Sales Verantwoordelijke
BIZET
Functie
Je gaat langs bij (potentiële) klanten en analyseert hun vraag. Je adviseert de klant op basis van hun behoefte en de haalbaarheid van het project.
Je plant klantenbezoeken en gaat veel op de baan.Je analyseert de technische haalbaarheid en stelt oplossingen aan de klant voorWerkt samen met de presales engineer een concept en prijsopgave uitJe volgt de verkoopresultaten en projectuitvoering op
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Verantwoordelijke
Veurne
Wat ga je doen?
Als Intern Technical Sales Advisor verleen je commerciële en technische ondersteuning aan elektrische installateurs en bouw je een nauwe relatie met hen op.Je staat dagelijks via meerdere kanalen in contact met de klanten.Je bent verantwoordelijk voor het volledige offerteproces: het identificeren van de klantbehoefte, een passende oplossing uitwerken op basis van een uitgebreid productengamma en de opmaak van de bijhorende prijsofferte. Offertes worden commercieel bij de klant verdedigd en nauwgezet opgevolgd, zodoende de offerte om te boeken naar een bestelling. Bij goedkeuring geef je de bestelling in.Je bent in staat om bijkomend technisch advies te verlenen of dit in te winnen bij jouw collega’s specialisten.Je volgt het logistiek traject op, waaronder het bijhouden van de levertermijnen en het informeren van de klanten over de voorraadstatus, geplande levering en lopende opdrachten.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technical Area accountmanager/sales verantwoordelijke datacomm./elektro
Turnhout, België
Technical Area accountmanager/sales verantwoordelijke datacommunicatie /elektro
Belangrijk: technische kennis/scholing/ervaring met elektriciteit, verlichting, ...
Als aanspreekpunt van de klant beheer je je eigen klantenportefeuille en ga je actief op zoek naar nieuwe opportuniteitenDe uitbreiding van de klantenportefeuille is jouw prioriteit. Dit doe je door klantenbezoeken, prospectie, commerciële stunts, ... (uitbouw verkoop in verschillende regio's)Een verkoop afsluiten is voor jou geen probleem. Jij weet de klant (installateurs, zelfstandigen, bedrijven, ...) correct te benaderen, behoeften te analyseren + te adviserenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: verkoopsdossier opmaken/afsluiten, bestellingen, klanten-marktanalyse, offertes opmaken en opvolgen... Coördinatie en begeleiden commercieel teamKlantenbinding + klanttevredenheidKomt er een event aan? TOP! Jij staat hier mee aan het roer.
Technics EmployeesElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales verantwoordelijke
SINT-TRUIDEN
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel/inside sales verantwoordelijke voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in motorenrevisie voor o.a. landbouwmachines, industriële toepassingen en maritieme installaties.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als commercieel/inside sales verantwoordelijke bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (telefonisch, mail, online) en biedt commercieel en technisch advies;Je stelt offertes op, volgt deze op en zet ze om in bestellingen;Je beheert het klantenbestand en zorgt voor actieve opvolging en klantenbinding;Je onderhandelt met leveranciers over prijzen, leveringstermijnen en voorwaarden;Je stuurt een team aan van 4 bedienden en coördineert samenwerkingen met 16 arbeiders;Je werkt samen met de serviceafdeling om klantvragen en technische dossiers correct af te handelen;Je rapporteert omzetcijfers en prognoses aan de directie;Je ondersteunt de dagelijkse werking van de afdeling en neemt een leidinggevende rol op binnen het team.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Verantwoordelijke
KAPELLEN (ANTWERPEN)
Voor een stijlvol en innovatief bedrijf dat actief is in de wereld van audiovisuele totaaloplossingen en designtechnologie zoeken we een gepassioneerde Sales Advisor. Je begeleidt klanten bij de realisatie van hun project, van eerste gesprek tot oplevering, en weet technische expertise te combineren met commerciële flair en esthetisch inzicht.
Wat mag je verwachten?
Je komt terecht in een premium showroom waar klanten op zoek zijn naar maatwerk, persoonlijk advies en vertrouwen. Geen snelle verkoop, wel een traject op maat waarbij jij fungeert als gids en expert.
Je ontvangt klanten professioneel en luistert actief naar hun plannen en wensenJe adviseert rond audio, video, domotica en designoplossingenJe volgt offertes en projecten actief op, samen met techniekers en installateursJe bouwt duurzame klantrelaties op en bent mee verantwoordelijk voor de uitstraling van de showroom
OfficeAudiovisueelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Verantwoordelijke
HERENT
Voor een zaak gespecialiseerd in sportkleding en-artikelen zijn we op zoek naar een verantwoordelijke voor textiel en vrijetijdsschoenen
Je leert de producten, klantbehoeften en winkelprocessen door en door kennen, je zal een team van 4 tot 5 collega's aan te sturen
Je motiveert en ondersteunt je team en zorgt voor een vlotte samenwerking en duidelijke organisatie.Je bent zichtbaar op de werkvloer en zorgt mee voor professioneel en oplossingsgericht contact met klanten.Je zorgt voor een verzorgde afdeling met aantrekkelijke productpresentaties en een sportieve sfeer.Je bewaakt de voorraad, maakt de planning en denkt mee over verbeteringen.Je werkt nauw samen met de winkelverantwoordelijke en collega-afdelingshoofden om de winkel als geheel sterker te maken.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales assistant Frans
Wielsbeke, België
Gezocht: Customer Service Medewerker!
Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:
Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
gepassioneerde sales adviser
Zwevegem
Krijg je energie door het adviseren van klanten bij de zoektocht naar een nieuwe auto en heb je een passie voor wagens?
Hoe ziet jouw dag als Sales Advisor eruit?
Allereerst adviseer, informeer en begeleid je klanten in de showroom bij hun zoektocht naar een ideale auto. Je geeft gedetailleerde uitleg over de verschillende modellen wagens die beschikbaar zijn.Maar jouw taken stoppen niet zodra een auto is verkocht. Integendeel! Je zorgt voor een kwalitatieve opvolging van het verkoopproces om een langdurige relatie met de klant op te bouwen en hoge klanttevredenheid te garanderen.Als proactieve Sales Advisor speur je daarnaast voortdurend naar commerciële opportuniteiten door potentiële klanten te prospecteren.Dan is het tijd voor administratie! Je bent o.a. verantwoordelijk voor het in orde brengen van verzekeringspapieren, betalingspapieren…Je rapporteert tot slot dagelijks aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales medewerker
ZEDELGEM
Voor onze klant te Zedelgem, groothandel voor tuinaanleggers B2B, zijn we op zoek naar een inside sales medewerker.
Je begrijpt de behoeften van de klant als geen ander en weet deze om te zetten in waardevolle verkoopkansen. Met jouw commerciële flair zorg je ervoor dat elke klant zich welkom en goed geholpen voelt.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Klanten professioneel te woord staan en zorgen voor een vriendelijke en efficiënte afhandeling van hun vragen.Nauwkeurig klantinformatie en contacten vastleggen in onze systemen en zorgen voor een correcte administratie, inclusief het verwerken van orders, offertes en verkoopfacturen.Het debiteurenbeheer zal ook tot jouw takenpakket behoren.Planmatig werken en de voortgang van lopende zaken bewaken, zodat je tijdig kunt inspelen op veranderingen en optimalisaties.Je zet mee de acties en campagnes op.Het up-to-date houden van alle gegevens, de prijslijsten en het marketingmateriaal.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales medewerker
Zedelgem, België
Jij daar! Je hebt het gevonden, jouw nieuwe job!
Blijf maar even hangen bij deze vacature als jij een combinatie zoekt tussen uitdaging, plezier en teamwork op de werkvloer.
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar een mediafanaat die ook nog eens een commerciële ingesteldheid heeft.
Wat zo ziet jouw dag er binnenkort uit:
* telefonisch en digitaal benaderen van (potentiële) klanten en leads
* signaleren van commerciële opportuniteiten en mogelijkheden voor upselling
* inplannen van afspraken voor het sales team
* onderhouden van contacten met nieuwe en bestaande klanten.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Internal Sales Medewerker
WAREGEM
Samen met het sales team ben jij verantwoordelijk voor de verkoop van onderdelen en de verdere uitbouw van de klantenportefeuille in Nederland, Vlaanderen en het Verenigd Koninkrijk.
Je werkzaamheden omvatten de volgende taken:
Dagelijks contact met klanten (B2B) voor prospectie, opvolgen van offertes, bevestigen van bestellingen en het bekendmaken van maandelijkse promoties.Verstrekken van deskundig advies aan klanten over onze producten en diensten.Beantwoorden van binnenkomende telefoons en e-mails.Verantwoordelijkheid voor de administratieve verwerking van commerciële contacten, zoals het opmaken van offertes, het ingeven van bestellingen en het opvragen van informatie bij de aankoopafdeling.Nauw samenwerken met jouw collega op de buitendienst en rapporteren van je bevindingen aan de sales manager.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor - Aalter
Aalter
Voor een gerenommeerd bedrijf in de automotivesector zijn wij op zoek naar een enthousiaste Sales Advisor - Used Cars.
Als Sales Advisor - Used Cars ben je verantwoordelijk voor:
Vertegenwoordigen van het My Way & Audi Approved+ segment;Verwelkomen en begeleiden van klanten bij het kiezen van de wagen, rekening houdende met wensen en budget;Onderhandelen met en verkopen van tweedehandswagens aan handelaars;Opbouwen en onderhouden van klantenrelaties met oog op vertrouwen en loyaliteit;Onderhandelen over prijzen, financieringsmogelijkheden en diensten zoals garanties;Van A-Z een correcte administratieve en praktische opvolging van het volledige verkoopproces;Online en offline in de spotlight plaatsen van verkochte wagens;Presentatie van de showroom en up-to-date houden van de voorraad.
InterimAutoVoltijdsVast contract
Sales Advisor automotive PREMIUM (Trucks)
Brugge
Vivaldis Office zoekt...... Sales Advisor
Waar moet je zijn?
Brugge
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opGepast advies + verkoop en begeleiding Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratieve afhandeling verkoop , organisatie testrit + aanspreekpunt na aankoop Prospectie, uitbouw verdere klantenrelaties, aantrekken nieuw netwerkCustomer relations
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Nazareth, België
Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket
Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Assistant - Part Time
NAZARETH
We hebben een vacature voor Sales & Office Assistant. Zoals de naam laat uitschijnen, betreft het een zeer gevarieerde job, met zowel commerciële als administratieve taken. (Part Time 19 uur)
Jouw rol:
Klanten adviseren in de showroomOffertes opmaken in Excel en verkopen afsluiten Orders verwerken en omzetten naar productiebonnen via ons softwareprogrammaDiverse administratieve taken en klanten onthaalInkomende telefoons beantwoorden
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel medewerker
Kruishoutem, Kruisem, België
Voor onze klant te Kruisem, actief in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een technisch commercieel bediende:
Je bent het aanspreekpunt van de klantenJe behandelt de bestellingen van klanten commercieel en administratiefJe biedt ondersteuning op vlak van vragen rond prijzen, offertes en technische eigenschappen Je houdt hierbij service, kost en leveringstermijn in de gatenJe verschaft de klanten technische informatie over de producten van de onderneming en vraagt prijzen op aan leveranciersJe doet actieve prospectie
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimGlasVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Commercieel bediende
Middelkerke
Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Een greep uit jouw takenpakket:
Agendabeheer van de salesmanagerOpmaken en controleren van offertesBehandelen van telefonieOpvolgen van opleveringen en wagenparken
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch commercieel medewerker
GENT
Voor een bedrijf in de bouwsector zijn we op zoek naar een (junior) commercieel technisch bediende voor HVAC-oplossingen.
Ben jij een HVAC-expert die ervaring heeft met calculaties en offertes?
Solliciteer dan snel!
Wat is het takenpakket?
Technisch maatwerk: Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukken. Je zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klanten.Advies op maat: Jij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorziet. Jouw diepgaande kennis maakt het verschil.Focus op calculaties: Je stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties. Van het selecteren van de juiste pomp tot het ontwerpen van volledige HVAC-installaties—jij hebt het overzicht. Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijd.Productkennis up-to-date houden: Dankzij jouw jarenlange ervaring blijf je moeiteloos op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in HVAC-producten en -technologieën. Je deelt deze kennis actief met het team en helpt ons de concurrentie voor te blijven.Projectvoorbereiding: Je bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projecten. Je zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet.Klantvragen en service: Dankzij jouw ervaring los je technische vragen en klachten van klanten snel en doeltreffend op. Je biedt oplossingen die zowel praktisch als technisch onderbouwd zijn.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een automotive bedrijf in Gent zijn wij op zoek naar een sales advisor:
Je dag begint in de showroom. Staan de wagens er netjes en aantrekkelijk bij? Zijn ze proper en goed gepresenteerd? Kloppen de informatiekaarten nog naast de wagens? Is het promotiemateriaal aanwezig, brochures, ... Check!Jouw eerste klant komt binnen... Je zorgt voor een warm welkom en luistert naar de specifieke wensen. Hierbij is het belangrijk om een grondige behoefteanalyse te maken. Met jouw commerciële feeling en mensenkennis detecteer je wat jouw klant nodig heeft.Na een rondleiding in de showroom en een uitgebreide demonstratie van de wagen, begeleid je de klant naar jouw bureau waar het echte werk kan beginnen. Terwijl jouw klant geniet van een heerlijke tas koffie, maak je een customized offerte op.Hierbij hou je rekening met lopende condities, acties, ... Financieringsplannen uitwerken, leasingsformules, extra diensten aanbieden zoals verzekerings- en onderhoudscontracten, ... behoren ook tot jouw takenpakket. Jouw klant wenst graag een testrit te maken? Hiervoor kan gezorgd worden!Jouw klant wenst eventueel ook zijn huidige wagen te laten overnemen? Jij informeert naar een goede prijs. Door jouw fantastische service, correcte opvolging en commerciële flair slaag je erin om de verkoop af te sluiten.Naast de verkoop van wagens blijf je jezelf ook verdiepen in de veranderende sector. Onze invoerder voorziet tal van opleidingen om jezelf te blijven verder ontwikkelen en 100% mee te zijn met het aanbod, maar ook intern wordt opleiding voorzien. Je zit ook vaak samen met jouw collega's en verantwoordelijke waarin verkoopdoelstellingen en eventuele nieuwe acties worden besproken.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.