Jobs

Jobs

541 Jobs gevonden
Dringend

Administratief bediende

Willebroek, België

Voor een bedrijf gelegen in Willebroek zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  de dagelijks contacten met klanten en relaties verzorgt, zowel telefonisch als via email, in vloeiend Nederlands en Frans.de binnenkomende bestellingen administratief verwerktonze website actualiseert en acties onderneemt om Venstar nog sterker te profileren op de verschillende digitale kanalende grafische uitwerking en communicatie van promotieacties, folders en nieuwsbrieven – zowel print als digitaal – creëertde webshop en social media beheert en verder professionaliseertdealerevents mee coördineert, deelname aan beurzen organiseert en commerciële acties opzet  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Transport Administratief bediende

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de transportafdeling.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   De transportafdeling vervoert ook goederen van klanten uit alle segmenten (voornamelijk containertransport).   Het takenpakket: verwerken van binnenkomende orders per mail, registreren in Navitranscontroleren of er ruimte is voor de gevraagde rit + inboeken in het systeemdoorgeven van correcte informatie in het systeem voor de dispatchersdoorgeven van wijzigingen/annulaties aan de dispatchersopmaken van CMR en doorsturen naar de klantenverzorgen van contact met de klantopmaken van rittenbladendoorgeven van eventuele wachturen..
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Juridisch administratief bediende

Antwerpen, België

Voor een advocatenkantoor gelegen in Berchem zijn wij op zoek naar een Juridisch administratief bediende.  Als administratief medewerker ben je het organisatorisch hart van ons advocatenkantoor. Agenda’s overzichtelijk beheren, deadlines stipt halen, briefwisseling optimaal verwerken, transacties nauwgezet opvolgen, procedurestukken elektronisch neerleggen, … Bovendien ontferm je je graag over het papierwerk: nieuwe dossiers aanmaken, huidige klantenfiles onderhouden of oude documentatie klasseren.Kortom, je vervult een sleutelrol binnen onze organisatie.Het is dankzij jouw administratieve skills, dat onze advocaten excelleren.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit: Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads. 
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Sales administrator

2160 Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, een machinefabrikant, zijn we op zoek naar een tijdelijke Sales administrator.   Je takenpakket zal bestaan uit: Je helpt de internationale klanten op administratief en communicatief vlak.Je beantwoord vragen over offertes, facturatie, orderbevestiging, dienst na verkoop, algemene vragen,...Je staat dagelijks in voor het orderprocessen van zowel de machineorders als de wisselstuk orders.Je zorgt voor de communicatie tussen het magazijn en bureel en je stelt ook de taakverdeling naar het magazijn op.Je volgt de voorraad van dichtbij op en houdt rekening met de stock.De communicatie verloopt grotendeels via mail in het Engels (95% van de tijd).  
OfficeMachinebouwVoltijdsTijdelijk
Dringend

administratieve medewerker sportsecretariaat

Sint-Martens-Latem, België

Vivaldis is op zoek naar een dynamische en veelzijdige administratieve medewerker sportsecretariaat voor een gerenommeerde organisatie binnen de sector van recreatie en sport, gelegen in het prachtige Sint-Martens-Latem. Wij bieden een unieke kans om deel uit te maken van een sportieve en groene werkomgeving, met de mogelijkheid op een vast contract.   Hoe zal je dag eruit zien als administratieve medewerker sportsecretariaat?   Het uitvoeren van administratieve taken zoals het bijhouden van sportadministratie, mailings verzorgen, planning en kalenderbeheer.Het zelfstandig uitvoeren van kleinere projecten.Het mettertijd overnemen van taken van de clubsecretaris.Het verwelkomen van bezoekers en het begeleiden van wedstrijden.Het beantwoorden van telefoontjes en vragen van leden.Het ontvangen van bezoekers en het beheren van de kassa.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief medewerker

Aarschot, België

Vivaldis Office is op zoek naar een..........Administratief medewerker!📍Waar kom je terecht? Aarschot of Heist o/d Berg (jouw keuze)Sector: Accountancy 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit? Samen met een team sta je in voor klanten- en kantooradministratieTelefonische oproepen en mails behandelenVerzorgen van receptie en accountantsadministratie 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Bediende boekhouding

Beveren, België

Voor een Boekhoudkantoor gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding. Jouw taken: Je staat in voor het inboeken van aankoop en verkoop facturen.Je staat in voor het inboeken van financiële verrichtingen.Je helpt mee met het voorbereiden van btw-aangiftes.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.Je takenpakket zal uitbreiden naar gelang je kennis.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Dossierbeheerder

Putte, België

Vivaldis office is op zoek naar een.... DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Y.   📍Waar kom je terecht? PutteBoekhoudkantoor  🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Commercieel administratief bediende

Jabbeke, België

Voor onze klant, actief in de vastgoedsector regio Jabbeke, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent hét stralende gezicht en de stem van het kantoor, altijd klaar om de klanten en collega’s met een warme glimlach te verwelkomen en verder te helpen.Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal en de telefoon, ben jij de vriendelijke stem die onze bezoekers en bellers begroet.Je bent een master in het beheren van de agenda’s (van de zaakvoerster en collega’s) van het kantoor. Je plant afspraken in als een echte pro.Jij bent binnen het kantoor de essentiële schakel wat betreft communicatie, administratie en digitale tools. Jij zorgt ervoor dat alle gegevens en tools up-to-date blijven en vlekkeloos functioneren.Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de post, mailbox, interne administratie, klassement, de planning, marketing en de algemene organisatie van het kantoor.Rentmeesterschap valt ook onder je hoede.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Commercieel Bediende

Zele, België

Ben jij administratief sterk? Heb je een goede kennis Nederlands en Frans? Heb je kennis van auto onderdelen? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende. Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.   Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:  Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍 Je werkt in een 39 uren week in daguren.    Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een Administratief bediende Taken: Je registreert de verkoopovereenkomsten van nieuwe- en tweedehandswagens.Het Dealer Management Systeem wordt door jou gevoed met informatie met informatie tijdens het verkoopproces.Je hebt de controle over inkomende wagenfacturen en je controleert de betaling van uitgaande wagenfacturen.Je neemt contact op met de klant voor het inplannen van leveringen.Je stuurt en volgt de planning op van de werkplaats.Je stuurt onderaannemers aan in geval van bijkomende werkzaamheden.Je verzorgt de administratieve voorbereiding en verwerking van het aflevering dossier.Je onderhoud de facturatie aan de klant en de interne facturatie.Je staat in voor de controle en het versturen van klanten brieven.Finale controle over het prospect dossier.Je werkt nauw samen met de invoerder voor het doorgeven van gevraagde informatie.Je volgt de inkomende informatie van de invoerder op de voet teneinde de juiste commerciële tussenkomsten aan te vragen. Je draagt bij tot de kwaliteitszorg door onregelmatigheden te melden, preventieve acties te ondernemen en ideeën voor verbetering voor te stellen.Je draagt bij tot het behalen van de doelstellingen van de onderneming.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor/ Administratief bediende Taken: Contacten opzetten zowel aan de interactieve receptie, aan de balie.Je beantwoord de vragen van de klant zowel telefonisch als via mail.Je zorgt mee voor het inplannen van de afspraken, facturatie en de afhandeling van klanten dossiers.Je staat in voor de verwerking en efficiëntie van bijhorende administratieve taken.Je gaat oplossingsgericht te werk bij eventuele klachten en houdt de klanten op de hoogte van de status van het werk.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde administratief bediendeTaken: Je staat in voor het uitvoeren van administratieve handelingen.Je staat in voor de dossier opvolging van A tot Z. Hierbij sta je in voor het invoeren van verweerbrieven, opstellen en verzenden van briefwisselingen.Je volgt de betalingen van boetes op.Rapportering aan de deelnemende vennoten zowel extern als intern.Voorzien van schriftelijke en mondelinge correspondentie met de bevoegde autoriteiten.Je behelpt en adviseert de vennoten en burgers zowel mondeling als schriftelijk.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    Technisch administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Planning

Heide 7, Wemmel, België

Voor onze klant te 1780 Wemmel zijn we opzoek naar een gemotiveerde  Assistent Commerciële binnendienst Onze klant bestaat al meer dan 60 jaar en heeft wereldwijd een omzet van meer dan 50 miljoen euro. Een toonaangevend, stabiel en vooral vooruitstrevend bedrijf. Ze zijn voornamelijk actief in de technische sector, met name de liften-sector. Taken: Het opmaken van een onderhoudsplanning.Afspraken vastleggen en aanpassen bij klanten.Het eerste aanspreekpunt zijn voor zowel: klanten, techniekers en leveranciers.Correcte verwerking van inkomende mails, scans en telefonische gesprekken. Aanmaken en doorsturen van offertes. Operationele meetings bijwonen. 
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Dilbeek, België

Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere: Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Roosdaal

Voor onze klant te 1760 Roosdaal zijn we op zoek naar een gemotiveerde Technisch administratief bediendeTaken: Je staat in voor de administratie van A tot Z (leveranciers, klanten, leveringen, bestellingen,...)Je bent de eerste aanspreekpunt van de klant zowel telefonisch als fysiek.Klanten dossiers up-to-date houden.Je staat in voor facturatie, creditnota's, leveringsbonnen, dit zowel inkomende als uitgaande.Inkomende betalingen opvolgen.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

AS

Voor onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in HVAC, gelegen te As, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende HVAC. Als technisch administratief bediende heb je volgende taken:  Bestellingen van materialen plaatsenMaterialen klaarzetten voor de arbeiders WerkvoorbereidingBijkomende administratieKlantencontact 
Technics BediendenBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Grimbergen, België

Voor een bedrijf, in Grimbergen en Steenokkerzeel, zoeken we een dynamische, enthousiaste en flexibele Administratief Bediende,    Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat in voor het beheer van de mailbox, dag/avondmails filteren en de dingen opvolgen die gemeld geweest zijn (IT gerelateerde zaken doorgeven, bestellingen, aanvulling stock,…)Je behandelt de binnenkomende postJe staat in voor het overzicht van de stock (bedrijfskledij / sneakers / zwemkledij + bestelling)Je zorgt ervoor dat de stock aan de receptie steeds aangevuld isIndien nodig, sta jij in voor alle administratie omtrent een ongeval van klantenLost & found klanten Opvolgen ontvangen betalingenKlaarmaken pakkettenNaar de post brengen Je behandelt de aanvragen betreffende sponsoringJe staat in voor de aanmaak/ verlenging van cadeaubonnen voor klanten, die verzonden worden met de postCadeaubonnen wedstrijden aanmaken en opsturenTelefoon rapport receptie in Excel ingevenTelefoon rapport bureaucollega’sBoekhoudkundige taken zoals inscannen van inkomende facturen, digitaliseren, voorbereiding betalingen, facturen interimkantoren controleren, de periodieke mail van de boekhouder behandelen, controle van de elektronische betalingen, ...Je hebt contact met de leveranciers betreffende offertes, opvolging bestellingen, ...
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief