Winkelbediende / baliemedewerker
Heist-op-den-Berg, België
Voor onze klant te Heist op den Berg, zijn wij op zoek naar winkelbediende / baliemedewerker. Een greep uit je takenpakket:
Peilen naar de noden en behoeften van je kantJe maakt de bestellingen klaar voor onze klantenHet promoten van producten en informeren over nieuwe techniekenJe zorgt voor algemene orde en netheid in de winkel en het magazijn
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker elektriciteit
Mol, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... BALIEMEDEWERKER ELEKTRICITEIT!
Waar moet je zijn?
MolSpecialisatie: elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: kennis elektriciteit/technieken
Wat moet je doen?
Klanten helpen aan de toonbank Professioneel technisch advies geven over het productengammaOrders ingeven, bestelling afrekenen, betaling met bijhorende administratie, uitleg over lopende commerciële acties, uitleg geven over het ophalen van bestelde productenJe beantwoordt vragen rond prijzen, beschikbaarheid en leveringstermijnGoederen die dagelijks binnenkomen verwerken en op de juiste locatie leggen in het filiaalJe controleert de afhalingen van de klanten, zet de bestellingen klaar Je volgt openstaande orders en leveringen op en contacteert de klant VoorraadbeheerToonbank en filiaal op orde houden
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeElektroVoltijdsTijdelijk
Ben jij klantgericht, administratief sterk én gebeten door bouwmaterialen (of wil je er alles over leren)? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan als baliemedewerker in een toffe, dynamische omgeving in Brecht! 🛎️
Fulltime | Vroege-late shift | Ook op zaterdagvoormiddag
💪 Jouw takenpakket?
jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel professionele klanten als particulieren 🗣Je ontvangt klanten aan de balie en helpt hen verder met advies op maatJe staat klanten ook telefonisch te woord ☎️Je plaatst bestellingen bij leveranciers en regelt de ophaling van materialenJe volgt het volledige verkoopproces administratief correct opJe werkt nauw samen met collega’s om een topservice te garanderen 😄
Kortom, jij zorgt voor een vlotte service van A tot Z!
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker met enige technische kennis
BRECHT
Op zoek naar een technische uitdaging met veel klantencontact? Lees dan snel verder!
Voor een groeiend familiebedrijf in de verhuur en verkoop van bouwmachines zoeken wij een enthousiaste baliemedewerker met technische kennis.
Wat ga je doen?
Jij bent het gezicht van het bedrijf en het eerste aanspreekpunt voor de klanten.Je helpt klanten bij het afhalen en terugbrengen van machines.Je voert een snelle controle en eenvoudig onderhoud uit, zodat alles klaar is voor de volgende klus.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker met technische kennis
Genk
Voor onze klant gespecialiseerd in hout gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Blaas jij iedereen omver met jouw commerciële flair?Dan is dit de ideale job voor jou!Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Je takenpakket als baliemedewerker met technische kennis bestaat uit:
Je helpt klanten verder die aan de balie komen;Je maakt en verwerkt bonnen;Je maakt offertes op;Je bestelt op tijd materialen.
Technics EmployeesHoutVoltijdsVast contract
Baliemedewerker met technische kennis
Bilzen
Onze klant verhuurt een uitgebreid gamma aan bouwmachines: kleine machines en grote machines zoals graafmachines, dieselcompressoren, hogedrukreinigers,... en is op zoek naar een baliemedewerker met technische kennis.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je maakt en verwerkt bonnen.Je werkt met het ERP-systeem of een gelijkaardig systeem.Je helpt klanten verder op weg.Je werkdag begint om 7u en eindigt om 15u30.
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:
Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch baliemedewerker
Brugge
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Brugge dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie als baliemedewerker.
Jouw takenpakket als baliemedewerker:
Professioneel en technisch advies geven aan de klanten over het juiste toestel voor hun job!Door jouw joviale ingesteldheid en technische kennis en interesse kan jij de afhaalklanten perfect face-to-face verder helpen.Telefonisch klanten te woord staan is geen probleem voor jou!Volledige verhuuradministratie, dit van offerte tot facturatie.Door jouw flexibiliteit en polyvalente inzetbaarheid, spring je bij waar nodig! En als de filiaalhouder er niet is, je wordt opgeleid om zelfstandig, indien nodig, het filiaal open te houden
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Toonbank en onthaalmedewerker
heule
Ben jij een geboren multitasker met een passie voor klantgericht werken? Hou je ervan om het eerste aanspreekpunt te zijn voor klanten en bezoekers én mee te zorgen dat alles achter de schermen administratief op rolletjes loopt? Dan is dit jouw kans!
Wat ga je doen?
Als Toonbank- & Onthaalmedewerker ben jij het visitekaartje van ons bedrijf.
Je combineert een warm onthaal met een stevige portie administratieve ondersteuning en een actieve rol aan de toonbank (parts & tools).
Je bent hét visitekaartje van ons bedrijf: je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers professioneel en vriendelijk.Je beantwoordt telefoons en mails en zorgt dat iedereen snel de juiste info krijgt.Aan de toonbank adviseer je klanten over onderdelen en tools en volg je bestellingen en leveringen via de toonbank op.Je ondersteunt collega’s met administratieve taken: werkbonnen, dossiers… in Xpower.Je houdt de onthaalruimte netjes en helpt mee een veilige, aangename werkomgeving te garanderen.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaal medewerker
Schoten
Voor een bedrijf in de automotive sector gelegen in Schoten, zijn wij op zoek naar een Onthaal medewerk(st)er/ Customer Experience Specialist.
Je bent het visitekaartje van de klanten en jij zorgt ervoor dat ze zich altijd welkom voelen. Jouw glimlach is net zo belangrijk als je proactieve aanpak en oog voor detail.
Je takenpakket bestaat uit:
Je ontvangt klanten met open armen en begeleidt hen professioneel.Je onderhoudt contact met klanten op cruciale momenten via telefoon en stuurt hen een kaartje stuurt voor speciale gelegenheden.Je zorgt voor een vlekkeloze showroom en een up-to-date presentatie van onze modellen.Je beheert administratieve taken zoals klachtendossiers en bestellingen.Je ondersteunt de Customer Experience Manager bij evenementen en werkt nauw samen met diverse afdelingen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Notarieel (onthaal)medewerker
BRECHT
Klaar om de administratieve spilfiguur te worden in een modern notariskantoor te Brecht waar je écht het verschil maakt? 🤩
Heb jij een talent voor structuur en een oog voor detail? Perfect!
Dan ben jij de persoon die we zoeken om een sleutelrol te spelen in een team waar een vlotte service en een mensgerichte aanpak centraal staan.
Als Administratief Medewerker Notariaat ben jij de onmisbare schakel die alles in goede banen leidt, van het eerste contact met de cliënt tot de finale afhandeling van een dossier.
Wat ga je precies doen? 💪
Jij bent het eerste, vriendelijke aanspreekpunt: je ontvangt cliënten met een glimlach, zowel aan de telefoon als op kantoor.Je biedt administratieve support aan de dossierbeheerders en notarissen, van het aanmaken van digitale dossiers tot het doen van opzoekingen.Je zorgt voor een vlekkeloze notariële nazorg, zoals het voorbereiden van de e-registratie en het bezorgen van documenten aan alle betrokken partijen.Je beheert de agenda’s als een pro en plant de afspraken efficiënt in.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker - regio Wetteren
Wetteren
Voor een klant van ons te Wetteren, marktleider in de verkoop en verhuur van motorhomes, zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker.
je bent de spilfiguur van de showroomwarm onthaal en ontvangst van de klanten je behandelt de inkomende telefoons je staat in voor de verhuurvloot administratieve taken behoren ook tot je takenpakket
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
medewerker onthaal kassa
Sint-Eloois-Vijve, Waregem, België
Voor onze klant, een heel mooie winkel die voor ieder wat wils heeft, gaan we op zoek naar een medewerker voor het onthaal, kassa en webshop:
Hoe ziet je dag eruit als medewerker onthaal kassa en webshop?
De klant verwelkomen met een lach én zorgen dat ze weggaan met een lach? Da's jouw hoofdtaak!Klanten helpen en adviseren in hun keuze;Inkomende bestellingen uitpakken, verwerken, en aanvullen in de rekken;De klanten en kassa correct afrekenen, met de lach :-)Ondersteunen van onze webshop: bestellingen verwerken, vragen van klanten beantwoorden en mee zorgen voor een vlotte verzendingMeehelpen om de winkel netjes en uitnodigend te houden
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)
Waar kom je terecht?Turnhout
Specialisatie Voeding
Snelle opstart mogelijk!
Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt + mail en onthaalVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd is een hotel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Een greep uit je takenpakket als administratief bediende/ receptionist:
Je verwerkt reserveringen (telefonisch, mail, online,...);Je onthaalt klanten aan de front office;Je verricht diverse administratieve werkzaamheden; Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten; Je bent het aanspreek voor bezoekers en promoot hun diensten; Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen,....
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.
Taakomschrijving:
Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende Boekhouding
ANTWERPEN
Voor onze klant, een gerenommeerd en dynamisch vastgoedkantoor in de regio, zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende met focus op Boekhouding en Onthaal.
Ben jij de administratieve en financiële spilfiguur die het eerste aanspreekpunt van het kantoor feilloos kan combineren met een nauwkeurige voorbereiding van de facturatie? Wil je werken in een professioneel team waar je een cruciale, ondersteunende rol speelt? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker die zowel het onthaal en de telefonie voor zijn/haar rekening neemt, als ondersteuning biedt bij boekhoudkundige taken.
Wat ga je doen?
Onthaal en Telefonie: Je bent het visitekaartje van ons kantoor. Je ontvangt bezoekers vriendelijk en efficiënt en beantwoordt inkomende telefoons. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie en een professionele eerste indruk.Boekhoudkundige ondersteuning: Je springt bij waar nodig op de boekhoudafdeling. Dit omvat onder andere:Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen.Ondersteuning bij financiële administratie.Het verwerken van "eenvoudigere" boekhoudkundige taken voor eenmanszaken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist Carrosserie
ST NIKLAAS
Als Receptionist Carrosserie ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten aan de balie. Je stelt alles in het werk om hen te ontzorgen tijdens het schadeproces en zorgt voor een feilloze planning van de inkomende en uitgaande wagens. Je houdt de dossierbeheerders, calculators en de vestigingsdirecteur regelmatig op de hoogte van de voortgang van het herstelproces van de voertuigen. Kortom, je speelt een cruciale rol in het bieden van een uitstekende service.
Jouw takenpakket omvat onder andere:
Professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten.Behandelen en toewijzen van inkomende mails en opdrachten aan derden.Ondersteunen van de dossierbeheerders en calculators.Verzorgen van de werkvoorbereiding.Afspraken inplannen met klanten en het regelen van vervangend vervoer.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.