Dringend
Expediteur
Antwerpen
Voor onze klant, een logistieke speler in Antwerpen, zijn we op zoek naar een EXPEDITEUR IMPORT.
Dagelijks organiseer je transport vanaf de luchthaven naar de klant/het warehouse en heb je nauw contact met klanten, transporteurs en laad- en losadressen. Je vraagt tarieven op, verwerkt de zendingen in het systeem en informeert de klant zo goed mogelijk.
Heb jij ervaring als Expediteur Import en ben je op zoek naar een professionele werkomgeving?
Takenpakket:
Actief met afhandeling van inkomende luchtvrachtzendingen.Organiseren van transporten van luchthaven naar warehouses/klanten in geheel Europa.Offertes opvragen, uitwerken en tarieven afgeven.Klanten zo goed mogelijk informeren over actuele zendingen.Veel contact met transporteurs, expediteurs en derden.Dossiers verwerken in systemen en alle verdere administratieve werkzaamheden.Transport- en douanedocumentatie controleren.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verkoper / Toonzaalverkoper Binnenhuisinrichting / Wilrijk
Wilrijk, Antwerpen, België
Voor een toonzaal gelegen in Wilrijk zijn wij op zoek naar een verkoper.
Het onthaal en begroeten van klanten.Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons uitgebreid assortiment tegels en parket.Het opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van zijn order.Het beantwoorden van vragen van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales agent nl/fr
Berchem, Antwerpen, België
Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een inside sales agent NL/FR.
Je bent een geboren overtuiger met passie die eenvoudig nieuwe contacten aangaat.
Dankzij jouw inlevingsvermogen, luistervaardigheid en positieve ingesteldheid win je vlotjes het vertrouwen van klanten, ontdek je snel hun behoeften en kan je hen de gepaste oplossing voorstellen.
Je gaat competitief te werk in een sales gedreven werkomgeving. Targets vind je helemaal geweldig.
Hoe zal jouw dag eruit zien?
Potentiële klanten contacteren en overtuigen van onze dienstenOpmaken van offertes en de correcte opvolging ervanPlaatsen van bestellingen van onze productenOpvolging van je klantenportefeuille in hun eerste jaarMogelijke problemen van klanten anticiperen en oplossen indien voorkomend
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Aankoper.
Het is een productie- en distributiebedrijf als fabrikant van betonproducten.
Ze zijn uitgegroeid tot een grote speler in de bouwsector.
Het takenpakket als aankoper:
Je staat in voor het aankoopproces van alle transporten, verpakkingen en grondstoffen.Je onderhoudt de contacten met de transporteurs en leveranciers en je onderhandelt de prijzen. Dit zowel voor nationaal wegvervoer en containervrachten, grondstoffen en verpakkingen.Je bewaakt het overzicht van de gemaakte prijsafspraken.Je behandelt speciale transportaanvragen van interne klanten zoals o.a. de salesafdeling.Je neemt proactief contact op met interne diensten zoals productie, marketing en supply chain om de noden in kaart te brengen en de beste oplossing te bieden welke in de markt aanwezig zijn.Je brengt nieuwe ideeën aan ter verbetering van processen en producten.De firma is in volle ontwikkeling en heeft continue noden aan nieuwe zaken en materialen, hierin denk je oplossingsgericht en maak je voorstellen.Je rapporteert aan de aankoopdirecteur.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Expediteur Cross Trade
2630 Aartselaar, België
Voor een logistieke speler, gelegen in Aartselaar, zijn we op zoek naar een cross-trade expediteur. Takenpakket:
Je zal instaan voor de praktische organisatie en opvolging van goederentransporten (container, sporadisch bulk/RORO) zodat de uitvoering hiervan optimaal verloopt inzake kosten, timing en klantentevredenheid.Je beheert je eigen klantenportefeuille. Op regelmatige basis zal deze ook intern herverdeeld worden, zodat iedereen te maken heeft met alle landen van oorsprong en bestemming. Je verzorgt dagelijks contact met klanten, laad- en losplaatsen, rederijen, agenten en buitenlandse kantoren.Je informeert klanten over de status van de goederen en in geval van problemenJe maakt verschepingsdocumenten (o.a. OBL, HBL) op, verzekeringen, lading waivers, etc,...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Antwerpen
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Pre sales Support.
Interne Sales Support:Opstellen offertes i.s.m. Sales en LaboSamenstellen klantendossiersOpmaak klantenrapportenAlgemene klantenservice: vriendelijk, behulpzaam en geduldig de klant te woord staanAlgemene administratieve taken
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch bediende
Antwerpen
Voor een gerechtsdeurwaarder gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een juridisch bediende / Dossierbeheerder/ Kandidaat grechtsdeurwaarder. Een uitdagende en afwisselende functie met diverse juridische dossiers, van invorderingen tot complexe maritieme zaken.De mogelijkheid om je expertise uit te bouwen en te specialiseren.Een professionele, maar aangename werkomgeving waarin teamwork en zelfstandigheid hand in hand gaan.Hierbij zal u aanmaningen opmaken, exploten klaarmaken, telefonische en schriftelijke contacten hebben met opdrachtgevers en debiteuren en streven naar het bekomen van een positief resultaat voor elk dossier. Een verscheidenheid aan cliënteel en opdrachten maken je job boeiend en afwisselend, van standaard invorderingsdossiers tot complexere dossiers.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Expediteur Export
ANTWERPEN
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Expediteur.
Je maakt commerciële afspraken op en implementeert deze ook in ons eigen systeem voor de juiste follow-up. Je volgt doelgericht de inkomende & uitgaande verschepingen op van onze eigen & gecharterde vloot en je zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling. Je behoudt steeds het overzicht van alle lopende dossiers, ingegeven in ons nieuwe systeem. Je voert gedetailleerd controles en rapporteringen uit. Je staat in nauw contact met andere interne departementen, waarbij je een adviserende rol opneemt vanuit jouw kennis en expertise. Je bent het aanspreekpunt voor onze rederij en 3PLs voor operationele aspecten. Je biedt antwoord en oplossingen op Shipping-gerelateerde vragen van klanten en collega’s. Je stelt mogelijke verbeteringen voor in onze procedures ter optimalisatie van onze klantenservice. Je bereidt bezoeken aan terminals en klanten voor.Je vraagt offertes op bij rederijen, transportbedrijven e.a., vergelijkt en verwerkt deze in de offertes naar onze klanten.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Adviseur Automotive
Kalmthout, België
Voor onze klant in Kalmthout, actieve in de automotive, kijken we uit naar een Service Advisor.
Als Service Advisor ben je het centraal aanspreekpunt van de dienst na verkoop ontvang, adviseer en begeleid je de klanten op een correcte en vriendelijke manier.
Dagdagelijks zorg je samen met het team voor de correcte verwerking en planning van de activiteiten van de werkplaats.
Een greep uit het takenpakket:
Je begroet klanten op een aangename, enthousiaste en spontane manier.Je behandelt de binnenkomende oproepen en ontvangt de klanten aan de receptie. Je luistert naar de klant en stelt de juiste vragen om zo correct mogelijk de informatie door te geven aan de werkplaats.Je zoekt en denkt mee met de klant om te streven naar een optimale klantentevredenheid.Je contacteert de klant tijdens het onderhoud of herstelling om hem op de hoogte te houden van de nodige werken.Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant betreffende nodige tijden voor het uit te voeren werk, alsook mede capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.Je verzorgt nauwkeurig de bijhorende administratie met betrekking tot onderhoud en herstellingen. Verder volg je deze ook op door het opmaken van een factuur.Bij de teruggave van de wagen overloop je samen met de klant de factuur.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Kwaliteits- en productiemanager / Meteen Vast contract
SINT-AMANDS
Kwaliteits- en Productiemanager
METEEN VAST IN DIENST
Kwaliteitsmanagement productieafdelingen (Drukkerij, Stanserij, Vouw/plakafdeling)
Verantwoordelijk voor kwaliteits- en milieubeheer, van binnenkomend karton tot eindproduct.Klachten opvolgen en oplossingen voor faalkosten vinden.Onderhouden van machines en gebouwen.Procedures en werkinstructies beheren.Implementeren van BRC/PEFC/FSC-certificeringen.Klantcontacten onderhouden voor kwaliteitsbewaking.PDCA-cyclus inrichten voor productieresultaten.Goedkeuringen voor de pers voorbereiden en begeleiden.Kwaliteitscontrole en procesverbeteringen doorvoeren.
Personeelsmanagement vouwplakafdeling
Collega’s aansturen: motiveren, beoordelen, trainen en werven.Personeelsadministratie bijhouden, zoals verlof en werkuren.Haalbaarheid van productieplanning controleren en bijsturen waar nodig.Innovaties in de markt volgen en bedrijfsprocessen verbeteren.
Lid van het Management Team
Strategische lijnen uitzetten.Communicatie van strategieën en richtlijnen ondersteunen.Sparringpartner voor productie en MT-leden.Verbeteren van bedrijfsprocessen buiten directe verantwoordelijkheid.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Toonzaalverkoper
Wilrijk, Antwerpen, België
Hou je ervan om klanten te adviseren en te helpen in hun keuze bij de aankoop van hun nieuwe matras of bed? Ben je communicatief en verkoop je graag degelijke producten? Dan zoeken wij jou als verkoper / verkoopster voor een toonzaal in Schoten.
Als verkoper / verkoopster sta je in voor volgende taken:
Je detecteert de behoeften van de klantJe adviseert de klanten bij de aankoop die ze overwegenJe geeft uitleg en toelichting bij de verschillende productenJe past jou aan aan de noden van de klantJe geeft de bestellingen inJe maakt facturen opJe ontvangt betalingen
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Desk medewerker
BORNEM
Voor een bedrijf gelegen in Bornem zijn wij op zoek naar een Garantie en facturatie specialist.
Zorg je voor de administratieve opvolging van de werkzaamheden van de werkplaatsZorg je voor een correcte interne en externe facturatie van deze werkzaamheden en ben je hiervoor ook het aanspreekpuntBewaak en monitor je mee de tijd die de mecaniciens nodig hebben voor het uitvoeren van de werkzaamhedenBehandel je aanvragen voor onderhoud en reparaties bij leasingmaatschappijenStel je de garantieclaims naar onze constructeurs van DAF en FIAT opVolg je onderhoudscontracten op via leasingmaatschappijenMaak je bestekken op voor klantenRegistreer je klachten en volg je deze op klantvriendelijke wijze opOnderhoud je goede contacten met de medewerkers van receptie, magazijn en werkplaats
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Schadebeheerder verzekeringsmakelaar
Brasschaat, België
Voor een verzekeringsmakelaar in Brasschaat zijn wij op zoek naar een Schadebeheerder.
Het familiebedrijf staat gekend voor hun expertise in verzekeringen voor particulieren, zelfstandigen en KMO's.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je bent de vertrouwenspersoon voor je klantJe verzorgt schadedossiers van de aangifte tot en met de uitbetaling in verschillende verzekeringstakkenJe verdedigt steeds de belangen van je klant en onderhandelt waar nodigJe zorgt voor een proactieve opvolging van de schadedossiers en communiceert hierover op een transparante manier met de klantRegelmatig contact met klanten, verzekeraars, schade-experts en herstellersJe bespreekt complexe dossiers samen met je verantwoordelijke
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Planner Productie
Boom, België
Voor een bedrijf gelegen in Boom zijn wij op zoek naar een Planner Productie.
Het bedrijf is een verdeler van groenten en fruit.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Als productieplanner op onze verpakkingsafdeling ben je verantwoordelijk voor het maken van de vertaalslag van orders naar productie en houd je je bezig met het opstellen, coördineren en bijsturen van de productieplanning.Je bent dagdagelijks bezig met het leggen van een complexe puzzel: je zorgt ervoor dat grondstoffen, verpakkingsmaterialen, personeel en machines precies op het juiste moment samenkomen voor een soepel en efficiënt productieproces.Daarnaast werk je nauw samen met je collega’s om vooruit te kijken naar de komende weken. Zijn er promoties op komst? Moet de planning worden aangepast vanwege een feestdag? Hoe kunnen we onze processen optimaliseren voor betere resultaten?Bovendien kijk je verder vooruit om in te spelen op toekomstige behoeften, zoals de mogelijke aanschaf van nieuwe verpakkingsmachines.Je zorgt ervoor dat de juiste informatie op de juiste plek terecht komt.Je staat in nauw contact met de andere betrokken afdelingen zoals logistieke planning en indien nodig wordt je ingezet als back-up voor de teamleider productie.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
Brasschaat, België
Voor een verzekeringsmakelaar in Brasschaat zijn wij op zoek naar een Polisbeheerder.
Het familiebedrijf staat gekend voor hun expertise in verzekeringen voor particulieren, zelfstandigen en KMO's.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je bent de vertrouwenspersoon voor je klant en geeft hierbij een eerlijk en professioneel adviesJe luistert naar de behoeftes van de klant en stelt de juiste verzekeringsoplossing voorJe maakt offertes op en volgt deze verder op, je zoekt hiervoor de beste prijs/ kwaliteitsverhouding voor je klantJe onderhoudt nauwe contacten met verschillende verzekeringsmaatschappijen en blijft op de hoogte van de meest actuele oplossingenJe maakt polissen en bijvoegsels opJe bekijkt nieuwe en bestaande verzekeringsdossier en hebt hierbij oog voor commerciële opportuniteitenJe hebt telefonisch contact en ontvangt klanten op kantoor voor een persoonlijk gesprek
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dispatcher / Planner personenvervoer / Antwerpen
Antwerpen
Voor een logistieke speler in Antwerpen zijn we opzoek naar een Senior Planner personenvervoer.
WAT DOE JE ALS PLANNER ?
Opmaak van de jaarplanning van de chauffeurs. Nadruk hierbij ligt op personeelsvriendelijk plannen om te zorgen voor een goed evenwicht in de work-life balance van de chauffeurs.Tegelijk waken over de strikte naleving van de sociale reglementering dankzij een opgebouwde kennis van de sectorale CAO’s.Opmaak van de dagelijkse planning van de vervoersdiensten, rekening houdend met de beschikbaarheden van chauffeurs. Opvolging van de opleidingskalender, coördinatie van de verlofplanning en verwerking van ziektemeldingen.Dagelijks bijwerken van de prestatiegegevens van de chauffeurs in functie van wijzigingen in de dagplanning en als basis voor loonadministratie en facturatie.Verwerking van de administratie van de chauffeursploeg (bestellingen van kledij, omleidingen…) samen met een collega.Eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs in het kader van omleidingen en in hun dagelijkse gebeurtenissen binnen het bedrijf en onderweg.Beheer van data in operationele platformen zodat de chauffeurs altijd toegang hebben tot de meest actuele informatie.Monitoren van de beschikbaarheid van de vloot en communicatie met de werkplaats over herstellingen en beschikbaarheid van voertuigen.Rapporteren aan de Operations Manager.
OfficeIntercommunalesVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Expediteur Export
Antwerpen, België
Voor onze klant in Antwerpen, een logistieke speler, zijn we op zoek naar een expediteur export.
Takenpakket:
opmaken van alle nodige documenten, gerelateerd aan zeevracht- en luchtvrachtzendingenVGM’s ingevenBL-instructies doorgevenontvangen van orders / uitstellen van dossiers / douane technische documenten opmaken / doorgeven van transportorders / volledige afhandeling van dossier van A tot Zopvolgen van ze zending tot de eindbestemming en de klanten informeren over de status van de zendingmelden, registreren en oplossen van onregelmatighedenDouane opdrachten voor inklaring/uitklaring
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales maritiem
2000 Antwerpen, België
Voor onze klant, een logistieke speler gelegen in het hartje van Antwerpen, kijken we uit naar een inside sales medewerker.
Onze klant is een dochterbedrijf van een rederij.
Als inside sales zal je mee instaan voor de groei van het bedrijf.
Takenpakket:
opmaken van offertes voor klantentariefonderhandelingen met het hoofdkantoormeewerken aan tendersoccasioneel bezoeken van klanten (1/week)behandelen van meerdere handelsroutes (o.a. East Med, Transatlantic & China/Far East) voor zowel containers, reefers & special equipment
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder Ondernemingen
Kapellen, België
Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Als Dossierbeheerder Verzekeringen Ondernemingen sta je in voor het professionele beheer van de verzekeringsdossiers van zelfstandigen en kleine ondernemingen binnen verschillende verzekeringstakken.
Dit betekent concreet dat je:
Op basis van de info die je krijgt van je commerciële collega’s ga je op zoek naar de beste verzekeringsoplossingen voor de klant en werk je offertes op maat uit.Je houdt dossiers administratief up-to-date en volgt zelfstandig en correct de volledige polisadministratie op.Je bent voor bestaande klanten het aanspreekpunt voor alle takken binnen BOAR en onderhoudt ook contacten met de verzekeringsmaatschappijen.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Schilde, België
Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.