Technisch bediende- projectbeheer (bouw/buitenschrijnwerk)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch bediende- projectbeheer- klantadvies (bouw/buitenschrijnwerk)
Waar moet je zijn?
Beerse.Specialisatie: Bouw, buitenschrijnwerk
Takenpakket
Projectvoorbereiding: Interpreteren technische plannen/lastenboeken/bestekken/vorderingsstaten voor facturatie, en gieten in een bouwdossierProjectbeheer en klantbegeleiding (je bent schakel tussen klant, architect en productie + feedback en bespreken verdere details)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Controles uitvoeren op tekeningen + bijwerken, bestellingen doen + opmaak bestellijsten, inschatten werkuren/materiaalkost, organisatie bestellingen tot transport naar de werf= planning!Werfvergaderingen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende projectadministratie
DEERLIJK
Ben je op zoek naar een job met veel afwisseling en verantwoordelijkheden? En wil je je enthousiasme en administratieve skills benutten in een snelgroeiende omgeving? Solliciteer dan nu!
Je staat in voor het dagelijkse beheer en de verwerking van de inkomende mailings.Op basis van de verkregen informatie van de projectleiders zal je bestelbonnen opmaken. Je beheert de geregistreerde werknemers in Checkin@work, ook deze van onze onderaannemers. Daarnaast hou je wekelijks alle uurstaten bij.Je volgt vergaderingen mee en maakt hier telkens verslagen van.Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en de ontvangsten van de signalisatievergunningen en vergunningen regularisatie.Je staat in voor de klachtenbehandeling.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je neemt de personeelsplanning voor je rekening.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
administratief bediende projectadministratie
Zedelgem
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou!
Wat brengt je dag?:
Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onderhoudstechnieker bediende
Lier
Voor een klant die gespecialiseerd is in de verkoop, installatie, onderhoud en dienst na verkoop van leeggoed automaten, zijn we op zoek naar een servicetechnieker voor regio Benelux.
Als technieker ga jij aan de slag met volgend takenpakket:
Je zorgt ervoor dat de onderhouds- en servicewerkzaamheden zonder storingen worden uitgevoerd in de winkelJe staat in voor het oplossen van de defecten aan de automatenJe staat in voor het realiseren van de gecontracteerde onderhoudsuren van de automaten
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Zaventem
Voor een Belgisch transport en logistiek bedrijf dat gespecialiseerd is in transport onder geleide temperatuur (koel- en vriestransport) zijn we op zoek naar een Administratief Bediende voor de regio Zaventem.
Ons bedrijf bied onder andere express, koel en op maat gemaakte transportoplossingen aan.
Wat zoeken we?
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van klanten dossiers.Je beheert de invoer van transportdocumenten en leveringsbonnen.Je behandeld de telefoongesprekken en emails.Je volgt de planningen op en voert deze in de interne systemen.Je bent klantgericht.Je bent het eerste aanspreekpunt.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelbediende
Sint-Stevens-Woluwe
Onze klant, gelegen aan een goed bereikbare steenweg, te Zaventem, is op zoek naar een allround winkelbediende / verkoper.
Je zal een gevarieerd takenpakket krijgen:
Aanvullen van de rayons en stockbeheerGoederen klaarzetten voor afhalingLossen van vrachtwagensBedienen van de kassaKlanten verder helpenStockbeheer...
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij een ervaren 'logistieker' met een oog voor een vlot transport? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste transportplanner voor een brouwerij. In deze uitdagende functie draag je verantwoordelijkheid voor de organisatie van het transport.
Verantwoordelijkheden:
Ontvangen en begeleiden van klanten en chauffeurs op de site.Invoeren en verwerken van bestellingen in Navision.Communiceren van transportinformatie naar externe logistieke partners.Opstellen van een efficiënte planning voor bestellingen en afhaalmomenten.Beheren van de nodige administratie en transportdocumentatie.Dagelijkse opvolging van een 20-tal transporten, elk met 6 à 7 klanten.
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende verzekeringen
As
Voor onze klant in As, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.Zoeken we naar een commercieel bediende verzekeringen die weet van aanpakken! Jouw taken:Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract
Magazijn bediende / parts - advisor.
HEVER
Als Magazijn bediende ben jij de spil in ons magazijn. Je draagt bij aan een vlotte werking door de volgende taken uit te voeren:
Je zoekt en bestelt auto-onderdelen en accessoires en neemt leveringen in ontvangst.Controleert de geleverde onderdelen en zorgt voor een correcte administratieve verwerking.Geeft advies op maat aan klanten en begeleidt hen naar hun ideale bestelling.Ondersteunt collega’s in het atelier met de nodige onderdelen, afgestemd op hun geplande werkzaamheden.Analyseert regelmatig de stockverhoudingen en zorgt ervoor dat alle onderdelen op de meest efficiënte locatie liggen.
Heb je interesse? Solliciteer online of stuur je CV en motivatie naar ons door:
Mechelen@vivaldisinterim.be
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als Bediende in de bouwsector ben je een belangrijke schakel in ons team in Hever. Je dagelijkse taken omvatten:
Het professioneel beantwoorden van telefonische oproepen en zorgen voor een klantgerichte benadering.Het opvolgen van bestellingen om de continuïteit van onze diensten te waarborgen.Klanten aan de balie verder helpen, waarbij je een uitstekende service verleent en hen adviseert.Het opvolgen van offerte-aanvragen via e-mail en zorgen voor een vlotte communicatie met onze klant.Proactief rapporteren en samenwerken met andere teamleden om de efficiëntie te verhogen.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
WInkelbediende supermarkt
BRUSSEL
Voor een supermarkt in Anderlecht, zijn wij op zoek naar een Winkelmedewerker.
Als winkelbediende ben je verantwoordelijk voor:
Het vriendelijk en professioneel bedienen van klanten met hun aankopen;Het aanvullen van onze rayons;KassaAdviseren van klanten over producten en specifieke wensen;Zorgen voor een net en georganiseerd verkooppunt;Samenwerken met je team om een uitstekende klantbeleving te waarborgen.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Transportbediende Customer Service
Asse
Als Transportbediende Customer Service regio Asse ben je verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van transportopdrachten. Je werkt nauw samen met klanten, planners en dispatch om een vloeiende en correcte afhandeling van transporten te garanderen.
Jouw taken:
Nauwkeurige ingave van transportopdrachten in het informaticasysteemOpstellen van transportdocumentenKlanten in real-time informeren over de status van hun transportBevestigen van de uitgevoerde opdrachten in de benodigde IT-platformen na levering
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelbediende bakkerij
Bertem, België
Voor een bakkerij gelegen te Bertem zijn we op zoek naar een winkelbediende.
Je takenpakket bevat:
Klanten verder helpen met hun bestellingenVerpakken van pralines en koekjesToonbank proper houdenTelefonische bestellingen klaarmakenAanvullen van de winkelAfrekenen van de goederen
InterimVoedingDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Rijpingsspecialist/ Magazijnbediende
SINT-KATELIJNE-WAVER
Voor onze klant in Sint Katelijne Waver, zijn we op zoek naar een Junior Rijpingsspecialist/ Magazijnbediende.Jouw takenpakket bestaat uit:Het zorgen voor een warm onthaal, een vlotte telefoonlijn en de praktische organisatie van kantoorzaken en dienstreizen.Het ondersteunen van het team met diverse administratieve taken.Het beheren van kantoorbenodigdheden en tijdig bestellingen plaatsen.Het aansturen en opvolgen van de schoonmaakhulp.Het controleren van de temperatuur en rijping in de kamers volgens klantvereisten.Intensief samenwerken met de verkoop- en kwaliteitsafdelingen.Producten lossen, laden en naar opslagzones brengen.Voorraden beheren en orders administratief opvolgen.Volledige ondersteuning bieden aan de Senior Rijpingsspecialist.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
SINT-KATELIJNE-WAVER
Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Heb je oog voor detail en hou je van afwisseling in je werk? In deze rol ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van diverse interne teams, zoals verkoop, boekhouding en transport.
We zoeken twee veelzijdige collega’s die:
Documenten en dossiers nauwkeurig verwerken en controleren.Zorgen voor een soepele orderverwerking en facturatie.Archivering en documentbeheer op zich nemen.Agenda’s beheren en afspraken inplannen.Communicatie onderhouden, zowel telefonisch als schriftelijk.Ad-hoc taken voor het management en andere afdelingen op je nemen.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
SINT-KATELIJNE-WAVER
Ben jij een enthousiaste en nauwkeurige administratief medewerker magazijn die geen uitdaging uit de weg gaat? Sluit je aan bij ons familiebedrijf in Sint-Katelijne-Waver en word het kloppende hart van onze goederenstroom als Logistiek Bediende!
Functieomschrijving:
Je registreert alle inkomende goederen, van kleine moertjes tot grote betonmolens, en zorgt voor een correcte administratieve afhandeling.Je verwerkt goederen in ons intern computersysteem en zorgt voor een zorgvuldige input.Je steekt zelf de handen uit de mouwen en plaatst binnengekomen goederen op de juiste plek in het magazijn of verplaatst deze naar de voorraad.Je controleert leveringen, meldt beschadigde en ontbrekende artikelen, en draagt zorg voor een efficiënte afhandeling.Tijdens drukke momenten bied je je collega’s een helpende hand bij diverse taken.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde klantendienst medewerker
Taken:
Uitleveren van goederen aan klanten die zich in de winkel aanbieden.Inladen van goederen in de wagen of bestelwagen van de klant.Behandelen van huurtoestellen: opmaken van contracten, afgifte, controle en terugname.Afdrukken van documenten (SAP) en overhandigen van goederen aan de klant.Afrekenen van goederen aan de kassa.Klaarzetten van goederen voor extern transport.Dagelijks transport regelen voor uitleveringen.Opslaan (slotten) van binnengekomen goederen.Verwerken van slots in de computer (slotnummers toekennen aan dossiers).Dagelijks verwerken van de voorschottenlijst (SAP).Statussen van dossiers beheren (SAP).Updaten van te late leveringen in Excel-bestanden.Brieven versturen voor afhalingen (SAP).Klanten telefonisch contacteren voor afhalingen.Werken met een vorkheftruck of reachtruck (opleiding kan voorzien worden).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende! (halftijds)
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Heverlee
Ben je administratief sterk?
Service-minded?
En kan je werken met ERP-systemen?
Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende.
Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?
Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.