Over VivaldisKantorenBlogFAQContact
Vivaldis Interim
Jobs
  • Charlotte, jouw digitale assistent
  • Spontaan solliciteren
Beroepengids
  • Interim
  • Construct
  • Office
  • Finance
  • Chauffeurs
  • Technics
  • Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
  • Uitzendconsulent
  • Onze troeven
  • Sollicitatieproces
  • Collega's aan het woord
  • Podcast 'Werkt' dat zo?
  • Interne vacatures
  • Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
  • Tak, szukam pracy!
  • Da, caut un job!
  • так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis InterimVivaldis Interim logo
Vivaldis Interim logo
Login bij
MyVivaldisVivaconnect

Voor werknemers

  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Contacteer ons
  • Blog
    • Jobs in Antwerpen
    • Jobs in Brugge
    • Jobs in Brussel
    • Jobs in Genk
    • Jobs in Gent
    • Jobs in Hasselt
    • Jobs in Kortrijk
    • Jobs in Leuven
    • Jobs in Mechelen
    • Jobs in Turnhout
    • Administratieve jobs
    • Bouw jobs
    • Finance jobs
    • Horeca jobs
    • Productie jobs
    • Technische jobs
    • Transport jobs
    • Verkoop jobs
    • Andere jobs

Voor werkgevers

  • Ik zoek een medewerker
  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Contacteer ons
  • Prestaties doorgeven
  • Blog

Meer over Vivaldis

  • Over Vivaldis
  • Kantoren
  • Ik heb een vraag
  • Ik heb een klacht
  • Privacyverklaring
  • Cookieverklaring
Login bij
MyVivaldisVivaconnect

Jobs per regio

  • Jobs in Antwerpen
  • Jobs in Brugge
  • Jobs in Brussel
  • Jobs in Genk
  • Jobs in Gent
  • Jobs in Hasselt
  • Jobs in Kortrijk
  • Jobs in Leuven
  • Jobs in Mechelen
  • Jobs in Turnhout

Jobs per sector

  • Administratieve jobs
  • Bouw jobs
  • Finance jobs
  • Horeca jobs
  • Productie jobs
  • Technische jobs
  • Transport jobs
  • Verkoop jobs
  • Andere jobs
© Vivaldis 2025
Vivaldis Interim VG / 609 / U / BUOSA 54-406 54-405 W.INT.511 DG-LAV-012Vivaldis Construct VG / 1380 / BC 55-406 W.DISP.900
VCU InterimVCU ConstructCookie-instellingen
Vivaldis Office Zaventem

Vivaldis Office Zaventem

Kerkplein 25, 1930 Zaventem
+32 2 361 51 03zaventem@vivaldisoffice.be

Maandag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Dinsdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Woensdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Donderdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Vrijdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00

Vragen? Contacteer ons.

SamSam
Sandrine

+32 2 361 51 03zaventem@vivaldisoffice.be

Maak een afspraak

Jobs van dit kantoor

Project Manager Immo

KORTENBERG

Voor een wereldwijde mobiliteitsspeler zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager. Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw , renovatie en herontwikkelingsprojecten. Je bewaakt kwaliteit, budget en planning, en werkt mee aan veilige, duurzame en toekomstgerichte sites. Je bent de spil tussen interne teams, architecten, aannemers en leveranciers, en draagt zo bij aan de energie-efficiëntie en de betrouwbaarheid van onze infrastructuur.   Leiden en coördineren van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten van begin tot einde.Opstellen van duidelijke technische en functionele specificaties.Nauwgezet opvolgen van administratie, contracten en budgetten.Waken over kwaliteit en naleving van veiligheids-, milieu- en stedenbouwkundige regels.Begeleiden van architecten, studiebureaus en aannemers tijdens de uitvoering.Voorstellen en implementeren van duurzame oplossingen en energieverbeteringen.Beheren van onderhoud en facilitaire diensten op bestaande sites.Opvolgen van huur-, verzekerings- en servicecontracten.Samenwerken met interne teams en helder rapporteren aan het management.Je zorgt dat alles vlot, binnen budget en volgens de regels verloopt.Daarnaast beheer je onze bestaande sites, van onderhoud tot facilitaire diensten, en werk je mee aan duurzame oplossingen die onze infrastructuur klaarstomen voor de toekomst
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fleet Management

KORTENBERG

Voor een wereldwijde mobiliteits speler zijn we op zoek naar een gepassioneerde en ervaren Fleet & Driver Manager om ons team te versterken. In deze sleutelrol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van ons wagenpark en het aansturen van onze chauffeurs, met als doel een optimale vervoersdienst te garanderen   Operationeel beheer: Optimaliseer de operaties in overeenstemming met de geldende regelgeving. Organiseer de administratieve taken op een efficiënte manier. Je werkt mee in een ploegensysteem samen met collega’s.Kwaliteitsbewaking: Bewaak de kwaliteit van chauffeurs en voertuigen door regelmatig ter plaatse aanwezig te zijn.Teamcoördinatie: Stimuleer een positieve werkomgeving en geef constructieve feedback aan teamleden.Kwaliteit en veiligheid: Garandeer een klantenservice die aan de verwachtingen voldoet, met oog voor veiligheid.Continue verbetering: Draag bij aan kostenoptimalisatie en kwaliteitsverbetering via innovatieve suggesties.Resourcebeheer: Beheer de tankkaarten en sta in voor het onderhoud van gebouwen en parkeerterreinen.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fleet Account manager

Asse

Functieomschrijving Beheer en consolidatie van bestaande contracten.Actieve prospectie van regionale B2B-klanten om nieuwe kansen te creëren.Zelfstandig plannen van je agenda en regelmatig onderweg voor klantenbezoeken.Prioriteit geven aan klanttevredenheid door deskundig advies en passende oplossingen.Ontwikkelen van strategieën voor marktuitbreiding.Deelname aan beurzen en netwerkevenementen, soms ook in het weekend.Rapporteren aan de manager over prospectie- en verkoopresultaten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.   Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Toon meer vacatures van dit kantoor

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!