administratief bediende projectadministratie
Zedelgem
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou!
Wat brengt je dag?:
Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch bediende- projectbeheer (bouw/buitenschrijnwerk)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch bediende- projectbeheer- klantadvies (bouw/buitenschrijnwerk)
Waar moet je zijn?
Beerse.Specialisatie: Bouw, buitenschrijnwerk
Takenpakket
Projectvoorbereiding: Interpreteren technische plannen/lastenboeken/bestekken/vorderingsstaten voor facturatie, en gieten in een bouwdossierProjectbeheer en klantbegeleiding (je bent schakel tussen klant, architect en productie + feedback en bespreken verdere details)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Controles uitvoeren op tekeningen + bijwerken, bestellingen doen + opmaak bestellijsten, inschatten werkuren/materiaalkost, organisatie bestellingen tot transport naar de werf= planning!Werfvergaderingen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Projectadministratie Telecom
Vilvoorde
Functieomschrijving
Administratieve spil: Je beheert de dagelijkse post en verwerkt alle binnenkomende e-mails.Documentbeheer en planning: Je stelt bestelbonnen op op basis van informatie van projectleiders, beheert de werknemers in Checkin@work en houdt wekelijks de urenstaten bij.Organisatorische ondersteuning: Je volgt vergaderingen en notuleert, en bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opvolging van diverse vergunningsaanvragen (signalizatie, regularisatie, Klip Klim, GIPOD).Communicatie en opvolging: Je handelt klachten af en beheert de personeelsplanning.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken.
Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen (Kuurne)
Kuurne, België
Ben jij op zoek naar een boeiende en gevarieerde job?Ben jij commercieel ingesteld en help je ook graag mensen?
Misschien is een job in een verzekeringskantoor wel iets voor jou!
Als bediende in verzekeringen ben je verantwoordelijk voor volgende taken:
Je zorgt voor een correcte opmaak van offertes en polissenJe onderhandelt met maatschappijen over verschillende polissenJe onderzoekt of bestaande voorwaarden nog voldoen aan de huidige marktJe hebt schriftelijk en telefonische contacten met de klant om informatie op te vragen of advies te verlenen omtrent hun dossierBijkomende administratieve taken
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende regio Waregem
Waregem, België
Voor onze klant gespecialiseerd in verhuur van hoogwerkers, zoeken wij een commercieel administratief medewerker.
Benieuwd naar jouw takenpakket als commercieel administratief bediende?
Met een lach beantwoord je inkomende telefoons en mailsVol enthousiasme neem je deel aan commerciële activiteitenJe verwerkt offertes, bestellingen en volgt beschikbaarheden opProspectie is voor jou kinderspelJe helpt mee aan de verdere groei van de verhuurDoor jouw goede talenkennis zowel Nederlands als Frans communiceer jij als een echte professional
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Waregem
Voor onze klant, een gekend bedrijf binnen de ruime verpakkingswereld, zijn we op zoek naar een Commercieel bediende:
Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor onze klantenVerwerken van orders en zorgen voor een vlekkeloze afhandelingProactief contact op nemen met klanten wanneer opportuniteiten zich voordoenMeedenken met de klant en bouwen aan een lange termijnrelatieIn tandem werken met jouw sales collega van de buitendienstJe werkt ook op de Franstalige klanten, dit schrikt je niet af!
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Waregem, België
Voor onze klant, een familiaal maar nationaal gekend bedrijf te Waregem, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende:
Jouw takenpakket als logistiek bediende:
Je zorgt voor de planning waar en wanneer de leveringen plaatsvinden in overeenstemming met de operations afdeling, rekening houdende met prioriteit, capaciteit, aan-verkoop en het aanmaken van ontvangstnota's in het ERP-systeem.Je wordt de back-up van het Warehouse Management System (Dynaman) en kent op termijn de database, bent in staat om data te exporteren (denk maar aan goederen op de juiste pickplaats toewijzen);Je staat in nauw contact met de customer service afdeling, analyseert eventuele klachten en neemt actie naar operations en transporteur.Op basis van sales orders contacteer je de vaste leveranciers om transport op te vragen (offerte en beschikbaarheden)Verzorgen van nodige exportdocumenten zoals douanepapieren, inkoopfacturen, certificaat van oorsprong..)Verwerking van retours, verwerken van transportfacturen en het verwelkomen van chauffeurs en klanten..
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende - Voeding
WAREGEM
Voor onze klant, gespecialiseerd in de voedingssector zijn we op zoek naar een Logistiek bediende met focus op order input.
Je bent de vaste schakel tussen onze organisatie en de klant
Je zorgt ervoor dat onze eindproducten altijd op het juiste moment op de juiste plaats zijn en dat de volledige logistieke stroom soepel en efficiënt verloopt
Ondersteunen van Key Accountmanagers bij administratieve taken, zoals stalenbeheer, klantenfiches en prijslijstenRegistreren, opvolgen en afhandelen van problemen en klachten, in samenwerking met diverse afdelingen.Invoeren, controleren en bevestigen van klantorders in het ERP-systeemAfstemmen van orderdetails met ons salesteam en/ of de klant bij afwijkingen of onduidelijkhedenPlannen en organiseren van nationale en internationale transportenOnderhouden van contact met logistieke partnersOpstellen van verzenddocumentatie, zoals pakbonnen, vrachtbrieven en douanepapierenFront Desk: eerste aanspreekpunt voor bezoekers en transporteurs bij aankomst op de siteERP-beheer: aanmaken en beheren van nieuwe klanten en hun gegevens in het ERP- systeem
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technische administratief bediende
Waregem, België
Voor onze klant regio Waregem zijn we op zoek naar een Mechanical Designer. Hierbij een greep uit jouw takenpakket:
Je toetst de technische haalbaarheid van de projecten af met de productieafdeling ;Je vertaalt klantvereisten naar nauwkeurige tekeningen in Inventor – dit programma kent straks geen geheimen meer voor jou ;Je verwerkt alle gegevens met uiterste precisie in ons geïntegreerd ERP-systeem, stelt de bill of material op en zorgt voor een correcte input ;Na bestelling blijf je betrokken: je ondersteunt de productie met jouw technische expertise en je volgt je dossiers op van A tot Z ;Je overlegt proactief en neemt initiatief om het productieproces te optimaliseren.Kortom, je bent een cruciale schakel in ons team, met impact op zowel klanttevredenheid als interne efficiëntie.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
Kortrijk, België
Voor een verzekeringskantoor in Kortrijk zijn wij op zoek naar een administratief bediende verzekeringen.
Als Bediende Verzekeringen ben je een sleutelfiguur binnen het bedrijf. Je draagt essentieel bij aan het beheer en de groei van de portefeuilles in Kortrijk en Destelbergen.
Je taken zullen onder meer bestaan uit:
Het beheren en optimaliseren van klantenportefeuilles op een proactieve manierZorgen voor een uitstekende klantenservice en adviesverleningActief bijdragen aan de groei van de portefeuille door middel van cross- en upsellingHet analyseren van de behoeften van klanten en het aanbieden van op maat gemaakte verzekeringsoplossingen
FinanceHoldingsVoltijdsVast contract
Bediende Verzekeringen
Kortrijk
Ben jij gepassioneerd door verzekeringen en wil je je klanten bijstaan met gespecialiseerd advies op maat?
Wil je deel uitmaken van een groep met veel expertise aan boord, maar tegelijk ook werken binnen een kleiner lokaal team?
Dan hebben we een mooie opportuniteit voor jou!
Ter ondersteuning van onze groei zijn we voor onze klant, met een kantoor in Kortrijk, op zoek naar een Adviseur KMO.
Takenpakket
Als Adviseur KMO voorzie je een optimale administratieve ondersteuning van je eigen klantenportefeuille.
Dit betekent concreet dat:
Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagdagelijkse transacties in orde te brengen.Je polissen en offertes opmaakt met het oog op de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je met collega’s van de verschillende diensten overlegt om je klantendossiers optimaal te verwerken en up-to-date te houden.Je regelmatig contact hebt met klanten en maatschappijen.Je zelf je planning opmaakt, je nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te behalen.
FinanceHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
Kortrijk
Maak je graag het verschil op belangrijke momenten in de levens van je klanten?
Ben je betrokken en zoek je steeds mee naar manieren en oplossingen om je klanten nog beter te service te verlenen?
Wil je groeien als persoon en ook je verzekeringskennis verder uitbreiden en ontwikkelen?
Ter ondersteuning van onze groei van onze klant, zijn we op zoek naar een Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen.
Waar maak jij het verschil?
Als Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen kan je rekenen op een gevarieerde functie met veelzijdige contacten.
Je beheert enerzijds proactief en zelfstandig jouw eigen klantenportefeuille en analyseert de risico’s van de klant.Anderzijds werk je offertes uit op maat van de klant waarbij je de juiste verzekeringsoplossingen aanbiedt en hen bijstaat inzake al hun verzekeringsvragen.Je wijst de klant op eventuele risico’s die nog niet zijn ingedekt.Daarnaast vorm je de spil tussen jouw klant en de verschillende verzekeringsmaatschappijen waar je nauw mee samenwerkt.Je staat in voor de administratie van verzekeringsdossiers.Je onderhandelt met verzekeringsmaatschappijen en werkt tarificaties uit. Bij elke polisaanvraag verzamel je alle noodzakelijke informatie, schat je de te verzekeren risico’s, bepaal je de voorwaarden en leg je deze vast in een offerte.Je maakt verzekeringspolissen op en verwerkt opzeggingen, schorsingen en vernietigingen ervan. Je hebt hierbij veelzijdig contact met de klanten en maatschappijen.Tenslotte help je klanten met vragen over hun verzekeringsportefuille
FinanceHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen (Kortrijk)
Heule, Kortrijk, België
Spreekt de verzekeringswereld jou aan?
Hou jij van administratief werk en klantencontact?
Ben je leergierig en bereid om opleidingen te volgen?
Dan is de vacature van bediende verzekeringen vast iets voor jou!
Voor onze klant, een verzekeringskantoor in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een bediende verzekeringen.
Je staat in voor het beheer van je dossiers (A-Z):
Je neemt de algemene administratie van polis-dossiers voor jouw rekeningJe adviseert en informeert je cliënteel over de juiste verzekeringenJe ondersteunt het commerciële team bij administratieve opvolging van dossiers
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
ANZEGEM
voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:
Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende hvac
ANZEGEM
Ben JIJ het commercieel technisch talent die wij nodig hebben?
Voor een bedrijf met stevige roots zijn we op zoek naar een technisch verkoper met focus op verwarming, airco, ventilatie, wisselstukken en sanitair, die dagelijks met een lach instaat voor volgend takenpakket:
Jij bent voor de (professionele) klanten hét aanspreekpunt in verband met technische vragen met focus op verwarming, airco en ventilatie, wisselstukken en sanitairMet de glimlach verzorg je de bediening van professionele en particuliere klanten aan onze toonbankVanuit je technische expertise bouw je een professionele relatie uit met hen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Bediende
Kruisem, België
Voor onze klant te Kruishoutem, gespecialiseerd in bouwmaterialen, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende.
Jouw takenpakket als commercieel bediende in de toonzaal:
Je ontvangt klanten aan de balie, zowel particulieren en aannemersJe staat in voor de verkoop van keramische tegels, natuursteen, parket, laminaat, beton- en cementtegelsJe ontvangt de klanten (bouwbedrijven en particulieren) in de toonzaal en begeleidt hen.Je maakt bestellingen op voor de klanten en geeft deze correct in in het systeemJe noteert telefonisch bestellingen en maakt deze correct op in het systeemJe verleent technisch advies aan de klanten en helpt hen zo naar een correcte oplossingJe helpt klanten zowel telefonisch als aan de balie
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
DOTTIGNIES
Voor een bedrijf regio De Panne zijn we op zoek naar een administratief bediende boekhouding;
Je bent een sleutelfiguur binnen onze organisatie en zorgt voor een vlotte klantenervaring gecombineerd met een correcte administratieve verwerking van leveranciersdocumenten.
. Leveranciersfacturen beheren
Jij zorgt voor een correcte en efficiënte verwerking van inkomende facturen:
Facturen worden dagelijks doorgestuurd vanuit onze centrale boekhouding in Moeskroen (via Exact Online). Jij controleert ze zorgvuldig aan de hand van leveringsbonnen en valideert ze voor betaling. Bij afwijkingen qua hoeveelheid neem jij proactief contact op met de leverancier voor het aanvragen van een creditnota. Bij prijsverschillen overleg je met de aankoper van de betreffende leverancier voor correctie.
2. Klantendienst – jij bent het aanspreekpunt!
Onze klanten krijgen dankzij jou een service om “u” tegen te zeggen:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klantenbestellingen en volgt deze op van A tot Z. Je staat in voor de interne communicatie en administratieve verwerking – van bestelbon tot factuur. Je plant leveringen nauwkeurig in en zorgt ervoor dat alle bestellingen tijdig en correct klaarliggen. Je beheert alle online communicatie met klanten (via e-mail, platforms…). Je behandelt klachten professioneel en oplossingsgericht. Daarnaast beheer je: Garantieaanvragen bij leveranciers in naam van klanten Controle van winkelretours met leveranciers
Op termijn fungeer je als back-up voor de administratief medewerker aankoop.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
Ledegem, België
Vivaldis Office is samen met een verzekeringskantoor, gelegen te Ledegem, op zoek naar een bediende verzekeringen.Een greep uit jouw boeiend takenpakket:Je zoekt en ontmoet prospectenJe formuleert oplossingen op maat van behoeften van je klantenJe zorgt mee voor de uitbouw van het klantenbestandJe werkt commerciële acties uit en volgt deze opJe draagt bij tot de groei van het kantoor en algemene klantentevredenheid
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Bediende - Ook voor schoolverlaters
Tielt, België
Heb jij een passie voor techniek én een commerciële drive? Dan ben jij misschien wel de persoon die wij zoeken! Wij zijn op zoek naar de perfecte commercieel bediende!
Je bent het aanspreekpunt voor een eigen klantenportefeuille, waarbij je noden en verwachtingen analyseert en vertaalt naar concrete oplossingen.Je begeleidt klanten door de verschillende fasen van hun project, biedt technisch advies en zorgt voor een correcte en tijdige opvolging van offertes.Samen met collega’s, zoals de Sales Manager, ga je proactief op zoek naar nieuwe klanten en onderzoek je marktpotentieel.Je combineert een passie voor kunststof technieken met commercieel inzicht en weet klanten te overtuigen van de producten en diensten.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.