Jobs

Jobs

236 Jobs gevonden
Dringend

Administratief medewerker

Aarschot, België

Vivaldis Office is op zoek naar een..........Administratief medewerker!📍Waar kom je terecht? Aarschot of Heist o/d Berg (jouw keuze)Sector: Accountancy 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit? Samen met een team sta je in voor klanten- en kantooradministratieTelefonische oproepen en mails behandelenVerzorgen van receptie en accountantsadministratie 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

administratieve medewerker sportsecretariaat

Sint-Martens-Latem, België

Vivaldis is op zoek naar een dynamische en veelzijdige administratieve medewerker sportsecretariaat voor een gerenommeerde organisatie binnen de sector van recreatie en sport, gelegen in het prachtige Sint-Martens-Latem. Wij bieden een unieke kans om deel uit te maken van een sportieve en groene werkomgeving, met de mogelijkheid op een vast contract.   Hoe zal je dag eruit zien als administratieve medewerker sportsecretariaat?   Het uitvoeren van administratieve taken zoals het bijhouden van sportadministratie, mailings verzorgen, planning en kalenderbeheer.Het zelfstandig uitvoeren van kleinere projecten.Het mettertijd overnemen van taken van de clubsecretaris.Het verwelkomen van bezoekers en het begeleiden van wedstrijden.Het beantwoorden van telefoontjes en vragen van leden.Het ontvangen van bezoekers en het beheren van de kassa.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Bediende boekhouding

Beveren, België

Voor een Boekhoudkantoor gelegen in Beveren zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding. Jouw taken: Je staat in voor het inboeken van aankoop en verkoop facturen.Je staat in voor het inboeken van financiële verrichtingen.Je helpt mee met het voorbereiden van btw-aangiftes.Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten.Je takenpakket zal uitbreiden naar gelang je kennis.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Juridisch administratief bediende

Antwerpen, België

Voor een advocatenkantoor gelegen in Berchem zijn wij op zoek naar een Juridisch administratief bediende.  Als administratief medewerker ben je het organisatorisch hart van ons advocatenkantoor. Agenda’s overzichtelijk beheren, deadlines stipt halen, briefwisseling optimaal verwerken, transacties nauwgezet opvolgen, procedurestukken elektronisch neerleggen, … Bovendien ontferm je je graag over het papierwerk: nieuwe dossiers aanmaken, huidige klantenfiles onderhouden of oude documentatie klasseren.Kortom, je vervult een sleutelrol binnen onze organisatie.Het is dankzij jouw administratieve skills, dat onze advocaten excelleren.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief bediende

Pelt, België

Voor onze klant te Pelt, gespecialiseerd in het verdelen van matrassen en boxsprings, zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Personen onthalen en hun vraag identificerenAdministratieve dossiers samenstellen en kopieerwerk verrichtenGegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controlerenOpvolgen van de voorraad, tekorten vaststellen en bestellingen plaatsenCoderen, klasseren en archiveren van documentenTelefonische oproepen aannemen, indien nodig doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners en boodschappen noterenBrieven, tabellen, ... invoeren volgens instructiesBriefwisseling registreren, sorteren, frankeren...
OfficeHoutDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief bediende

Willebroek, België

Voor een bedrijf gelegen in Willebroek zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  de dagelijks contacten met klanten en relaties verzorgt, zowel telefonisch als via email, in vloeiend Nederlands en Frans.de binnenkomende bestellingen administratief verwerktonze website actualiseert en acties onderneemt om Venstar nog sterker te profileren op de verschillende digitale kanalende grafische uitwerking en communicatie van promotieacties, folders en nieuwsbrieven – zowel print als digitaal – creëertde webshop en social media beheert en verder professionaliseertdealerevents mee coördineert, deelname aan beurzen organiseert en commerciële acties opzet  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit: Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads. 
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Transport Administratief bediende

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de transportafdeling.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   De transportafdeling vervoert ook goederen van klanten uit alle segmenten (voornamelijk containertransport).   Het takenpakket: verwerken van binnenkomende orders per mail, registreren in Navitranscontroleren of er ruimte is voor de gevraagde rit + inboeken in het systeemdoorgeven van correcte informatie in het systeem voor de dispatchersdoorgeven van wijzigingen/annulaties aan de dispatchersopmaken van CMR en doorsturen naar de klantenverzorgen van contact met de klantopmaken van rittenbladendoorgeven van eventuele wachturen..
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parttime administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Voor onze klant, bouwbedrijf in Wevelgem, zijn wij op zoek naar een parttime administratief boekhoudkundig medewerker.   Welk takenpakket mag jij behartigen? Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van projecten en staat in voor de communicatie met klanten en leverancierJe staat in voor het inboeken van aan-en verkoopfacturen, opvolgen van betalingen, het voorbereidend werk voor de externe accountantJe helpt administratief mee met de dossiers: bestellingen ingeven, orderbevestigingen, leveringsbonnen, facturatie enzovoort in samenspraak met de collega'sJe plaatst, samen met andere medewerkers, bestellingen en staat in voor het opvolgen ervan, controleren van orderbevestigingen en Facturatie.Je helpt klanten en leveranciers met plezier verder met al hun vragen. Indien nodig verwijs je hen door naar één van jouw collega's
FinanceBouwVoltijdsVast contract

Boekhoudkundig medewerker

Damme, België

Voor onze klant gelegen te Damme zijn we dringend op zoek naar een boekhoudkundig medewerker. Ben je gebeten door alles wat met boekhouden te maken heeft en ben je een junior boekhouder of heb je al wat ervaring?  Voel je het al kriebelen en zeg je hier 'ja' op? Lees de vacature en solliciteer!Wat mag je doen als boekhoudkundig medewerker? Je vindt het leuk om met het ERP-pakket Navision inzichten te creëren en bijt je hierin helemaal vast;Je staat in voor de opmaak van aan- en verkoopfacturen;Je maakt offertes op;Je volgt de vorderingsstaten nauwkeurig op;Je zorgt ervoor dat iedereen op tijd zijn centen krijgt (debiteuren en crediteuren).
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Ervaren boekhoudkundig medewerker

Wingene, België

Heb jij een passie voor boekhouding en administratie? Weet jij wat de term BEGAAP is en kan je deze regels correct toepassen? Wil jij fungeren als rechterhand van de Finance Manager? Lees dan zeker onderstaande vacature!   Voor onze klant, een voedselproducent in Wingene, zijn wij op zoek naar een ervaren boekhoudkundig medewerker.   Een greep uit jouw gevarieerd takenpakket: Correct inboeken van de facturen en bankverrichtingenVoorbereiden van betalingen en opvolgen van klantenvorderingenJe ondersteunt de financieel manager bij verschillende controlling taken, ad hoc analyses en projecten
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

Gent, België

Voor een notariskantoor in Gent, zoeken we een boekhoudkundig medewerker! Ben jij gepassioneerd door cijfers en financiën? Lees dan zeker verder!Wat ga je doen? Samen met een collega zal je verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse boekhouding: betalingen, facturatie, en het verwerken van facturen van leveranciers Afhankelijk van jouw ervaring sta je ook in voor complexere taken zoals btw-aangifte, balans, debiteuren, jaarafsluiting,..
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker boekhouding

Melsele, Beveren

Voor een klant in Beveren zijn we dringend op zoek naar een administratief medewerker boekhouding. Je volgt en coördineert de administratie opJe handelt een correcte administratie afJe helpt je collega's waar nodigHet beantwoorden van mails en telefoons hoort ook tot je takenpakketJe staat in voor het inboeken van douane en aankoopfacturenJe staat in voor het registreren van BTW aangiftes
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig Medewerker

Gent, België

Voor een zeer bekent meubelen bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubels zijn we op zoek naar een Boekhoudkundig Medewerker!   Wat zijn mijn werktaken?: Het verwerken en de boeking van de inkomende facturen verrichtenOpvolgen van openstaande facturen bij klantenOndersteuning bieden bij auditsHulp bieden bij BTW aangiftesControle van facturenPlanning van het personeelOp drukke momenten en tijdens het weekend help je ook in de winkel om de klanten te helpen bij hun aankopen
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Onze klant, actief in vlasverwerking en uitgegroeid tot een internationale vlashandelaar, is op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker om het financieel team te versterken.   Takenpakket: Je stelt verkoopfacturen op en volgt ze opJe verzorgt de financiële actiesJe helpt bij de voorbereiding van verschillende fiscale aangiftesLoonadministratieJe biedt administratieve ondersteuning bij je collega's
FinanceTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

Assenede, België

We zijn dringend op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor onze vestiging te Assenede. More info: Uurrooster is van 8u30 tot 17u00 met een halfuurtje pauze / geen thuiswerk mogelijkWe sluiten 4 weken in de zomervakantie (laatste 2 weken van juli en eerste 2 weken van augustus + 2 weken gesloten in de kerstvakantie)40-uren stelsel (+ 12 extra ADV-dagen)Verloning: tussen de 2500 bruto en 3200 bruto + maaltijdcheques van €6 , ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering in een sterk groeiende en dynamische KMO waar mensen centraal staan.     Als boekhoudkundig medewerker heb je volgend takenpakket:  Controleren en inboeken van aankoopfacturen in Exact onlineBack up zijn in geval van afwezigheid van de collega van de verkoopboekhoudingFacturen van klanten & leveranciers opmaken, opvolgen en beherenBetalingen in Isabel uitvoerenAankoopfacturen in ons ERP systeem (Construsteel) linken en inboekenJe verzorgt de correspondentie met leveranciers en houdt hun gegevens up to dateJe beheert de contracten van de nutsvoorzieningenDiv. mailverkeerAdministratief bijspringen bij collega’s
Technics BediendenDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

Verrebroek, Beveren, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen? Lees dan snel verder! 🤩   Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻   Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor: Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijds administratief medewerker

Hoeselt, België

Onze klant in Hoeselt, een autoschadeherstelbedrijf, is op zoek naar een deeltijds administratief bediende.Tot je taken zullen behoren: Klanten ontvangenTelefoons aannemen en e-mails behandelenBeheer van afspraken en deze ook inplannenBestellingen plaatsen (o.a. onderdelen, materialen...)Leveringen controleren en opvolgenFoto's maken voor expertisesFacturatieDossiers opvolgenContact met klanten, experten, maatschappijen en makelaars...
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

Hechtel-Eksel, België

Voor onze klant te Hechtel-Eksel zijn we op zoek naar een administratief bediende / internal sales   In deze functie wordt interne sales gecombineerd met administratieJe bent het eerste contact voor klanten via mail en in de toonzaalJe beantwoord (niet technische) vragen of verwijst klanten door naar de juiste personenJe volgt afspraken en offertes op Je staat mee in voor het afsluiten van onderhoudscontractenJe ondersteunt met de algemene administratie
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief