Jobs

Jobs

42 Jobs gevonden

MEDEWERKER LOGISTIEK

harelbeke

Voor onze klant in regio Harelbeke zijn wij op zoek naar een logistiek medewerker.   Taken dat je zal moeten uitvoeren:  Correct verwerken van de dagelijkse opdrachtenPicken van de juiste artikelen, aantal en deze tijdig op de juiste locatie plaatsenVerpakken, labelen en voorbereiden van zendingenOptimaal en veilig laden van vrachtwagensActief bijdragen aan orde, netheid en veiligheid in het magazijn
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker | metaal

Wielsbeke, België

Voor onze klant in de metaalsector, zijn we op zoek naar een logistiek medewerker metaal:   Jij als logistiek medewerker metaal, staat in voor: Allround inzetbaar in het atelierCorrect laden van de vrachten met de rolbrug;Je controleert steeds de volledigheid van de vrachten aan de hand van voorziene vrachtlijstenJe voert kwaliteitscontrole uit op de afgewerkte stukkenJe ontvangt goederen en stockeert deze op de juiste plaats met de heftruck   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95    
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Logistiek medewerker l onmiddellijke opstart

WIELSBEKE

Als allround medewerker in ons atelier speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van de werkzaamheden. Je takenpakket is gevarieerd en je ondersteunt waar nodig:   Laden van vrachten met behulp van de rolbrugControleren van vrachten op volledigheid aan de hand van vrachtlijstenUitvoeren van kwaliteitscontroles op afgewerkte producten voor ze vertrekkenOntvangen en correct stockeren van inkomende goederen met de heftruckBijspringen in het atelier waar extra hulp nodig isMeewerken aan een nette, veilige en efficiënte werkplaats.  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Waregem, België

Voor onze klant, een familiaal maar nationaal gekend bedrijf te Waregem, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende:    Jouw takenpakket als logistiek bediende: Je zorgt voor de planning waar en wanneer de leveringen plaatsvinden in overeenstemming met de operations afdeling, rekening houdende met prioriteit, capaciteit, aan-verkoop en het aanmaken van ontvangstnota's in het ERP-systeem.Je wordt de back-up van het Warehouse Management System (Dynaman) en kent op termijn de database, bent in staat om data te exporteren (denk maar aan goederen op de juiste pickplaats toewijzen);Je staat in nauw contact met de customer service afdeling, analyseert eventuele klachten en neemt actie naar operations en transporteur.Op basis van sales orders contacteer je de vaste leveranciers om transport op te vragen (offerte en beschikbaarheden)Verzorgen van nodige exportdocumenten zoals douanepapieren, inkoopfacturen, certificaat van oorsprong..)Verwerking van retours, verwerken van transportfacturen en het verwelkomen van chauffeurs en klanten..
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Ieper

Jouw uitdaging: Orderverwerking in SAP incl. noodzakelijke exportdocumentatie (kennis incoterms) Aanmaken van offertes en proforma facturen volgens goedgekeurde commerciële voorwaarden Opstellen van credit / debetnota's Beheren van klantenrekeningen en opvolgen van betalingen, Beheren van retourproces, controleren en boeken van geretourneerde goederen Het beheren van de orderdesk mailbox / interne & uitgaande correspondentie
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Planner

Ieper

Wat ga je doen? Als onze Logistiek Planner/Administratief Medewerker ben je de spilfiguur in onze dagelijkse operatie. Je zorgt ervoor dat onze chauffeurs elke dag weten waar ze aan toe zijn en dat alle administratie tot in de puntjes verzorgd is.   Registreren en verwerken van alle binnenkomende opdrachten. Op basis hiervan opstellen van de dagplanning voor onze chauffeurs. Aansturen van de chauffeurs en fungeren als hun contactpersoon. Uitvoeren van diverse administratieve taken die een groot deel van de functie vormen, zoals: Bedienen van de weegbrug. Controleren en coderen van prestaties. Algemene administratieve opvolging.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker / orderpicker AVONDREGIME.

KORTEMARK

Logistiek medewerker / orderpicker AVONDREGIME.   Als logistiek medewerker zorg je voor afhandeling van ontvangst en verzendingen van vrachtwagenonderdelen. Overdag sorteer, controleer en label je de goederen. Je verzorgt de administratieve verwerking en afhandeling van jouw zendingen. Naar de avond toe word je ook ingeschakeld in de dienst verzendingen. Je kan ook als vlinder ingezet worden voor de receptie/ontvangst van de goederen en als opvolger van binnenkomende goederen rechtstreeks bedoeld voor de klant.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende 2 ploegen

DEINZE

Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in 2 ploegen.   Je zet verschillende producten klaar voor de bestellingen in ons magazijn.Je plaatst zakken en dozen tot 25kg op palletten.Je maakt gebruik van scanners en een elektrische transpallet.Na opleidingsperiode kan je ook voor andere taken ingezet worden.   Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞  
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek planner

Merelbeke, België

Als logistieke planner voor een labo in Merelbeke ben je samen met jouw collega’s en de teamleider verantwoordelijk voor de rittenplanning van de monsternemers. Jij bent het middelpunt van de projecten en weet de status van alle monstername en ophaalorders. Samen met het team sta je in voor: Je verzamelt alle gegevens om zo een optimale dagplanning op te stellen. Deze communiceer je telkens tijdig door aan de monsternemers. Hierbij dien je soms creatief aan het werk te gaan. Je maakt leverbonnen op. Je zorgt voor een correcte, administratieve afhandeling van binnengebrachte stalen (registratie, labeling), om de verdere traceerbaarheid binnen het labo te garanderen. Je onderhoudt nauw contact met de collega’s van de planning, maar ook met andere afdelingen zoals ASM en Sample Reception & Registration, om (complexe) planningsvraagstukken op te lossen. Je bent ook een aanspreekpunt voor de monsternemers en staalophalers. Je volgt de verlofplanning op van beide teams, en past hier de dag/week planning op toe.Naast het opmaken van de planning sta je ook in voor de opvolging van de fleet. Denk hierbij aan het onderhoud van de wagens, wagen/banden wissels, controle van het werkmateriaal, …
InterimGezondheidVoltijdsVast contract

Logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge

Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende met doorgroei naar assistent-planner.Jouw taken: In overleg met de collega planner beoordelen en registreren van de opdrachten.Instrueren van de chauffeurs, collega’s of subcontractors.Koppelingen regelen/ dagplanning aanpassen in functie van operationele issues of wensen van de klant.Voortgangscontrole met nadruk op de automotive klanten.Ondersteunen bij uitvoering van de planningVerwerking van de administratieve gegevens, claims, wachturen etc.Rapportering aan Supervisor operations
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans?  Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?   Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge.    Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten.    Een greep uit jouw takenpakket:  OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker / Chauffeur

Bree, België

Vivaldis Interim is op zoek naar een bekwame en enthousiaste magazijnmedewerker/chauffeur voor een klant in de auto sector, gespecialiseerd in aanhangwagens, opleggers en caravans.   Functieomschrijving: Controleren en labelen van binnenkomende goederen.Lossen van binnenkomend materiaal met behulp van de heftruck, reachtruck of rolbrug.Producten stockeren op de juiste plaats in het magazijn.Uitvoeren van stockcontroles en het melden van defecten en afwijkingen.Opvolgen van verzendingen.Bemannen van de Terberg trekker voor intern transport van voertuigen op het terrein en de openbare weg.Verplaatsen van afgewerkte trailers van verschillende productieafdelingen naar het parkeerterrein.  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker

OLEN

Voor onze klant te Olen, zijn we dringend op zoek naar een logistiek medewerker. Functieomschrijving: Je helpt mee met het beheer van het magazijn;Je staat in voor de logistieke verwerking van goederen;Je zorgt ervoor dat de productie de nodige grondstoffen heeft;Stockcontroles;Bestelling en voorraad opvolgen;Orderpicking (zowel manuaal als met de reachtruck); Geen ervaring met de reachtruck? Geen probleem, wij voorzien een opleiding.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief logistiek bediende

Meetkerke, Zuienkerke, België

Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit? Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)

TIELEN

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!) Klantencontact mag je niet afschrikken.     Waar moet je zijn?   Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag) Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant    
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Rechterhand logisitiek coördinator, beheer logistiek proces

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Rechterhand logisitiek coördinator, beheer logistiek proces   Waar moet je zijn? Hoogstraten. Specialisatie: Productie   Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen logistiek, magazijn, klant ben je rechterhand van de logistiek coördinatorJe zorgt ervoor dat de bestellingen, onderdelen altijd correct zijn. Kortom het logisitiek proces volg je op de voetMeedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Analyse en interpreteren resultaten + zorgen voor vlotte doorstroming van goederen naar de externe magazijnen over EuropaMeewerken aan verscheidene projecten + aanspreekpunt voor specifieke transporten voor de klantOpvolging transport en douanedocumentenBack - up voor leiding over magazijn/ heftruckchauffeurs
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker (TIJDELIJK 4m)

Turnhout, België

Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar TIJDELIJK! Logistiek medewerker (orde/netheid voorbereiding labo)   Waar kom je terecht? Turnhout 📍Specialisatie: Labowerk, voedingtot Januari +/- 4 maanden   Wat zullen je taken zijn als logistiek medewerker, sterilisatie materiaal?  Onze klant is een toonaangevend labo actief in de voedingsindustrie. Alles wat er in de supermarkt, restaurant wordt verkocht passeert eerst via onze klant. Zorgen voor logistieke flow: Klaarzetten materialen voor de chauffeursOrde en netheid van ovens, cleaning van meettoestellen Sterilisatie materialenAfwas  
Technics EmployeesGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Hasselt

Vivaldis Office is op zoek naar een logistiek bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in de automotive sector. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Je takenpakket als logistiek bediende zal bestaan uit: Je zorgt voor de bestelling, opvolging, ontvangst en stock van onderdelen; Je staat in voor het bestellen van onderdelen via het DMS-systeem; Je houdt tijdens een bestelling rekening met de mogelijke garanties, de juiste hoeveelheden en de juiste leveranciers; Je controleert onderdelen op schade en de juiste aantallen; Je verwerkt geleverde onderdelen in een administratie; Je geeft technisch advies aan het technisch atelier; Je noteert de verstrekte onderdelen op de werkorders; Je houdt de flow van goederen bij en registreert deze. 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Coördinator logistiek, warehouse management (MET pit & drive!)

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt.... Coördinator logistiek, warehouse management (MET pit & drive!)   Waar moet je zijn? Arendonk   Takenpakket Opbouwen van vertrouwensrelatie met de werknemersPlanning/organisatie en boeken transporten/goederen + aansturen team en begeleiden en bijsturen waar nodig Organisatie logistieke flow: van inplannen/boeken transport, monitoren goederenstroom, aansturen warehouse, implementatie procedures tot levering klantDe werkzaamheden opvolgen en ervoor zorgen dat alles tijdig wordt afgeleverd (waarborgen budget, kwaliteit)Algemene administratie: Bestelling van de nodige materialen + staat en herstellingen van materialen, installatie, machinerie opvolgen, selecteren leveranciers, inschatten juiste werkuren/materialen, zoeken wisselstukken, opvolgen voorraad/stock, contact leveranciers, kwaliteitscontrole,...Telefonie en mailverkeer, afstemmen volgens behoeftenOpmaken verslagen, meetings bijwonen + rapporteren management
Technics EmployeesPapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Bediende

Zemst

Ben jij een ervaren 'logistieker' met een oog voor een vlot transport? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste transportplanner voor een brouwerij. In deze uitdagende functie draag je verantwoordelijkheid voor de organisatie van het transport. Verantwoordelijkheden: Ontvangen en begeleiden van klanten en chauffeurs op de site.Invoeren en verwerken van bestellingen in Navision.Communiceren van transportinformatie naar externe logistieke partners.Opstellen van een efficiënte planning voor bestellingen en afhaalmomenten.Beheren van de nodige administratie en transportdocumentatie.Dagelijkse opvolging van een 20-tal transporten, elk met 6 à 7 klanten.
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!