Over VivaldisKantorenBlogFAQContact
Vivaldis Interim
Jobs
  • Charlotte, jouw digitale assistent
  • Spontaan solliciteren
Beroepengids
  • Interim
  • Construct
  • Office
  • Finance
  • Chauffeurs
  • Technics
  • Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
  • Uitzendconsulent
  • Onze troeven
  • Sollicitatieproces
  • Collega's aan het woord
  • Podcast 'Werkt' dat zo?
  • Interne vacatures
  • Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
  • Tak, szukam pracy!
  • Da, caut un job!
  • так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis InterimVivaldis Interim logo
Vivaldis Interim logo
Login bij
MyVivaldisVivaconnect

Voor werknemers

  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Contacteer ons
  • Blog
    • Jobs in Antwerpen
    • Jobs in Brugge
    • Jobs in Brussel
    • Jobs in Genk
    • Jobs in Gent
    • Jobs in Hasselt
    • Jobs in Kortrijk
    • Jobs in Leuven
    • Jobs in Mechelen
    • Jobs in Turnhout
    • Administratieve jobs
    • Bouw jobs
    • Finance jobs
    • Horeca jobs
    • Productie jobs
    • Technische jobs
    • Transport jobs
    • Verkoop jobs
    • Andere jobs

Voor werkgevers

  • Ik zoek een medewerker
  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Contacteer ons
  • Prestaties doorgeven
  • Blog

Meer over Vivaldis

  • Over Vivaldis
  • Kantoren
  • Ik heb een vraag
  • Ik heb een klacht
  • Privacyverklaring
  • Cookieverklaring
Login bij
MyVivaldisVivaconnect

Jobs per regio

  • Jobs in Antwerpen
  • Jobs in Brugge
  • Jobs in Brussel
  • Jobs in Genk
  • Jobs in Gent
  • Jobs in Hasselt
  • Jobs in Kortrijk
  • Jobs in Leuven
  • Jobs in Mechelen
  • Jobs in Turnhout

Jobs per sector

  • Administratieve jobs
  • Bouw jobs
  • Finance jobs
  • Horeca jobs
  • Productie jobs
  • Technische jobs
  • Transport jobs
  • Verkoop jobs
  • Andere jobs
© Vivaldis 2025
Vivaldis Interim VG / 609 / U / BUOSA 54-406 54-405 W.INT.511 DG-LAV-012Vivaldis Construct VG / 1380 / BC 55-406 W.DISP.900
VCU InterimVCU ConstructCookie-instellingen
Vivaldis Office Leuven.

Vivaldis Office Leuven.

Diestsestraat 113, 3000 Leuven
+32 16 77 04 93leuven@vivaldisoffice.be

Maandag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Dinsdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Woensdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Donderdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Vrijdag
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00

Vragen? Contacteer ons.

StefanieStefanie
DorothyDorothy
JasmineJasmine

+32 16 77 04 93leuven@vivaldisoffice.be

Maak een afspraak

Jobs van dit kantoor

Administratief bediende

Heverlee

Ben je administratief sterk? Service-minded? En kan je werken met ERP-systemen?   Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende. Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?   Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Calculator zonwering

TIELT-WINGE

Werk jij nauwkeurig aan calculaties? Voel je je helemaal thuis in offertes en kostprijsberekeningen? Voor een specialist in zonwering, rolluiken en poorten zijn we op zoek naar een Calculator. Dankzij jou zijn de calculatie en offertes voor levering en/of montage van ramen, deuren, zonwering... tip top in orde! Wat dat dan concreet inhoudt? Ontdek het hier! Kostprijsberekeningen en offertes opstellen a.d.h.v. bestekken, tekeningen en de wensen van de klant.Tekeningen en bestekken analyseren.De juiste materialen, systemen en leveranciers selecteren.Offertes van toeleveranciers opvragen en vergelijken om de juiste keuze te maken.Kansen en risico's signaleren in de calculatiefase.Niet alleen klanten, maar ook de verkoopafdeling en projectleiders adviseren over de technische mogelijkheden en alternatieven.Ondersteunen bij de opmaak van werkvoorbereidingsdossiers.Bijdragen aan standaardisatie en optimalisatie van het calculatieproces.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Toonzaalverkoper vloer- en raambekleding

Herent

Goed inzicht in kleuren? Commercieel inzicht? En ook administratief sterk? Voor een familiebedrijf in Herent zijn we op zoek naar een allround toonzaalverkoper die klanten helpt bij hun interieurinrichting. Deze werkgever is gespecialiseerd in maatwerk voor vloer-, raam- en muurbekleding. Wat houdt je takenpakket precies in? Je fungeert als aanspreekpunt voor klanten in de showroom.Hen geef je professioneel advies over inrichting en de technische aspecten.Daarbij kan je goede berekeningen maken zodat je de hoeveelheid verf, stof... die nodig is goed inschat.Als toonzaalverkoper help je mee bestellingen verzamelen en voorbereiden.Je verzorgt ook de administratieve kant van het verkoopproces bij interesse van de klant: offertes opmaken en alles goed opvolgen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Toon meer vacatures van dit kantoor

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!