Dringend
Customer Service Medewerker
Deinze, België
Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:
Je hebt het volgend takenpakket:
Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Customer Service Medewerker
Ternat, België
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker
Taken:
Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Commercieel bediende / verkoper
Heusden-Zolder, België
Voor een bedrijf in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een commercieel bediende.
Het bedrijf specialiseert zich in trappen, binnendeuren, maatwerk en totaalinterieur.
Je takenpakket bestaat uit:
Opmetingen uitvoeren bij de klantenKlanten begeleiden in de toonzaalUittekenen van de trappen, binnendeuren en maatwerkNodige calculaties opvolgen Offertes opstellen en opvolgen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Geel.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Een (digitale) boekhouding voeren van A-ZVoorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe doet fiscale aangiftes inzake personen- en vennnootschapsbelastingenOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dringend
Dossierbeheerder met ervaring
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een .... Senior accountant / dossierbeheerder!
Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Geel
Wat zijn je verantwoordelijkheden als accountant?
Je bent niet alleen expert in accountancy en fiscaliteit, maar ook in relatiebeheer. Netwerken zit je in het bloed. Je staat dan ook in voor een uitgebreide portefeuille van klantendossiers.Als vertrouwenspartner denk je proactief mee met de klant en vorm je een onderbouwde visie over de beste strategie voor zijn zaak. Jouw knowhow is hierbij écht van tel.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega's op kantoor.Heb je een hart voor ondernemen, dan zit je hier helemaal op je plaats.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dringend
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder.
Takenpakket:
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Menen
Voor onze klant regio Menen zoeken we een administratief-commercieel medewerker.
Je behandelt en beantwoordt de "on the spot" prijsaanvragen voor onze afdeling wegtransportJe staat in voor de opvolging van de "on the spot" prijsoffertes Je registreert de boekingen en bezorgt ze aan de operationele afdelingJe onderhoudt de commerciële contacten met onze bestaande klantenJe analyseert de scoringspercentages van onze prijsoffertes en reikt voorstellen aan ter optimalisatie.Je rapporteert aan de Sales Coordinator
Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commerciële medewerker binnendienst
Izegem, België
Als technisch-commercieel medewerker ben je samen een rechtstreeks aanspreekpunt voor onze klanten. Op basis van jouw uitgebreide praktische en technische kennis ondersteun je onze klanten installateurs bij het ontwerpen van de technische installaties die ze in de markt plaatsen.Je interpreteert de vragen van de installateurs, maakt op basis daarvan een duidelijke offertes en bespreekt deze met jouw collega's vertegenwoordigers, of rechtstreeks met de installateur.Je zorgt van een correcte verwerking en opvolging van de bestellingen, zodat onze klanten alles tijdig en volledig ontvangen op de werf. Je blijft ook beschikbaar voor deskundig advies en beantwoorden van technische vragen die gesteld worden tijdens de uitvoering van het project.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
ROESELARE
Jouw taken:
je vormt de link tussen verkoper en klantje staat in voor de offerte-aanvragen en verzekert een tijdig antwoord aan de klantje volgt offertes actief op, verzekert een accurate orderingave en verstrekt info over de exacte levertermijnenje biedt een vlotte klantenservice inzake het opvolgen van retourzendingen en klachtenbehandeling je houdt andere afdelingen op de hoogte van essentiële informatie zodat zij efficiënt kunnen werkenje rapporteert aan de Teamleader Internal Sales
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
ZONNEBEKE
Assistentie verlenen aan de salesmanager.Beheer en coördinatie van klantenbestanden.Opvolgen van nieuwe projecten, producten, monsters en verpakkingen.Toezicht houden op de voorraad in externe magazijnen in de regio en zorgen voor een correcte en tijdige verwerking van bestellingen.Een goed inzicht krijgen in de toeleveringsketen voor de Franse markt en bijdragen aan de efficiëntie ervan:Welk magazijn levert aan welke klant?Hoe worden de voorraden aangevuld?Hoe worden bestellingen verwerkt?
Het behandelen, opvolgen en oplossen van problemen en klachten, evenals facturen en boetes.Bij afwezigheid van uw klantenservicecollega in het team voor de regio Frankrijk bent u de back-up voor het beheer van alle bestellingen (orderinvoer, planning, levering en eventuele klachten).
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Komen, Komen-Waasten
Voor een bedrijf in Komen zijn we op zoek naar een Commercieel medewerker.
Verkoop: analyseren van de behoeften van de klant, vertalen van de specificaties van de klant met de interne technische diensten, passende technisch-commerciële voorstellen doen (haalbaarheid, planning en kosten), onderhandelen, opvolgen van de bestelling.Het ontwikkelen van de klantenportefeuille in een bepaald geografisch gebied: prospectie naar nieuwe klanten, het opbouwen van loyaliteit bij bestaande klanten, het bewaken van vooraf gedefinieerde verkoopdoelstellingen, het definiëren van een tourplan.Dienst na verkoop: doorgeven van kritiek en suggesties aan de afdelingen van het bedrijfDeelname aan het commerciële beleid van het bedrijf: strategische intelligentie
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Ieper
Functie
Als sales binnendienst:
vind je het aangenaam vertoeven in een sales omgeving die je alle vrijheid geeft om je verder commercieel te ontwikkelen.heb je snel een nauw contact met onze klanten in de industriële markt die je zowel telefonisch als via mail zo goed mogelijk probeert te ondersteunen.maak je hoofdzakelijk offertes op en informeer je onze klanten over prijs, artikel, voorraad en levertermijnen.werk je samen in een hecht team waar je van een optimale ondersteuning kan genieten.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
IEPER
Ondersteuning geven aan de vertegenwoordigers en filialen, dit zowel technisch als commercieelBeantwoorden vragen van klanten (telefonisch of per mail)Opmaken van offertes, op maat van de klantGeregeld contacteer je klanten over hun orders, voorraden en leveringsdataDaarnaast ondersteun je ook de productmanager om (exclusieve) producten in de markt te zetten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
DEINZE
Ben je op zoek naar een uitdagende job waar je zowel het commerciële aspect kan combineren met het technische?Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, gaan we op zoek naar een technisch commercieel bediende.Als commercieel bediende wordt het volgende verwacht:
Je beheert je eigen klantenportefeuille (vnl bouwbedrijven, aannemers, schrijnwerkers, ...) en staat in contact met hen via telefoon en mailAan de hand van het lastenboek, maak je offertes op en ga je prijzen opmakenJe doet de nodige bestellingen van materialen Je biedt oplossingen aan aan de klant en denkt mee met hen Technische tekeningen correct lezen en interpreteren Naar mate van jouw technische kennis, zal je klanten adviseren en producten uitleggen en voorstellen (poorten en zonneweringen)
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Brugge, België
Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:
Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ...
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker binnendienst
Merelbeke, België
Voor een groot elektromechanisch bedrijf in Merelbeke zoeken we een Product Data Analist. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Dan is dit misschien wel de job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Het verwerken van de ontvangen prijslijsten van de hoofd- en alternatieve leveranciers.Aanmaken en aanpassen van artikelen op basis van offertes, orderbevestigingen en prijslijsten.Een correcte administratie en integratie van artikelen in AX.In het oog houden van de minimum en maximum van de stockstatus en initiatief nemen om dit op peil te houden.Proactief werken om het artikelbeheer up to date te houden; prijslijsten opvragen en leveranciers contacteren bij onregelmatigheden.Collega’s en leveranciers mondeling en schriftelijk te woord staan bij vragen.Binnengekomen gegevens archiveren en collega’s hiervan op de hoogte brengen.Ondersteuning van collega’s in hun takenpakket.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
MERELBEKE
Voor een grote elektrotechnische speler in Merelbeke zijn we op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de aankoopdienst.
Het takenpakket:
Je biedt ondersteuning in het maken van offertes.Je geeft orders in op een correcte manier in Microsoft Dynamics AX.Je staat in voor de voorbereiding van zendingen voor het magazijn.Je vraagt prijzen op bij leveranciers.Je volgt openstaande betalingen nauwgezet op.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
GENT
Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw takenpakket als customer service medewerker - export - binnen deze uitdagende logistieke omgeving, meer bepaald op de Export afdeling:
Je bent het coördinatiepunt en de contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling.Het aannemen van orders en deze correct verwerken in het systeem;Slots inboeken in systeem van de klant, alsook inboeken voor de schepen volgens de richtlijn;Het onderhouden van relaties met klanten en de planningsafdeling;Administratieve ondersteuning bieden bij de transportplanning;Klantenorders bewaken op dagelijkse basis en ervoor zorgen dat deze correct opgevolgd worden, klanten op de hoogte houden ivm eventuele late aankomsten;Je zorgt ervoor dat de wettelijke vereisten (ISO en SQAS normen) worden nagevolgd.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
GENT
Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan we op zoek naar een customer service medewerker.
Je bent het coördinatiepunt en de contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling.Het aannemen van orders en deze correct verwerken in het systeem;Slots inboeken in systeem van de klant, alsook inboeken voor de schepen volgens de richtlijn;Het onderhouden van relaties met klanten en de planningsafdeling;Administratieve ondersteuning bieden bij de transportplanning;Klantenorders bewaken op dagelijkse basis en ervoor zorgen dat deze correct opgevolgd worden, klanten op de hoogte houden ivm eventuele late aankomsten;Je zorgt ervoor dat de wettelijke vereisten (ISO en SQAS normen) worden nagevolgd.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
GENT
Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan we op zoek naar een customer service medewerker.
Je bent het coördinatiepunt en de contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling.Het aannemen van orders en deze correct verwerken in het systeem;Slots inboeken in systeem van de klant, alsook inboeken voor de schepen volgens de richtlijn;Het onderhouden van relaties met klanten en de planningsafdeling;Administratieve ondersteuning bieden bij de transportplanning;Klantenorders bewaken op dagelijkse basis en ervoor zorgen dat deze correct opgevolgd worden, klanten op de hoogte houden ivm eventuele late aankomsten;Je zorgt ervoor dat de wettelijke vereisten (ISO en SQAS normen) worden nagevolgd.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.