Jobs

Jobs

55 Jobs gevonden

Customer Service medewerker

Schoten, België

Voor een bedrijf gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een klantendienstmedewerker. Iedere dag komen via de website of onze showrooms veel vragen binnen.De telefoon rinkelt en e-mails, chats en Whatsapp-berichten verschijnen in je scherm. Daar word jij niet nerveus van.De vragen gaan over producten, bestellingen, retouren en aftersales; alles komt via jou binnen. In veel gevallen kun je zelf een oplossing vinden. In andere gevallen sluis je de vraag door naar een collega die kennis heeft van het specifieke onderwerp.De klant voelt zich door jou serieus genomen en geholpen; dat is het allerbelangrijkst.Bij de klantenservice is het nooit saai. De dynamiek en ja, ook de hectiek die er soms kan zijn, vind jij heerlijk.Aan het eind van de dag doe je je telefoonspeaker af en zet je de computer uit. Gestrest? Nee, hoor. Voldaan wel.Jij hebt onze klanten eraan weten te herinneren waarom ze voor de service hebben gekozen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key Account Manager

ANTWERPEN

Als Key Account Manager ben jij de strategische spilfiguur die bouwt aan duurzame en succesvolle klantenrelaties. Een greep uit jouw takenpakket: Relatiebeheer: Jij bent het gezicht van de organisatie voor de belangrijkste accounts en bouwt aan sterke, langdurige partnerschappen.Strategische Planning: Je ontwikkelt slimme en op maat gemaakte accountplannen die de klanttevredenheid verhogen en de omzetgroei stimuleren.Business Development: Je identificeert proactief kansen voor cross- en upselling en weet deze te verzilveren.Onderhandeling: Je onderhandelt vol vertrouwen en sluit win-winovereenkomsten die zowel de klant als de organisatie ten goede komen.Klantenfeedback: Je bent de stem van de klant, bewaakt de tevredenheid en zorgt voor een snelle en efficiënte oplossing bij eventuele problemen.Rapportering: Je zorgt voor duidelijke en regelmatige prestatierapporten voor het management.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Werkplaats verantwoordelijke

Bornem, België

Voor onze klant, een grote speler die bedrijfswagens verkoopt, verhuurt en herstelt zijn we op zoek naar een Werkplaats verantwoordelijke. Wij zijn op zoek naar een verantwoordelijke voor onze nieuwbouwafdeling met ruime kennis en ervaring van elektriciteit op vrachtwagens en lichte bestelwagens.Als verantwoordelijke nieuwbouw sta je in voor: De voorbereiding en afhandeling van dossiers op de nieuwbouwafdelingHet helpen monteren van accessoires op vrachtwagens en lichte bestelwagensVoorbereiding voor technische controles van nieuwe wagensDe netheid van de werkomgevingJe leidt de goede uitvoering van het werk in samenwerking met de andere mecaniciens voor de nieuwbouw
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Key Account manager Telecom

MORTSEL

Jouw sales-talent en diepgaande kennis van telecom combineren? Perfect! Als onze nieuwe Key Account Manager ben jij de drijvende kracht achter onze groei. Je bouwt aan duurzame klantrelaties en ontwerpt geavanceerde communicatie-oplossingen die bedrijven écht vooruithelpen. Een job met vrijheid en impact, voor een expert die meteen het verschil kan maken. Dit is wat je concreet gaat doen: Connecties leggen: Je breidt met evenveel goesting onze klantenportefeuille uit bij nieuwe én bestaande klanten. Jij bent de netwerker die kansen ziet en ze met beide handen grijpt.Behoeften doorgronden: Geen gladde verkooppraatjes, maar oprechte interesse. Je luistert, analyseert en brengt de noden van de klant haarfijn in kaart.Oplossingen bouwen: In nauwe samenwerking met het support team vertaal jij de wensen van de klant naar een ijzersterke totaaloplossing op maat.De vinger aan de pols houden: Je volgt de projecten en resultaten nauwgezet op. Jij bent dé ambassadeur en het vertrouwde gezicht voor jouw klanten.Groeien en meegroeien: Jouw voorbereiding en opvolging zijn cruciaal voor de groei van het bedrijf. Je rapporteert rechtstreeks aan de Afgevaardigd Bestuurder, dus jouw stem wordt gehoord!  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent Bouwmarktmanager

Wilrijk

Voor een doe het zelf zaak gelegen te Wilrijk zijn wij op zoek naar een Assistent Bouwmarktmanager.     Als Bouwmarktmanager ben je mede verantwoordelijk voor de operationele leiding van je winkel. Je bent flexibel en ondersteunt je manager of collega’s waar nodig. De klant is je prioriteit en je toont een duidelijk voorbeeld voor je medewerkers.Je geeft hands-on leiding op de werkvloer en staat als eerste klaar voor je team. Je zorgt mee voor een efficiënte werkverdeling en voorziet in de nodige coaching en opleidingen. Voor een veilige werkomgeving volg je de juiste procedures en verbeter je waar mogelijk. Ook administratief werk een voorraadbeheer houd je nauwkeurig bij.Je adviseert ook zelf klanten.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant

KONTICH

Expert | Voltijds | Bedrijfswagen | Doorgroeikansen | Kantoor dicht bij huis Ben jij klaar voor een nieuwe stap in je carrière als Advisor Accountancy & Tax? Of je nu al ruime ervaring hebt of net niet senior bent maar wel de ambitie voelt: hier krijg je de kans om jezelf verder te ontplooien in een professionele en tegelijk warme omgeving, dicht bij huis. Jouw rol Je beheert de meer complexe dossiers van A tot Z.Je bepaalt het strategisch kader bij bijzondere opdrachten zoals oprichtingen, statuutwijzigingen en fusies.Je bent verantwoordelijk voor de eindbalansen en jaarafsluiting van jouw klanten en rapporteert aan de teamleader of kantoorverantwoordelijke.Je werkt autonoom, maar kan steeds rekenen op de ondersteuning van een team experts om jouw klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Schadebeheerder

Deurne, Antwerpen, België

Voor onze klant in Deurne, kijken we uit naar een schadebeheerder verzekeringen.   Onze klant is een onafhankelijke verzekeringsmakelaar. Zij bieden een uitgebreid scala aan verzekeringsproducten en diensten op maat, zowel voor particuliere als zakelijke klanten.   Je werkt als medewerker binnen het kantoor in de afdeling schade.   Je analyseert en verwerkt de schadedossiers van A - Z.Je staat in voor het dagelijkse contact met klanten en maatschappijen en versterkt hen de nodige informatie aangaande de dossiers.Je staat in voor het vaststellen van schade en verliezen ter plaatse en bij verzekerden.Je verzamelt bewijzen, getuigenissen en politieverslagen bij de betrokken partijen (slachtoffers, getuigen, hulpdiensten,..).Je controleert de garanties en dekkingen van de verzekeringscontracten na een schademelding.Je stelt een schadevergoeding voor aan de verzekerden, indien nodig aanpassen en afhandelen.Je gaat de bedragen van de voorzieningen per schadegeval na, en past deze aan de situatie van het slachtoffer en de ernst van de schade aan.Je schat het bedrag van de schade (lichamelijke, morele, economische,..) en stelt een opvolgrapport op.Je stelt experts aan om de schade/verliezen te schatten aan voertuigen, in de medische wereld, kunstwereld,..Je stelt een schadevergoeding voor aan de verzekerden, indien nodig aanpassen en afhandelen.Je komt tussen bij: arbeidsongevallen, natuurrampen, werven en gebouwen, brand, verontreiniging, verkeersongevallen, ongevallen met lichamelijke schaden, diefstal, chemische ongevallen.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Antwerpen

Klaar om je eigen klantendossiers te rocken van A tot Y? Krijg jij energie van internationale contacten en schakel je vlotter tussen Nederlands, Frans en Engels dan wie dan ook? Give it to me, baby! Wij zoeken dé gedreven dossierbeheerder die ons topteam komt versterken! Jouw missie, should you choose to accept it: Jij bent dé rots in de branding voor je eigen, internationale klantenportefeuille. Je beheert hun dossiers volledig zelfstandig, van A tot Y!Inboeken van facturen, bankuittreksels en diverse posten? Check! Jij draait je hand er niet voor om.Je stelt vlot de btw-aangiftes, tussentijdse balansen en de voorbereiding van de jaarrekening op.Fiscale aangiftes (zowel vennootschap- als personenbelasting) voorbereiden? Bring it on!Je communiceert als een pro met klanten en partners in het Nederlands, Frans en Engels.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

Brasschaat, België

Voor een verzekeringsmakelaar in Brasschaat zijn wij op zoek naar een Polisbeheerder. Het familiebedrijf staat gekend voor hun expertise in verzekeringen voor particulieren, zelfstandigen en KMO's. Je takenpakket zal bestaan uit: Je bent de vertrouwenspersoon voor je klant en geeft hierbij een eerlijk en professioneel adviesJe luistert naar de behoeftes van de klant en stelt de juiste verzekeringsoplossing voorJe maakt offertes op en volgt deze verder op, je zoekt hiervoor de beste prijs/ kwaliteitsverhouding voor je klantJe onderhoudt nauwe contacten met verschillende verzekeringsmaatschappijen en blijft op de hoogte van de meest actuele oplossingenJe maakt polissen en bijvoegsels opJe bekijkt nieuwe en bestaande verzekeringsdossier en hebt hierbij oog voor commerciële opportuniteitenJe hebt telefonisch contact en ontvangt klanten op kantoor voor een persoonlijk gesprek
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Expediteur Export

ANTWERPEN

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Expediteur.   Je maakt commerciële afspraken op en implementeert deze ook in ons eigen systeem voor de juiste follow-up. Je volgt doelgericht de inkomende & uitgaande verschepingen op van onze eigen & gecharterde vloot en je zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling. Je behoudt steeds het overzicht van alle lopende dossiers, ingegeven in ons nieuwe systeem. Je voert gedetailleerd controles en rapporteringen uit. Je staat in nauw contact met andere interne departementen, waarbij je een adviserende rol opneemt vanuit jouw kennis en expertise. Je bent het aanspreekpunt voor onze rederij en 3PLs voor operationele aspecten. Je biedt antwoord en oplossingen op Shipping-gerelateerde vragen van klanten en collega’s. Je stelt mogelijke verbeteringen voor in onze procedures ter optimalisatie van onze klantenservice. Je bereidt bezoeken aan terminals en klanten voor.Je vraagt offertes op bij rederijen, transportbedrijven e.a., vergelijkt en verwerkt deze in de offertes naar onze klanten.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Planner Productie

Boom, België

Voor een bedrijf gelegen in Boom zijn wij op zoek naar een Planner Productie. Het bedrijf is een verdeler van groenten en fruit. Je takenpakket zal bestaan uit: Als productieplanner op onze verpakkingsafdeling ben je verantwoordelijk voor het maken van de vertaalslag van orders naar productie en houd je je bezig met het opstellen, coördineren en bijsturen van de productieplanning.Je bent dagdagelijks bezig met het leggen van een complexe puzzel: je zorgt ervoor dat grondstoffen, verpakkingsmaterialen, personeel en machines precies op het juiste moment samenkomen voor een soepel en efficiënt productieproces.Daarnaast werk je nauw samen met je collega’s om vooruit te kijken naar de komende weken. Zijn er promoties op komst? Moet de planning worden aangepast vanwege een feestdag? Hoe kunnen we onze processen optimaliseren voor betere resultaten?Bovendien kijk je verder vooruit om in te spelen op toekomstige behoeften, zoals de mogelijke aanschaf van nieuwe verpakkingsmachines.Je zorgt ervoor dat de juiste informatie op de juiste plek terecht komt.Je staat in nauw contact met de andere betrokken afdelingen zoals logistieke planning en indien nodig wordt je ingezet als back-up voor de teamleider productie.  
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Preventieadviseur Niv. 2

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een preventieadviseur niveau 1 of 2voor te werken regio Antwerpen.  Takenpakket: Je voert veelvuldig onderzoeken uit inzake welzijn op het werk en risicobeheersing ter plaatse (werf, kantoor, …)Je stelt de directie in staat om welzijn op het werk en risicobeheersing te maximaliseren door advies, informatie en begeleiding te geven en het beleid actief te dragenJe informeert en sensibiliseert alle personeelsleden over een positieve veiligheidshouding en welzijn op het werkJe bent verantwoordelijk voor de noodzakelijke vormingsinitiatieven voor alle collega’sJe ziet toe op de uitvoering van het veiligheidsbeleid en rapporteert hierover aan het overlegcomitéJe onderhoudt en ontwikkelt de nodige technische kennis en kunde om de nieuwe evoluties en inzichten te evalueren en op te volgenJe rapporteert aan de verantwoordelijke van het preventie team
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parts Advisor

Mechelen

Voor onze klant een bedrijf uit Bornem, die zowel het verkopen, herstellen en verhuren van bedrijfsvoertuigen doen, zijn wij dringend op zoek naar Outside Sales Parts Medewerker. Als Parts Medewerker bestaat jouw takenpakket uit: Je zorgt ervoor dat de onderdelen correct en tijdig worden afgeleverd aan de klanten en de werkplaats.Je zoekt uit welke onderdelen er precies nodig zijn en zorgt voor bestellen en bestellingen waar nodig.Je volgt de leveringen van de onderdelen correct op.Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst, controle en het rangschikken van de bestellingen, het opnemen van bestellingen en plaatsbepaling van de onderdelen.Je verzorgt de inventarisering van de binnenkomende goederen en volgt de stock hiervan op (zowel fysiek als op computer)Je staat in voor het aanmaken en voorbereiden van werkorders, afboeken van onderdelen, onderhouden van het magazijn, opstellen van bestekken en aanvragen van retouronderdelen.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Autoverkoper

Bornem

Voor een firma in Bornem zijn wij op zoek naar een verkoper in de automotive sector (trucks). Het onderhouden van goede contacten met bestaande en potentiële klantenDe snelle en nauwkeurige opvolging van potentiële verkoopdossiers van verkoop tot afleveringHet uitwerken van offertesDe aflevering van verkochte voertuigen aan klantenHet behalen van de vooropgestelde verkoopaantallen binnen het verkoopgebied.Je opleiding krijg je in onze hoofdzetel, daarna zal je vooral werken vanuit onze vestiging in Mechelen om klanten en prospecten in deze regio te verwerven en op te volgen
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Medewerker

Antwerpen

Voor een toonaangevend bedrijf in de vleeshandel, gevestigd in Antwerpen, zijn wij op zoek naar een gedreven Inside Sales Medewerker. Als International Account Manager ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het assortiment binnen Europa.Je werkt met een diverse groep eigen klanten en bent van A tot Z hun aanspreekpunt.Je denkt vooruit, anticipeert op hun behoeften en bewijst elke keer dat het bedrijf staat voor uitmuntende klantgerichtheid en top producten.Je bent daarnaast voortdurend op zoek naar nieuwe klanten en verkoopkansen.Het bedrijf heeft een duidelijke groeistrategie en geeft jou alle ondersteuning om dit te realiseren.Je bent gericht op resultaat en je stopt niet voordat je doelen zijn bereikt.Je vindt het leuk om deals te sluiten in een dynamisch, internationaal, business-to-business omgeving binnen Europa en bent een natuurtalent in het opbouwen van lange termijn relaties.Je rapporteert rechtstreeks aan de Commercieel Manager.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

Aartselaar, België

Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar. Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent Filiaalverantwoordelijke

Aartselaar, België

Ben jij de gemotiveerde en enthousiaste Assistant-shopmanager voor Aartselaar? Als Assistant-Shopmanager run je samen met de shopmanager de winkel. Bij afwezigheid van de Shopmanager, zorg je voor de taakverdeling en praktische zaken van de winkel. Je vindt het belangrijk dat de winkel er piekfijn uitziet en elk lid van het verkoopsteam op de hoogte is van de meest recente promoties en acties van verschillende telecomproviders en merken.Je bent, samen met de Shopmanager, de drijvende kracht voor de commerciële en financiële resultaten van de winkel.Je laat geen klant naar buiten gaan zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen. Jouw collega's kunnen bij jou terecht indien er escalaties zouden zijn of indien ze vragen hebben over de producten en diensten.Je zal een aantal administratieve taken uitvoeren, maar staat net zoals je filiaalverantwoordelijke steeds naast je teamleden mee in de verkoop. Het grootste deel van je takenpakket bestaat dan ook uit zelf mee verkopen, want jouw hart gaat sneller slaan van verkopen.Je communiceert op een duidelijke manier met de zaakvoerder, je team, klanten en vertegenwoordigers.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Facturatiemedewerker

SCHOTEN

Voor onze klant, een toonaangevende speler in de distributie van hoogwaardige en ecologische bouwmaterialen, zijn wij op zoek naar een nauwkeurige Medewerker Facturatie. Dit bedrijf staat bekend om zijn innovatieve systemen voor luchtdichting en thermische isolatie die bijdragen aan energiezuinige en gezonde gebouwen. Heb jij een passie voor cijfers en een sterke interesse in duurzaamheid? Dan ben jij de administratieve spilfiguur die we zoeken!   Als Medewerker Facturatie ben je een onmisbare schakel in het financiële en administratieve hart van de onderneming. Je bent verantwoordelijk voor:   Het correct en tijdig opstellen, controleren en inboeken van verkoopfacturen.De nauwkeurige verwerking van aankoopfacturen en het voorbereiden van betalingen.Het opvolgen van openstaande vorderingen en het onderhouden van contact met klanten over betalingen.Het fungeren als aanspreekpunt voor klanten en collega's met vragen over facturatie.Het ondersteunen van de boekhoudafdeling bij diverse administratieve taken en de voorbereiding van rapportages.  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Antwerpen

Wij zijn op zoek naar een boekhouder voor de maritieme afdeling.   Als gecertificeerd boekhouder speel je een cruciale rol in de ondersteuning en advisering van het management. Je kijkt op een probleemoplossende manier naar uitdagingen en je functie kenmerkt zich door verantwoordelijkheid en variatie. Je rapporteert rechtstreeks aan het management en je hoofdtaken omvatten:   Beheren van de boekhouding van NV’s, BVs, enz. van A tot Y.Verzorgen van financiële rapportages en analyses.Bijdragen aan de belastingplanning en fiscale optimalisatie.Verzorgen van de communicatie met externe auditoren.Samenwerken met verschillende teams en de link leggen tussen boekhouding en IT.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

IT project & reporting specialist

Antwerpen

Voor onze klant, gelegen aan het Antwerpse Eilandje, zijn we op zoek naar een IT Project & Reporting Specialist   Als IT Project & Reporting Specialist ben je verantwoordelijk voor het omzetten van businessbehoeften naar slimme IT-oplossingen die een echte impact hebben.   Je leidt projecten van begin tot eind, waardoor chaotische situaties verleden tijd zijn.Je bouwt bruggen tussen collega’s en externe IT-partners en creëert Power BI-dashboards om de bedrijfsprocessen te optimaliseren.Daarnaast ben je bereid om af en toe in te springen op de helpdesk teamwork maakt de droom waar!    
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!