Dringend
Talent Learning Officer
Bruxelles
Voor een van onze klanten in de verzekeringssector zijn wij op zoek naar een Talent Learning Officer in Brussel.
Als Talent Learning Officer, zullen uw taken de volgende zijn:
Samenwerken met de HR Business Partners om opleidingsbehoeften te identificeren en passende oplossingen voor te stellen.Beheren en opvolgen van interne en externe opleidingen, en coördineren van projecten voor de ontwikkeling van vaardigheden en carrières.Bijdragen aan leerinitiatieven (e-learning, workshops, mentoring) en het optimaliseren van het opleidingsbudget.Aantrekkelijke vacatures opstellen en verspreiden (NL-FR) en proactief op zoek gaan naar kandidaten.Deelname aan het verbeteren van HR-processen (werving, opleiding, talentbeheer) en opvolgen van de bijbehorende KPIs.Begeleiden van initiatieven die interne mobiliteit en talentontwikkeling bevorderen.De preselectie van kandidaten verzorgen (telefonische screenings, interviews, opvolging van sollicitaties)
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
L&D officer
Oudsbergen
Vivaldis Office is op zoek naar een learning en development coördinator voor onze klant in Oudsbergen. Onze klant is gespecialiseerd in de bouw.
Jouw takenpakket als learning en development coördinator bestaat uit:
Onderhouden en uitwerken van digitale leertrajecten;Samenwerken met collega’s en externe specialisten om content van hoge kwaliteit te ontwikkelen;Leermodules en coördineert beeld- en video-opnames beheren;Processen plannen;Teamleden en partners inspireren om actief bij te dragen aan het platform en ervan te leren;Verbeteren van het leerplatform om de ervaring voor gebruikers te optimaliseren.
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Credit Officer NL/FR
Berchem, Antwerpen, België
Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een credit officer NL/FR.
Als credit officer ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen klantenportefeuille.
Je denkt mee met hen en zorgt ervoor dat elke factuur correct afgehandeld wordt.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het beheren van jouw debiteurenportefeuilleTelefonisch en per mail in contact staan met de klantenErvoor zorgen dat de klanten tijdig hun facturen betalenHet zorgvuldig monitoren van hun financiële staatHet opvolgen van de in- en outbound telefonie op een professionele manierHet beantwoorden van de vragen en klachten van de klanten m.b.t. facturen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Credit Officer.
Functieomschrijving:
Beheren van de debiteurenportefeuille.Telefonisch en per e-mail communiceren met klanten.Zorgen voor tijdige betaling van facturen door klanten.Nauwkeurig monitoren van de financiële status van klanten.Professioneel opvolgen van in- en outbound telefonie.Beantwoorden van vragen en klachten van klanten met betrekking tot facturen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales & Procurement Officer
BRAINE-L'ALLEUD
Sales Assistant - Officer (NL/FR/ENG)
Vivaldis Office is op zoek naar een Sales Assistant - Officer voor een van haar klanten, een toonaangevende speler in de industriële sector. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van verkoopactiviteiten en de communicatie tussen verschillende afdelingen. We zoeken een communicatief sterk, gestructureerd en analytisch persoon.
REGIO: Braine l'Alleud - 1420
Als Sales Officer ben je verantwoordelijke voor:
Projectbeheer: Coördineren en opvolgen van specifieke projecten in samenwerking met de Sales Director.Voorbereiding van rapporten en analyses: Opstellen van presentaties en opvolgen van commerciële prestaties met Excel en PowerPoint.Interne en externe communicatie: Zorgen voor een vlotte informatie-uitwisseling tussen afdelingen en externe partners.Supply Chain: Ondersteunen van de supply chain en zorgen voor een vlotte werking tijdens drukke periodes.Marketing: Faciliteren van de samenwerking tussen productie, productmarketing en sales.Administratieve ondersteuning: Beheren van agenda’s, organiseren van vergaderingen en reizen, en efficiënt afhandelen van dagelijkse operationele taken.Beheer van commerciële gegevens: Up-to-date houden van klantendatabases en CRM-systemen.
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Procurement Officer
Heverlee, Leuven, België
Ben jij een geboren procurement officer?Wil je ook inkoopactiviteiten in binnen- en buitenland ondersteunen?En kan je zowel Nederlands als Engels?Dan is deze job bij een bedrijf in het Leuvense als inkoopmanager om de directe inkoopactiviteiten in binnen- en buitenland te ondersteunen iets voor jou. Help jij hen binnenkort door deze taken uit te voeren?
Je zorgt voor het A-Z opstellen en opvolgen van inkooporders.Je leidt contractonderhandelingen met leveranciers voor goederen en diensten.Je bent verantwoordelijk voor het voorraad- en backorderbeheer van jouw portefeuille.Als aankoper stem je prognoses af met de afdeling Sales en Customer Service.Je onderhoudt contacten tussen de inkoopafdeling en andere lokale en regionale afdelingen om draagvlak te creëren voor de gekozen projectaanpak.Jij werkt nieuwe leveranciers in en helpt bij de optimalisatie van de inkoopafdeling.Je bent op de hoogte van markttrends en voert benchmark studies uit.Maandelijks geef je een update van de belangrijkste initiatieven en projecten.Dit en nog andere taken voer je uit terwijl je rapporteert aan de purchasing & planning manager.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek & Customer Service Officer
Heist op den Berg
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.
Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Supply chain officer
Zwijndrecht, België
Een bedrijf gevestigd in 2070📍 dat specialiseert in het produceren en installeren van vlamwerende podiumdoeken en ophangsystemen. is nog opzoek naar een Supply Chain Officer 📦
Jouw takenpakket⬇️
Je neemt de leiding over processen 💪Je communiceert verbaal en schriftelijk. 💬 📝
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werken bij Vivaldis

Payroll Compliance Officer
Antwerpen
Payroll Compliance Officer
Ben jij gebeten door sociale wetgeving en haal je energie uit het vertalen van complexe regels naar werkbare oplossingen? Wil je onze kantoren versterken met expertise, helderheid en praktisch advies, zodat zij écht het verschil kunnen maken? Dan ben jij de schakel die we zoeken!
Als expert in sociale wetgeving en loonverwerking zet je ingewikkelde regelgeving om naar duidelijke, toepasbare procedures. Zo kunnen onze kantoren met vertrouwen en kennis hun rol opnemen — en het verschil maken voor kandidaten én klanten. Jij toont dat correcte opvolging van de wetgeving ook een essentieel onderdeel is van het commercieel proces.
Je bent hét aanspreekpunt bij sociaal-juridische vragen en dossiers. Met heldere en oplossingsgerichte adviezen bied je je collega’s houvast. Je helpt hen schakelen tussen mensgericht werken en juridisch correct handelen, en bewaakt de balans tussen commerciële vrijheid en wettelijke nauwkeurigheid.
Je kijkt kritisch naar bestaande processen, stelt verbeteringen voor en helpt ze implementeren. Zo creëren we ruimte voor kantoren om te focussen op persoonlijke gesprekken, sterke matching en commerciële groei.
Je staat mee in voor een correcte, tijdige loonverwerking van uitzendkrachten. Hierbij werk je nauw samen met de Vivaldis-kantoren, het sociaal secretariaat en andere interne afdelingen. Als SPOC volg je ook administratieve verplichtingen correct op.
Daarnaast denk je mee over manieren om risico’s te beperken via een consequente toepassing van de wetgeving — zonder in te boeten op onze persoonlijke aanpak of commerciële slagkracht.
Wat ga je doen?
Nieuwe wetgeving omzetten naar toepasbare procedures, en updates helder communiceren.Kantoren ondersteunen met begrijpelijk en correct advies.Aanspreekpunt zijn bij sociaal-juridische vragen.Processen optimaliseren in balans met commerciële slagkracht.Correcte en tijdige loonverwerking garanderen.Controles uitvoeren en dossiers structureel verbeteren.SPOC zijn voor het sociaal secretariaat en instaan voor opvolging.
InternDienstenVoltijdsVast contract
Wellbeing Officer
Verrebroek, Beveren, België
Voor een bedrijf gevestigd in 9130, Verrebroek📍 die actief is in stellingbouw, isolatie, schilderwerken, etc.. zijn we nog op zoek naar een Wellbeing Officer.
Jouw takenpakket ⬇️
Aanspreekpunt voor ziektemeldingenBeheer van kort en lang verzuim, inclusief opvolgen van verlengingen.Verzorgen van administratieve taken, zoals het sturen van controledokters en het opstellen van verslagen.Analyseren van data en opmaken van rapportagesToewijzen en opvolgen van peter- en meterschappen binnen de organisatie.Opmaken van presentaties ter ondersteuning van welzijnsinitiatieven.Actieve deelname aan projecten rond welzijnJe brengt verslag uit aan je leidinggevende
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Officer (deeltijds) Gent
GENT
Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Gent zijn we op zoek een HR Officer.
Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse HR-administratie, het bevorderen van een fijne inspirerende werkplek en het actief mee uitdragen van het HR-beleid.
Je takenpakket als HR Officer:
Beheren van personeelsdossiers en HR-administratie van A tot Z (o.a. arbeidsovereenkomsten, addenda, aangiftes ouderschapsverlof, …)Voorbereiden van de maandelijkse payrollverwerking en bijhorende rapportages (in samenwerking met SD Worx)Afhankelijk van je ervaring, ondersteunen of zelfstandig trekken van wervings- en selectieproceduresFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden inzake HR-gerelateerde vragen en -behoeften, samen met de HR Manager,Volgen van wijzigingen in sociale wetgeving en deze vertalen naar de praktijkMeewerken aan diverse HR-projecten en initiatieven die bijdragen aan een gezonde, inspirerende.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Als Payroll Officer ben je medeverantwoordelijk voor het beheren en verwerken van de loonadministratie van ons bedrijf. Samen met je collega zorg je ervoor dat alle medewerkers tijdig en correct worden betaald en dat de payrollprocessen efficiënt verlopen.
Wat zijn je werktaken?
Je bent verantwoordelijk voor de loonverwerking van bedienden en arbeidersBeheren van verlofregistratie, overuren en andere arbeidsgerelateerde zaken.Verzorgen van alle personeelsadministratieJe rapporteert over payrollkosten en -gerelateerde analyses aan het management.Je zorg voor de verwerking van de persoonsgegevens in de relevante systemen.Zorgen voor naleving van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van salarisadministratie.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in de Gentse Haven (niet te bereiken met openbaar vervoer) zoeken we een payroll officer.Als Payroll Officer ben je medeverantwoordelijk voor het beheren en verwerken van de loonadministratie van ons bedrijf. Samen met je collega zorg je ervoor dat alle medewerkers tijdig en correct worden betaald en dat de payrollprocessen efficiënt verlopen.
Wat zijn je werktaken?
Je bent verantwoordelijk voor de loonverwerking van bedienden en arbeidersBeheren van verlofregistratie, overuren en andere arbeidsgerelateerde zaken.Verzorgen van alle personeelsadministratieJe rapporteert over payrollkosten en -gerelateerde analyses aan het management.Je zorg voor de verwerking van de persoonsgegevens in de relevante systemen.Zorgen voor naleving van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van salarisadministratie.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
IT Officer
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant, actief in de logistieke sector te Zeebrugge, zijn we op zoek naar een IT Development Officer.
In deze functie stel je de technische projectplannen van de jou toegewezen IT-projecten op, beheer je ze, volg je ze op en rapporteer je hierover.
Een greep uit je takenpakket:
Je beheert de core-systemen en je draagt bij tot de realisatie en implementatie van het systeem.Je stelt technische specificaties op en toets deze af met de IT-managerJe begeleidt de implementatieJe leidt gebruikers op.Je volgt efficiëntie naar capaciteit en budget.Je brengt applicatiemogelijkheden in kaart, analyseert ze en evalueert de componenten.Wekelijks rapporteer je aan het IT-departement.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support Sterke basis frans!
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Teamlead-Coördinatie Customer relations afdeling/helpdesk/admin (NED/FRA)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Coördinatie team Customer service/ helpdesk! Komt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging /coördinatie en begeleiding. Verder steek je zelf ook de handen uit de mouwen.Veel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Werkverdeling/ coaching aanspreekpunt bij vragen van je collega'sAnalyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer service. SPOC bij moeilijkere dossiersBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technical service medewerker/ aftersales - elektrisch talent.
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, batterijsystemen...
Takenpakket
Van zodra een project verkocht is kom jij in actie- aftersalesBeantwoorden vragen van klanten mbt elektrotechniek, laadpalen, ... + begeleiding/advies/onboardingOndersteuning collega's bij Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen, klantcontracten beheren + toezien op naleving ervanKlachtenbehandeling + klantenbindingBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: follow-ups bij klanten, voorraad en bestellingen opvolgen voor onderdelen + coördinatie hiervan
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in Knokke, zijn we op zoek naar een HR-medewerker.
Hoe ziet je takenpakket eruit?
Administratie en procedures bij in en uit dienst treding (contracten, policy’s, simulaties,bedrijfskledij, ..).Updaten van de gegevens op het platform van het sociaal secretariaat.Maandelijkse loon verwerking (doorsturen naar het sociaal secretariaat)Controle tikkingen techniekers (dienen voor loon verwerking) .Nauw contact met sociaal secretariaat (vragen van medewerkers, wetgeving, gebruik platform,..)Uitwerken van loonstructuurOptimaliseren van onze voordelen alle aard om ons attractiever te maken in de markt bij aanwervingWanneer de nood er plots is : uitwerken Syndicale delegatie/CPBW/OndernemingsraadVoorstellen en stimuleren/ Opvolging en registratie opleidingen van en voor de medewerkersOrganiseren opleidingen in samenspraak met verantwoordelijke, planning,..Voorbereiding evolutiegesprekken per medewerkerTeamevents voorstellenOpvolgen mailbox...
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een HR advisor / payroll talent (focus op Hard HR)!Belangrijk: NED/FRA!
Onderhouden contacten met huidige collega's (arbeiders en bedienden)Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Maandelijkse payroll, vakantiegeld, vakantierechten, ziekte + administratie voor nieuwe medewerkers + mensen die uit dienst zijnAanspreekpunt voor diverse dossiers zoals loopbaanonderbrekingOpleidingen: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen...Opzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten.Nauw contact met sociaal secretariaat, uitzendkantoren, VDAB, ...Communicatie in het Ned en Fra!
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
hr Officer Payroll
Poperinge, België
Voor een bedrijf in regio Poperinge zijn we op zoek naar een HR officer Payroll.
Ondersteuning van de payroll expert in het beheer van zowel vast als uitzendpersoneel:
Verwerken van de lonen voor vast personeel.Bevestiging en controle van prestaties van uitzendmedewerkers.Verwerken en opmaken van sociale documenten.Controle van facturatie
Uitvoeren van periodieke controles met betrekking tot:
Urenregistratie in projectadministratie versus loonverwerking.Fleet: tankbeurten en kilometerstanden.Telefoniekosten en verbruik.Andere administratieve controles en optimalisaties.
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.