Over VivaldisKantorenBlogFAQContact
Vivaldis Interim
Jobs
  • Charlotte, jouw digitale assistent
  • Spontaan solliciteren
Beroepengids
  • Interim
  • Construct
  • Office
  • Finance
  • Chauffeurs
  • Technics
  • Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
  • Uitzendconsulent
  • Onze troeven
  • Sollicitatieproces
  • Collega's aan het woord
  • Podcast 'Werkt' dat zo?
  • Interne vacatures
  • Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
  • Tak, szukam pracy!
  • Da, caut un job!
  • так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis InterimVivaldis Interim logo
Vivaldis Interim logo
Login bij
MyVivaldisVivaconnect

Voor werknemers

  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Contacteer ons
  • Blog
    • Jobs in Antwerpen
    • Jobs in Brugge
    • Jobs in Brussel
    • Jobs in Genk
    • Jobs in Gent
    • Jobs in Hasselt
    • Jobs in Kortrijk
    • Jobs in Leuven
    • Jobs in Mechelen
    • Jobs in Turnhout
    • Administratieve jobs
    • Bouw jobs
    • Finance jobs
    • Horeca jobs
    • Productie jobs
    • Technische jobs
    • Transport jobs
    • Verkoop jobs
    • Andere jobs

Voor werkgevers

  • Ik zoek een medewerker
  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Contacteer ons
  • Prestaties doorgeven
  • Blog

Meer over Vivaldis

  • Over Vivaldis
  • Kantoren
  • Ik heb een vraag
  • Ik heb een klacht
  • Privacyverklaring
  • Cookieverklaring
Login bij
MyVivaldisVivaconnect

Jobs per regio

  • Jobs in Antwerpen
  • Jobs in Brugge
  • Jobs in Brussel
  • Jobs in Genk
  • Jobs in Gent
  • Jobs in Hasselt
  • Jobs in Kortrijk
  • Jobs in Leuven
  • Jobs in Mechelen
  • Jobs in Turnhout

Jobs per sector

  • Administratieve jobs
  • Bouw jobs
  • Finance jobs
  • Horeca jobs
  • Productie jobs
  • Technische jobs
  • Transport jobs
  • Verkoop jobs
  • Andere jobs
© Vivaldis 2025
Vivaldis Interim VG / 609 / U / BUOSA 54-406 54-405 W.INT.511 DG-LAV-012Vivaldis Construct VG / 1380 / BC 55-406 W.DISP.900
VCU InterimVCU ConstructCookie-instellingen
Vivaldis Office Zaventem

Vivaldis Office Zaventem

Kerkplein 25, 1930 Zaventem
+32 2 361 51 03zaventem@vivaldisoffice.be

Maandag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Dinsdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Woensdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Donderdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Vrijdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00

Vragen? Contacteer ons.

SamSam
Sandrine

+32 2 361 51 03zaventem@vivaldisoffice.be

Maak een afspraak

Jobs van dit kantoor

Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke

Heffen

Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten: Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior expediteur met kennis Duits

Vilvoorde

Ben jij een geboren organisator met een passie voor transport en logistiek? Houd je van schakelen tussen klanten, vervoerders en interne afdelingen? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Bij onze klant in Vilvoorde zoeken we een enthousiaste Junior Expediteur (Duitsland) die mee zijn/haar schouders wil zetten onder het vlotte verloop van onze import- en exportzendingen van en naar Duitsland. Wat ga je doen? Als Junior Expediteur ben jij verantwoordelijk voor het traject van A tot Z: Je organiseert en volgt import- en exporttransporten op van en naar Duitsland.Je beheert je dossiers van A tot Z en communiceert helder met alle betrokken partijen.Je onderhoudt contact met klanten, transporteurs, douane en interne diensten.Je zorgt voor een correcte opmaak van transportdocumenten en controle van douanedocumenten.Je denkt proactief mee bij onvoorziene situaties tijdens het transportproces en grijpt snel in waar nodig.Je bewaakt de transportkosten.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Expediteur Wegtransport

Vilvoorde

Als expediteur ben je verantwoordelijk voor het coördineren van internationale zendingen en het beheren van je eigen dossiers. Je organiseert zelfstandig import- en exportzendingen en bent de spil tussen klanten, vervoerders en interne afdelingen. Jouw taken omvatten onder andere: Het voeren van onderhandelingen met vervoerders en het vastleggen van aan- en verkopen.Het dagelijkse contact onderhouden met klanten over afhalingen, leveringen en opvolging van zendingen.Het regelmatig afstemmen met interne afdelingen zoals pricing, distributie, loods en sales.Het behouden van overzicht over kosten en het identificeren van optimalisatiemogelijkheden.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager Immo

KORTENBERG

Voor een wereldwijde mobiliteitsspeler zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager. Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw , renovatie en herontwikkelingsprojecten. Je bewaakt kwaliteit, budget en planning, en werkt mee aan veilige, duurzame en toekomstgerichte sites. Je bent de spil tussen interne teams, architecten, aannemers en leveranciers, en draagt zo bij aan de energie-efficiëntie en de betrouwbaarheid van onze infrastructuur.   Leiden en coördineren van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten van begin tot einde.Opstellen van duidelijke technische en functionele specificaties.Nauwgezet opvolgen van administratie, contracten en budgetten.Waken over kwaliteit en naleving van veiligheids-, milieu- en stedenbouwkundige regels.Begeleiden van architecten, studiebureaus en aannemers tijdens de uitvoering.Voorstellen en implementeren van duurzame oplossingen en energieverbeteringen.Beheren van onderhoud en facilitaire diensten op bestaande sites.Opvolgen van huur-, verzekerings- en servicecontracten.Samenwerken met interne teams en helder rapporteren aan het management.Je zorgt dat alles vlot, binnen budget en volgens de regels verloopt.Daarnaast beheer je onze bestaande sites, van onderhoud tot facilitaire diensten, en werk je mee aan duurzame oplossingen die onze infrastructuur klaarstomen voor de toekomst
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Toon meer vacatures van dit kantoor

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!