Jobs

Jobs

390 Jobs gevonden

Administratief Bediende Bouw

PAAL

Voor onze regionale klant te West-Vlaanderen zijn wij op zoek naar een werfinspecteur. Wie ben je en wat doe je? Je staat in voor de technische dienstverlening aan klanten en de administratieve en organisatorische opvolging van technische dossiers en voert je taken voornamelijk uit in Oost-Vlaanderen / West-Vlaanderen / Henegouwen.Opvolging werven zodat de werkzaamheden normaal kunnen verlopen.Ervoor zorgen dat de kostprijs van alle uit te voeren werken binnen het vooropgesteld budget passen, indien onmogelijk de facturatiedienst opdracht geven om meerprijs te factureren.Advies verlenen, plannen bekijken, tekeningen op schaal maken en werfbezoeken uitvoeren iov de commerciële dienst.Aanspreekpunt klanten bij eventuele problemen bij de uit te voeren werken.Controle opstelling mobiele kraan op werf conform veiligheid.Controle veilig werken en dragen van PBM’s van monteurs/techniekers.Technische ondersteuning dispatching/engineering betreffende het opstellen van de bouwkraan.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende immo - tijdelijke functie

Westende, Middelkerke, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met interesse in immobiliën? Lees dan zeker verder! Voor een tijdelijke vervanging van 6 weken, zijn we op zoek naar een administratief bediende immo - regio Middelkerke tot halverwege september.   Jouw taken zijn:Je staat in voor het inboeken van facturen.Je staat in voor het telefoon- en e-mailverkeer van de klanten.Je doet het onthaal en inkomende telefoons.Je plant de afspraken in voor de vastgoedmakelaars.Je doet de administratieve taken.Je rapporteert alles aan de zaakvoerder.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Technisch administratief bediende - transportplanner

Brugge, België

Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker   Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

OOSTENDE

Voor onze klant in Oostende, actief in de textielsector, zijn we op zoek naar een backoffice medewerker:   Jouw taken: Verwerken en opvolgen van binnenkomende orders.Afstemmen van levertijden met productie en logistiek.Contact onderhouden met klanten over orderstatus en levertijden. Bijsturen waar nodig. Opstellen productiehoeveelheid en voorraadbeheer.Opvolgen van klachten en de nodige acties ondernemen.Je maakt de planning op voor de werknemers van de weverij en stuurt hen aan waar nodig.Signaleren van knelpunten in de planning en hier proactief op inspelen.Ondersteunen van het inkoop- sales- en productieteam met administratieve taken.
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Gistel, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.   Wat ga je doen? Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets, prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort tot de taak. Nog enkele belangrijke taken: Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering. 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende bouw- klantadvies

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur   Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw  Takenpakket -> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

OUDENBURG

Voor onze klant te Roksem zijn wij op zoek naar een Technical After Sales Advisor. Dit zijn jouw taken. Onderdelen bestellenMagazijn op orde houdenOnderdelen klaarleggen voor techniekersPlanning van techniekersAansturen van techniekersKlanten te woord staan Dit takenpakket zal verruimd worden naargelang inzet. Doel van deze functie? Rechterhand worden van zaakvoerder.    
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Torhout

Voor onze klant te Torhout zijn wij op zoek naar een medewerker klantendienst. Hoe maak jij het verschil? Als lid van het helpdeskteam ondersteun je onze klanten (veehouders, vervoerders en dierenartsen) voornamelijk via telefoon en mail.Je analyseert vragen en problemen en lost deze op.Je start dossiers op volgens de procedures die gelden binnen ons kwaliteitssysteem.Je volgt de gemaakte afspraken met klanten verder op en werkt dossiers zelfstandig af.Klachten of problemen zie je als kansen om onze dienstverlening te verbeteren.Je ondersteunt je collega’s.  
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

administratief bediende projectadministratie

Zedelgem

Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou! Wat brengt je dag?: Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig administratief bediende

HASSELT

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende. Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk

Administratief logistiek bediende

Meetkerke, Zuienkerke, België

Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit? Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Brugge, België

Voor onze klant, een bouwbedrijf, zijn wij op zoek naar een allround administratief bediende. Je wordt tewerkgesteld op hun site te Zeebrugge   Jouw taken zijn: Je staat in voor het onthaal en helpt de klanten verder waar nodig.Je zorgt voor een vlotte organisatie ivm boeking, organisatie en aankleding van vergaderzalen.Je doet de inkomende post.Je bent verantwoordelijk voor de bestelling van kantoormateriaal en opvolging van de stock hiervanJe biedt administratieve ondersteuning voor verschillende diensten: preventie, materiaal, back up loonadministratie, ....Je volgt de aanbestedingen op. Je springt bij in de facturatie. 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Brugge

Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (19u). Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je maakt deel uit van het hecht team van collega’s in het service center.Je werkt nauw samen met de Branch Manager, de Assistant Branch Manager en de bandenmonteurs.Je rapporteert aan de Branch Manager.Elke klant, samen met je collega’s weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

OOSTKAMP

Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende in Oostkamp. Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Roeselare

Jouw werkdag:   Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Ieper

Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard   Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.    
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

IEPER

Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar Allround Administratief bediende;   Ondersteunen van de collega’s op de commerciële binnendienst; Administratieve opvolging voor onze vertegenwoordigersAdministratieve takenOndersteuning bieden aan de logistieke dienst in drukke periodes of bij afwezigheden;Meewerken aan contractbeheer: stockbeheer, opvolgen van wagenparkcontroles, opmaken van contracten;Actief helpen bij de implementatie van digitale tools en processen.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

IEPER

Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaal bediende.   Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en warme manier.Je staat in voor het telefonisch en digitaal onthaal (telefooncentrale, e-mailverkeer).Je verzorgt administratieve ondersteuning: agendabeheer, klassement, postverwerking,...Je beheert de vergaderruimtes en helpt bij het organiseren van afspraken en interne events.Je bent het eerste aanspreekpunt en geeft correcte informatie door aan collega’s en bezoekers.     
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende AGRO

ZONNEBEKE

Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken! Wat ga je doen? Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!