Jobs

Jobs

3 Jobs gevonden

Administratief bediende facturatie

Damme

Voor onze klant te Moerkerke, de specialist in bliksembeveiliging, zijn we op zoek naar een administratief bediende facturatie.   Jouw takenpakket zal je zeker genoeg afleiding bieden!    Na het verwerken van de bestelling maak je de vorderingsstaat en verkoopfactuur op.Je volgt ook het debiteurenbeheer op.Je boekt verkoopfacturen in.Het verzorgen van het postinterventiedossier zit eveneens in jouw takkenpakket.Gezien je graag nauwkeurig werkt, doe je dit alles zeer gedetailleerd. Je weet immers dat een fout maken in dit proces, gevolgen kent voor de rest van je flow.Je haalt je energie uit onze job omdat je graag inputwerk doet. Je weet wat er van je verwacht wordt.Je werkt graag in deze ondersteunende rol.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Facturatie

Oudsbergen

Voor een transportbedrijf, gelegen te Oudsbergen, zijn we op zoek naar een administratieve superkracht.    Het betreft een familiale onderneming, gespecialiseerd in transport voor de bouwsector. Ze beschikken hiertoe over een grote vloot specifieke voertuigen (kip-, kraan- en plateauwagens, binnenladers en betonmixers).   Om het administratief team te versterken, zoeken wij een bediende voor de afdeling facturatie.   Functieomschrijving   Je bent mede verantwoordelijk voor het hele facturatieprocesVan A tot Z zorg je ervoor dat de uitgaande facturatie tijdig en correct worden opgemaaktJe controleert de nodige input (CMR’s, levernota’s, dagrapporten,…) voor de opmaak van de facturen en maakt aan de hand van deze gegevens en de afgesproken tarieven de facturen op in het ERP programmaJe doet de laatste controle van opgemaakte facturen voor verzendingJe zorgt voor de administratieve verwerking van de facturen, maar ook het klantenbeheer in het systeemJe staat soms klanten te woord en werkt nauw samen met de planningBijkomend sta je mee in voor het beheer van het intern tankstation en het toegangssysteem
Technics EmployeesTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief bediende/facturatie - ordermanagement

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/facturatie/backoffice - ordermanagement    Plaats tewerkstelling: Arendonk + Specialisatie: Bouw, loodgieterij, hvac. Belangrijk: graag bezig met cijfers!    Taken: Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenOrdermanagement/ Order entry: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning aankoop, verantwoordelijk voor het volledige orderproces-verwerking en planning, opvolging bestellingen tot levering, opvolging voorraad- stock, selectie leveranciers, offertedossiers beheren A-Z ... Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen + contact leveranciers (mail, telefoon) 
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!