Jobs

Jobs

233 Jobs gevonden

Bediende Verzekeringen (Kortrijk)

Heule, Kortrijk, België

Spreekt de verzekeringswereld jou aan? Hou jij van administratief werk en klantencontact? Ben je leergierig en bereid om opleidingen te volgen? Dan is de vacature van bediende verzekeringen vast iets voor jou!   Voor onze klant, een verzekeringskantoor in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een bediende verzekeringen.   Je staat in voor het beheer van je dossiers (A-Z): Je neemt de algemene administratie van polis-dossiers voor jouw rekeningJe adviseert en informeert je cliënteel over de juiste verzekeringenJe ondersteunt het commerciële team bij administratieve opvolging van dossiers
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen (Kuurne)

Kuurne, België

Ben jij op zoek naar een boeiende en gevarieerde job?Ben jij commercieel ingesteld en help je ook graag mensen? Misschien is een job in een verzekeringskantoor wel iets voor jou! Als bediende in verzekeringen ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt voor een correcte opmaak van offertes en polissenJe onderhandelt met maatschappijen over verschillende polissenJe onderzoekt of bestaande voorwaarden nog voldoen aan de huidige marktJe hebt schriftelijk en telefonische contacten met de klant om informatie op te vragen of advies te verlenen omtrent hun dossierBijkomende administratieve taken
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Bediende Verzekeringen

Kortrijk, België

Voor een verzekeringskantoor in Kortrijk zijn wij op zoek naar een administratief bediende verzekeringen.  Als Bediende Verzekeringen ben je een sleutelfiguur binnen het bedrijf. Je draagt essentieel bij aan het beheer en de groei van de portefeuilles in Kortrijk en Destelbergen. Je taken zullen onder meer bestaan uit: Het beheren en optimaliseren van klantenportefeuilles op een proactieve manierZorgen voor een uitstekende klantenservice en adviesverleningActief bijdragen aan de groei van de portefeuille door middel van cross- en upsellingHet analyseren van de behoeften van klanten en het aanbieden van op maat gemaakte verzekeringsoplossingen
FinanceHoldingsVoltijdsVast contract

Bediende Verzekeringen

Kortrijk

Ben jij gepassioneerd door verzekeringen en wil je je klanten bijstaan met gespecialiseerd advies op maat? Wil je deel uitmaken van een groep met veel expertise aan boord, maar tegelijk ook werken binnen een kleiner lokaal team? Dan hebben we een mooie opportuniteit voor jou! Ter ondersteuning van onze groei zijn we voor onze klant, met een  kantoor in Kortrijk, op zoek naar een Adviseur KMO.   Takenpakket Als Adviseur KMO voorzie je een optimale administratieve ondersteuning van je eigen klantenportefeuille. Dit betekent concreet dat: Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagdagelijkse transacties in orde te brengen.Je polissen en offertes opmaakt met het oog op de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je met collega’s van de verschillende diensten overlegt om je klantendossiers optimaal te verwerken en up-to-date te houden.Je regelmatig contact hebt met klanten en maatschappijen.Je zelf je planning opmaakt, je nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te behalen.
FinanceHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

Kortrijk

Maak je graag het verschil op belangrijke momenten in de levens van je klanten? Ben je betrokken en zoek je steeds mee naar manieren en oplossingen om je klanten nog beter te service te verlenen? Wil je groeien als persoon en ook je verzekeringskennis verder uitbreiden en ontwikkelen? Ter ondersteuning van onze groei van onze klant, zijn we op zoek naar een Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen. Waar maak jij het verschil? Als Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen kan je rekenen op een gevarieerde functie met veelzijdige contacten. Je beheert enerzijds proactief en zelfstandig jouw eigen klantenportefeuille en analyseert de risico’s van de klant.Anderzijds werk je offertes uit op maat van de klant waarbij je de juiste verzekeringsoplossingen aanbiedt en hen bijstaat inzake al hun verzekeringsvragen.Je wijst de klant op eventuele risico’s die nog niet zijn ingedekt.Daarnaast vorm je de spil tussen jouw klant en de verschillende verzekeringsmaatschappijen waar je nauw mee samenwerkt.Je staat in voor de administratie van verzekeringsdossiers.Je onderhandelt met verzekeringsmaatschappijen en werkt tarificaties uit. Bij elke polisaanvraag verzamel je alle noodzakelijke informatie, schat je de te verzekeren risico’s, bepaal je de voorwaarden en leg je deze vast in een offerte.Je maakt verzekeringspolissen op en verwerkt opzeggingen, schorsingen en vernietigingen ervan. Je hebt hierbij veelzijdig contact met de klanten en maatschappijen.Tenslotte help je klanten met vragen over hun verzekeringsportefuille
FinanceHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

MOERKERKE

Voor een zelfstandig verzekeringsmakelaar zijn wij op zoek naar een allround administratief medewerker verzekeringen.   Een greep uit jouw takenpakket: Dossierbeheer van A-ZKlanten helpen betreffende hun verzekeringspolisAdministratieve ondersteuningKlantenrelaties behoudenOnderzoeken en verwerken van schadeclaims
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verzekeringen

Pelt, België

ivaldis Finance Limburg is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Pelt . Onze klant is een verzekeringskantoor.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 013/ 48 01 87.   Jouw takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Je bent de vertrouwenspersoon van de klanten en staat hen bij met professioneel advies op het gebied van verzekeringen;Je analyseert de individuele behoeften van elke klant en biedt op maat gemaakte oplossingen aan;Je volgt alles vanaf het eerste informatieverzoek tot aan de afhandeling gedurende de looptijd van het dossier nauwgezet op;Je blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en wetgevingen binnen de verzekeringsbranche, zodat je altijd up-to-date advies kunt geven....
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Verzekeringen

Brasschaat, België

Voor een verzekeringsmakelaar in Brasschaat zijn wij op zoek naar een Polisbeheerder. Het familiebedrijf staat gekend voor hun expertise in verzekeringen voor particulieren, zelfstandigen en KMO's. Je takenpakket zal bestaan uit: Je bent de vertrouwenspersoon voor je klant en geeft hierbij een eerlijk en professioneel adviesJe luistert naar de behoeftes van de klant en stelt de juiste verzekeringsoplossing voorJe maakt offertes op en volgt deze verder op, je zoekt hiervoor de beste prijs/ kwaliteitsverhouding voor je klantJe onderhoudt nauwe contacten met verschillende verzekeringsmaatschappijen en blijft op de hoogte van de meest actuele oplossingenJe maakt polissen en bijvoegsels opJe bekijkt nieuwe en bestaande verzekeringsdossier en hebt hierbij oog voor commerciële opportuniteitenJe hebt telefonisch contact en ontvangt klanten op kantoor voor een persoonlijk gesprek
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tijdelijks administratief bediende verzekeringen

LOCHRISTI

Voor een verzekeringskantoor in Lochristi zijn we op zoek naar TIJDELIJKE administratieve bediende. Ben jij vlot met het Officepakket en heb je bij voorkeur ervaring in de bank- of verzekeringssector? Dan kan dit iets voor jou zijn!   Het takenpakket: Inschrijvingen nieuwe klanten afwerkenOffertes opmakenAlgemene administratieve ondersteuningVooral uitvoerend werk, weinig contact met klanten...
InterimBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende verzekeringen

As

Voor onze klant in As, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.Zoeken we naar een commercieel bediende verzekeringen die weet van aanpakken! Jouw taken:Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract

Bediende verzekering

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Finance is op zoek naar een medewerker verzekeringen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is een verzekeringskantoor.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 013/ 48 01 87   Jouw takenpakket als bediende verzekeringen bestaat uit: Dossiers opvolgen en administratieve ondersteuning biedenKlanten telefonisch en via mail te woord staanContact onderhouden met verzekeringsmaatschappijenDocumenten voorbereiden en klassement bijhoudenPraktische zaken regelen die het kantoor doen draaien...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Brandertechnieker bediende

Waregem

Voor onze klant actief in de warmte- en luchttechnieksector zijn we op zoek naar een Brander technieker: Als brandertechnieker sta je in voor het nauwkeurig en efficiënt opstarten en herstellen van stoom- en thermische oliesystemen alsook diverse industriële thermische installaties bij onze klanten.De noodzakelijke parameters worden correct ingesteld (o.m. in functie van opgelegde normeringen) en de nodige sturingen worden geprogrammeerd.Tijdens de opstart van de installatie zoek je alle elektrische fouten en lost deze op.Je respecteert de vooropgestelde veiligheidsvoorschriften en fungeert ook in dit verband als een voorbeeld voor jouw collega’s.Na ongeveer 1 jaar (afhankelijk van ervaring) fungeer je in een rotatiesysteem als interventietechnieker. Hierbij word je ingezet om zeer diverse storingen na een diepgaande en efficiënte diagnose op te lossen.
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Roeselare

Jouw werkdag:   Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student Bediende in de boekhouding

ROESELARE

Ben jij een bachelorstudent accountancy fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelasting
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student Bediende in de boekhouding

Roeselare, België

Ben jij een Bachelorstudent Accountancy Fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelasting
FinanceDienstenVoltijdsStudentenjob

Bediende in de boekhouding

Roeselare, België

Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature! Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende in de boekhouding

Roeselare, België

Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature! Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

KORTEMARK

Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.   Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: OrderverwerkingTelefonie & mailverkeeerOpvolging van leveringenNaservice
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Deeltijds 16 uren

MEULEBEKE

Wat de Job Inhoudt:   Je wordt een cruciale schakel in onze dagelijkse administratie en ondersteunt de boekhouding. Je takenpakket omvat onder meer:  Het voorbereiden van essentiële documenten voor onze klanten, leveranciers en chauffeurs (via ons CRM-systeem en andere tools). Het pre-boeken en voorbereiden van alle noodzakelijke stukken voor de boekhouding.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Deeltijds

ZONNEBEKE

Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor de afdeling Leeggoed . Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende leeggoed. ·         Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow. ·         Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen. ·         Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers. ·         Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd. 
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!