Jobs

Jobs

262 Jobs gevonden

Administratief commercieel bediende

HEUSDEN-ZOLDER

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief / commercieel bediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in productie en distributie van gezonde voeding. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief / commercieel bediende bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en bouwt een sterke relatie met hen op;Je ondersteunt het salesteam in hun dagelijkse taken en zorgt voor een vlotte planning;Het verwerken van facturen en het bijhouden van de administratie neem je nauwkeurig voor je rekening;Telefonische contacten voer je vlot en professioneel in het Nederlands, Frans en Engels;Je beheert de database en zorgt ervoor dat alle informatie steeds up-to-date is;Je bent verantwoordelijk voor een nauwkeurige data-input. 
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)

Beerse, België

Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid? Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR). Waar kom je terecht? Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ... Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende? Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief Commercieel bediende

Middelkerke

Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een administratief commercieel bediende. Een greep uit jouw takenpakket: Agendabeheer van de salesmanagerOpmaken en controleren van offertesBehandelen van telefonieOpvolgen van opleveringen en wagenparken
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Callagent / Klantenadviseur

BRECHT

Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent/Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.   Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.   💪 Jouw takenpakket? Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten ☎️Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragenJe plant afspraken in en stelt werkorders opJe verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodigJe werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools 💻Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding)Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Commercieel bediende

OOSTKAMP

Voor een bedrijf, gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende waarbij je fungeert als een belangrijk contactpersoon voor de klant en verkoop. Ook intern heb je nauw contact met collega’s van de verschillende diensten. Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt de commerciële binnen- en buitendienst met orderverwerking en klantenopvolgingJe staat klanten telefonisch en/of per mail te woordJe maakt offertes en volgt deze opJe verwerkt gegevens in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte administratieJe werkt nauw samen met collega’s van verkoop, productieJe bent verantwoordelijk voor de mensen van de logistiek (rittenplanning – verwerking van de orderbereiding - ...)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie)

Baarle-Hertog

Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie) Waar moet je zijn?   Specialisatie: Technologie, mobility, elektrische installatie     Takenpakket  = Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief opstellen/afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Bachelor + analytische blik!)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt jou! Inside sales specialist (Bachelor + analytische blik!) Waar kom je terecht? HoogstratenVoeding Je zal instaan voor volgende taken: Als spilfiguur op de bureau ben je verantwoordelijk borging van klantenrelatiesAanspreekpunt klant + administratief ontlasten buitendienstAdministratieve zorg verkoopsdossiers; prijslijsten, offerte op maat, kortingen updaten, ordermanagement, ...Opzetten rapportage/ dashboards, verkoopsprognoses VB. productvolume, verkoopsverwachtingen, ... zo mismatches, risico's of knelpunten sneller detecterenCoördinatie interne communicatie mbt nieuwe klantenrelaties, KPI's, nieuwe producten, promoties ... +deze evaluerenKlachtenbeheerOndersteuning business controlling mbt verbeterprocessen
OfficeVoedingVoltijdsTijdelijk

Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak

Beernem

Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!    Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.   Je takenpakket bestaat uit: Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren.  Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel bediende

Bilzen, België

Ben jij de technisch commercieel bediende die wij zoeken? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Onze klant gelegen te Bilzen, die gespecialiseerd is in bouwmaterialen, werft een extra werkkracht aan. Ze zijn op zoek naar een technisch commercieel bediende.   Jouw takenpakket als technisch commercieel bediende zal bestaan uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant;Je neemt bestellingen op en registreert deze;Je stelt offertes op n.a.v. prijsaanvragen via mail, telefonisch of ter plaatse;Je zal instaan voor de opvolging van de offertes en klanten;Daarnaast sta je in voor het stockbeheer en de stocktelling. 
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel bediende

Bilzen

Voor onze klant, een hout- en bouwmarkt gelegen te Bilzen, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende. Heb jij een goede technische kennis? Ben jij zeer commercieel ingesteld? Solliciteer dan vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Je takenpakket als technisch commercieel bediende bestaat uit: Offertes opmaken en opvolgen;Je bent creatief en in staat de behoeften van uw potentiële klant te analyseren;Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant;Je ondersteunt de administatie. Sorteren en controleren van offertes, afleverbonnen en facturen.  
Technics EmployeesHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Borgloon, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.  Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Als junior dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Lanaken

Onze klant in de regio Lanaken is een elektrotechnische groothandel. We zijn dringend op zoek naar een gedreven commercieel bediende met goede talenkennis Nederlands - Frans.   Jouw takenpakket zal bestaan uit: Beantwoorden van externe/interne vragen/bestellingen van klanten (telefoon, mail, bezoek).Je verwerkt besteladviezen met behulp van een voorraadbeheer programma (Navision) en gaat deze omzetten naar inkooporders.Opvolgen van geplaatste bestellingen / leveringenBestelbonnen ingeven, facturen controleren...
OfficeElektroVoltijdsVast contract

Vertegenwoordiger

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger / account manager voor onze klant in Diepenbeek . Onze klant gespecialiseerd in beauty en skincare. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als vertegenwoordiger / account manager bestaat uit: Je zal instaan voor het uitbouwen van de klantenportefeuille in regio Vlaanderen;Je doet aan koude prospectie;Je zal onderhandelings- en verkoopsgesprekken;Je doet mee aan beurzen en evenementen;Als commercieel talent geef je advies aan je (potentiële) klanten;Je overtuigt klanten van de meerwaarde de verschillende productlijnen;Tot slot plan je klantbezoeken zelfstandig in.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Maasmechelen, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Maasmechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.   De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien: Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Financiële verrichtingen verwerken (kas en bank);Opstellen en indienen van de BTW-aangiften;Fiscale aangiftes indienen;Balansen en resultaten opstellen;Op jouw tempo breidt je jouw takenpakket en klantdossier uit.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

MAASMECHELEN

Voor onze klant in de regio Maasmechelen zijn we op zoek naar een commercieel bediende met goede talenkennis   In deze veelzijdige rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en ondersteun je ons salesteam met jouw organisatorische vaardigheden.Je speelt een sleutelrol in het verwerken van orders, het behandelen van klachten en het onderhouden van klantrelaties.Daarnaast werk je nauw samen met verschillende afdelingen binnen het bedrijf.
Technics EmployeesTextielVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Lanaken, België

Klaar voor een nieuwe uitdaging als Senior Accountant? Lees dan zeker even verder 👇🏻Voor een boekhoudkantoor, met meerdere vestigingen in regio Limburg, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.   Het boekhoudkantoor staat bekend voor zijn totaaladvies aan ondernemers, vrijeberoepers en socialprofitorganisaties. Ze zoeken nieuwe collega's voor hun kantoren in Bree, Tongeren en Hasselt.   Jouw takenpakket als dossierbeheerder: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes indienenHet opmaken van jaarrekeningenFiscale aangiften voorbereiden Prognoses van voorafbetalingen opmakenJe beheert de dossiers en doet de volledige administratieve opvolging Als junior ondersteun je de seniors, maar ook als senior ondersteun je de juniorsOntvangen van klanten en luisteren naar hun vragenAls junior kan je op termijn doorgroeien naar een functie als senior accountant, waarbij je volledig verantwoordelijk wordt voor je eigen dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in koeltechnieken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten zowel via telefoon als e-mail;Je maakt nieuwe klanten aan en verwerkt bestellingen, met een focus op Frankrijk;Je behandelt serviceaanvragen en volgt deze op;Je werkt samen met verschillende afdelingen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

SINT-TRUIDEN

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van grondverzetmachines en hoogwerkers. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst: Je ontvangt klanten in de toonzaal en biedt hen professioneel advies;Je verstrekt informatie over de producten en diensten (geen directe verkoop);Je maakt offertes en facturen op;Je bouwt sterke klantenrelaties op en volgt dossiers op;Je ondersteunt de commerciële binnendienst met administratieve en commerciële taken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!