Jobs

Jobs

4 Jobs gevonden

Payroll Officer

MERELBEKE

Als medewerker binnen het HR-team werk je nauw samen met de collega’s payroll, legal, learning & development en recruitment. Je beheert en verwerkt zelfstandig loondossiers van een aantal dochterbedrijven en onderhoudt contact met de respectievelijke zaakvoerders. De eindafwerking gebeurt door het sociaal secretariaat. Jij geeft, na grondige controle, alle gegevens door aan hen. Ook de administratieve opvolging ligt in jouw handen – denk dan aan contractvoorstellen, verzekeringsdossiers, vakantieregeling, ouderschapsverlof, tijdskrediet… Je staat klaar om de meest uiteenlopende vragen van collega’s te beantwoorden – vragen die via allerlei kanalen tot bij jou komen (face-to-face, telefonisch, via mail, …). Daarnaast fungeer je als back-up voor je collega’s en ben je in staat om hun takenpakket op te vangen voor kortere periodes.  
InterimBouwVoltijdsVast contract

Payroll Officer 80%

KONTICH

Ben jij iemand die graag structuur brengt in cijfers, mensen correct uitbetaalt en altijd klaarstaat om collega’s verder te helpen? Dan hebben wij een hele fijne parttime uitdaging voor jou als Payroll Officer in een modern en internationaal productiebedrijf in Kontich.   Wat ga je doen? In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor alles wat met lonen en personeelsadministratie te maken heeft. Je zorgt dat arbeiders én bedienden op tijd en correct hun loon krijgen, volgt loonsverhogingen en bonussen op, beheert verzekeringen en sociale documenten, en verwerkt alle info vlot in de payroll- en HR-systemen.   Daarnaast: Sta je collega’s en leidinggevenden vriendelijk te woord bij vragen over loon en sociale wetgevingWerk je nauw samen met het HR-team en ondersteun je hen met rapportages en inzichtenBeheer je systemen zoals SD Worx, SuccessFactors en GPSJe werkt 80% (30,4u/week) met glijdende uren en minstens 3 dagen per week op kantoor – dus voldoende flexibiliteit én connectie met het team op de werkvloer.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Senior HR & Payroll Officer

Brecht

Heb jij ervaring met HR binnen een KMO, bij voorkeur in de bouwsector? Ben je op zoek naar een uitdagende rol waarin je zowel strategisch als operationeel kan schakelen? Dan is dit dé functie voor jou! Wat ga je doen?Als Senior HR & Payroll Officer ben jij dé spilfiguur binnen HR. Je ondersteunt het management in alle HR-gerelateerde domeinen, met een sterke focus op correcte uitvoering, sociale wetgeving en payroll. Je combineert juridische kennis met een mensgerichte aanpak. Je staat in voor de volledige loonverwerking en volgt contracten op (ook voor tijdelijke werknemers en uitzendkrachten).Je bent het aanspreekpunt voor alles wat personeelsadministratie, verzekeringen en wagenparkbeheer betreft.Je bewaakt de naleving van sociale wetgeving en zorgt voor correcte toepassing in de praktijk.Je denkt mee over het optimaliseren van HR-processen en fungeert als sparringpartner voor het beleid.Je werkt nauw samen met collega’s en externe partners voor een vlotte personeelswerking.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Payroll Specialist

OVERIJSE

Voor onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, zijn wij op zoek naar een Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de expert en het eerste aanspreekpunt voor alles wat met payroll te maken heeft. Je zorgt voor een efficiënte verwerking en speelt een cruciale rol in het optimaliseren van onze payrollprocessen. Wat ga je doen?   Medewerkers ondersteunen: Je beantwoordt vragen van collega’s en praktijkverantwoordelijken over lonen, voordelen en gerelateerde zaken. Dankzij jouw duidelijke en proactieve communicatie weten zij altijd waar ze aan toe zijn.Salarisverwerking: Je helpt bij de voorbereiding van de payroll, controleert tijdsregistraties, verwerkt afwezigheden en zorgt ervoor dat alle gegevens correct worden ingevoerd.Samenwerking: Je werkt nauw samen met Finance, Operations en het Integratieteam om ervoor te zorgen dat alle payrollprocessen soepel verlopen en aansluiten bij de bredere bedrijfsdoelstellingen.Wet- en regelgeving: Je houdt je kennis up-to-date over de laatste ontwikkelingen binnen de payrollwetgeving en zorgt ervoor dat we volledig compliant zijn.Audits en controles: Je voert regelmatig checks uit op de payrollprocessen, signaleert mogelijke fouten en lost deze proactief op.Administratie: Je beheert personeelsdossiers en zorgt ervoor dat alle informatie correct en up-to-date blijft.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!