
Vivaldis Brussels Office
Vragen? Contacteer ons.
Jobs van dit kantoor
Planner/ Werkvoorbereider
OOSTKAMP
Voor een van onze klanten in Halle zoeken wij een Planner/ Werkvoorbereider.
Jouw functie:
Je organiseert en plant de dagelijkse werkzaamheden op de werf binnen jouw zone.Je coördineert de werkzaamheden van jouw team en volgt de kwaliteit nauwgezet op.Je bewaakt het overzicht over jouw werfzone en stemt af met de hoofdwerfleider en projectleider.Je bent het aanspreekpunt voor arbeiders, onderaannemers, partners en inspecteurs.Je bouwt een sterke band op met je collega's en draagt actief bij aan een goede teamspirit.Je zorgt ervoor dat de veiligheidsvoorschriften altijd nageleefd worden.Je bepaalt de technische, materiële en financiële middelen op basis van de uitvoeringsplannen.Je optimaliseert werkmethodes en verdeelt de werkposten.Je controleert de aanvoer van leveringen, materieel en bouwmateriaal.Je volgt de voortgang en conformiteit van de realisaties op.Je vult de opvolgings-documenten van werf-activiteiten in.Je informeert en communiceert over de voortgang en moeilijkheden op de werf.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Financial Operations Expert
BRUSSEL
For one of our clients, we are looking for a Financial Operations Expert to join their Brussels-based team.
Your responsibilities:
Daily monitoring of financial transaction settlement flows for institutional clients.Managing and updating pre-funding and collateral positions.Performing end-of-month reconciliations and validations.Providing operational support and assistance to financial institutions.Ensuring the accuracy of processing files and payment instructions.Collaborating with financial partners and processors to improve operational efficiency.Participating in process improvement initiatives and reporting activities.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Contract Manager
Saint-Gilles
Voor één van onze internationale klanten actief in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een Contract Manager gespecialiseerd in elektrotechniek, industriële techniek, klimaattechniek en energietechniek.
Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren:
Je stelt methodes en tools op om de contractuele uitvoering van projecten te volgen en te optimaliseren.Je maakt je vertrouwd met administratieve en technische contractdocumenten (zoals CCAP, verbintenisakten, CCTP, lastenboeken, planningen, enz.).Je organiseert regelmatige opvolgvergaderingen met de operationele teams over de contractuele status van het project.Je identificeert onduidelijkheden in contracten, evenals risico’s en opportuniteiten.Je controleert de naleving van het contract en volgt de contractuele mijlpalen op (termijnen, betalingen, extra werken, enz.).Bij afwijkingen tussen contract en uitvoering ondersteun je de teams in het zoeken naar oplossingen en stel je relevante contractuele documenten op (zoals opmerkingen bij werfverslagen of formele brieven).Je stelt indien nodig schadeclaims op in samenwerking met de operationele teams en de juridische dienst.Je ondersteunt bij onderhandelingen met klanten en leveranciers.Je bewaakt het algemene contractuele kader van de projecten en zorgt voor optimale naleving ervan.
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Executive Assistant
BRUXELLES
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Executive Assistant (Law Firm) in Brussel.
Jouw functie:
Als Executive Assistant ondersteun je dagelijks de advocaten en het managementteam binnen een internationaal advocatenkantoor. Je bent verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve en organisatorische taken en je zorgt voor een vlotte werking van het kantoor. Dankzij jouw proactieve houding en oog voor detail bied je een kwalitatieve ondersteuning en draag je bij aan de professionele uitstraling van het kantoor.
Jouw verantwoordelijkheden:
Beheer van de agenda, planning en organisatie van vergaderingen;Proactief behandelen van e-mails en post;Organiseren van meetings en conference calls;Opvolgen van timesheets en voorbereiden van facturen;Klassement en archivering;Redigeren en opmaken van documenten, rapporten, conclusies en correspondentie;Beantwoorden en verwerken van telefonische oproepen;Voorbereiden van PowerPoint-presentaties;Algemene administratieve en organisatorische ondersteuning;Organisatie van handtekeningen, legalisaties en apostilles van documenten;Contact met diverse dienstverleners (notarissen, domiciliëringskantoren, banken, …).
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode