Jobs

Jobs

182 Jobs gevonden

Schadebehandelaar

ZEEBRUGGE (BRUGGE)

Voor onze klant, een havenbedrijf te Zeebrugge, zijn we op zoek naar en Legal and Insurance expert.   Jouw taken: Administratief onderzoek van materiële schade aan cargo en property.Inbrengen van gegevens van de klacht in databank “damage reporting tool”.Opvolging interne schaderapporten.Opvolging van klachtOnderzoek van historiek, logboek van cargo in webfocus en contractuele verbintenis.Onderzoek van schadebestek.Opvolging van property en transportdossiers behandeld door verzekeringsmakelaar.Analyse van aansprakelijkheid klant.Toepassing van contractuele afspraken en toepassing van geldige Belgische wetgeving en internationaal maritiem recht.Analyse en kennis van logistieke wetgeving , CMR, CIM , B/L en verzekeringswetgeving.Opmaak van standpunten voor tegenprotest aan klanten of derdenGestructureerde en onderbouwde briefwisseling als communicatie.Afwerking van klachtGoedkeuren van schadebestek of factuur.Opmaken van vergoedingskwijtschrift.Aangifte van gedocumenteerde verzekeringsdossiers aan verzekeringsmakelaar.Verzekeringsportefeuille administratieMutaties en beheren van de verzekeringsportefeuille.Verzamelen van cijfers voor premieberekening en goedkeuren.
FinanceTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker binnendienst

Merelbeke, België

Voor een groot elektromechanisch bedrijf in Merelbeke zoeken we een Product Data Analist. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Dan is dit misschien wel de job voor jou!   Wat is het takenpakket? Het verwerken van de ontvangen prijslijsten van de hoofd- en alternatieve leveranciers.Aanmaken en aanpassen van artikelen op basis van offertes, orderbevestigingen en prijslijsten.Een correcte administratie en integratie van artikelen in AX.In het oog houden van de minimum en maximum van de stockstatus en initiatief nemen om dit op peil te houden.Proactief werken om het artikelbeheer up to date te houden; prijslijsten opvragen en leveranciers contacteren bij onregelmatigheden.Collega’s en leveranciers mondeling en schriftelijk te woord staan bij vragen.Binnengekomen gegevens archiveren en collega’s hiervan op de hoogte brengen.Ondersteuning van collega’s in hun takenpakket.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Commercieel Medewerker Binnendienst

MERELBEKE

Voor een bedrijf dat feestmaterialen verhuurt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker! Heb jij relevante ervaring? Solliciteer dan snel!   Het takenpakket: Uitvoeren en opmaken van bestellingen en offertesAanspreekpunt voor klanten inzake orderadministratieContactpersoon voor het magazijn omtrent orderadministratie en bestellingenBinnenkomende telefonie en mails behandelenEfficiënt eigen planning opmakenUit te voeren orders controlerenInschatten van impact en gevolgen van ordersKlanten snel en correct te woord staan
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

MERELBEKE

Voor een grote elektrotechnische speler in Merelbeke zijn we op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de aankoopdienst.   Het takenpakket: Je biedt ondersteuning in het maken van offertes.Je geeft orders in op een correcte manier in Microsoft Dynamics AX.Je staat in voor de voorbereiding van zendingen voor het magazijn.Je vraagt prijzen op bij leveranciers.Je volgt openstaande betalingen nauwgezet op.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker HVAC

GENT

Voor een bedrijf dat HVAC-materialen verkoopt in Gent zijn we op zoek naar een customer service medewerker!Heb jij hier al enkele jaren ervaring mee en ben je proactief ingesteld? Dan kan dit dé job voor jou zijn! Wat is het takenpakket?Je schakelt moeiteloos tussen klanten, vertegenwoordigers, aankoop en logistiek om alles soepel te laten verlopen.Je verwerkt en volgt bestellingen administratief op, van A tot Z.Je behandelt de nodige administratieProactief werken? Geen probleem!Je communiceert helder naar klantenJe denkt in oplossingen
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Customer Service

Gent, België

Wij zijn op zoek naar een Customer Service Medewerker te Gent! Dit voor een Postverwerkings bedrijf.   Beantwoorden van binnenkomende mail en telefonieKlanten informeren van lopende dossiersAdministratie in orde maken
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Inside sales coördinator

GENT

Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Gent zijn we op zoek een Inside sales coördinator Als Inside Sales Coördinator ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de commerciële binnendienstactiviteiten en het verzorgen van een optimale klantbeleving, van offerte tot en met levering. Je bent een cruciale schakel tussen de commerciële activiteiten en productie.   Je takenpakket:  Fungeren als eerste aanspreekpunt voor B2B-klanten, onder andere voor het adviseren bij productkeuzes, technische vragen en eventuele klachtenBehandelen van inkomende klantenaanvragen en opstellen van offertesVerwerken van klantorders in het systeem en het opvolgen van de voortgang van bestellingen in samenwerking met productieNauwe afstemming met de productieafdeling en externe transportpartners om levertermijnen en klantverwachtingen te bewakenMonitoren van voorraadniveaus en het plaatsen van recurrente bestellingenOndersteunen van de salesafdeling bij het ontwikkelen van nieuwe klantrelaties en het uitbreiden van het klantenbestandHet up-to-date houden van het B2C-verkoopkanaal (webshop) en verwerken van klantenorders tot en met verzending  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Sales advisor

Gent

Voor een automotive bedrijf in Gent zijn wij op zoek naar een sales advisor: Je dag begint in de showroom. Staan de wagens er netjes en aantrekkelijk bij? Zijn ze proper en goed gepresenteerd? Kloppen de informatiekaarten nog naast de wagens? Is het promotiemateriaal aanwezig, brochures, ... Check!Jouw eerste klant komt binnen... Je zorgt voor een warm welkom en luistert naar de specifieke wensen. Hierbij is het belangrijk om een grondige behoefteanalyse te maken. Met jouw commerciële feeling en mensenkennis detecteer je wat jouw klant nodig heeft.Na een rondleiding in de showroom en een uitgebreide demonstratie van de wagen, begeleid je de klant naar jouw bureau waar het echte werk kan beginnen. Terwijl jouw klant geniet van een heerlijke tas koffie, maak je een customized offerte op.Hierbij hou je rekening met lopende condities, acties, ... Financieringsplannen uitwerken, leasingsformules, extra diensten aanbieden zoals verzekerings- en onderhoudscontracten, ... behoren ook tot jouw takenpakket. Jouw klant wenst graag een testrit te maken? Hiervoor kan gezorgd worden!Jouw klant wenst eventueel ook zijn huidige wagen te laten overnemen? Jij informeert naar een goede prijs. Door jouw fantastische service, correcte opvolging en commerciële flair slaag je erin om de verkoop af te sluiten.Naast de verkoop van wagens blijf je jezelf ook verdiepen in de veranderende sector. Onze invoerder voorziet tal van opleidingen om jezelf te blijven verder ontwikkelen en 100% mee te zijn met het aanbod, maar ook intern wordt opleiding voorzien. Je zit ook vaak samen met jouw collega's en verantwoordelijke waarin verkoopdoelstellingen en eventuele nieuwe acties worden besproken.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Gent, België

Wij zijn voor onze klant, actief in de technische sector, op zoek naar een Customer Service Medewerker voor tewerkstelling in de regio van Gent 📍   Als Customer Service Medewerker ben jij de spil in ons team: Je verwerkt en volgt bestellingen administratief op, van A tot Z.Je schakelt moeiteloos tussen klanten, vertegenwoordigers, aankoop en logistiek om alles soepel te laten verlopen.Met jouw vlotte communicatie en klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat klanten altijd tevreden zijn, of ze nu bellen of mailen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Merelbeke, België

Voor een bedrijf dat bevestigingsmaterialen produceert en verdeelt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Ben jij een administratieve duizendpoot met passie voor sales? Dan hebben wij de juiste uitdaging voor jou!Wat is het takenpakket?Een polyvalente functie waarbij je het aanspreekpunt bent voor klanten en jouw collega vertegenwoordigersOpmaken en opvolgen van offertes en de correcte verwerking van bestellingenGegeven inputten in CRM/ERP-pakketenKlanten met vragen helpen...
InterimMaterialenVoltijdsVast contract

Administratief/Commercieel bediende | Gent

SINT-AMANDSBERG (GENT)

Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker. Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!   Een greep uit je takenpakket: Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student commercieel bediende Duits

Drongen

Ben jij student en ben je minimum 2 dagen per week vrij? Spreek jij goed Nederlands en Duits? Ben je commercieel ingesteld?   Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf (specialisatie: leningen) in Drongen, zijn we vandaag op zoek een student sales representive developer. Jouw taak? Het binnenhalen van nieuwe klanten! Hoe ziet dit eruit? Je zal de warme leads die binnenkomen opvolgen en contacteren (telefonisch, per mail,..)Je maakt hun warm om met onze klant in zee te gaan!Indien je merkt dat er een match is, geef je deze door aan een closer (deze collega zal alles verder opvolgen voor tot een deal te komen)Je denkt mee na over de groei van het bedrijf  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Nazareth

Voor een bedrijf gelegen in Nazareth, gespecialiseerd in roestvrij staal zijn wij opzoek naar een commercieel bediende / verkoper    Jouw takenpakket als commercieel bediende: Samen met je collega’s zorg je voor de dagelijkse verkoop van onze rvs producten.Je maakt offertes op en boekt de orders is hun SAP systeemOpvolgen van leveringstermijnen zal ook tot jouw takenpakket behorenJe hebt oog voor nieuwe markten, klanten en/of producten en je bent op de hoogte van relevante marktinformatie en de ontwikkelingen ervan.Je plant zelfstandig je taken in en staat in voor algemene administratie. Heb jij interesse in deze vacature als commercieel bediende en wil je zo snel mogelijk op gesprek?   📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Nazareth, België

Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket  Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Assistant - Part Time

NAZARETH

We hebben een vacature voor Sales & Office Assistant. Zoals de naam laat uitschijnen, betreft het een zeer gevarieerde job, met zowel commerciële als administratieve taken. (Part Time 19 uur)   Jouw rol: Klanten adviseren in de showroomOffertes opmaken in Excel en verkopen afsluiten Orders verwerken en omzetten naar productiebonnen via ons softwareprogrammaDiverse administratieve taken en klanten onthaalInkomende telefoons beantwoorden     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Bediende

Nazareth

Voor onze klant, actief in de bouwsector, gaan we op zoek naar een Commercieel Bediende.   Jouw dag als Commercieel Bediende, ziet er zo uit: Je staat in voor het opmaken en opvolgen van offertes.Daarnaast biedt je ondersteuning bij prijsaanvragen, offertes en algemeen technisch gerelateerde vragen.Proactief ga je salesopportuniteiten in kaart brengen en je staat in voor actieve telefonische prospectie.Op dagelijkse basis sta je, ook telefonisch, in contact met klanten en leveranciers.Bestellingen verwerken en deze opvolgen bij de leveranciers
InterimGlasVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop

Wetteren

Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop! Je volgt dagelijks de in te plannen leveringen opJe bent een luisterend oor voor onze klanten bij de support lijnJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leverlijsten voor de klanten die jij opbeltJe blijft betrokken bij je dossier, tot je een oplossing hebt kunnen aanbieden in samenwerking met onze verschillende afdelingenJe werkt nauw samen met de logistieke dienstJe communiceert met klanten betreffende lopende bestellingen en de afhandeling hiervanTelefonisch en via mail heb je contact met onze klantenBij drukke periodes mogelijkheid tot meewerken in de winkel en sporadisch klanten ontvangen in onze toonzaal
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Wetteren

Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Commercieel bediende die zich zal toespitsen op de B-2-B afdeling.   Jij als commercieel bediende staat in voor een uitdagend takenpakket: Dagdagelijks sta je in voor het opmaken van offertes en bonnen en de coördinatie van bestellingen bij de leveranciers;Klantdossiers opstellen en opvolgen van A-2; leveringsdossier samenstellen;Het proactief communiceren over de lopende bestellingen met de betrokken partijen en het coördineren van de leveringen;Facturatie en eventuele klachtbehandeling;Algemene administratie en opvolging met een correcte input van gegevens in de database;
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

DEINZE

Ben je op zoek naar een uitdagende job waar je zowel het commerciële aspect kan combineren met het technische?Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, gaan we op zoek naar een technisch commercieel bediende.Als commercieel bediende wordt het volgende verwacht: Je beheert je eigen klantenportefeuille (vnl bouwbedrijven, aannemers, schrijnwerkers, ...) en staat in contact met hen via telefoon en mailAan de hand van het lastenboek, maak je offertes op en ga je prijzen opmakenJe doet de nodige bestellingen van materialen Je biedt oplossingen aan aan de klant en denkt mee met hen Technische tekeningen correct lezen en interpreteren Naar mate van jouw technische kennis, zal je klanten adviseren en producten uitleggen en voorstellen (poorten en zonneweringen)
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Customer Service Medewerker

Kruisem, België

Ben jij de customer service specialict die we zoeken? Dit voor een bedrijf in regio Kruisem.   Je komt terecht in een leuk Customer Service Team waarin je verantwoordelijk zal zijn voor het opmaken en opvolgen van de transportorders van onze klanten, zowel commercieel als administratiefJe staat in voor de correcte communicatie met de klant. Je geeft alle informatie in in onsTMS Systeem en je geeft alles duidelijk door aan jouw collega's van de dispatchingJe houdt je bezig met het inboeken van orders, prijzen opzoeken en communiceren naar de klant, het aanmaken van klachtendossiers en desbetreffende informatie doorsturen naar de dienst boekhoudingJe neemt de volledige communicatie per telefoon of per email voor je rekening omtrentde laad- en los afspraken  
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!