Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(10)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(10)
Taal
Nederlands
(10)
Frans
(1)
Niches
Interim
(6)
Office
(4)
Sector
Bouw
(3)
Materialen
(2)
Gezondheid
(2)
Diensten
(2)
Hout
(1)
10 Jobs gevonden
Technisch Baliemedewerker VERHUUR
Lubbeek
Ben jij klantvriendelijk? Hou je van een afwisselende job? Heb je technische kennis? Ben je niet bang om je handen vuil te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant die instaat voor verhuur van allerhande machines in de tuin- en bouwsector zoeken we een enthousiaste Technisch Baliemedewerker. Functieomschrijving: Je verzorgt de uitgifte van machines aan klanten en controleert bij retour of deze nog correct functioneren.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatie.Je spoort kleine technische storingen op en verhelpt deze. Tevens test je of de machines nog werken.Je voert leveringen uit en haalt machines op met een camionette.
Interim
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Technisch baliemedewerker
Brugge
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Brugge dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie als baliemedewerker. Jouw takenpakket als baliemedewerker: Professioneel en technisch advies geven aan de klanten over het juiste toestel voor hun job!Door jouw joviale ingesteldheid en technische kennis en interesse kan jij de afhaalklanten perfect face-to-face verder helpen.Telefonisch klanten te woord staan is geen probleem voor jou!Volledige verhuuradministratie, dit van offerte tot facturatie.Door jouw flexibiliteit en polyvalente inzetbaarheid, spring je bij waar nodig! En als de filiaalhouder er niet is, je wordt opgeleid om zelfstandig, indien nodig, het filiaal open te houden
Interim
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker. Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket: Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Baliemedewerker
GENT
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Gent dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega. Jouw takenpakket : Je adviseert onze klanten professioneel en technisch over het juiste toestel voor hun job. Naast je telefoon als werkmiddel, is er heel veel contact met afhaalklanten. Het spreekt voor zich dat dit een technische interesse/ ervaring vraagt.Je krijgt de verantwoordelijkheid over de volledige verhuuradministratie van offerte tot facturatieWe leiden je op om bij afwezigheid van de filiaalhouder het filiaal autonoom open te houden.Je bent polyvalent, als nodig spring je bij in het onderhoud of ga je leveren.
Interim
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administratief allrounder (onthaal/dispatch chauffeurs/bachelor)
Turnhout, België
Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!) Waar kom je terecht? Turnhout 📍Specialisatie Voeding 🔬Snelle opstart mogelijk! Jouw taken: Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste aanspreekpunt aan het onthaal maar ook telefonisch en via mailVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
Office
Gezondheid
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker facturatie
MELLE
Voor een groot bedrijf in Melle zijn we op zoek naar een administratief onthaalmedewerker! Heb je ervaring met klantencontact en facturatie? Dan kan dit dé job zijn voor jou! Het takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers.Je beheert het economaat.Je beheert de algemene mailbox van onze afdeling.Je ondersteunt collega’s met facturen, rapporten en planningen.Je verzorgt de administratieve voorbereiding voor het boeken van facturen in SAP.Je zorgt voor een vlotte administratieve flow.Je staat in voor brede waaier van administratieve taken ( van digitaal klasseren tot het boeken van businesstrips).
Interim
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administratief receptionist
HEIST-OP-DEN-BERG
Vivaldis Office Geel zoekt een receptionist! Waar moet je zijn? Heist-op-den-Berg Sector: Buitenschrijnwerk en bouw. Wat moet je doen als receptionist? Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers, zowel aan de balie als via telefoon en e-mail.Je beheert de agenda's van collega's en plant afspraken in.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, bied je ondersteuning aan je leidinggevende en assisteer je bij de planning.Ook het beheren van het klassement behoort tot je taken.
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts. Taakomschrijving: Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
Interim
Gezondheid
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende
IEPER
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaalbediende in combinatie met inboeken van facturen. Eerste aanspreekpunt: Je ontvangt bezoekers en leveranciers op een vriendelijke en professionele manier. Telefonie en Mailverkeer: Je beheert het centrale telefoonverkeer en de algemene mailbox. Je filtert, beantwoordt en verdeelt inkomende communicatie. Agendabeheer: Je ondersteunt het management en/of de collega's met het plannen van afspraken en vergaderingen. Inboeken Facturen: Je bent verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van alle aankoopfacturen en verkoopfacturen in ons boekhoudsysteem. Bankuittreksels: Je verwerkt de dagelijkse bankafschriften. Voorbereidend Werk: Je helpt bij de voorbereiding van betalingen en levert documenten aan voor de externe accountant. Klassering & Archivering: Je zorgt voor een gestructureerd en nauwkeurig (digitaal) klassement van alle administratieve en financiële documenten.
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal. Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
Interim
Hout
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!