Vivaldis Interim Sint Agatha Berchem Zelliksesteenweg 12 - 1082 Sint Agatha Berchem

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Medewerker Technische dienst Interim

  • Halle
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een klant van ons gevestigd te Halle zijn wij op zoek naar een medewerker Technische Dienst: (1 locatie)
 
- Je staat samen met een collega in voor het inventariseren (up to date houden) en in dienst stellen van alle kleine medische toestellen.
- Je zorgt mee voor het uitvoeren van onderhouds- en herstellingswerken aan medische apparatuur (dit volgens de geldende wetgeving – veiligheidsvoorschriften en procedures)
- Indien herstellingen extern moeten gebeuren , volg je deze ook volledig op.
- Je schrijft werkinstructies m.b.t. het gebruik van deze toestellen en je houdt deze up-to-date
 
Lees Meer

Project Coördinator Telecom Office

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Wij zijn dringend op zoek naar een Project Coördinator Telecom voor Mechelen. 
 
Als project coördinator Telecom sta je in voor het end-to-end beheer van een telecom projectHet project omvat de aansluiting van een 450-tal klantsites op het telecommunicatie netwerk en de koppeling met de backbone van de klant. 
  • Je bent enerzijds projectmanager en coördineert de dossiers over de projectverantwoordelijken Telecom die de concrete dossiers ontwerpen en de uitvoering opvolgen, maar neemt anderzijds ook de verantwoordelijkheid van het ontwerp en uitvoering van de civiele werken voor een regio op in functie van de planning en capaciteit 
  • Je bent het aanspreekpunt voor de accountmanager voor de financiële opvolging van het project
  • Je bent het aanspreekpunt voor de klant voor de operationele opvolging van het project
  • Je volgt zelf ook dossiers inhoudelijk op, waaronder:
    • Het ontwerpen en aanmaak van netwerken in SAP
    • Coördinatie met de diensten aanleg en ontwerp in de regio's en de verschillende aannemers.
    • Je volgt de werken op bij de uitvoering
    • Je controleert de kwaliteit en zoekt oplossing indien nodig
    • Je zorgt voor technisch advies bij aanvragen en aansluiting van klanten
Lees Meer

Elektricien automatische regeling Interim

  • Gent/Brussel/Antwerpen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze nationale klant zijn wij op zoek naar een elektricien automatische regeling.

Samen met je teamleader sta je in voor de montage-, bedradings- en bekabelingswerken van de automatische regelingen ten
behoeve van de HVAC-installaties in de gebouwen bij onze klanten (ziekenhuizen, zwembaden, kantoorgebouwen...).
De montage-, bedradings- en bekabelingswerken van elektrische installaties in gebouwen
Het installeren van regelingen ten behoeve van HVAC installaties
Het installeren van beveiliging, multimedia, data-installaties en energiemanagementsystemen bij klanten
Lees Meer

Productiemedewerker Interim

  • Vlezenbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een zeer gekende brouwerij in de regio, zijn wij op zoek naar een productiemedewerker.

- Je dient de installaties zo vlot mogelijk correct af te stellen zodat de productie zo efficiënt
mogelijk verloopt.
- Je werkt in een team met een vijftal medewerkers.
- Je bent verantwoordelijk voor de goede werking van een deel van de productielijn.
- Je houdt het toezicht op de kwaliteitsprocedures, hygiëne en veiligheid op de werkvloer.
Lees Meer

Magazijnbediende/onderhoud medewerker te Sint Pieters Leeuw Interim

  • Sint-Pieters-Leeuw
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant is  een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het
vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 101-jarig bestaan!

Onze klant is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwste trends van tegels, natuursteen en parket.
Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie inspiratieboxen in onze topshowrooms,
maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

Taken
Je zal als magazijnier ingeschakeld worden om:
- 18 uur te presteren op woensdag en zaterdag
- de goederen te ontvangen en deze op de juiste plaats in het magazijn te zetten;
- de bestellingen klaar te zetten voor de klanten op de voorziene plaats in ons magazijn;
- de klanten te bedienen bij de afhaling;
- de klant te helpen inladen van de goederen;
- het overzicht van de voorraad te behouden en gepaste acties te (laten) ondernemen;
- het magazijn met borstel- en poetsmachine te onderhouden.


Je zal als medewerker onderhoud ingeschakeld worden om:
- 14 uur te presteren verdeeld over maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag (waarbij je 1 of 2 van deze
dagen als vrije dag kan kiezen + zondag);
- de toonzaal, bureaus, toiletten en keuken te onderhouden.
Lees Meer

Onderhoudstechnieker (Electrisch+Mechanisch) Office

  • LONDERZEEL
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant in Londerzeel zijn wij op zoek naar een onderhoudstechnieker (elektrisch+mechanisch).
Als Service Technieker Automatisatie ben je mee verantwoordelijk voor de goede werking van het geautomatiseerd magazijnsysteem.

Waar nodig ga je de installatie herstellen maar je staat ook in voor het preventief mechanisch onderhoud en het oplossen van elektrische en mechanische storingen.

Ook storingsanalyses rapporteren en het veiligheidsplan opvolgen behoren tot jouw taak.
Lees Meer

Servicetechnieker Interim

  • Mechelen
  • Voltijds
  • Optie vast

De firma is een sterke, betrouwbare en innovatieve partner in magazijn automatisatie en logistieke oplossingen.

Als Service Technieker maak je deel uit van onze buitendienst en sta je paraat voor onze klanten in de Benelux.
Je wordt verantwoordelijk voor het oplossen van technische storingen op locatie bij onze klanten en voert ook standaard onderhouden uit. In het zoeken naar oplossingen weet jij zowel de belangen van de klant als die van
SSI Schäfer te behartigen. We verwachten dat jij de technische problemen bij de klant zal analyseren en oplossen en de klant te woord zal staan met extra toelichtingen over de werkzaamheden.

Je zal de vereiste onderdelen en gereedschappen inschatten, beschikbaarheid controleren en indien nodig bestellen voor uitvoering.
Verder zal je ook rapporteren aan de planning over de uit te voeren werken en is het belangrijk om klantenfeedback te bezorgen aan onze afdeling CSS.

Lees Meer

Technisch administratief assistent Interim

  • Nijvel
  • Voltijds
  • Optie vast
Vind je het fijn activiteiten tot in de puntjes op te volgen en hou je van contacten ? Ben je een kei in opvolgen
van planningen
en sta je garant voor een correcte rapportering ? Kan je je vlot uitdrukken in het Nederlands
en het Frans en schrijf je behoorlijk Engels ? Ben je tenslotte assertief en service minded, zowel naar collega’s
als naar klanten? Dan ben jij mogelijk de geknipte technisch administratief assistent

Je ondersteunt de Project Manager in de uitvoering van hun administratieve en organisatorische
verantwoordelijkheden. Nauwkeurigheid, efficiëntie, administratieve en communicatieve vaardigheden zijn
jouw troeven.

Je hebt veelvuldig telefonisch contact in het Nederlands en het Frans met de medewerkers op de
werven en fungeert als centraal aanspreekpunt voor administratieve vragen
  • Je registreert de verschillende projecten en garandeert een efficiënte administratieve opvolging van de werfdossiers
  • Je volgt de planningen op, controleert de gepresteerde uren van de techniekers en staat hen bij het ingeven van hun prestaties
  • Ook de rapportering achteraf behoort tot jouw bevoegdheid
  • Je assisteert bij het opstellen van de activiteitsrapporten , valideert ze en verzekert een feilloze schriftelijke communicatie in het Engels naar de klant
  • Je bent tevens verantwoordelijk voor de wekelijkse productiviteitsberekeningen
Lees Meer

Fitness Begeleider Interim

  • Halle
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor een fitnesszaak te Halle zoeken wij een fitnessbegeleider (m/v)

Je staat voornamelijk in voor geven van begeleidingen aan klanten bij hun oefeningen en geeft advies.

Daarnaast doe je ook commercieel werk: je prospecteert via de telefoon, social media, overtuigt mensen om te komen fitnessen en sluit abonnementen af. 

Lees Meer

Werfleider (Bed) Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van één of meerdere grote werven in regio Brussel.
  • Je stuurt een team van ploegbazen, arbeiders en onderaannemers aan.
  • Je staat in voor het opstellen van meetstaten, vorderingsstaten en afrekeningen, het afroepen van materialen en de werkurencontrole.
  • Je bent actief betrokken bij de algemene werfopvolging o.a. met betrekking tot de bouwsystemen, planning, veiligheid en kwaliteit.
Lees Meer

Calculator Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Als calculator sta je in voor het uitvoeren van kostprijscalculaties in het kader van opmaak van offertes en aanbestedingsdossiers.
  • Je bestudeert lastenboeken, plannen en meetstaten en controleert deze op hun volledigheid.
  • Je berekent kostprijzen van beton– en bekistingswerken, ijzervlechtwerken, metselwerken, funderingstechnieken en werforganisatie.
  • Je vraagt offertes op bij leveranciers en onderaannemers en controleert deze op conformiteit met de lastenboeken. Je houdt hierbij rekening met de  bestekeisen van studieburelen en openbare besturen en de wensen van de opdrachtgevers.
  • Je zoekt naar eventuele economische alternatieven.
  • Je signaleert uitvoeringsmoeilijkheden en /of opportuniteiten.
  • Je rapporteert aan het hoofd Calculatie.  
Lees Meer

Projectleider Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Je bent verantwoordelijk voor de algemene leiding van de bouwprojecten, zowel qua uitvoering als budget.
  • Je staat in voor de werkvoorbereiding, ontwikkelt de nodige procedures om de efficiëntie en de veiligheid te verhogen en geeft leiding aan werfleiders en assistent projectleiders. Je onderhandelt met de klanten en beslist over de aankopen in overleg met de Aankoopdienst.
  • Je rapporteert aan de Vestigingsdirecteur Brussel en wordt waar nodig bijgestaan door de Project Manager. 
Lees Meer

Project manager bouw Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Als Project Manager sta je in voor de algemene leiding van grotere werven, zowel qua uitvoering als budget.
  • Je organiseert en coördineert in samenspraak met de projectleiders de werf naar een zo efficiënt mogelijke uitvoering 
    waarbij veiligheidsaspecten in gelijke mate worden behandeld.
  • Je geeft leiding aan een aantal projectleiders.
  • Je onderhandelt met klanten en beslist over aankopen in overleg met de Adjunct-vestigingsdirecteur en Vestigings-directeur.
  • Je rapporteert aan de Vestigingsdirecteur.
Lees Meer

Aankoper Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

-          Je bent verantwoordelijk voor de aankoop van materialen, uitrustingen en onderaannemers ter ondersteuning van de werven in Brussel.

-          Op basis van de noden van de projectleiding speur je de markt af naar potentiële onderaannemers en leveranciers en stel je offerteaanvragen op.

-          Je controleert de ontvangen offertes aan de hand van lastenboeken, meetstaten en plannen.

-          Je bespreekt en onderhandelt offertes met verschillende leveranciers/onderaannemers en daarbij streef je steeds om de beste voorwaarden te bekomen inzake prijs, kwaliteit en leveringstermijnen.

-          Je bent verantwoordelijk voor opmaak, verzending en opvolging van de bestellingen die voorbereid worden door de projectleiding.

-          Je communiceert met de aankopers van andere vestigingen en werkt mee aan groepsaankopen en raamcontracten.

-          Je rapporteert aan de Directeur Studie & Aankoop.

Lees Meer

Technisch commercieel medewerker Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast

Je ondersteunt de filiaalverantwoordelijke bij de dagelijkse werking van het filiaal en je bent het aanspreekpunt voor onze klanten.

  • het opmaken van offertes
  • orderverwerking,
  • facturatie
  • technische ondersteuning aan onze klanten

Daarnaast sta je mee in voor het stockbeheer en het algemene magazijnwerk. 

Lees Meer

Receptionist Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

Als receptioniste van onze organisatie ben jij hét uitgangsbord van ons bedrijf, de eerste met wie de bezoekers en klanten contact hebben en dus een cruciale functie in de organisatie.

 

Taken:

  • Alle inkomende telefoons beantwoorden (in het NL, FR, en E).
  • Bezoekers onthalen.
  • Inkomende post verdelen onder de verschillende afdelingen.
  • Vergaderzalen reserveren en voorbereiden.
  • Vergaderzalen opruimen
  • Administratie van het gebouw en bijhouden van de stock rond bureau benodigdheden.
  • Vlieg- en andere reizen voor het management boeken.
  • Allerhande administratieve taken (oa orders inputten).
  • Beschikbaar zijn en hulp bieden aan anderen.
  • Diverse vertalingen Frans, Nederlands en Engels.
Lees Meer

Chauffeur Rijbewijs C/E Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast

Als wegenwachter help je mensen bij pech weer op weg.

Met je vriendelijke glimlach, een schat aan kennis en de nodige apparatuur weet je altijd en snel de oorzaak van een pechgeval vast te stellen en toe te lichten.

Vanuit je ervaring straal je vertrouwen uit en herstel je zelfstandig alle types wagens, fietsen en motoren.

Je neemt de juiste beslissingen, stelt mensen gerust en helpt hen zo snel mogelijk weer op weg.

Na een interventie werk je ook de nodige administratieve taken af.

Kortom bij pech kan men op jou vertrouwen.

Lees Meer

Automechanieker Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Je bent als Mekanieker voor vrachtwagens verantwoordelijk voor het uitvoeren van
opdrachten en activiteiten met betrekking tot diagnose, reparaties en onderhoud van
vrachtwagens en/of camionetten (motoren, versnellingsbakken, etc.).

Vous travaillez dans un de nos garages poids lourds sur Bruxelles
Vous effectuez le diagnostic, entretien et la réparation des poids lourds et/ou camionnettes.
Disposé à faire des dépannages
Lees Meer

Administratief bediende Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn op zoek naar een ADMINISTRATIEF MEDEWERKER met kennis van FACTURATIE. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van allerhande administratieve taken: beheer e-mailverkeer, faxen, post, klassement,…
  • Je behandelt en verwerkt bestellingen/facturen.
  • Je controleert werkorders voorafgaand aan de facturatie.
  • Je beheert de externe en interne facturatie & behandelt claims.
  • Je doet de afhandeling met verzekeringsexperts van schadeclaims, bestekken en facturatie i.v.m. schadeherstel voor klanten.
Lees Meer

Elektricien Interim

  • Brugge
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn op zoek naar een junior elektricien automatische regeling om te werken op verschillende werven (regio Brussel, Gent en Antwerpen), met vertrek vanuit Kortrijk.

Takenpakket : 
  • Samen met je teamleader sta je in voor de montage-, bedradings- en bekabelingswerken van de automatische regelingen ten behoeve van de HVAC-installaties in de gebouwen bij onze klanten (ziekenhuizen, zwembaden, kantoorgebouwen...).
  • De montage-, bedradings- en bekabelingswerken van elektrische installaties in gebouwen
  • Het installeren van regelingen ten behoeve van HVAC installaties
  • Het installeren van beveiliging, multimedia, data-installaties en energiemanagementsystemen bij klanten
Lees Meer