Ervaren boekhouder gezocht regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, stabiel boekhoudkantoor regio Oudenaarde, gaan we met plezier op zoek naar een senior accountant / boekhouder.
Zin in een nieuwe job als senior accountant in een stabiel en standvastig boekhoudkantoor? Dit is jouw takenpakket:
Zelfstandig beheer van klantendossiers die tot jou aangewezen zijn;Het opstellen van periodieke btw-aangiftes en instaan voor jaarlijkse afsluitingen;Het opmaken van aangiftes persoons- en vennootschapsbelasting;Je zal daarnaast ook instaan voor klantenbesprekingen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Ingelmunster
Voor een bedrijf in Ingelmunster zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een taak uit jouw takenpakket:
Het voeren van de volledige boekhouding van de organisatie (journals, grootboek, debiteuren, crediteuren)Het opstellen van de maand, kwartaal- en jaarafsluitingVerzorgen van btw-aangiften en fiscale aangiftenHet opstellen van de jaarrekening en de rapportage aan de externe accountantHet analyseren van de financiële gegevens en het doen van verbetervoorstellenHet beheren van de liquiditeitsplanning en het bewaken van de cashflowHet ondersteunen van het management bij financiële besluitvormingHet aansteken van een klein team van administratieve medewerkersContact onderhouden met banken, belastingsdienst en andere externe partijen
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
32u Hulpboekhouder
INGELMUNSTER
Kijk jij uit naar een nieuwe uitdaging als deeltijds boekhouder A-Y in de regio van Ingelmunster?
Lees dan zeker onderstaande vacature!
Voor onze klant zoeken wij een boekhouder A-Y die bruist van de energie wanneer hij/zij:
Overzicht kan houden op de financiële administratieAankoopfacturen inboektTijdig fiscale aangiftes indientTijdig en correct facturen goedkeurtBetalingen voorbereidenAdministratieve taken (bv: aankoop) mag verzorgen
FinancePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Goed nieuws!
Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Heusden-Zolder, België
Onze klant in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in natuursteen, is op zoek naar een hulpboekhouder.
Je takenpakket als financieel medewerker ziet er als volgt uit:
Je boekt aankoop- en verkoopfacturen correct en efficiënt inJe verwerkt de bank- en kasverrichtingen en voert afstemmingscontroles uitJe koppelt aankoopfacturen aan verkoopfacturen en zorgt dat deze tijdig klaarstaan voor betalingJe ondersteunt bij het opmaken en indienen van btw-aangiftesJe helpt mee met de voorbereiding van de jaarafsluitingJe verzorgt de boekhouding van A tot Y en denkt actief mee over optimalisaties in de processen..
FinanceMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.
Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder
Middelkerke, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23
Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.
Jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceVrije tijdVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar
Oudsbergen, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y?
Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bouwbedrijf met 5 verschillende vestigingen zoeken we voor het hoofdkantoor gelegen te Hasselt naar een Assistant Accountant.
Een greep uit je takenpakket als hulpboekhouder:
Digitale Factuurverwerking: Zelfstandig en accuraat verwerken van inkomende facturen en creditnota's in onze digitale systemen.Betalingsbeheer: Voorbereiden van betalingsvoorstellen en tijdig uitvoeren van de betalingen.Klantenfacturatie: Opstellen, controleren en versturen van uitgaande facturen naar onze klanten.Onkostenbeheer: Beheren en verwerken van uitgaven via Visa en andere kredietkaarten.Actief bijdragen aan de voorbereiding van fiscale aangiftes (zoals BTW), het opmaken van financiële rapporten en administratieve ondersteuning bieden aan het team van accountants (of de Senior Accountant).Samen met je collega's zorg je voor een constante optimalisatie van de financiële administratie, waarbij je actief meedenkt over de verdere digitalisering en automatisering van processen.
FinanceBouwVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder
Genk, België
Heb je interesse in de job na het lezen van de vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance in Paal via 013 48 01 87 of solliciteer online.Voor een Nederlands bedrijf, gespecialiseerd in afvalverzamelingsvoertuigen, zoeken wij een boekhouder voor hun vestiging in Genk.Wat behoort tot het takenpakket van een boekhouder bij dit bedrijf?
Je voert de betalingen uitAan-en verkoopfacturen opmaken en inboekenKas-en bankafschriften inboekenUitvoeren van de btw-aangiftesOpmaken van rapporteringen voor de hoofdvestiging in NederlandBeheer van de mailbox omtrent de boekhoudingJe bent de contactpersoon voor de loonverwerkingsdienst
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als debiteurenbeheerder ben je verantwoordelijk voor het effectief beheren van de openstaande vorderingen van onze organisatie. Ben jij de kandidaat dat wij zoeken?
Betalingsopvolging, het monitoren van openstaande facturen en het actief opvolgen van betalingen via verschillende communicatiekanalenKlantencontact onderhoudenAdministratie en rapporterenAnalyse van kredietrisico, het beoordelen van kredietwaardigheid van klanten en het voorstellen vankredietlimieten en betalingsvoorwaarden.Samenwerken met o.a de boekhouding, sales etc.
InterimGlasVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Boekhouder
Merelbeke
Je ondersteunt de Hoofdboekhouder en CFO in de dagelijkse werking, met ruimte om te groeien in verantwoordelijkheid.
Bank & Kas: Inboeken van bank- en kasuittreksels en uitzoeken van verschillen.Journaalposten: Ingeven van diverse journaalposten.BTW: Voorbereiden van BTW-aangiftes.Facturatie:
Verwerken en inboeken van goederenfacturen, inclusief matching met goederenbonnen.Verwerken en inboeken van dienstenfacturen (conform BTW- en fiscale regels).
Afsluiting: Meehelpen bij maandelijkse afsluitingen (provisies, overlopende rekeningen, loonverwerking).Eindejaar: Opvolgen en boeken van klanten- en leverancierskortingen.Ondersteuning: Ondersteunen bij de jaarlijkse audit en diverse administratieve taken.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Accountant
Merelbeke
🛠️ Jouw Takenpakket (Wat ga je doen?)
Boekhouding A-Z: Eindverantwoordelijkheid voor de volledige operationele boekhouding.Afsluitingen: Verzorgen van de maand- en jaarafsluitingen, inclusief alle nodige reconciliaties (in samenwerking met de CFO).Rapportering & Audit:
Voorbereiden van de jaarrekening.Actieve ondersteuning bij de jaarlijkse audit door de externe revisor.
Fiscale Verplichtingen: Tijdig en correct indienen van alle wettelijke aangiftes (o.a. BTW-aangifte en Intrastat).Analyse: Het analyseren van financiële gegevens en opstellen van inzichtelijke rapportages voor de CFO en management.Optimalisatie: Actief verbeteren van financiële processen en systemen, met name binnen MS Dynamics AX.Communicatie: Primair aanspreekpunt voor belangrijke externe partijen zoals de Revisor, Banken, Leveranciers en Klanten.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder | Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, een accountantskantoor regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een boekhouder met ervaring: A-Z.
Je staat in voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen en finaciële verrichtingen.Verzorgen van BTW aangiftes, vennootschapsbelasting, persoonsbelasting.Opstellen van tussentijdse balans en jaarbalans.Rapportering op maand- en kwartaalbasis.Controleren en opstellen van jaarrekeningen.Het verlenen van advies aan jouw klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Deeltijds Bediende Boekhouding
Oudenaarde
Ben jij nauwkeurig, gestructureerd en klaar om je passie voor cijfers in te zetten binnen een dynamisch financieel team? Voor een groeiende onderneming zoeken wij een Deeltijds Bediende Boekhouding die op korte termijn beschikbaar is.
Als deeltijdse bediende boekhouding maak je deel uit van een compact team van vier collega's en rapporteer je rechtstreeks aan de CFO of financieel verantwoordelijke. Na een korte inwerkperiode neem je de volgende verantwoordelijkheden zelfstandig op:
Boekhoudkundige Verwerking: Boeken en opvolgen van inkomende facturen, creditnota’s en onkostennota’s.Financiële Input: Inboeken van bankafschriften.Leverancierscontact: Beantwoorden van rappels en leveranciersvragen.IT-Ondersteuning: Mee testen en ondersteunen bij de implementatie van een nieuw ERP-systeem.Administratieve Taken: Uitvoeren van diverse administratieve taken binnen de boekhouding en back-up verlenen aan collega’s.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Accountant
Oudenaarde, België
Voor onze klant te Oudenaarde, gespecialiseerd in accountancy, zijn we op zoek naar een Senior Accountant:
Je bent verantwoordelijk voor de dossiers van de tot jou toegewezen klanten, op het vlak van accountancy en fiscaliteitJe maakt de jaarrekeningen op en staat in voor de fiscale aangiftesDaarnaast sta je in voor de verdediging bij fiscale en BTW-controlesJe zorgt voor fiscale optimalisatie en planningJe staat jouw klanten bij in bedrijfseconomisch en fiscaal adviesJe werkt jouw persoonlijke dossiers van A tot Z af volgens de interne procedures
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Binnen onze groep zoekt onze klant een gedreven Accountant die niet enkel cijfers laat spreken, maar er ook op toeziet dat elk getal klopt tot op de komma.
Jij bent dé spilfiguur in de boekhoudkundige processen en zorgt voor een betrouwbare basis waarop de rapportering én strategische keuzes kunnen rusten.
In deze rol hou je niet alleen de vinger aan de pols van meerdere vennootschappen, maar lever je ook een actieve bijdrage aan digitaliseringstrajecten en de implementatie van ons centrale ERP-systeem (Microsoft Business Central).
Je trekt geregeld naar andere vestigingen en vertaalt de praktijk moeiteloos naar efficiënte financiële processen.
Je voert de volledige boekhouding (A-Z) voor meerdere vennootschappen.Je waakt over de toepassing van wetgeving, boekhoudprincipes en interne afspraken.Je staat in voor btw- en fiscale aangiftes, auditondersteuning en afsluitingen.Je voert gerichte analyses uit en werkt actief mee aan procesverbetering.Je bent een aanspreekpunt op verschillende locaties binnen de groep.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
WINGENE
Voor onze klant te Wingene zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Wat je doet
- Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).
- Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.
- Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.
- Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).
- Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.
- Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.
- Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.
- Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een groot staalbedrijf in Eeklo zijn we op zoek naar een metaalrechter!
Het takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor het rechten van metalen constructies na laswerken.Je controleert juiste geometrie van behandelde brugdelen.Je volgt eventuele instructies op die door supervisors of kwaliteitscontroleurs geformuleerd worden.Je brengt de juiste warmte in op de juiste plaats.Je controleert en registreert de aanpassingen.Je zoekt kwaliteitsverbeteringen, stelt deze voor en werkt deze uit.Bovenal zorg je dat jij en je collega’s ten allen tijde veilig werken.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Je bent verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van A tot Z voor één of meerdere entiteiten en vormt de cruciale schakel tussen de dagelijkse operaties en de financiële rapportering.
💼 Verantwoordelijkheden
De functie omvat de volledige financiële cyclus, van invoer tot afsluiting en fiscale aangiften.
Dagelijkse en Periodieke Boekhouding:
Inboeken van inkomende/uitgaande facturen en verwerken van betalingen.Maandelijkse opmaak van de balans- en resultatenrekening.
Fiscale Taken: Opstellen van BTW-aangifte en berekenen van de vennootschapsbelasting.Communicatie: Je zorgt ervoor dat elementen van commerciële, operationele en technische afdelingen correct in de rapportering worden verwerkt.Controle: Je bent het directe contactpunt voor de auditors.Rapportage: Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Manager.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.