Vivaldis Office Vlaams Brabant Motstraat 30 - 2800 Mechelen

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Calculator Office

  • Bekkevoort
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bedrijf in de regio Bekkevoort zijn wij op zoek naar een Calculator.
Je zal voornamelijk instaan voor het berekenen van de kostprijzen en opmaak van offertes.
Naast deze taken zal je ook instaan voor de werfvoorbereidingen. 
Lees Meer

Expediteur Office

  • Zaventem
  • Voltijds
  • Optie vast
Responsible for export air freight shipments; all customs matters regarding to air freight;
contact person for airlines, domestic carriers and customers; filing.
  • Responsible for the contacts with airlines and customers.
  • Responsible for all customs matters, forms and export documents.
  • Supporting the Air Export Team leader.
  • Responsible for administrating the shipments.
  • Responsible for solving problems regarding to shipping and invoicing in accordance with the Air Export Team leader.
  • Data-entry according to Talon guidelines.
Lees Meer

Onderhoudstechnieker Bediende Interim

  • Zaventem
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, gespecialiseerd in het outsourcen van storingstechniekers en onderhoudstechniekers, zijn we op zoek naar een storingstechnieker.
  • Het gaat om een stabiele werkgever die bijzonder hard aan het groeien is.
  • Ze bieden: vast werk na interim, én goeie toekomstperspectieven.
  • Je verandert af en toe van opdracht, op die manier doe je ook ruime ervaring op.
  • Je krijgt hier ook inspraak over je persoonlijke traject en woon-werkverkeer wordt zoveel mogelijk binnen de perken gehouden.  
Lees Meer

Autoverkoper Office

  • Zaventem
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant te Vlaams-Brabant zijn wij op zoek naar een Showroom Verkoper 
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van bestaande klanten, en voor de verdere ontwikkeling van de omzet. Je adviseert, informeert en begeleidt klanten in de showroom naar de aankoop van hun ideale wagen.
  • Je bouwt een vertrouwensrelatie met de klant op dankzij je professionalisme en kwalitatieve opvolging, en garandeert zo een hoge klantentevredenheid.
  • Je treedt op als aanspreekpunt, ook tijdens evenementen waar je advies verleent over de producten en over het merk.
  • Je spoort aantrekkelijke commerciële opportuniteiten op door het actief bewerken van potentiële klanten.
  • Je voert een ordelijk en correcte administratie ter ondersteuning van de gerealiseerde verkoop.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de vestiging.
Lees Meer

Software Developer Office

  • Heverlee, Leuven
  • Voltijds
  • Optie vast
As software developer you are responsible for the design and implementation of industrial software
packages. These include machine control software, system monitoring modules, file preparation modules,
as well as automated quality assurance systems.

You will become part of an international software development team where you support other team
members and take ownership of your projects.
Lees Meer

HR Payroll & General affaires Office

  • Zaventem
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bedrijf gelegen regio Zaventem zijn we zoek naar een HR payroller/ General affaires

Taken
  • correcte payrollverwerking met securex
  • sociale documenten invullen
  • aanwervingen
  • bereken 13e maand, vakantiegeld, ecocheques, bonus koopkracht
  • organiseren teambuilding, kestfeest,...
  • organiseren trainingen
  • werkvergunningen aanvragen voor de expats in samenwerking met pwc
  • facturen doorsturen naar de boekhouding
  • bestellen kantoormateriaal,...
  • klassement
  • rapporteringen naar Duitsland zoals Headcount, FTE,...
Jobgerelateerde competenties
  • documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties,...)
  • nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • personeel inlichten over het sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten De wettelijke aangifte indienen
  • het administratieve personeelsbeheer opvolgen:
    • Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen,..)
    • pensioen en groepsverzekering
    • opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren,...)
Lees Meer

Showroom Verkoper Office

  • Mechelen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een verdeler van de merken Jaguar en Land Rover, zijn wij op zoek naar een showroom verkoper voor hun filiaal in Mechelen.

Verantwoordelijkheid: Onder toezicht van de algemeen directeur verzorgt u de verkoop van nieuwe wagens, occassies en aanverwante producten.

Algemene bevoegdheden: 
  • Verkoop van nieuwe wagens en occassie voertuigen.
  • Verkoop van leasing-, financierings-, verzekering-, waarborg- en onderhoudscontracten.
  • Beheer van de showroom.
  • Organisatie van commerciële acties / activiteiten.
  • Prospectie van bedrijven.
  • Opvolging van bestellingen, klanten, prospecten.
  • Onthaal van de klanten.
  • Aflevering van de door u verkochte wagens.
  • Controle van het voertuig na bestelling en fysieke levering.
  • Up to date blijven van het productgamma mits permanente opleiding.
Lees Meer

Showroom Verkoper Office

  • Herent
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een verdeler van de merken Jaguar en Land Rover, zijn wij op zoek naar een showroom verkoper voor hun filiaal in Herent.

Verantwoordelijkheid: Onder toezicht van de algemeen directeur verzorgt u de verkoop van nieuwe wagens, occassies en aanverwante producten.

Algemene bevoegdheden: 
  • Verkoop van nieuwe wagens en occassie voertuigen.
  • Verkoop van leasing-, financierings-, verzekering-, waarborg- en onderhoudscontracten.
  • Beheer van de showroom.
  • Organisatie van commerciële acties / activiteiten.
  • Prospectie van bedrijven.
  • Opvolging van bestellingen, klanten, prospecten.
  • Onthaal van de klanten.
  • Aflevering van de door u verkochte wagens.
  • Controle van het voertuig na bestelling en fysieke levering.
  • Up to date blijven van het productgamma mits permanente opleiding.
Lees Meer

Administratief Bediende SME Office

  • Mechelen
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een administratief bediende SME.
Als administratief bediende zal u ondersteuning bieden aan de dienst planning en aan de dienst boekhouding & administratie. Gezien de nauwe samenwerking tussen beide departementen zijn wij op zoek naar iemand die de wisselwerking kan onderhouden. Jouw takenpakket zal bestaan uit:

  • Opvolgen van de aansluitingsaanvragen die binnenkomen
  • Klantendossiers up to date houden en aanpassen waar nodig
  • Onderhoudsaanvragen opvolgen ism de technische dienst; encoderen van de onderhouden, planningen afstemmen, opmaak van de facturen en controle van de gedane interventies, opvolging van de betalingen en indien nodig dossieropmaak en verdere opvolging van de niet betaalde facturen
  • Afstemmen van moeilijkere cases met de verantwoordelijke van de boekhouding en planning
Lees Meer

Schadebeheerder Office

  • Mechelen
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor onze klant een gespecialiseerd expertisebureau dat actief is in de non marine sector zijn we op zoek naar een administratief medewerker.
Je zal 2 dagen in de week mee inspringen in het schadebeheer. Dat wil dus zeggen dat je:

  • Veel telefonisch contact zal hebben met klanten
  • Expertises zal organiseren
  • Schadedossiers zal behandelen
  • Waardes van industriële risico's bepalen
  • Andere administratieve taken zal uitvoeren
Lees Meer

Talent Acquisition Specialist Interim

  • Sint-Lambrechts-Woluwe
  • Voltijds
  • Optie vast

Als recruiter ben je verantwoordelijk voor het beheren en continu verbeteren van de volgende taken:

  • Je maakt een overzicht van alle openstaande vacatures en ligt dit toe aan de managers.
  • Je maakt functiebeschrijvingen op die de eisen van de functie weerspiegelen.
  • Jij bepaalt de selectiecriteria voor openstaande vacatures, die in lijn liggen met de cultuur en strategie van het bedrijf.
  • Je bent de coördinator van het hele recruitment proces:
    • Je zoekt potentiële kandidaten via verschillende kanalen
    • Je screent de eerste potentiële kandidaten
    • Je plant het interview en het assessment in bij de manager
    • Je rapporteert de status van de aanwerving aan de managers.
    • Je organiseert en leidt de feedback sessies en coördineert de aanwervingsbeslissing
    • Je maakt een loonvoorstel op
    • Je neemt referenties af van de kandidaat indien nodig.
  • Je zorgt voor een efficiënt, effectief en rechtvaardig aanwervingsproces
  • Je leidt de initiatieven rond employer branding, zowel intern als extern.
  • Je organiseert en gaat naar jobbeurzen en recruitment evenementen.
  • Je zorgt voor lange termijn relaties met eerdere en potentiële kandidaten
  • Je onderhoudt een sterke connectie met de HR collega’s.
Lees Meer

Layout Engineer Office

  • Heverlee, Leuven
  • Voltijds
  • Optie vast
As an IC Layout Engineer, you are responsible for converting an electrical design to a mask layout used for chip fabrication. You will be responsible for the physical representation of the chip, from the lowest block level to the complete floor plan. This will be done in close collaboration with the circuit designers and project leaders.

Responsibilities:
• Layout of integrated circuits in Cadence Virtuoso and final verification (LVS, DRC) in Mentor Calibre following the internal design rules and quality regulations
• Work according to project planning, provide feedback concerning layout planning to the project leader and organize own work
• Take initiative to improve tools and way of working
• Write documentation
• Occasional layout of printed circuit boards
• Attend review-and project meetings
Lees Meer

Technisch Administratief Commercieel bediende Office

  • Machelen
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor onze klant in Machelen zijn wij opzoek naar een Technisch Administratief Commercieel bediende.
De firma is gespecialiseerd is in verhuren, verkopen en onderhouden van machines en gereedschap voor de bouw, oppervlaktebehandeling en de industrie zoals mobiele en stationaire compressoren, stroomgroepen, lichtmasten, minigraafmachines, verreikers, dumpers, hoogtewerkers, schaarliften, trilwalsen, straalmateriaal, spuitmateriaal.

Je staat in voor verschillende taken binnen het filiaal in Machelen en ondersteunt mee de verschillende functies
Je werkt samen met 7 collega's (verhuurconsulent, chef atelier, 2 technici, administratief bediende, chauffeur, verhuurmedewerker)
Je werkt nauw samen met collega verhuurconsulent en chef atelier
Je bent mee verantwoordelijk voor de organisatie van de werkplaats
Je bent mee verantwoordelijk voor het verzorgen, opmaken, verwerken en opvolgen van verkoopoffertes aan de klanten en potentiële klanten
Je kan advies geven aan klanten omtrent machines, prijzen en leveringstermijnen
Je ondersteunt de accountmanagers in hun sales administratie
Je neemt mee goederen in ontvangst
Je helpt de klanten verder aan de balie en maakt de nodige documenten op
Je analyseert de voorraad en beoordeelt de voorraadniveaus 
Je organiseert de transportplanning voor leveringen en afhalingen op werven bij de klant

Lees Meer

Sourcing Specialist Interim

  • Sint-Lambrechts-Woluwe
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Your focus will be on subcontractors for installation and dismantling of elevators.
  • Ensure timely, quality and cost competitive supply from our external partners
  • Plan, steer and develop supplier relationships on continuous basis
  • Responsible for relative sourcing category spend
  • Responsible for meeting targets and deliverables
  • Clarify business requirements for specific sourcing projects
  • Ensure cross-functional collaboration and stakeholder relationships
  • Drive local supplier negotiation, selection and management based on KONE strategic sourcing process
  • Follow-up supplier related risks, define mitigation actions and monitor implementation
  • Support regular reporting of unit KPI’s including monthly budget / forecast data
  • Responsible to update and maintain price lists in relevant systems and databases
  • Ensure compliance and adherence to KONE sourcing policies and procedures
  • Ensure compliance with quality, safety and environmental standards
  • Maintain contract validity and manage re-negotiation as needed and in alignment with category and Sourcing strategy

You will report to the Unit Sourcing Manager.

In this role you will be based in our agency in Brussels (Woluwe) and you’re open to travel to our regional branches in Belgium & Luxemburg.

Lees Meer

Toonzaalverkoper Construct bediende

  • Boortmeerbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een Interieurbedrijf gelegen te Boortmeerbeek (regio Vlaams-Brabant/Mechelen) , gespecialiseerd in keukens, badkamers en maatkasten zijn we op zoek naar een toonzaakverkoper (m/v):
  • Je staat mede in voor de ontvangst en verdere begeleiding van de klant tijdens zijn keuze
  • Je begeleidt klanten door de toonzaal
  • Je tekent de plannen verder uit waarbij het aanbrengen van vernieuwende woonideeën belangrijk kunnen zijn
  • Je werkt een offerte mee uit met een verkoper en maakt dan een eerste tekening.
  • Nadat de klanten terug zijn geweest in de showroom, volgt dossier van opmeting en uitvoering. Deze laatste neem jij in overeenstemming met de verkoper voor je rekening.
  • Nadien ben jij de contactpersoon naar de besteldienst toe indien er verdere vragen zijn omtrent het dossier.
Lees Meer

Commercieel bediende binnendienst Interim

  • Sint-Lambrechts-Woluwe
  • Voltijds
  • Optie vast

De Commercieel bediende binnendienst is een interne sales functie. Je zal je als Commercieel bediende binnendienst voornamelijk richten op regionale klanten en de relatie met hen onderhouden via telefoon of andere communicatiemiddelen. Je zal instaan voor annulaties, het vernieuwen van contracten, prijsherzieningen, up-selling,... Hiervoor werk je samen met de Account Managers in hun missie om een relatie op te bouwen en te onderhouden met regionale klanten.

  • Sterke commerciële relatie ontwikkelen met de toegewezen klantenportefeuille
  • Garanderen van een snelle behandeling van de commerciële vragen van regionale klanten
  • Creëren van leads en verzekeren van de opvolging ervan
  • Creëren van contracten voor de toegewezen klanten
  • CRM up-to-date houden naar aanleiding van commerciële activiteiten en CRM data cleaning
  • Controle van de ontvangen contracten. De vereiste gegevens voor de uitvoering doorgeven aan de betrokken teams
Lees Meer

Recruiter IT Office

  • Mechelen
  • Voltijds
  • Optie vast
Als IT Recruiter kom je terecht in een jong en dynamisch team en zal je focus liggen op het aanwerven van vaste medewerkers en freelancers. Je zal een aanvulling zijn voor het huidig team.

 

TAKEN  

  • Je zal IT-profielen zoeken en screenen
  • Je interviewt kandidaten
  • Je schrijft vacatures en volgt deze verder op
  • Je werkt mee aan projecten om de werving en selectie voortdurend te verbeteren
  • Je vertegenwoordigt First op jobbeurzen
Lees Meer

Administratief bediende Office

  • Deurne, Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een auto-garage, zijn wij op zoek naar een administratief bediende sales m/v. Je zal administratief werk verrichten en commerciële contacten met klanten.

Taken:
  • Opmaken en versturen van leasingcontracten na ondertekening van leasing-offerte
  • Opvolgen van de ondertekening van het contract evenals de controle van de correctheid en volledigheid van de documenten 
  • Opmaken van leasetarieven in het lease-programma
  • Bestellen van het voertuig en opvolgen van de leveringstermijn
  • Registratie van het voertuig bij dienst DIV
  • Verzekeren van het voertuig bij de verzekering
  • Verzorgen van de boord-documenten 
  • Opvolgen van de levering
  • Boeteregistratie
Lees Meer

Administratief bediende Office

  • Boortmeerbeek
  • Voltijds
  • Optie vast

Onze klant speelt in op de behoeften van professionele vlooteigenaars. Vanuit diverse filialen, gevestigd op de as Antwerpen-Brussel, behartigt
deze een uniforme, efficiënte en correcte inname van eindetermijnwagens.

Daarnaast specialiseert men zich in het operationeel beheer van wagenparken: stalling, reiniging, technische opvolging, logistiek, schabeoordeling, calculatiebestek, enz...
In onze customer care centra verzorgen zij diverse services voor onze klanten, leasingmaatschappijen, fleetowners, ea. Ze verzorgen parkingbeheer, car wash, bandenwissels, car checks, smart cleaning, technische checks, fotodossiers en vele andere diensten.

Voor onze klant zijn we nu op zoek naar een polyvalent administratief / operationeel medewerker.

Functiebeschrijving:
• Vanuit onze customer care centra behartig je de belangen van één of meerdere klanten van A
tot Z (van orderintake tot voorbereiding facturatie)
• Je bent contactpersoon voor dagelijkse communicatie met onze klanten (diverse telefonische
contacten)
• Voor klanten, chauffeurs en kopers ben je het gezicht van de firma
• Intake, encodage en opvolging van opdrachten
• Orderopvolging met oog voor deadlines en doorlooptijden volgens klantspecifieke afspraken
• Centraliseren van data voor opstellen van interne en externe KPI’s
• Klantendossierbeheer: administratieve opvolging en rapportering
• Je signaleert verbeterpunten en neemt initiatief om bestaande werkprocessen te
optimaliseren
• Algemene coördinatie van operationele taken en beheren en opvolgen van de site
• Je springt mee in op de werkvloer bij het uitvoeren van klantgerichte operationele taken (car
checks, fotodossiers, voorrijden auto's en parkeren, ...)

Lees Meer

Bediende in de Boekhouding Office

  • Tienen
  • Voltijds
  • Optie vast
Als financieel beheerder staat u in voor:
  • het inboeken van de aan- en verkoopfacturen en het financieel;
  • het verwerken van de BTW-aangiftes;
  • het voorbereiden van jaarafsluitingen van vennootschappen;
  • het voorbereiden van fiscale aangiften (personenbelasting en vennootschapsbelasting).
Lees Meer