Jobs

Jobs

248 Jobs gevonden

Assistent Boekhouder

Zaventem

We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Accountant Assistant om het financiële team te versterken. Je werkt nauw samen met de Finance Manager en krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. De functie is voor deeltijds en bevindt zich in Zaventem.   Functieomschrijving: Als Assistant Accountant zorg je voor de financiële administratie van onze kantoren in België, Frankrijk en Luxemburg. Je takenpakket: Het verwerken en opvolgen van inkoopfacturen.Het voorbereiden van betalingen.Het beheren van leveranciersrekeningen.Het afstemmen van bankafschriften.Het bewaken van inkomende klant betalingen.Het ondersteunen bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke

Heffen

Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten: Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Senior Boekhouder - dossierbeheerder accountancy

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!   📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Accountant

Kessel-Lo, Leuven

Krak in boekhouden?Al ervaring in een boekhoudkantoor?En beschik je over de nodige fiscale kennis?Een boekhoudkantoor uit het Leuvense is op zoek naar een Senior Accountant om hun team te versterken.Hier ontdekt je alvast wat je allemaal zal doen: Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je team.Je stelt balansen en resultatenrekeningen op.Als senior accountant ben je verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftes.Je verleent professioneel advies op het vlak van accountancy, fiscaliteit en financieel beleid.Tot slot zorg je voor de bespreking met de klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Leuven, België

Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Leuven, België

Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?Check this out! Een boekhoudkantoor in Leuven is op zoek naar een dossierbeheerder.Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?Neem hier al even je takenpakket door: Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

HASSELT

Voor een bouwbedrijf met 5 verschillende vestigingen zoeken we voor het hoofdkantoor gelegen te Hasselt naar een Assistant Accountant.   Een greep uit je takenpakket als hulpboekhouder: Digitale Factuurverwerking: Zelfstandig en accuraat verwerken van inkomende facturen en creditnota's in onze digitale systemen.Betalingsbeheer: Voorbereiden van betalingsvoorstellen en tijdig uitvoeren van de betalingen.Klantenfacturatie: Opstellen, controleren en versturen van uitgaande facturen naar onze klanten.Onkostenbeheer: Beheren en verwerken van uitgaven via Visa en andere kredietkaarten.Actief bijdragen aan de voorbereiding van fiscale aangiftes (zoals BTW), het opmaken van financiële rapporten en administratieve ondersteuning bieden aan het team van accountants (of de Senior Accountant).Samen met je collega's zorg je voor een constante optimalisatie van de financiële administratie, waarbij je actief meedenkt over de verdere digitalisering en automatisering van processen.
FinanceBouwVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Heverlee, Leuven, België

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor in Leuven, zijn we op zoek naar een juridisch dossierbeheerder. Zo ziet jouw dag eruit: Instaan voor de voorbereiding, het beheer en de opvolging van collectiedossiers.Aangepaste vergoedingsvoorstellen opstellen.Regelmatig contact met debiteuren en je eigen klantenportefeuille.Complexe procedures opvolgen.Je zorgt voor een vlotte communicatie tussen de verschillende betrokkene partijen.Als juridisch dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het goede verloop van de incasso namens jouw klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent dossierbeheerder

Heverlee, Leuven, België

Goed met cijfers? Administratief sterk? Al een eerste ervaring achter de rug?   Voor een boekhoudkantoor in de regio Leuven, zijn we op zoek naar een boekhouder/ assistent dossierbeheerder Je zal instaan voor de volgende taken: Verwerken van alle boekhoudkundige documenten.Assisteren bij het opstellen van balansen en jaarrekeningen.Helpen bij het opstellen van fiscale aangiften.Beantwoorden van vragen van klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Heverlee, Leuven, België

Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Heusden-Zolder, België

Onze klant in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in natuursteen, is op zoek naar een hulpboekhouder.   Je takenpakket als financieel medewerker ziet er als volgt uit:  Je boekt aankoop- en verkoopfacturen correct en efficiënt inJe verwerkt de bank- en kasverrichtingen en voert afstemmingscontroles uitJe koppelt aankoopfacturen aan verkoopfacturen en zorgt dat deze tijdig klaarstaan voor betalingJe ondersteunt bij het opmaken en indienen van btw-aangiftesJe helpt mee met de voorbereiding van de jaarafsluitingJe verzorgt de boekhouding van A tot Y en denkt actief mee over optimalisaties in de processen..
FinanceMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Lubbeek

Voor een boekhoudkantoor in regio Lubbeek zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aan- en verkoopfacturenJe stelt de wettelijke fiscale en sociale aangiften opJe verwerkt kas- en bankafschriftenJe ondersteunt de collega's bij het opmaken van rapportages
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Herent, België

Voor een accountancy- en advisorygroep, zijn wij op zoek naar een Expert Accountant in Herent. Je fungeert als rechterhand van de kantoorverantwoordelijken. Dit zullen je taken zijn: Je bent eindverantwoordelijke voor jouw dossiers.In klantenbesprekingen neem jij de lead.Je geeft financieel en fiscaal advies aan de klanten.De finale controle en eventuele aanpassingen gebeuren door jou.Je rapporteert aan en werkt nauw samen met de kantoorverantwoordelijke.Je onderhoudt contacten met klanten via jouw advies en toelichting.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Adviseur Accountancy

Dessel

Vivaldis Finance zoekt voor een Accountancy kantoor gespecialiseerd in vrije beroepen naar een gedreven Dossierbeheerder. Je zal optreden als een vertrouwenspersoon en expert voor een eigen cliëntenportefeuille. Een persoonlijke, professionele en complete aanpak staat hierbij centraal. Interesse in deze nieuwe uitdaging?Lees zeker dan even verder 👇🏻  Wat ga je precies doen? Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van dossiers voor je rekening, van dagelijkse boekhouding tot de fiscale aangifteJe ben verantwoordelijk voor de correcte en optimale fiscale behandeling van de dossiersJe stelt adviezen op rond voorafbetalingen en communiceert de voorlopige resultaten proactief naar de cliënt.Jij zal fungeren als eerstelijnscontact voor de cliënt, bouwt een langetermijnrelatie op en zorgt voor een vlotte en complete afhandeling van alle administratie.Jij denkt actief mee over de strategie binnen de dossiers en rapporteert de resultaten intern aan de partners.Je staat de cliënt bij waar nodig en streeft steeds naar een maximale klanttevredenheid  ...  
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Bediende boekhouding

HOEGAARDEN

Voor een groothandel in consumentenelectronica uit Hoegaarden zijn we op zoek naar een medewerker voor de boekhouding. Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:   Beheer van debiteuren en crediteuren, inclusief verwerking van inkomende en uitgaande facturenBoekhoudkundige verwerking van financiële documentenThesauriebeheer: opvolgen van betalingen en cashplanningVoorbereiden en indienen van fiscale aangiftesOndersteunen bij maandafsluitingen en financiële rapporteringActief meedenken over de optimalisatie van processen binnen het AP/AR-domein  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fiscaal accountant ITAA

Tielt, Tielt-Winge, België

Beschik je over de erkenning accountant ITAA?Kan je een team aansturen?En heb je al wat ervaring opgedaan?Voor een accountancykantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een Fiscaal accountant ITAA.Als fiscaal accountant ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken: Aansturen en begeleiden van medewerkers.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken.Fiscale aangiften van personenbelasting verzorgen.fiscale aangiften voor vennootschapsbelasting voorbereiden.Het bedrijf vertegenwoordigen tijdens fiscale controles.Besprekingen met cliënten voeren.Dossierbeheer van A tot Z.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!