Jobs

Jobs

67 Jobs gevonden
Dringend

Expediteur

Antwerpen

Voor onze klant, een logistieke speler in Antwerpen, zijn we op zoek naar een EXPEDITEUR IMPORT.   Dagelijks organiseer je transport vanaf de luchthaven naar de klant/het warehouse en heb je nauw contact met klanten, transporteurs en laad- en losadressen. Je vraagt tarieven op, verwerkt de zendingen in het systeem en informeert de klant zo goed mogelijk. Heb jij ervaring als Expediteur Import en ben je op zoek naar een professionele werkomgeving?    Takenpakket:   Actief met afhandeling van inkomende luchtvrachtzendingen.Organiseren van transporten van luchthaven naar warehouses/klanten in geheel Europa.Offertes opvragen, uitwerken en tarieven afgeven.Klanten zo goed mogelijk informeren over actuele zendingen.Veel contact met transporteurs, expediteurs en derden.Dossiers verwerken in systemen en alle verdere administratieve werkzaamheden.Transport- en douanedocumentatie controleren.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Schadebeheerder verzekeringsmakelaar

Brasschaat, België

Voor een verzekeringsmakelaar in Brasschaat zijn wij op zoek naar een Schadebeheerder. Het familiebedrijf staat gekend voor hun expertise in verzekeringen voor particulieren, zelfstandigen en KMO's.   Je takenpakket zal bestaan uit:   Je bent de vertrouwenspersoon voor je klantJe verzorgt schadedossiers van de aangifte tot en met de uitbetaling in verschillende verzekeringstakkenJe verdedigt steeds de belangen van je klant en onderhandelt waar nodigJe zorgt voor een proactieve opvolging van de schadedossiers en communiceert hierover op een transparante manier met de klantRegelmatig contact met klanten, verzekeraars, schade-experts en herstellersJe bespreekt complexe dossiers samen met je verantwoordelijke
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Expediteur Export

Antwerpen, België

Voor onze klant in Antwerpen, een logistieke speler, zijn we op zoek naar een expediteur export.   Takenpakket:  opmaken van alle nodige documenten, gerelateerd aan zeevracht- en luchtvrachtzendingenVGM’s ingevenBL-instructies doorgevenontvangen van orders / uitstellen van dossiers / douane technische documenten opmaken / doorgeven van transportorders / volledige afhandeling van dossier van A tot Zopvolgen van ze zending tot de eindbestemming en de klanten informeren over de status van de zendingmelden, registreren en oplossen van onregelmatighedenDouane opdrachten voor inklaring/uitklaring
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Inside sales maritiem

2000 Antwerpen, België

Voor onze klant, een logistieke speler gelegen in het hartje van Antwerpen, kijken we uit naar een inside sales medewerker.   Onze klant is een dochterbedrijf van een rederij.   Als inside sales zal je mee instaan voor de groei van het bedrijf.   Takenpakket: opmaken van offertes voor klantentariefonderhandelingen met het hoofdkantoormeewerken aan tendersoccasioneel bezoeken van klanten (1/week)behandelen van meerdere handelsroutes (o.a. East Med, Transatlantic & China/Far East) voor zowel containers, reefers & special equipment
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger

Antwerpen

Voor een klant in Kortrijk zijn we op zoek naar een Vertegenwoordiger voor telecom die zal werken in regio Antwerpen. Nieuwe Prospectie (80%):Actieve zoektocht naar nieuwe klanten door middel van cold calling.Voorbereiden en inplannen van afspraken met potentiële klanten.De huidige situatie van klanten in kaart brengen en hun behoeften analyseren.Creatieve oplossingen aanbieden en de juiste producten en diensten voorstellen.Relatiebeheer (20%):Onderhouden van contacten met bestaande klanten en zorgen voor klanttevredenheid.Volgen van klantafspraken en administratieve opvolging van gesprekken.Behandelen van e-mails en andere communicatie met klanten.Creëren van een duurzame portefeuille door klanten tevreden te houden voor 2 à 3 jaar. 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier beheerder

Antwerpen, België

Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.   Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen. Dit omvat onder meer het volgende: Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Planner

Aartselaar, België

Voor een groeiend bedrijf in de Automotive sector, gelegen in Aartselaar, zijn we op zoek naar een Planner. Je zal het team versterken van de afdeling inspecties.     Je zal verantwoordelijk worden voor de planning van de voertuigen die door de inspecteurs gecontroleerd moeten worden. Dit onder begeleiding van de Team Lead en je collega's.Je plant afspraken in per mail en telefonisch voor zowel externe kanten als voor de eigen vloot korte termijn verhuur.Na een inwerkperiode kan je zelfstandig een dag en weekplanning opstellen voor hetJe staat in nauw contact met andere afdelingen en diensten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch bediende

Antwerpen, België

Voor een vakbond gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Juridisch bediende/ Juridisch adviseur. Het ontvangen en adviseren van leden over sociaal recht: arbeidsrecht en sociale zekerheidsrecht.Het behandelen van individuele juridische dossiers.Communicatie met verschillende instanties zoals werkgevers, curatoren en verzekeringsmaatschappijen.Ondersteuning van secretarissen bij sectorgebonden dienstverlening: collectief arbeidsrecht.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Schoten

Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.   Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Service Advisor

Aartselaar

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen en Aartselaar zijn we op zoek naar een Service Advisor.   Jouw taken:Je hebt uitgebreide kennis van ons aanbod en begeleidt klanten volledig bij de aankoop van hun voertuig.Je stelt klantgerichte vragen om de meest geschikte wagen binnen ons assortiment te vinden.Je streeft naar het aantrekken van nieuwe klanten door actieve prospectie en netwerken.Je zorgt ervoor dat de showroom altijd perfect uitziet, samen met je collega’s.Je bent administratief nauwkeurig en beheert verkoopdossiers, inkomende leads en volgt prospecten gestructureerd op.Je ondersteunt klanten bij de aankoop van accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Accountmanager

MERKSEM

Wij zijn op zoek naar junior account managers voor een leuk bedrijf gevestigd in Merksem. De firma levert lekker en vers fruit aan diverse bedrijven in heel België. Jij bent verantwoordelijk voor regio Antwerpen.     Wat ga je doen?   Het vinden van nieuwe klanten (koude prospectie), je gaat 2 a 3 dagen per week op de baanHet bijhouden van je eigen verkoopadministratie in het systeemKlantenrelaties behoudenOpvolgen van offerteaanvragenOffertes opstellenNieuwe klanten overdragen aan de commerciële binnendienstOp maandag rijd je een vaste route om je klanten te bezoeken    
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Klantenadviseur

Antwerpen

Vivaldis Office Antwerpen is op zoek naar een klantenadviseur.   📍 Locatie: 2180 Ekeren & 2030 Antwerpen🚗 Sector: automotive Jouw verantwoordelijkheden: Verwelkom klanten met een lach en luister aandachtig naar hun behoeften.Behandel vragen van klanten en bied diverse oplossingen aan.Informeer klanten over onderhoud en herstellingen en zorg voor een vlotte opvolging.Plan afspraken in en organiseer een efficiënte agenda.Beantwoord telefoontjes met een professionele en vriendelijke toon.Behandel inkomende en uitgaande e-mails snel en accuraat.Verwerk klantgegevens, stel facturen op en zorg ervoor dat dossiers up-to-date zijn.Communiceer met de werkplaats en andere afdelingen om een optimale service te garanderen.Functie als brug tussen werkplaats en klanten door technische termen en situaties in begrijpelijke taal uit te leggen.    
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parts verantwoordelijke

Ekeren

Voor een garage gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Parts-Verantwoordelijke.   Magazijnbeheer & logistiek: Je zorgt ervoor dat de voorraad altijd up-to-date is en dat de goederen correct worden ontvangen, opgeslagen en verzonden. Je helpt de collega’s in de garage bij hun zoektocht naar de juiste wisselstukken en materialen.Factuur- en stockcontrole: Je controleert facturen, vergelijkt deze met bestelbonnen en gaat op zoek naar eventuele fouten of afwijkingen.Beheer van producten & onderdelen: Je organiseert en controleert het beheer van auto-onderdelen, winter- en zomerbanden en andere onderdelen. Je coördineert de logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering.Bestellingen & retouren: Je bepaalt de bevoorradingsbehoeften, plaatst bestellingen en volgt het verbruik nauwkeurig op. Daarnaast zorg je voor een correct retourbeleid en verwerk je eventuele afwijkingen.Zakencijfers & promoties: Je houdt de cijfers van het magazijn in de gaten en volgt lopende promoties op.Administratieve ondersteuning: Je verwerkt gegevens, houdt de voorraad digitaal bij en zorgt voor een correcte facturatie.Procesoptimalisatie: Je denkt actief mee over hoe we onze werkprocessen slimmer en efficiënter kunnen maken.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Milieucoördinator

Antwerpen

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Coördinator Afvalbeheer en milieu.   Als Coördinator afvalbeheer en milieu ben je verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van de gevaarlijke afvalstromen binnen onze organisatie voor onze opdrachtgevers.Je zorgt ervoor dat afvalstoffen op een verantwoorde en efficiënte manier worden verwerkt en dat onze afvalbeheerprocessen voldoen aan de geldende wet- en regelgeving en dit in overleg met een externe milieucoördinator.Je wordt onderdeel van een dynamisch en gedreven team waarin je samen met collega’s de juiste outlets zoekt en selecteert voor het (gevaarlijk) afval van onze opdrachtgevers.Dankzij jouw markt- en scheikundige kennis ben je in staat om snel een passend voorstel uit te werken. Het bedrijf is een innovatief en snelgroeiend bedrijf, actief in industriële reiniging en catalyst handling. Met een team van ruim 500 professionals werken we dagelijks aan uitdagende projecten in Nederland en België. Taken en verantwoordelijkheden: • Coördineren en selecteren van geschikte outlets voor gevaarlijk afval uit reinigingsactiviteiten. • Beheren van afvalcontracten en overeenkomsten met afvalverwerkers. • Waarborgen van naleving van milieu- en afvalwetgeving en ISO 14001. • Analyseren en rapporteren van afvalgegevens, trends en milieudoelstellingen aan directie. • Samenwerken met interne en externe stakeholders.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

Aartselaar, België

Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar. Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Shopmanager

Aartselaar, België

Als Shopmanager sta je in voor het reilen en zeilen van de Telecomwinkel: Onder jouw verantwoordelijkheid valt de dagdagelijkse taakverdeling en praktische zaken van de winkel zoals ervoor zorgen dat de winkel er piekpijn uit ziet en het assortiment up-to-date is.Elk lid van het verkoopsteam weet dat, indien ze vragen hebben over diensten, acties of promoties van Telenet, BASE, Eneco, Apple, HP, robots,… jij steeds het antwoord kent.Er verlaat geen enkele klant de winkel zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen door jouw team of jezelf.Toch een minder tevreden klant? Je blijft rustig en vriendelijk en zorgt dat het niet tot een escalatie komt.Je verzorgt de vakantie- en werkplanning van je team op een efficiëntie manier en bespreekt dit met HR.Je start ’s ochtends de winkel zelfstandig op en/of sluit deze zelfstandig af op het einde van de dag.Je stuurt samen met de bedrijfsleider een team aan en zorgt voor een vlotte werkverdeling.Je begeleidt en motiveert het verkoopsteam en leidt nieuwe medewerkers mee op samen met onze Coach. Van elke verkoop gaat je bloed harder stromen.Je werkt actief mee in de winkel en bent het aanspreekpunt voor klanten en medewerkers.Je kan commerciële en financiële doelstellingen behalen.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Toonzaaladviseur

BORNEM

Voor een klant gelegen in Bornem zijn we op zoek naar een Toonzaaladviseur.   Afwisselende dagen: Je verwelkomt zowel zakelijke als particuliere klanten in onze showroom, waarbij elke dag nieuwe ervaringen biedt.Expert in klantenbeleving: Je werkt nauw samen met interne teams om een optimale klantenservice te garanderen.Zelfstandig en gestructureerd: Je plant je eigen agenda en organiseert je dagelijkse taken op een efficiënte manier.Maatwerkoplossingen: Je berekent offertes met onze online calculator of in Ramasoft voor complexere berekeningen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent Filiaalverantwoordelijke

Aartselaar, België

Ben jij de gemotiveerde en enthousiaste Assistant-shopmanager voor Aartselaar? Als Assistant-Shopmanager run je samen met de shopmanager de winkel. Bij afwezigheid van de Shopmanager, zorg je voor de taakverdeling en praktische zaken van de winkel. Je vindt het belangrijk dat de winkel er piekfijn uitziet en elk lid van het verkoopsteam op de hoogte is van de meest recente promoties en acties van verschillende telecomproviders en merken.Je bent, samen met de Shopmanager, de drijvende kracht voor de commerciële en financiële resultaten van de winkel.Je laat geen klant naar buiten gaan zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen. Jouw collega's kunnen bij jou terecht indien er escalaties zouden zijn of indien ze vragen hebben over de producten en diensten.Je zal een aantal administratieve taken uitvoeren, maar staat net zoals je filiaalverantwoordelijke steeds naast je teamleden mee in de verkoop. Het grootste deel van je takenpakket bestaat dan ook uit zelf mee verkopen, want jouw hart gaat sneller slaan van verkopen.Je communiceert op een duidelijke manier met de zaakvoerder, je team, klanten en vertegenwoordigers.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Adviseur Ondernemingen (KMO)

Merksem

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Adviseur ondernemingen (KMO).   Als Adviseur Ondernemingen (KMO) bied je optimale administratieve ondersteuning aan je eigen klantenportefeuille. Dit houdt in dat: Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagelijkse transacties soepel te laten verlopen.Je polissen en offertes opstelt met het oog op het bieden van de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je samenwerkt met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden.Je regelmatig contact onderhoudt met klanten en verzekeringsmaatschappijen.Je zelf je planning beheert, nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te respecteren.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Antwerpen

Voor een toonaangevend bedrijf in de vleeshandel, gevestigd in Antwerpen, zijn wij op zoek naar een gedreven Inside Sales Medewerker.   Als International Account Manager ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het assortiment binnen Europa.Je werkt met een diverse groep eigen klanten en bent van A tot Z hun aanspreekpunt.Je denkt vooruit, anticipeert op hun behoeften en bewijst elke keer dat het bedrijf staat voor uitmuntende klantgerichtheid en top producten.Je bent daarnaast voortdurend op zoek naar nieuwe klanten en verkoopkansen.Het bedrijf heeft een duidelijke groeistrategie en geeft jou alle ondersteuning om dit te realiseren.Je bent gericht op resultaat en je stopt niet voordat je doelen zijn bereikt.Je vindt het leuk om deals te sluiten in een dynamisch, internationaal, business-to-business omgeving binnen Europa en bent een natuurtalent in het opbouwen van lange termijn relaties.Je rapporteert rechtstreeks aan de Commercieel Manager.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!