Callagent / Klantenadviseur
BRECHT
Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent/Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.
Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.
💪 Jouw takenpakket?
Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten ☎️Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragenJe plant afspraken in en stelt werkorders opJe verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodigJe werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools 💻Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding)Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Planner - Customer Service Medewerker
Zaventem
Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker.
Wat ga je doen ?
Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)
Beerse, België
Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR).
Waar kom je terecht?
Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ...
Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende?
Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel bediende
Borgloon, België
Voor onze klant In Borgloon, gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van land- en tuinbouwmachines, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende. Een greep uit je takenpakket als technische commercieel bediende:
Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klant;Je adviseert klanten in de keuze van hun land- en tuinbouwmachines, de gepaste onderdelen en het onderhoud ervan;Je maakt de offertes en werkbonnen op met oog voor detail;Je berekent correct de prijzen en bespreekt deze met de klant;Je zet de bestellingen klaar;Je staat in voor het beheren van de stock.
Technics EmployeesLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Borgloon, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Als junior dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:
Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel medewerker binnendienst
WELLEN
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel binnendienst medewerker voor onze klant in Wellen. Onze klant is gespecialiseerd in productie van schuim. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel binnendienst medewerker bestaat uit:
Zelfstandig beheren en opvolgen van een eigen portefeuille met klantdossiers.Het opmaken van offertes, correcte verwerking van orders en de administratieve opvolging daarvan.Klanten te woord staan via telefoon en e-mail, waarbij je hun vragen beantwoordt.Commerciële ondersteuning bieden aan de buitendienst, inclusief hulp bij acties en planning.Commerciële opportuniteiten signaleren bij bestaande klanten en actief meedenken over verbeterpunten in het verkoopproces.Up-to-date houden van alle klant- en orderinformatie binnen het ERP- en CRM-systeem.Meewerken aan de inzet en implementatie van nieuwe AI-tools om de werkprocessen slimmer en efficiënter te maken.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales advisor
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een sales advisor/ autoverkoper voor een klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als sales advisor/ autoverkoper bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor de showroom; Je ontvangt bezoekers; Je begeleidt hen in de showroom; Je ondervindt en begrijpt de behoeften van de klant; Je stelt op basis daarvan de juiste modellen voor; Je zorgt voor de administratieve afhandeling; Je onderhoudt contacten met financiële- en verzekeringsinstellingen; Je houdt de klant up-to-date.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger / commercieel adviseur ramen en deuren voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in ramen, deuren en rolluiken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Je takenpakket als vertegenwoordiger / commercieel adviseur zal bestaan uit:
Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van A tot Z;Je bezoekt potentiële klanten (B2C) ter plaatse, dit zijn 70% leads en 30% via eigen prospectie;Je gaat de wensen van de klant na, neemt foto's en bepaalt de technische haalbaarheid;Je stelt de offertes correct op;Tijdens een tweede gesprek bespreek je de offerte en rond je de verkoop af;Indien nodig volg je de klantdossiers verder op;Nadien nemen de collega's het over, tenzij er grote wijzigingen plaatsvinden dan sta je in voor de nieuwe calculaties.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Sint-Truiden, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen in Sint-Truiden, zijn wij op zoek naar een Accountant.
Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:
Boekhouding van A-Y of van A-Z (als je als reeds ervaring hebt opgedaan als junior dossierbeheerder binnen een boekhoudkantoor)Inboeken van aan- en verkoopfacturenHet verwerken van de bankuittreksels en het voorbereiden van betalingsbestandenHet voorbereiden van btw-aangiftesOndersteunende taken verbonden aan de boekhoudingJe werkt ter ondersteuning van de boekhouders
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger/ account manager voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de verhuur en verkoop van grondverzetmachines.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Als vertegenwoordiger/ account manager ben je verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe business voor de regio Limburg.
Jouw takenpakket omvat:
Je behoudt moeiteloos het overzicht over de bestaande klanten en biedt hen de best mogelijke dienstverlening;Je herkent en benut mogelijke kansen om jouw accounts verder te laten groeien;Door middel van een behoefteanalyse zoek je samen met de klant naar de gepaste technische oplossing;Je begeleidt jouw klanten van A tot Z en biedt een superieure klantenservice;Je beheert het totale salesproces operationeel, communicatief en administratief (CRM-management, ERP-management, offertes, onderhandelingen, rapportages, etc.);Je rapporteert aan de Sales- & Marketingmanager.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel bediende
Bilzen, België
Ben jij de technisch commercieel bediende die wij zoeken?
Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Onze klant gelegen te Bilzen, die gespecialiseerd is in bouwmaterialen, werft een extra werkkracht aan.
Ze zijn op zoek naar een technisch commercieel bediende.
Jouw takenpakket als technisch commercieel bediende zal bestaan uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant;Je neemt bestellingen op en registreert deze;Je stelt offertes op n.a.v. prijsaanvragen via mail, telefonisch of ter plaatse;Je zal instaan voor de opvolging van de offertes en klanten;Daarnaast sta je in voor het stockbeheer en de stocktelling.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel bediende
Bilzen
Voor onze klant, een hout- en bouwmarkt gelegen te Bilzen, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende.
Heb jij een goede technische kennis?
Ben jij zeer commercieel ingesteld?
Solliciteer dan vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Je takenpakket als technisch commercieel bediende bestaat uit:
Offertes opmaken en opvolgen;Je bent creatief en in staat de behoeften van uw potentiële klant te analyseren;Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant;Je ondersteunt de administatie. Sorteren en controleren van offertes, afleverbonnen en facturen.
Technics EmployeesHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel bediende regio Bilzen
Bilzen, België
Voor een klant gelegen te Bilzen, gespecialiseerd in verkoop en verhuur van machines en gereedschap, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende.
Heb jij een passie voor de bouw en ben je commercieel sterk?Solliciteer dan nu als technisch commercieel bediende via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Je takenpakket als technisch commercieel bediende bestaat uit:
De klant informeren over de diensten bij verkoop;Producten verkopen: gereedschap, chemische middelen, ijzerwaren;De klant verwelkomen: de wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten;De producten en artikels voorbereiden en in de winkel of op een stand plaatsen;Afdelingen en de voorraad ordenen en bevoorraden (bijbestellen, defecte producten uit de afdeling nemen);De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken;Betalingen ontvangen;Klanten of leveranciers opvolgen: oplossingen voorstellen in geval van problemen;De betaling van bestellingen opvolgen of overmaken aan de betreffende dienst;Telefonische oproepen ontvangen: klanten informeren.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger
Bilzen, België
Voor een groeiend bouwbedrijf, gespecialiseerd in isolatie, zijn we op zoek naar een vertegenwoordiger.
80 tot 90% van jouw tijd adviseer je prospecten (vooral B2C) die hun woning of bedrijfspand willen optimaliseren. Onze potentiële klanten zijn op zoek naar een oplossing voor hun natte kelder of opstijgend vocht.Na een product- en salestraining on-the-road, bezoek je warme prospecten in jouw regio met een concrete vraag naar het bestrijden van vocht in hun woning. Je evalueert de noden van jouw klanten en je vertaalt dit in een pasklare offerte op maat.Je volgt jouw offertes op en verzekert een goede opstart van het project door een volledig dossier te overhandigen aan de projectleider/planner.Je bouwt ook relaties op met partners zoals architecten en immomakelaars, etc.Je wordt, waar nodig, met raad en daad bijgestaan door de Sales Manager en een sterke technische dienst.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder
Lanaken, België
Klaar voor een nieuwe uitdaging als Senior Accountant? Lees dan zeker even verder 👇🏻Voor een boekhoudkantoor, met meerdere vestigingen in regio Limburg, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Het boekhoudkantoor staat bekend voor zijn totaaladvies aan ondernemers, vrijeberoepers en socialprofitorganisaties. Ze zoeken nieuwe collega's voor hun kantoren in Bree, Tongeren en Hasselt.
Jouw takenpakket als dossierbeheerder:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes indienenHet opmaken van jaarrekeningenFiscale aangiften voorbereiden Prognoses van voorafbetalingen opmakenJe beheert de dossiers en doet de volledige administratieve opvolging Als junior ondersteun je de seniors, maar ook als senior ondersteun je de juniorsOntvangen van klanten en luisteren naar hun vragenAls junior kan je op termijn doorgroeien naar een functie als senior accountant, waarbij je volledig verantwoordelijk wordt voor je eigen dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger
Diepenbeek, België
Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger / account manager voor onze klant in Diepenbeek . Onze klant gespecialiseerd in beauty en skincare.
Jouw takenpakket als vertegenwoordiger / account manager bestaat uit:
Je zal instaan voor het uitbouwen van de klantenportefeuille in regio Vlaanderen;Je doet aan koude prospectie;Je zal onderhandelings- en verkoopsgesprekken;Je doet mee aan beurzen en evenementen;Als commercieel talent geef je advies aan je (potentiële) klanten;Je overtuigt klanten van de meerwaarde de verschillende productlijnen;Tot slot plan je klantbezoeken zelfstandig in.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales advisor
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een autoverkoper / sales advisor voor onze klant in Hasselt. De klant is gespecialiseerd in het verkopen, onderhouden en verzekeren van auto's. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Je takenpakket als autoverkoper / sales advisor zal bestaan uit:
Je verwelkomt klanten in de showroom; Je luistert met veel aandacht naar de wensen en behoeften van de klant; Je adviseert en informeert de klant over de verschillende wagens en zorgt voor de ideale wagen; Je zorgt voor hoge klanttevredenheid door het opbouwen van lange termijn relaties met klanten; Je bent het aanspreekpunt en gezicht van de concessie; Je beheert ordelijk de administratie van de gerealiseerde verkopen; Je rapporteert de verkopen aan de manager.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger algemeen bouwbeslag regio Limburg
Hasselt
Voor onze klant gespecialiseerd in bouwmaterialen, zijn wij op zoek naar een gedreven vertegenwoordiger B2B.
Wat ga jij doen binnen deze functie?
Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden van onze reeds bestaande klanten;Je gaat actief op zoek naar nieuwe klanten;Je staat in voor de ondersteuning van de klanten op technisch vlak;Je staat volledig zelf in voor de opvolging van jouw klanten;Je maakt offertes op,...
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel bediende
Hasselt, België
Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis?
Dan is deze job exact wat jij zoekt!
Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Voor onze klant, gelegen te Hasselt en gespecialiseerd in elektrisch materiaal, verlichting, beveiliging, databekabeling en energiebesparende materialen, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende.
Je takenpakket als technisch commercieel bediende bestaat uit:
Als Intern Technical Sales Advisor verleen je commerciële en technische ondersteuning aan elektrische installateurs en bouw je een nauwe relatie met hen op;Je staat dagelijks via meerdere kanalen in contact met de klanten;Je bent verantwoordelijk voor het volledige offerteproces: het identificeren van de klantbehoefte, een passende oplossing uitwerken op basis van een uitgebreid productengamma en de opmaak van de bijhorende prijsofferte. Offertes worden commercieel bij de klant verdedigd en nauwgezet opgevolgd, zodoende de offerte om te boeken naar een bestelling. Bij goedkeuring geef je de bestelling in;Je bent in staat om bijkomend technisch advies te verlenen of dit in te winnen bij jouw collega’s specialisten;Je volgt het logistiek traject op, waaronder het bijhouden van de levertermijnen en het informeren van de klanten over de voorraadstatus, geplande levering en lopende opdrachten;Je bezit voldoende commerciële drive en doet proactief aan cross-selling. Bovendien informeer je de klant over lopende commerciële acties, incentives, etc.;Je hebt een goede kennis van het productengamma en bent bereid om voortdurend jouw kennis te verrijken door het volgen van producttrainingen bij onze partner-leveranciers of via de interne platformen;Je werkt nauw samen met jouw team en de commerciële buitendienst, het logistiek team en de partner-leveranciers en rapporteert aan de Branch Manager.
Technics EmployeesElektroVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.