Baliemedewerker met technische kennis
Bilzen
Onze klant verhuurt een uitgebreid gamma aan bouwmachines: kleine machines en grote machines zoals graafmachines, dieselcompressoren, hogedrukreinigers,... en is op zoek naar een baliemedewerker met technische kennis.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je maakt en verwerkt bonnen.Je werkt met het ERP-systeem of een gelijkaardig systeem.Je helpt klanten verder op weg.Je werkdag begint om 7u en eindigt om 15u30.
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Baliemedewerker met enige technische kennis
BRECHT
Op zoek naar een technische uitdaging met veel klantencontact? Lees dan snel verder!
Voor een groeiend familiebedrijf in de verhuur en verkoop van bouwmachines zoeken wij een enthousiaste baliemedewerker met technische kennis.
Wat ga je doen?
Jij bent het gezicht van het bedrijf en het eerste aanspreekpunt voor de klanten.Je helpt klanten bij het afhalen en terugbrengen van machines.Je voert een snelle controle en eenvoudig onderhoud uit, zodat alles klaar is voor de volgende klus.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker elektriciteit
Mol, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... BALIEMEDEWERKER ELEKTRICITEIT!
Waar moet je zijn?
MolSpecialisatie: elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: kennis elektriciteit/technieken
Wat moet je doen?
Klanten helpen aan de toonbank Professioneel technisch advies geven over het productengammaOrders ingeven, bestelling afrekenen, betaling met bijhorende administratie, uitleg over lopende commerciële acties, uitleg geven over het ophalen van bestelde productenJe beantwoordt vragen rond prijzen, beschikbaarheid en leveringstermijnGoederen die dagelijks binnenkomen verwerken en op de juiste locatie leggen in het filiaalJe controleert de afhalingen van de klanten, zet de bestellingen klaar Je volgt openstaande orders en leveringen op en contacteert de klant VoorraadbeheerToonbank en filiaal op orde houden
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeElektroVoltijdsTijdelijk
Baliemedewerker Oevel
WESTERLO
Op zoek naar een uitstekende uitdaging?
Lees dan zeker en vast verder!
Wij zijn op zoek naar baliemedewerker Oevel
Zo ziet jouw takenpakket eruit:Je ontvangt samen met je collega installateurs aan de toonbank - HVAC basis kennis verwarmingstechnieken. Je geeft hen deskundig advies over onze producten, maak hun bestellingen klaar. Je vormt de schakel tussen magazijn en onze klanten (B2B)
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelbediende / baliemedewerker
Heist-op-den-Berg, België
Voor onze klant te Heist op den Berg, zijn wij op zoek naar winkelbediende / baliemedewerker. Een greep uit je takenpakket:
Peilen naar de noden en behoeften van je kantJe maakt de bestellingen klaar voor onze klantenHet promoten van producten en informeren over nieuwe techniekenJe zorgt voor algemene orde en netheid in de winkel en het magazijn
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:
Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij klantgericht, administratief sterk én gebeten door bouwmaterialen (of wil je er alles over leren)? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan als baliemedewerker in een toffe, dynamische omgeving in Brecht! 🛎️
Fulltime | Vroege-late shift | Ook op zaterdagvoormiddag
💪 Jouw takenpakket?
jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel professionele klanten als particulieren 🗣Je ontvangt klanten aan de balie en helpt hen verder met advies op maatJe staat klanten ook telefonisch te woord ☎️Je plaatst bestellingen bij leveranciers en regelt de ophaling van materialenJe volgt het volledige verkoopproces administratief correct opJe werkt nauw samen met collega’s om een topservice te garanderen 😄
Kortom, jij zorgt voor een vlotte service van A tot Z!
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch baliemedewerker
Brugge
Voor een familiaal verhuurbedrijf in Brugge dat uitstekende verhuuroplossingen biedt aan bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud; die bijdragen tot fier vakmanschap gaan we op zoek naar een nieuwe collega voor de functie als baliemedewerker.
Jouw takenpakket als baliemedewerker:
Professioneel en technisch advies geven aan de klanten over het juiste toestel voor hun job!Door jouw joviale ingesteldheid en technische kennis en interesse kan jij de afhaalklanten perfect face-to-face verder helpen.Telefonisch klanten te woord staan is geen probleem voor jou!Volledige verhuuradministratie, dit van offerte tot facturatie.Door jouw flexibiliteit en polyvalente inzetbaarheid, spring je bij waar nodig! En als de filiaalhouder er niet is, je wordt opgeleid om zelfstandig, indien nodig, het filiaal open te houden
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround baliemedewerker verfwinkel
ERPE-MERE
Voor een verfwinkel in Erpe-Mere zijn we op zoek naar een allround baliemedewerker!
Heb jij interesse in dit product en wil je aan de slag gaan als balieverkoper? Solliciteer dan snel!
Wat is het takenpakket?
Onthaal van klanten en vragen beantwoordenBeantwoorden telefonieVerwerken of voorbereiden bestellingenVerf mengen op maat van de klantKlaarzetten van goederen in het magazijnSamenwerken met hoofdmagazijnier en andere collega's om vlotte winkelwerking te garanderen...
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende / Onthaalmedewerker
Aalst
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken! Voorstelling bedrijf Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel in de automotive sector. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan. Taken Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt.Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker - regio Wetteren
Wetteren
Voor een klant van ons te Wetteren, marktleider in de verkoop en verhuur van motorhomes, zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker.
je bent de spilfiguur van de showroomwarm onthaal en ontvangst van de klanten je behandelt de inkomende telefoons je staat in voor de verhuurvloot administratieve taken behoren ook tot je takenpakket
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaal medewerker
Schoten
Voor een bedrijf in de automotive sector gelegen in Schoten, zijn wij op zoek naar een Onthaal medewerk(st)er/ Customer Experience Specialist.
Je bent het visitekaartje van de klanten en jij zorgt ervoor dat ze zich altijd welkom voelen. Jouw glimlach is net zo belangrijk als je proactieve aanpak en oog voor detail.
Je takenpakket bestaat uit:
Je ontvangt klanten met open armen en begeleidt hen professioneel.Je onderhoudt contact met klanten op cruciale momenten via telefoon en stuurt hen een kaartje stuurt voor speciale gelegenheden.Je zorgt voor een vlekkeloze showroom en een up-to-date presentatie van onze modellen.Je beheert administratieve taken zoals klachtendossiers en bestellingen.Je ondersteunt de Customer Experience Manager bij evenementen en werkt nauw samen met diverse afdelingen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende & administratief medewerker
Hobokense Polder, 2660 Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in Hoboken zijn we op zoek naar een Onthaalbediende & administratief medewerker.
Takenpakket:
beantwoorden van telefonische oproepenontvangen van bezoekers aan de balieopvolgen van lopende dossiersadministratieve verwerking van takelingen en afhalingen van voertuigenopvolgen van bestelbonnen en andere documenten, nodig voor de facturatie.verzorgen van contact met de chauffeursstockbeheer van de voertuigen...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
medewerker onthaal kassa
Sint-Eloois-Vijve, Waregem, België
Voor onze klant, een heel mooie winkel die voor ieder wat wils heeft, gaan we op zoek naar een medewerker voor het onthaal, kassa en webshop:
Hoe ziet je dag eruit als medewerker onthaal kassa en webshop?
De klant verwelkomen met een lach én zorgen dat ze weggaan met een lach? Da's jouw hoofdtaak!Klanten helpen en adviseren in hun keuze;Inkomende bestellingen uitpakken, verwerken, en aanvullen in de rekken;De klanten en kassa correct afrekenen, met de lach :-)Ondersteunen van onze webshop: bestellingen verwerken, vragen van klanten beantwoorden en mee zorgen voor een vlotte verzendingMeehelpen om de winkel netjes en uitnodigend te houden
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd is een hotel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Een greep uit je takenpakket als administratief bediende/ receptionist:
Je verwerkt reserveringen (telefonisch, mail, online,...);Je onthaalt klanten aan de front office;Je verricht diverse administratieve werkzaamheden; Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten; Je bent het aanspreek voor bezoekers en promoot hun diensten; Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen,....
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker die zowel het onthaal en de telefonie voor zijn/haar rekening neemt, als ondersteuning biedt bij boekhoudkundige taken.
Wat ga je doen?
Onthaal en Telefonie: Je bent het visitekaartje van ons kantoor. Je ontvangt bezoekers vriendelijk en efficiënt en beantwoordt inkomende telefoons. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie en een professionele eerste indruk.Boekhoudkundige ondersteuning: Je springt bij waar nodig op de boekhoudafdeling. Dit omvat onder andere:Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen.Ondersteuning bij financiële administratie.Het verwerken van "eenvoudigere" boekhoudkundige taken voor eenmanszaken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist Carrosserie
ST NIKLAAS
Als Receptionist Carrosserie ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten aan de balie. Je stelt alles in het werk om hen te ontzorgen tijdens het schadeproces en zorgt voor een feilloze planning van de inkomende en uitgaande wagens. Je houdt de dossierbeheerders, calculators en de vestigingsdirecteur regelmatig op de hoogte van de voortgang van het herstelproces van de voertuigen. Kortom, je speelt een cruciale rol in het bieden van een uitstekende service.
Jouw takenpakket omvat onder andere:
Professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten.Behandelen en toewijzen van inkomende mails en opdrachten aan derden.Ondersteunen van de dossierbeheerders en calculators.Verzorgen van de werkvoorbereiding.Afspraken inplannen met klanten en het regelen van vervangend vervoer.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist(e)
BORGERHOUT
Als Receptionist ben jij hét visitekaartje van Van Mossel. Met jouw warme glimlach en professionele uitstraling verwelkom je bezoekers en collega’s op een gastvrije en vlotte manier.
Jouw takenpakket is gevarieerd en essentieel voor een vlotte werking van het bedrijf:
Je verwelkomt klanten en bezoekers op een warme en professionele manier. Jij bent hun eerste indruk van Van Mossel.Je beheert en verwerkt inkomende en uitgaande mails, post en pakketten nauwkeurig en efficiënt.Je beantwoordt binnenkomende telefoongesprekken en verbindt ze vlot door naar de juiste collega’s.Je houdt de agenda’s en vergaderzalenplanning up-to-date, zodat alles gesmeerd verloopt.Je ondersteunt collega’s bij administratieve taken, zoals het verwerken van facturen en documenten.In alles wat je doet, straal je vertrouwen en discretie uit. Je draagt onze waarden uit bij elk contactmoment.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde
Vliegende Receptionist keuringsstations
Ben je een administratief talent met een hart voor dienstverlening en op zoek naar een dynamische functie? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou! Wij zoeken een vliegende receptionist(e) om ons team te versterken voor 5 van onze keuringsstations.
Jouw takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en klanten in onze keuringsstations.Je staat mensen vriendelijk te woord, zowel fysiek als telefonisch.Je verwerkt betalingen en bent verantwoordelijk voor de correcte afrekening.Je controleert en maakt bonnen op, en signaleert onregelmatigheden in documenten die je zelfstandig oplost.Je voert diverse administratieve taken uit ter ondersteuning van de werking van de keuringsstations.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.