Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten
Turnhout
Vivaldis Office zoekt.... Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten- customer relations
TurnhoutSpecialisatie: Transport
Takenpakket
Beheer transporten + volledige afhandeling en beheer logistieke dossiersCustomer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesBeheer inkomende en uitgaande ordersVeelzijdig contact met Rederijen (binnenkomende containers) , magazijnverantwoordelijke, warehouse, douane team...Controleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, een gevestigde waarde in Tielt, zijn we op zoek naar een Medewerker verzending:
Als Medewerker Verzending ben je verantwoordelijk voor het plannen van het transport en het voorzien van alle noodzakelijke documenten, zodat klanten tijdig en conform alle vereisten beleverd worden.
Zo ben je verantwoordelijk voor:
Plannen en organiseren van transporten naar klanten en transporteurs.Opstellen en controleren van alle bijhorende verzenddocumenten.Contact onderhouden met transporteurs en onderhandelen over goede transportcondities.Nauwkeurig opvolgen van expeditiedossiers en zorgen voor een vlotte, efficiënte expeditieflow.Administratieve verwerking van verzendingen in ERP & MES systemenNaleven van veiligheids-, milieu- en kwaliteitsvoorschriften (o.a. ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001).Energiezuinig en papierbewust werken, volgens de interne richtlijnen.
Interesse? Stuur dan snel je CV door naar deinze@vivaldisinterim.be
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende 2 ploegen
DEINZE
Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in 2 ploegen.
Je zet verschillende producten klaar voor de bestellingen in ons magazijn.Je plaatst zakken en dozen tot 25kg op palletten.Je maakt gebruik van scanners en een elektrische transpallet.Na opleidingsperiode kan je ook voor andere taken ingezet worden.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende in de Nacht
DEINZE
Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in de vaste nacht.
Deze persoon helpt mee in de logistiek en is verantwoordelijk voor het rijden met de mol (containers aan de correcte laadkades zetten).Verder help je ook mee met het laden en het lossen van deze containers wanneer er niet met de mol gereden moet worden.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Waregem, België
Voor onze klant, een familiaal maar nationaal gekend bedrijf te Waregem, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende:
Jouw takenpakket als logistiek bediende:
Je zorgt voor de planning waar en wanneer de leveringen plaatsvinden in overeenstemming met de operations afdeling, rekening houdende met prioriteit, capaciteit, aan-verkoop en het aanmaken van ontvangstnota's in het ERP-systeem.Je wordt de back-up van het Warehouse Management System (Dynaman) en kent op termijn de database, bent in staat om data te exporteren (denk maar aan goederen op de juiste pickplaats toewijzen);Je staat in nauw contact met de customer service afdeling, analyseert eventuele klachten en neemt actie naar operations en transporteur.Op basis van sales orders contacteer je de vaste leveranciers om transport op te vragen (offerte en beschikbaarheden)Verzorgen van nodige exportdocumenten zoals douanepapieren, inkoopfacturen, certificaat van oorsprong..)Verwerking van retours, verwerken van transportfacturen en het verwelkomen van chauffeurs en klanten..
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans?
Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?
Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge.
Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten.
Een greep uit jouw takenpakket:
OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge
Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende met doorgroei naar assistent-planner.Jouw taken:
In overleg met de collega planner beoordelen en registreren van de opdrachten.Instrueren van de chauffeurs, collega’s of subcontractors.Koppelingen regelen/ dagplanning aanpassen in functie van operationele issues of wensen van de klant.Voortgangscontrole met nadruk op de automotive klanten.Ondersteunen bij uitvoering van de planningVerwerking van de administratieve gegevens, claims, wachturen etc.Rapportering aan Supervisor operations
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende - Voeding
WAREGEM
Voor onze klant, gespecialiseerd in de voedingssector zijn we op zoek naar een Logistiek bediende met focus op order input.
Je bent de vaste schakel tussen onze organisatie en de klant
Je zorgt ervoor dat onze eindproducten altijd op het juiste moment op de juiste plaats zijn en dat de volledige logistieke stroom soepel en efficiënt verloopt
Ondersteunen van Key Accountmanagers bij administratieve taken, zoals stalenbeheer, klantenfiches en prijslijstenRegistreren, opvolgen en afhandelen van problemen en klachten, in samenwerking met diverse afdelingen.Invoeren, controleren en bevestigen van klantorders in het ERP-systeemAfstemmen van orderdetails met ons salesteam en/ of de klant bij afwijkingen of onduidelijkhedenPlannen en organiseren van nationale en internationale transportenOnderhouden van contact met logistieke partnersOpstellen van verzenddocumentatie, zoals pakbonnen, vrachtbrieven en douanepapierenFront Desk: eerste aanspreekpunt voor bezoekers en transporteurs bij aankomst op de siteERP-beheer: aanmaken en beheren van nieuwe klanten en hun gegevens in het ERP- systeem
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Jouw uitdaging:
Orderverwerking in SAP incl. noodzakelijke exportdocumentatie (kennis incoterms) Aanmaken van offertes en proforma facturen volgens goedgekeurde commerciële voorwaarden Opstellen van credit / debetnota's Beheren van klantenrekeningen en opvolgen van betalingen, Beheren van retourproces, controleren en boeken van geretourneerde goederen Het beheren van de orderdesk mailbox / interne & uitgaande correspondentie
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Logistiek Bediende
GAVERE
Ben jij de administratieve en communicatieve spil die een vlotte goederenstroom garandeert? Zoek je een functie waarin je de schakel bent tussen klanten en de operatie? Dan zoeken wij jou als Commercieel-Logistiek Bediende!
Als Commercieel-Logistiek Bediende ben je de schakel tussen onze klanten en de operationele dienst. Je zorgt voor een vlotte coördinatie van de uitgaande goederen en een optimale klantenservice.
Jouw Takenpakket:
Orderbeheer: Ingeven en opvolgen van klantenorders.Planning & Coördinatie: Plannen en coördineren van de dagelijkse productie en laadactiviteiten, in samenwerking met het operationele team.Communicatie: Verzorgen van de communicatie naar klanten over leveringsmomenten, stock en de opvolging van hun dossiers.Optimalisatie: Actieve opvolging van dossiers en meedenken over verbeteringen in het logistieke proces.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
DENDERMONDE
Wij zijn een innovatieve KMO in Dendermonde, actief in de logistieke sector, waar teamwerk en flexibiliteit centraal staan. Het bedrijf streeft naar groei en biedt kansen om je talenten te ontwikkelen binnen een dynamische en ondersteunende omgeving. Jouw taken Verantwoordelijk voor de logistieke verwerking van inkomende en uitgaande vrachtenDirect contact met transporteurs, magazijn en klant voor afstemmingAdministratie rond transport: in- en uitboeken van vrachten, opmaken van transportopdrachtenReceptie van chauffeurs: onthaal, afhandelen documentenUitvoeren van diverse bijkomende logistieke taken
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Hasselt
Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in de automotive sector.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Je takenpakket als logistiek bediende zal bestaan uit:
Je zorgt voor de bestelling, opvolging, ontvangst en stock van onderdelen; Je staat in voor het bestellen van onderdelen via het DMS-systeem; Je houdt tijdens een bestelling rekening met de mogelijke garanties, de juiste hoeveelheden en de juiste leveranciers; Je controleert onderdelen op schade en de juiste aantallen; Je verwerkt geleverde onderdelen in een administratie; Je geeft technisch advies aan het technisch atelier; Je noteert de verstrekte onderdelen op de werkorders; Je houdt de flow van goederen bij en registreert deze.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij een ervaren 'logistieker' met een oog voor een vlot transport? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste transportplanner voor een brouwerij. In deze uitdagende functie draag je verantwoordelijkheid voor de organisatie van het transport.
Verantwoordelijkheden:
Ontvangen en begeleiden van klanten en chauffeurs op de site.Invoeren en verwerken van bestellingen in Navision.Communiceren van transportinformatie naar externe logistieke partners.Opstellen van een efficiënte planning voor bestellingen en afhaalmomenten.Beheren van de nodige administratie en transportdocumentatie.Dagelijkse opvolging van een 20-tal transporten, elk met 6 à 7 klanten.
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Houthalen-Helchteren, België
Ben jij de hands-on organisator die onze logistieke spil wordt?Voor onze vestiging in Houthalen zijn we op zoek naar een gedreven en allround logistiek bediende om ons hechte team te versterken. Je komt terecht in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar jouw inzicht in prioriteiten essentieel is. Als de cruciale schakel in onze logistieke flow, speel je een sleutelrol in de dagelijkse operaties en de klantentevredenheid.Jouw uitdagende takenpakket: Jouw functie is uitermate gevarieerd en vereist een proactieve, 'hands-on' mentaliteit. Na een inwerkperiode word je verwacht zelfstandig prioriteiten te bepalen en snel te schakelen.Je bent het eerste aanspreekpunt via telefoon voor zowel klanten als afnemers.Je beheert de hoofdmailbox, waarbij je inkomende klantenbestellingen, afkeuren, meldingen en vragen van klanten en afnemers efficiënt verwerkt en coördineert.Je zorgt voor de nauwkeurige invoer van alle orders (klanten en afnemers) in ons ERP-systeem.Je volgt alle orders en transportopdrachten strak op in nauwe afstemming met de planning.Je volgt de voortgang van orders van klanten op, inclusief belading en de status van te verwerken materialen, in directe samenspraak met de commerciële leiding.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker | metaal
Wielsbeke, België
Voor onze klant in de metaalsector, zijn we op zoek naar een logistiek medewerker metaal:
Jij als logistiek medewerker metaal, staat in voor:
Allround inzetbaar in het atelierCorrect laden van de vrachten met de rolbrug;Je controleert steeds de volledigheid van de vrachten aan de hand van voorziene vrachtlijstenJe voert kwaliteitscontrole uit op de afgewerkte stukkenJe ontvangt goederen en stockeert deze op de juiste plaats met de heftruck
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker l onmiddellijke opstart
WIELSBEKE
Als allround medewerker in ons atelier speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van de werkzaamheden. Je takenpakket is gevarieerd en je ondersteunt waar nodig:
Laden van vrachten met behulp van de rolbrugControleren van vrachten op volledigheid aan de hand van vrachtlijstenUitvoeren van kwaliteitscontroles op afgewerkte producten voor ze vertrekkenOntvangen en correct stockeren van inkomende goederen met de heftruckBijspringen in het atelier waar extra hulp nodig isMeewerken aan een nette, veilige en efficiënte werkplaats.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
MEDEWERKER LOGISTIEK
harelbeke
Voor onze klant in regio Harelbeke zijn wij op zoek naar een logistiek medewerker.
Taken dat je zal moeten uitvoeren:
Correct verwerken van de dagelijkse opdrachtenPicken van de juiste artikelen, aantal en deze tijdig op de juiste locatie plaatsenVerpakken, labelen en voorbereiden van zendingenOptimaal en veilig laden van vrachtwagensActief bijdragen aan orde, netheid en veiligheid in het magazijn
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek medewerker
BRUGGE
Voor onze klant, gelegen te Brugge, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
Je staat zelfstandig in voor de uitvoering van een afwisselend pakket administratieve en operationele takenCoördineren/administratieve opvolging van inkomende bestellingen en uitgaande leveringen in samenspraak met het sales teamBeheren van de administratieve processen random inkoop- en verkoopordersVerantwoordelijk in het beheer/ interne controle van het ERP systeemControleren en verwerken van facturen, cmr's en andere douanedocumentenEerste aanspreekpunt voor logistieke partners (Opvolgen warehousing/ transport)Beheren van de logistieke administratie en ervoor zorgen dat deze voldoet aan interne procedures en regelgeving
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
TIELEN
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
Klantencontact mag je niet afschrikken.
Waar moet je zijn?
Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag)
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.