Jobs

Jobs

107 Jobs gevonden

Key Account Manager Aquacultuur & Petfood

TIENEN

Functieomschrijving: Als Key Account Manager ben jij verantwoordelijk voor het introduceren en vermarkten van innovatieve feed-additieven bij belangrijke spelers in de sector. In deze rol zal je: Sterke zakelijke relaties opbouwen en onderhouden met eindklanten en distributeurs.Effectief commercieel beheer voeren en duidelijke afspraken maken met klanten en interne afdelingen.Salesdoelstellingen realiseren door klantenbehoeften te detecteren en een constante dialoog te onderhouden.Informatie verzamelen en het CRM-systeem up-to-date houden.Klanten informeren, prijsaanvragen tijdig beantwoorden en onderhandelingen voeren om contracten af te sluiten.Het bedrijf en de producten promoten op beurzen en presentaties, en marktinformatie inwinnen voor strategische aansturing.  
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales manager

SINT-TRUIDEN

Vivaldis Office is op zoek naar een sales manager voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in motorenrevisie voor o.a. landbouwmachines, industriële toepassingen en maritieme installaties. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als sales manager bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (telefonisch, mail, online) en biedt commercieel en technisch advies;Je stelt offertes op, volgt deze op en zet ze om in bestellingen;Je beheert het klantenbestand en zorgt voor actieve opvolging en klantenbinding;Je onderhandelt met leveranciers over prijzen, leveringstermijnen en voorwaarden;Je stuurt een team aan van 4 bedienden en coördineert samenwerkingen met 16 arbeiders;Je werkt samen met de serviceafdeling om klantvragen en technische dossiers correct af te handelen;Je rapporteert omzetcijfers en prognoses aan de directie;Je ondersteunt de dagelijkse werking van de afdeling en neemt een leidinggevende rol op binnen het team.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Sales Manager

SINT-TRUIDEN

Vivaldis Office is op zoek naar een sales manager voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in hoogwaardige, op maat gemaakte oplossingen voor ramen, deuren en ander buitenschrijnwerk. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als sales manager bestaat uit: De dagelijkse leiding en begeleiding van het verkoopteam;De volledige opvolging van het verkoopproces: van offerte en projectdossier tot de afronding met de klant.Het verwelkomen van klanten in de toonzaal, waarbij je hen vakkundig technisch en commercieel advies verleent.Het intensief onderhouden van de relaties met bestaande klanten, architecten en andere professionele bouwpartners.Het identificeren en benutten van nieuwe commerciële kansen in de residentiële bouwmarkt.1 keer per maand naar de vestiging in Erpe-Mere gaan om het verkoopteam aan te sturen.Rapporteren aan het management en actief bijdragen aan de uitwerking van de commerciële strategieën.
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Fleet Account Manager

Leuven

Als Fleet Account Manager ben je verantwoordelijk voor de versteviging van bestaande contracten en de actieve prospectie van regionale B2B-klanten. Je werkt autonoom en bepaalt grotendeels zelf je agenda, waardoor je flexibel en vaak onderweg bent.Klantentevredenheid staat voorop; je biedt deskundig advies en passende oplossingen voor de behoeften van je klanten, waardoor je de toegevoegde waarde van onze organisatie keer op keer tastbaar maakt.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het vernieuwen van Service Level Agreements (SLA’s) en het ontwikkelen van strategieën om nieuwe markten te veroveren.Regelmatig neem je deel aan beurzen en netwerkevenementen, soms ook in het weekend, en je rapporteert aan je manager over je prospectie- en verkoopresultaten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager met bedrijfswagen - Regio Lanaken met bedrijfswagen

Genk

Voor een klant van ons gelegen in Lanaken, gespecialiseerd industriële elektriciteit, zijn we op zoek naar een accountmanager.  Weet jij iedereen te overtuigen met jouw commerciële flair? Heb jij een zeer goede technische kennis? Lees dan zeker verder en solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Een greep uit je takenpakket: Beheren en uitbreiden van het klantenbestand;Actief benaderen van potentiële klanten (B2B);Adviseren van klanten over industriële elektrische oplossingen;Opstellen van offertes en sluiten van verkoopcontracten;Signaleren van nieuwe kansen binnen de markt;Bewaken van verkoopdoelen en KPI's.
Technics EmployeesElektroVoltijdsVast contract

Account Manager Retail

WAREGEM

Voor onze klant, koploper in de bakkerij wereld, zijn we op zoek naar een Account Manager RETAIL:   Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de omzet en het optimaliseren van marges binnen je klantportfolioJe werkt op regio Benelux, Duitsland, Oostenrijk, ZwitserlandJe stelt en beheert strategische accountplannen opJe werkt offertes uit en staat in voor proactieve acquisitieJe staat in voor het uitvoeren van marktonderzoek en deelt je inzichten met de interne stakeholdersJe signaliseert marktontwikkelingen en vertaalt deze naar opportuniteiten voor de afdeling ProductontwikkelingJe werkt heel nauw samen met de andere afdelingen zoals Sales, Bakkerij, Kwaliteitsafdeling,...Je werkt vanuit Waregem en bezoekt 1 à 2 keer klanten per weekEnkele keren per jaar reis je binnen Europa om klanten en beurzen te bezoeken! Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞      
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Manager Truck parts

HOUTHALEN-HELCHTEREN

Voor onze klant te Houthalen zijn we op zoek naar een Verkoper buitendienst - onderdelen vrachtwagens   Je takenpakket bestaat uit Binnen deze functie fungeer jij als aanspreekpunt voor klanten vanuit België en daarbuiten.Jij staat hen te woord met het nodige enthousiasme en adviseert zowel technisch als commercieel.Buitendienstfunctie: je bouwt hierbij aan bestaande en nieuwe langetermijnrelaties met de klant en adviseert hen doorheen het proces met een commerciële ingesteldheid.Prospectie doen en bestaande relaties onderhoudenJe werkt nauw samen met collega's van de verschillende afdelingen en je communiceert hierbij op een transparante en collegiale manier.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fleet Accountmanager

Gent

Voor onze klant, één van de is grootste mobiliteitsbedrijven van de Benelux, gaan we op zoek naar een Accountmanager Fleet voor de regio Oost-Vlaanderen.   Een greep uit jouw takenpakket als Accountmanager Fleet: Groeien en verbinden: Je bent verantwoordelijk voor het proactief benaderen van de markt, met als doel het uitbreiden van de klantenportefeuille. Je werft nieuwe klanten via gerichte prospectie en bouwt duurzame, langetermijnrelaties op met bestaande accounts via proactieve bezoeken ter plaatse of in de eigen vestigingen.Strategisch partner: Je analyseert de behoeften van je klanten en stelt op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen voor. Als hun vaste aanspreekpunt, informeer je hen proactief over nieuwigheden, fiscale maatregelen en financieringsvormen die impact hebben op hun wagenpark.Verantwoordelijk voor resultaat: Je genereert wagenverkoop en verhoogt de omzet door effectieve cross- en up-selling. Je identificeert en benut commerciële kansen bij bestaande klanten om de business te laten groeien en realiseert de afgesproken objectieven.Samenwerken en coördineren: Je werkt nauw samen met collega's om een vlekkeloze dienstverlening te garanderen. Je deelt relevante informatie met het team en de showroomverkopers en zorgt voor een tijdige en volledige rapportering van je activiteiten aan het management.Actief in de markt: Je bouwt een professioneel relatienetwerk op binnen de sector en de regio door aanwezig te zijn op seminaries, evenementen en beurzen.
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract

Sales Manager

Bree, België

Onze klant is Europese marktleider die vers geoogste groenten & fruit bewerkt tot voedingsproducten die gemakkelijk bewaard en geconsumeerd kunnen worden. Ze bieden een uitgebreid gamma aan langer houdbare groenten, peulvruchten, appelmoes, kant-en-klare soepen en sauzen aan in verschillende verpakkingstypes. Er is een krachtig sales team dat klanten in diverse segmenten zowel op de nationale als internationale markt uitstekend bedient. Momenteel zoeken ze een extra Sales Manager die verantwoordelijk wordt voor het beheer van klantrelaties binnen het Retail/B2B-segment.   Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van sterke klantenrelaties binnen jouwklantenportefeuille in Europa. In nauwe samenwerking met ons gespecialiseerde backoffice team zorg je voor een efficiënte en accurate afhandeling van klantvragen. Je onderhandelt over prijzen, sluit contracten af en neemt de uitdaging aan omgroei in omzet te realiseren.Je excelleert in het analyseren van markt- en klantbehoeften. Met jouw uitgebreide product- en marktkennis bied je gerichte oplossingen aan en benut je de mogelijkheden van ons brede productgamma (up- en cross-selling). Je reist regelmatig naar klanten om hun behoeften te inventariseren en duurzame relaties op te bouwen. Daarnaast speel je een actieve rol in de ontwikkeling van nieuwe producten, zowel voor bestaande klanten als voor potentiële nieuwe klanten, afgestemd op de marktvraag.Om succesvol te opereren binnen jouw marktsegment, identificeer je moeiteloos kansen en speel je hierop in. Je zorgt ervoor dat onze nieuwste productontwikkelingen aansluiten bij de wensen van jouw klanten. Tot slot draag je door je aanwezigheid op beurzen bij aan inspiratie en verdere groei.Daarnaast optimaliseer je het bestaande salesproces, met oog voor de bedrijfsmogelijkheden. Je verdiept je niet alleen in het productportfolio, maar ook in de diverse verpakkingsopties en hun milieueffecten, zodat je duurzame en efficiënte oplossingen kunt aanbieden.Je krijgt de kans om een specialistische rol te vervullen binnen een team dat samenwerking en nauwkeurigheid hoog in het vaandel draagt, wat bijdraagt aan een inspirerende teamspirit. In een internationale context kun je groeien binnen jouw expertise, terwijl je profiteert van een lokaal verankerde aanpak.Je hebt gemakkelijk toegang tot collega-specialisten uit andere afdelingen en kunt snel schakelen. Vanuit de productiesite werk je dicht bij het productie- en logistieke proces van onze voedingsproducten, wat je inzicht en betrokkenheid versterkt. Dit alles biedt je de middelen en voordelen die je nodig hebt om je werk optimaal te kunnen uitvoeren - mits je jezelf thuis voelt in een no-nonsense bedrijfscultuur. En dit alles gebeurt binnen de structuur van een internationaal opererend bedrijf.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Manager

Oostende

Functieomschrijving:   Om onze groei verder te bestendigen zijn we voor onze vestiging in Oostende op zoek naar een Account Manager (KMO) die de regio West-Vlaanderen verder op de kaart wil zetten.   Hiervoor ben je verantwoordelijk van A tot Z: het prospecteren van nieuwe klanten en begeleiden van bestaande klantenHet doel is om elk bedrijf maximaal te ondersteunen & adviseren in het goed sorteren van hun afvalstromen.Je breidt je netwerk en klantenportefeuille actief uit door doelgerichte commerciële acties in jouw regioJe zet ons bedrijf op de kaart tijdens netwerkeventsJe werkt nauw samen met de Site Manager & onze Sales & Marketing Manager  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectmanager l Engineer regio Kortemark

OOSTKAMP

Voor een omvangrijk technisch project binnen een industriële omgeving zijn we op zoek naar een ervaren Projectleider of Project Engineer met een achtergrond in elektromechanica, werktuigbouwkunde of gelijkwaardig door ervaring. In deze rol ben jij de drijvende kracht achter het volledige traject van ontwerp tot oplevering van een technisch complex project met een aanzienlijke waarde. Wat ga je doen? Je bent volledig verantwoordelijk voor de planning, opvolging en realisatie van het projectJe stuurt en ondersteunt een team van tekenaars, engineers en werkt samen met externe partnersJe coördineert verschillende interne en externe stakeholders zoals leveranciers, productie, werfteam en directieJe bewaakt het budget, de timing, de kwaliteit en de veiligheidJe bent regelmatig aanwezig op de werkvloer en in productieomgevingen voor overleg en opvolgingJe signaleert potentiële risico’s en neemt proactief maatregelen om deze te beheersenJe rapporteert aan het hogere management over de voortgang en behaalde resultaten
TechnicsDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Accountmanager bouwsector

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Accountmanager met kennis/affiniteit techniek, bouwmaterialen, bouwchemie...    Waar moet je zijn? VlaanderenSpecialisatie: Bouwsector, bouwchemie  Takenpakket Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van leads, nieuwe prospecten zoeken is jouw prioriteit, maar daarnaast is een goede relatie met de bestaande klantenportefeuille belangrijkBuiten prospecteren ben je natuurlijk de favoriete contactpersoon van de klanten Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten door de verkoop van technische producten, geven van productdemonstraties VB. Ontvetters, lijmen, ...Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen weet je de juiste oplossing te vinden. (begeleiding, opvolging, advies) Je bekijkt de prijsafspraken, offertedossiers kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieVan zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de verantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Analyseren van de markt en genereren van nieuwe contacten (prospectie, opvolgen van leads)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, opmaak klanten dossier, offerte op maat, controle facturen,Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen, beurzenMarktanalyse + Oplossing op maat biedenKortom je volgt de nieuwste evoluties en technieken op de markt op de hielen
Technics EmployeesChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Magazijnverantwoordelijke Warehouse Manager

Zellik, Asse, België

Onze opdrachtgever in Zellik (1731), actief in de transport- en voedingssector, zoekt een Warehousemanager met een gecombineerde focus op administratie én operationeel vloerbeheer.   Jouw verantwoordelijkheden: 1. Werkplanning & Taakverdeling Als planner ben jij de spil in de dagelijkse organisatie van het werk. Je zorgt ervoor dat alle medewerkers weten wat er van hen verwacht wordt en dat bestellingen tijdig en rendabel verwerkt worden. Analyseren van beschikbare middelen (personeel, materiaal, orders)Opstellen en optimaliseren van de dagelijkse en wekelijkse werkplanningVerdelen van taken over de verschillende teamsCommuniceren van de planning en taakverdeling naar teamleiders en medewerkersAfstemmen met interimkantoren over de inzet van uitzendkrachten 2. Transportplanning Je zorgt ervoor dat alle bestellingen op tijd en in optimale omstandigheden bij de klant worden geleverd. Opstellen van een efficiënte transportplanningCoördineren met diverse transportfirma’sWaken over tijdigheid, efficiëntie en kostenbeheersing van het transportControleren van temperatuurregistraties bij het ladenSteekproefsgewijs opvolgen van temperatuurgegevens tijdens transport 3. Voorraadbeheer Leeggoed Je staat in voor een vlot en correct beheer van het leeggoed, zowel administratief als fysiek. Beheren en bijhouden van de voorraad leeggoedTijdig aanvullen van de voorraad waar nodigToezien op correcte en regelmatige reiniging van boxenDoorgeven van nieuwe stocklocaties aan orderpickers, VAL-ploeg en goederenontvangst 4. Verlofplanning Je plant de verloven van medewerkers op een gestructureerde manier, zodat de continuïteit van de dienstverlening gegarandeerd blijft. Opstellen van een overzichtelijke verlofplanningZorgen voor een goede personeelsbezetting tijdens vakantieperiodesVerwerken en opvolgen van verlofaanvragen
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fleet Accountmanager

Roeselare

Functie:   De Fleet Accountmanager is verantwoordelijk voor het proactief benaderen van de markt met als doel de bestaande klanten te fideliseren en nieuwe klantenrelaties aan te boren om de klantenportefeuille uit de breiden en op die manier de objectieven op het vlak van volume en rendement te realiseren.   Het ontwikkelen en onderhouden van lange-termijn klantenrelaties d.m.v. proactieve bezoeken ter plaatse of in de eigen vestigingenHet werven van nieuwe klanten voor de organisatie d.m.v. gerichte prospectieHet analyseren en exploiteren van het potentieel van bestaande klanten en prospectenAgeren als single point of contact voor de klantenHet identificeren van de klantenbehoeften en deze binnen de interne organisatie kenbaar makenHet voorstellen van mobiliteitsoplossingen op maat voor de klant, gebaseerd op een individuele behoefte-analyse.Het genereren van wagenverkoop aan klanten, inclusief cross- en up-selling, in functie van de vastgelegde objectievenHet uitvoeren van projecten als onderdeel van de klantenrelatie waardoor zowel de doelstellingen van de klant als deze van de organisatie bereikt wordenHet identificeren van opportuniteiten om de business te laten groeien bij bestaande klantenHet proactief informeren van de klanten betreffende nieuwigheden, fiscale maatregelen, financieringsvormen, TCO, en andere aspecten met impact op het wagenpark van de klantSamenwerken met collega’s om de dienstverlening aan de klant te waarborgenHet bewerken van meerdere klanten tegelijkertijd, en de daarbij horende deadlines respecterenZorgen voor een tijdige en volledige rapportering van de eigen activiteiten aan het management, inclusief het afhandelen van de actiepuntenHet delen van relevante informatie met de directe collega’s en met de showroom verkopers van de verschillende merkenhet ontwikkelen van een eigen relatienetwerk binnen de sector en de regioaanwezig zijn op seminaries, evenementen en beurzen, georganiseerd binnen en buiten de eigen organisatie
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Engineering Manager l Wevelgem

Wevelgem

Onze klant is op zoek naar een Engineering Manager die instaat voor de algemene organisatie en management van zowel de Technische Dienst als het Process & Innovation (P&I) Team. **Belangrijkste verantwoordelijkheden**: - Je staat in voor project management van investeringsprojecten, procesverbeteringsprojecten en transferprojecten, inclusief technische ondersteuning van de kwaliteits- en productieafdeling bij validatie en implementatie. - Je bent verantwoordelijk voor de strategie op vlak van zowel preventief en curatief onderhoud. Je bewaakt ook de uitrol ervan aan de hand van een concreet actieplan voor de coördinatie van alle technische interventies en activiteiten op de site. - Samen met de afdeling Productie en Kwaliteit werk je de verschillende kalibratie-, validatie- en kwalificatieschema’s uit voor apparatuur en infrastructuur. - Je stuurt en coacht de onderhoudssupervisors (verantwoordelijk voor drie shiften) in hun leidinggevende verantwoordelijkheden. Je stimuleert hen in hun persoonlijk ontwikkelingsplan door het opzetten van trainingen en opleidingen. Je promoot een cultuur van optimale samenwerking en communicatie. - Je inspireert het team van P&I engineers op vlak van optimaal project management, nieuwe technologieen en automatisatie-opportuniteiten. - Je bent eindverantwoordelijke voor de aankoop van verbruiksgoederen en wisselstukken voor de Technische Dienst en voor het afsluiten van onderhoudscontracten voor het machinepark. Je ontwikkelt een consistent beleid voor optimaal stockbeheer en inventarisatie. - Je denkt op strategisch niveau mee over lange termijn ontwikkelingen met het oog op toekomstige groei en innovatie. Samen met de Productiemanager, identificeer je opportuniteiten op vlak van capaciteitsplanning, procesoptimalisatie en kostenreductie. Je zet initiatieven uit om omsteltijden te reduceren en overziet het continuous improvement programma. - Je bent eindverantwoordelijke voor het budget en kostenbeheer van de afdelingen Technische Dienst en P&I. - Samen met de EHS Manager ben je verantwoordelijk voor het creëren van een kwaliteitsbewuste werkomgeving en bewaak je de geldende procedures op vlak van veiligheid, hygiëne en ecologie. - Je borgt de consistente toepassing van de GMP regels en SOP’s en een stipte monitoring van CAPA’s. Op basis van periodieke analyse van alle data, formuleer je initiatieven om continu kwaliteit te optimaliseren. - Je rapporteert aan de Site Director en speelt een actieve rol binnen het site management team.
TechnicsHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Productiemanager

Lokeren, België

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?👀 Lees dan zeker verder!🤓   Wij zijn op zoek naar productiemanager voor een bedrijf in Lokeren.   Wat mag je van de job verwachten?   👌Je bent de drijvende kracht achter het volledige productieproces op onze vestiging.👌Jij bent een sleutelfiguur in de operationele aansturing en dagelijkse supervisie van ons productie- en inpak-gebeuren. Elke aspect van de werkvloer heeft geen geheimen voor jou. Bovendien ben jij de verbindende schakel tussen diverse afdeling zoals kwaliteit, technische dienst, productie en inpak.👌Efficiëntie is jouw tweede naam, want jij houdt nauwlettend toezicht op de optimale inzet van onze medewerkers, machines en midden.👌Kwaliteit staat hoog in het vaandel, en jij zorgt ervoor dat ons product gedurende elke fase van het productieproces aan de hoogste eisen voldoet.👌Leiding geven en coachen zijn een integraal onderdeel van jouw rol, waarbij je individuele opleidingsbehoeften op de werkvloer identificeert en evalueert. Ook weet je ons team dag in dag uit te motiveren en te begeleiden.👌Jij bent een actieve deelnemer aan zowel personeels- als kwaliteitsvergaderingen, waarbij jouw input van onschatbare waarde is.👌Veiligheid is een van jouw prioriteiten, of het nu gaat om voedselveiligheid of algemene veiligheid.👌Jij bent een actieve deelnemer aan zowel personeels- als kwaliteitsvergaderingen, waarbij jouw input van onschatbare waarde is.👌Veiligheid is een van jouw prioriteiten, of het nu gaat om voedselveiligheid of algemene veiligheid.👌Je zet je volledig in voor een correcte uitvoering volgens ons hoogstaande kwaliteitssysteem.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Manager

Paal, Beringen, België

Ben jij een krak in communiceren? Heb jij een probleemoplossend denkvermogen? Ben jij een geboren verkoper? Lees dan snel verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!   Voor onze klant in Paal, gespecialiseerd in buitenschrijnwerkerij, zijn we op zoek naar een account manager.  Jouw takenpakket als account manager zal bestaan uit:  Uitbouwen en onderhouden van de klantenportefeuille;Zorgen voor een vlotte communicatie tussen het bedrijf en de klant; Producten en diensten presenteren en promoten; Opmaken en opvolgen van offertes;Uitvoeren van vooropmetingen;Bedenken van een commerciële strategie;Deelnemen aan beurzen en events in functie van de job;Sporadisch klanten verder helpen in de toonzaal.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account manager

Lommel

Ben jij gedreven & gemotiveerd? Kan je zelfstandig werken? Heb jij een groot doorzettingsvermogen? Lees dan zeker verder, want dan is deze vacature zeker iets voor jou!   Voor onze klant, gelegen in Lommen en gespecialiseerd in machinebouw, zijn wij op zoek naar een gedreven accountmanager. Wat ga je doen binnen deze functie? Je staat in voor het analyseren van de behoeften van de klant en je zorgt voor een oplossing op maat;Je onderhoudt de bestaande klantenrelatiesJe staat in voor presentaties bij klanten om technische oplossingen voor te stellen bij eventuele problemen;Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en opvolgen van offertes;Je houdt zelf je CRM up to date;Je staat in voor de technische ondersteuning van klanten;Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en opvolgen van klantenbudgetten.
Technics EmployeesMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager bouwsector

ARENDONK

Vivaldis office Turnhout zoekt een verkoper voor een klant in Arendonk. Sector: bouw Ben jij graag het aanspreekpunt voor klanten en draag jij graag bij aan de uitbreiding van de klantenportefeuille? Lees dan zeker verder! 🎉   Jouw taken: Klantbehoeftes vertalen naar heldere offertes en het volledige verkoopproces opvolgen van A tot ZRapporteren aan de Sales & Marketing ManagerActief prospecteren naar nieuwe klanten en onderhouden van relaties met bestaande klanten, zoals particulieren, aannemers, architecten en projectontwikkelaarsKlantbezoeken inplannen en uitvoerenTechnisch en commercieel advies gevenNauw samenwerken met de binnendienst (administratie) en projectleidersOp de hoogte blijven van sectorontwikkelingen 🤓  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectmanager

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Projectmanager bouwsector, geothermie, energie & duurzaamheid.   Waar moet je zijn? Brede regio (Vlaanderen, Nederland)Specialisatie: Bouwprojecten, technieken, geothermie, lenergie, duurzaamheid Takenpakket Focus= Als projectleider sta je in voor de Coördinatie van de werkvoorbereiding/calculatie Realiseren van projecten binnen de vooropgestelde timing, kwaliteiten en projectbudgetten. Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de toegewezen werf/projectenJe start met een kleiner project en na verloop van tijd neem je verschillende projecten of een grotere werf voor jouw rekening (boringen, technieken, geothermie)Jij zorgt voor een perfect uitvoerbaar project. (haalbaarheid, budget, uitvoering... is hierbij belangrijk) Je stuurt de verschillende partijen aan (onderaannemer, leveranciers, boormeesters...)Opmetingen doen, materialen bestellen, planning, werfvergadering leiden... neem je er graag bijJe laat het project niet meer los tot de oplevering/facturatie (rekening houdend met deadlines, kwaliteitsnormen, vergunningen, ...)Klanten adviseren, aanspreken, begeleiden doe je met je ogen dicht. Tijdens de werkzaamheden geef je een goede begeleiding en opvolging aan de verschillende partijen.WerfvergaderingenOndersteuning: Opmaak technische plannen/ uitvoeringsplanning (AutoCad) , werfbezoeken, meedenken en aankaarten risico's of knelpunten
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!