficeAutoDeeltijdsVast contract
Dossierbeheerder in groeiend boekhoudkantoor regio Zonhoven
Zonhoven, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor onze klant, een groeiend boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.
De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien:
Invoeren van klantenbetalingen;Opmaken van facturen;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;Voorbereiding van btw-aangiftes;Opmaken van balansen;Maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden;Vennootschap- en personenbelastingen;Naarmate je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Oudsbergen, België
Werd je enthousiast na het lezen van deze vacature? Solliciteer online of neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Voor een boekhoudkantoor in Zonhoven zoeken we een dossierbeheerder.
Jouw takenpakket als accountant ziet er als volgt uit:
Je staat in voor de dossiers van A-ZNazicht van het inputwerk van de assistentenBtw-aangiftes indienenPersonen- en vennootschapsbelasting voorbereiden en indienenVoorbereiden en afsluiten van de balansenJaarrekeningen opmakenVoeren van klantengesprekken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Zonhoven, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor te Zonhoven zijn wij op zoek naar een junior en senior dossierbeheerder. Hier sta jij in voor volgende taken:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenUitvoeren van financiële verrichtingenAls junior breidt je takenpakket uit naargelang je langer in dienst bentAls senior dossierbeheerder bied je ondersteuning aan de juniorsOpstellen van balansen en fiscale aangiftenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Heusden-Zolder, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder regio Genk - Finance
Genk, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende:
Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiersVerwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastataangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingenJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerderKortom je kan zelfstandig dossiers beheren
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.