Administratief Bediende
ANTWERPEN
Ben jij gebeten door de scheepvaart en hou je van een job die sales en operationele opvolging combineert? Dan is dit misschien wel jouw koers!
Na een grondige opleiding door je mentor neem je zelf dossiers van A tot Z in handen. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan een dynamisch team dat dagelijks instaat voor het vlekkeloos verloop van internationale verschepingen.
Wat houdt jouw dag zoal in?
Je maakt offertes op voor breakbulk en RORO verschepingen en volgt deze op (inside sales).Je boekt ladingen en beheert je eigen bookings.Je volgt inkomende en uitgaande dossiers nauwgezet op als scheepsagent.Je respecteert deadlines en hebt oog voor details bij bookings, files & mails.Je verwerkt facturen van leveranciers en klanten.Je communiceert dagelijks met klanten, rederijen, terminals, douane en transporteurs.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Planner
Aartselaar, België
Voor een groeiend bedrijf in de Automotive sector, gelegen in Aartselaar, zijn we op zoek naar een Planner.
Je zal het team versterken van de afdeling inspecties.
Je zal verantwoordelijk worden voor de planning van de voertuigen die door de inspecteurs gecontroleerd moeten worden. Dit onder begeleiding van de Team Lead en je collega's.Je plant afspraken in per mail en telefonisch voor zowel externe kanten als voor de eigen vloot korte termijn verhuur.Na een inwerkperiode kan je zelfstandig een dag en weekplanning opstellen voor hetJe staat in nauw contact met andere afdelingen en diensten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Waterklerk
Antwerp, 2000 Antwerpen, België
Voor een logistieke speler zijn we op zoek naar een waterklerk.
Samen met ons team van scheepvaartexperten begeleid je het schip en crew de haven binnen, tijdens het verblijf en terug buiten.
Takenpakket:
In- en uitklaren van schepenAanmaken van digitale scheepsdossiers met alle nodige documenten en toelatingenRegelen van de douane- en immigratieformaliteitenIn- en of uitscheping van eventuele passagiers en/of bemanningsledenAssisteren bij vergunningen, bunker operaties, leveringen van proviand, eventuele reparaties enz.Verzorgen van een ligplaats samen met de aangewezen stuwadoors of terminalBestellen van ploegen in samenspraak met onze principalen en de terminals
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Finance controlling Manager
Essen, België
Voor een bedrijf in de kunststofsector te Essen zijn wij op zoek naar een Finance controlling Manager.
Boekhouden van A tot Y voor de Belgische als de Nederlandse vennootschap ter voorbereiding van de externe accountant die zorgt voor de BTW aangiftes en jaarrekeningenFinanciële analyse van alle businessprojecten inclusief wekelijkse opvolging met projectmanagementAdviseren van het management over de financiële prestaties en processenIntercompany verrichtingenMaandafsluitingenJe bent de contactpersoon voor financiële instellingenBudgetopmaak en controleVoorbereiding jaarrekeningCredit controlVennootschapsbelasting en andere fiscale vraagstukken behartigen
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Expediteur Import
2030 Antwerpen, België
Voor een logistieke speler, gelegen in de haven van Antwerpen, zijn we op zoek naar een ocean import specialist. Takenpakket:
ontvangen en volgen van boekingen/orders van klanten van A tot Zverzendinstructies naar het buitenland sturen volgens de instructies van de klant of vastgestelde SOP'sinformeren van klant van aankomst en kostenverwerken van douane-entry's (classificeren van facturen, indienen van RLF entries en invoeren van elektronische facturen)details van de douanevrijgave controleren en ervoor zorgen dat eventuele discrepanties correct worden afgehandeldcoördinatie van binnenkomende en uitgaande bulkzendingensamenwerken met sales aan implementatie van accounts en zorgen voor een soepele overgang van sales naar operationsverzoeken van klanten beantwoorden in overeenstemming met de richtlijnensamenwerken met verkopers en overzeese kantoren om onjuiste betalingen zo snel mogelijk te betwisten om een accurate boekhouding te behoudenfactureren van elk dossier aan de respectievelijke klantzorgen dat er aan de vereisten van de originele vrachtbrief wordt voldaan bevestigen van POD voor elke zending en in het bedrijfseigen systeem deze informatie ook bijwerkenbijwerken van bedrijfseigen track and trace toepassingensales, afdelingsmanager en collega's assisteren bij het samenstellen van offertes door het verstrekken van tarieven,..zorgen dat elk dossier uit de noodzakelijke documenten bestaat...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
All Around technisch administratief medewerker
WILRIJK (ANTWERPEN)
Onze klant is een stabiel en groeiend bedrijf actief in technische oplossingen en toelevering voor bedrijven en particulieren. Ze combineren magazijnwerk, administratieve opvolging en service op locatie. Dankzij hun no-nonsense aanpak en klantgerichte service zijn ze al jaren een vaste waarde in hun sector.
Voor hen zoeken we een allround medewerker met een hart voor techniek en een neus voor commercie.
Wat ga je doen?
Afwisselende job tussen kantoor, magazijn en op verplaatsingLeveren, plaatsen en herstellen van installaties (je krijgt hiervoor een opleiding)Mee opvolgen van de webshop en administratieKlantencontact en commerciële ondersteuning
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Assistent Filiaalverantwoordelijke
Aartselaar, België
Ben jij de gemotiveerde en enthousiaste Assistant-shopmanager voor Aartselaar?
Als Assistant-Shopmanager run je samen met de shopmanager de winkel. Bij afwezigheid van de Shopmanager, zorg je voor de taakverdeling en praktische zaken van de winkel. Je vindt het belangrijk dat de winkel er piekfijn uitziet en elk lid van het verkoopsteam op de hoogte is van de meest recente promoties en acties van verschillende telecomproviders en merken.Je bent, samen met de Shopmanager, de drijvende kracht voor de commerciële en financiële resultaten van de winkel.Je laat geen klant naar buiten gaan zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen. Jouw collega's kunnen bij jou terecht indien er escalaties zouden zijn of indien ze vragen hebben over de producten en diensten.Je zal een aantal administratieve taken uitvoeren, maar staat net zoals je filiaalverantwoordelijke steeds naast je teamleden mee in de verkoop. Het grootste deel van je takenpakket bestaat dan ook uit zelf mee verkopen, want jouw hart gaat sneller slaan van verkopen.Je communiceert op een duidelijke manier met de zaakvoerder, je team, klanten en vertegenwoordigers.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel medewerker binnendienst
Aartselaar, België
Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar.
Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Shopmanager
Aartselaar, België
Als Shopmanager sta je in voor het reilen en zeilen van de Telecomwinkel:
Onder jouw verantwoordelijkheid valt de dagdagelijkse taakverdeling en praktische zaken van de winkel zoals ervoor zorgen dat de winkel er piekpijn uit ziet en het assortiment up-to-date is.Elk lid van het verkoopsteam weet dat, indien ze vragen hebben over diensten, acties of promoties van Telenet, BASE, Eneco, Apple, HP, robots,… jij steeds het antwoord kent.Er verlaat geen enkele klant de winkel zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen door jouw team of jezelf.Toch een minder tevreden klant? Je blijft rustig en vriendelijk en zorgt dat het niet tot een escalatie komt.Je verzorgt de vakantie- en werkplanning van je team op een efficiëntie manier en bespreekt dit met HR.Je start ’s ochtends de winkel zelfstandig op en/of sluit deze zelfstandig af op het einde van de dag.Je stuurt samen met de bedrijfsleider een team aan en zorgt voor een vlotte werkverdeling.Je begeleidt en motiveert het verkoopsteam en leidt nieuwe medewerkers mee op samen met onze Coach. Van elke verkoop gaat je bloed harder stromen.Je werkt actief mee in de winkel en bent het aanspreekpunt voor klanten en medewerkers.Je kan commerciële en financiële doelstellingen behalen.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Adviseur Ondernemingen (KMO)
Merksem
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Adviseur ondernemingen (KMO).
Als Adviseur Ondernemingen (KMO) bied je optimale administratieve ondersteuning aan je eigen klantenportefeuille. Dit houdt in dat:
Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagelijkse transacties soepel te laten verlopen.Je polissen en offertes opstelt met het oog op het bieden van de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je samenwerkt met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden.Je regelmatig contact onderhoudt met klanten en verzekeringsmaatschappijen.Je zelf je planning beheert, nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te respecteren.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Expert | Voltijds | Bedrijfswagen | Doorgroeikansen | Kantoor dicht bij huis
Ben jij klaar voor een nieuwe stap in je carrière als Advisor Accountancy & Tax? Of je nu al ruime ervaring hebt of net niet senior bent maar wel de ambitie voelt: hier krijg je de kans om jezelf verder te ontplooien in een professionele en tegelijk warme omgeving, dicht bij huis.
Jouw rol
Je beheert de meer complexe dossiers van A tot Z.Je bepaalt het strategisch kader bij bijzondere opdrachten zoals oprichtingen, statuutwijzigingen en fusies.Je bent verantwoordelijk voor de eindbalansen en jaarafsluiting van jouw klanten en rapporteert aan de teamleader of kantoorverantwoordelijke.Je werkt autonoom, maar kan steeds rekenen op de ondersteuning van een team experts om jouw klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in de automotive sector gelegen in Bornem, zijn wij op zoek naar een Afleveraar.
Wat je gaat doen:
Het afleveren en demonstreren van nieuwe voertuigen aan de klanten op het lang verwachte moment, zodat het telkens uniek aanvoeltDe correcte administratie tijdens het afleverproces (administratie, betaling en fotosessie bij overhandiging) volgens de bestaande proceduresHet organiseren van proefrittenHet opvolgen van de klanten na levering van de nieuwe voertuigenSamen met de collega’s van de verkoopafdeling sta je in voor het behalen van individuele en collectieve doelstellingenJe zorgt voor klantentevredenheid doorheen alle stappen in het verkoop- en afleverprocesAlle partijen die betrokken zijn in het verkoop- en afleverproces hou je proactief op de hoogte van alle relevante detailsJe zorgt voor orde en netheid in het bureel, de showroom, demovoertuigen, …
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Schilde, België
Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Transportplanner
ANTWERPEN
Voor een transportbedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Transportplanner.
Opstellen van een planning a.d.h.v. van de klanten orders en het beschikbare materiaal, zorgen dat deze naadloos op elkaar worden afgestemdDoorsturen van de gemaakte planning, via de boordcomputer, aan de chauffeursSamenwerking met de collega’s van Nederland en LuxemburgInplannen van verlofperiodes en eventuele afwezigheden en vervangen van rijdend personeel waar nodigPro actieve houding om verloren kilometers te vermijdenBijdragen tot de continuïteit van onze contractuele dienstverlening met onze klantenWaarborgen van de totaliteit van onze dienstverlening zoals die is overeengekomen met onze klantenAfstemming met onze werkplaats om onderhouden en keuringen in te plannenChauffeurs aansturen, motiveren en corrigeren in eerste lijnRuimte om je creatief en oplossingsgericht te denkenActieve deelname in de wachtdiensten volgens een beurtrolJe rapporteert aan het hoofd van de weg transportplanning
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Productiebeheerder verzekeringen
Deurne, Antwerpen, België
Voor onze klant in Deurne, kijken we uit naar een productiebeheerder verzekeringen.
Onze klant is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar. Zij bieden een uitgebreid scala aan verzekeringsproducten en diensten op maat, zowel voor particuliere als zakelijke klanten.
In deze functie zal je werkzaam zijn in de afdeling productie. Je bent het interne aanspreekpunt voor onze (toekomstige) klanten en de maatschappijen.
Hier worden ze geïnformeerd over de te volgen procedures betreffende het aanpassen van contracten. De vragen worden geanalyseerd nav hun behoeftes.
Je analyseert en verwerkt de productiedossiers van A - Z.Je staat in voor het dagelijks contact met klanten/maatschappijen, en versterkt hen de nodige infomatie aangaande offertes, producten, verzekeringscontracten,..Je beheert de agenda van jou en jouw team.Je zorgt ervoor dat jullie over de nodige informatie beschikken om een correct beheer te kunnen garanderen. Je raadpleegt en gebruikt hiervoor maatschappijenmodules en het beheerpakket BRIOJe stelt verzekeringscontracten/clausules op, op basis van te dekken risico's of gebeurtenissen en voor akkoord bezorgen.Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossiers en adviseert hem indien nodig.Je controleert vervaldagtermijnen van contracten en stuurt ook betalingsverzoeken.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Forwarder sales / operations
Antwerpen, België
Voor onze klant in Antwerpen Centrum, zijn we op zoek naar een forwarder operations & sales.
Onze klant is een specialist in het verbinden van vraag en aanbod van vrachten en schepen met elkaar.
Ze bieden deur-tot-deuroplossingen en gebruiken hiervoor de meest geschikte transportmodi (water/weg/spoor/lucht).
Een portfolio van bestaande klanten is jou toevertrouwd om een uitstekende operationele service te leveren: forwarding services van A tot Z!
Een greep uit het takenpakket:
Je bouwt relaties op met alle belanghebbenden, zowel intern als extern.Je zoekt nieuwe kansen, zowel bij bestaande als nieuwe klanten.Operationele activiteiten maken deel uit van je dagelijks werk; je houdt ervan om te puzzelen, te boeken en te herorganiseren.Je bent het aanspreekpunt voor de operationele afdeling import.Je stelt de operationele backoffice op om ervoor te zorgen dat goederen zoals vereist worden geleverd...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger
Antwerpen
Voor een klant in Kortrijk zijn we op zoek naar een Vertegenwoordiger die zal werken in regio Antwerpen.
📍 Locatie: Antwerpen
💼 Sector: Telecom
Nieuwe Prospectie (80%):
Actieve zoektocht naar nieuwe klanten door middel van cold calling.Voorbereiden en inplannen van afspraken met potentiële klanten.De huidige situatie van klanten in kaart brengen en hun behoeften analyseren.Creatieve oplossingen aanbieden en de juiste producten en diensten voorstellen.
Relatiebeheer (20%):
Onderhouden van contacten met bestaande klanten en zorgen voor klanttevredenheid.Volgen van klantafspraken en administratieve opvolging van gesprekken.Behandelen van e-mails en andere communicatie met klanten.Creëren van een duurzame portefeuille door klanten tevreden te houden voor 2 à 3 jaar.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Kwaliteits- en productiemanager / Meteen Vast contract
SINT-AMANDS
Kwaliteits- en Productiemanager
METEEN VAST IN DIENST
Kwaliteitsmanagement productieafdelingen (Drukkerij, Stanserij, Vouw/plakafdeling)
Verantwoordelijk voor kwaliteits- en milieubeheer, van binnenkomend karton tot eindproduct.Klachten opvolgen en oplossingen voor faalkosten vinden.Onderhouden van machines en gebouwen.Procedures en werkinstructies beheren.Implementeren van BRC/PEFC/FSC-certificeringen.Klantcontacten onderhouden voor kwaliteitsbewaking.PDCA-cyclus inrichten voor productieresultaten.Goedkeuringen voor de pers voorbereiden en begeleiden.Kwaliteitscontrole en procesverbeteringen doorvoeren.
Personeelsmanagement vouwplakafdeling
Collega’s aansturen: motiveren, beoordelen, trainen en werven.Personeelsadministratie bijhouden, zoals verlof en werkuren.Haalbaarheid van productieplanning controleren en bijsturen waar nodig.Innovaties in de markt volgen en bedrijfsprocessen verbeteren.
Lid van het Management Team
Strategische lijnen uitzetten.Communicatie van strategieën en richtlijnen ondersteunen.Sparringpartner voor productie en MT-leden.Verbeteren van bedrijfsprocessen buiten directe verantwoordelijkheid.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Service Desk medewerker
BORNEM
Voor een bedrijf gelegen in Bornem zijn wij op zoek naar een Garantie en facturatie specialist.
Zorg je voor de administratieve opvolging van de werkzaamheden van de werkplaatsZorg je voor een correcte interne en externe facturatie van deze werkzaamheden en ben je hiervoor ook het aanspreekpuntBewaak en monitor je mee de tijd die de mecaniciens nodig hebben voor het uitvoeren van de werkzaamhedenBehandel je aanvragen voor onderhoud en reparaties bij leasingmaatschappijenStel je de garantieclaims naar onze constructeurs van DAF en FIAT opVolg je onderhoudscontracten op via leasingmaatschappijenMaak je bestekken op voor klantenRegistreer je klachten en volg je deze op klantvriendelijke wijze opOnderhoud je goede contacten met de medewerkers van receptie, magazijn en werkplaats
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verkoper / Toonzaalverkoper Binnenhuisinrichting / Wilrijk
Wilrijk, Antwerpen, België
Voor een toonzaal gelegen in Wilrijk zijn wij op zoek naar een verkoper.
Het onthaal en begroeten van klanten.Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons uitgebreid assortiment tegels en parket.Het opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van zijn order.Het beantwoorden van vragen van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.