Jobs

Jobs

540 Jobs gevonden

Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak

Beernem

Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!    Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.   Je takenpakket bestaat uit: Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren.  Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief/Commercieel bediende | Gent

SINT-AMANDSBERG (GENT)

Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker. Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!   Een greep uit je takenpakket: Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Nazareth, België

Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket  Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor (deeltijds)

Lier

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ... (deeltijds VB. 31u- 4/5de)     Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen + advies en begeleiding aan elektriciens, installateurs, ...Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElektroDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor automotive PREMIUM (Trucks)

Brugge

Vivaldis Office zoekt...... Sales Advisor Waar moet je zijn?  Brugge Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opGepast advies + verkoop en begeleiding Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratieve afhandeling verkoop , organisatie testrit + aanspreekpunt na aankoop Prospectie, uitbouw verdere klantenrelaties, aantrekken nieuw netwerkCustomer relations
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Waardamme, Oostkamp, België

Interesse in consumentenelektronica? Ambitieus? Gepassioneerd door beeld, geluid en IT? Dan ben jij de nieuwe collega voor onze klant die we zoeken! Als commercieel medewerker voor de dienst naverkoop sta je in voor volgende zaken: Je helpt de klant in de technische dienst, analyseert het probleem en op basis van jouw diagnose wijs je de herstelling toe aan de juiste hersteldienst.Je helpt de klant telefonisch om het probleem op te lossen of plant een afspraak in voor herstelling indien nodig.Je volgt de herstelling mee op en neemt contact op met de klant en/of fabrikantJe legt de technische werking van het product uit aan de klant en kan hem begeleiden in het gebruikDe werking van het toestel kan je controleren door testen uit te voeren en je kunt zo het eventuele defect lokaliseren.Je zorgt voor een vlotte afhandelingJe getuigt van enig commercieel inzicht en klantvriendelijkheid
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

MIDDELKERKE

Voor onze klant in Middelkerke, actief in het installeren en herstellen van grootkeuken- en horeca-apparatuur bij bedrijven, ziekenhuizen, horecazaken,… Zijn we op zoek naar een technisch verkoper.   Je begeleidt de klant doorheen het proces met technische kennis en commercieel advies. Deze informatie geef je door aan onze calculator/tekenaars. Aan de hand van de nodige wensen gaan zij over tot een order.   Het verder uitbouwen van een commercieel netwerk en versterken van de relaties met professionele contacten, is eveneens een belangrijk onderdeel van het takenpakket. Spreekt jou dat aan?   Een “hunter” mentaliteit met betrekking tot het behandelen van leads / aanvragen.Je luistert naar de noden, geeft advies en aan de hand hiervan maak je een offerte op.Voldoende technische affiniteit om orders zelf uit te werken.Administratieve en organisatorische capaciteiten om de verkoop en resultaten op te volgen.Voor onze klanten ben je een aanspreekpunt, je hecht dan ook veel belang aan de positieve spirit.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende immo - tijdelijke functie

Westende, Middelkerke, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met interesse in immobiliën? Lees dan zeker verder! Voor een tijdelijke vervanging van 6 weken, zijn we op zoek naar een administratief bediende immo - regio Middelkerke tot halverwege september.   Jouw taken zijn:Je staat in voor het inboeken van facturen.Je staat in voor het telefoon- en e-mailverkeer van de klanten.Je doet het onthaal en inkomende telefoons.Je plant de afspraken in voor de vastgoedmakelaars.Je doet de administratieve taken.Je rapporteert alles aan de zaakvoerder.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende bouw

Westende, Middelkerke, België

Voor onze klant, een technisch bedrijf regio Westende, zijn we op zoek naar een administratief bediende. Als administratief bediende heb je een fundamentele rol in het ondersteunen van de operationele activiteiten.   Een greep uit je (toekomstig) takenpakket:   Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie per e-mail en per postOndersteuning van het management bij diverse administratieve takenOndersteuning algemene telefonieOpvolgen van de social media pagina's.Essentiële schakel binnen ons wegenbouwbedrijf van de verschillende afdelingen  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

OOSTENDE

Voor onze klant in Oostende, actief in de textielsector, zijn we op zoek naar een backoffice medewerker:   Jouw taken: Verwerken en opvolgen van binnenkomende orders.Afstemmen van levertijden met productie en logistiek.Contact onderhouden met klanten over orderstatus en levertijden. Bijsturen waar nodig. Opstellen productiehoeveelheid en voorraadbeheer.Opvolgen van klachten en de nodige acties ondernemen.Je maakt de planning op voor de werknemers van de weverij en stuurt hen aan waar nodig.Signaleren van knelpunten in de planning en hier proactief op inspelen.Ondersteunen van het inkoop- sales- en productieteam met administratieve taken.
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - transportplanner

Brugge, België

Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker   Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Bediende - Ook voor schoolverlaters

Tielt, België

Heb jij een passie voor techniek én een commerciële drive? Dan ben jij misschien wel de persoon die wij zoeken! Wij zijn op zoek naar de perfecte commercieel bediende!     Je bent het aanspreekpunt voor een eigen klantenportefeuille, waarbij je noden en verwachtingen analyseert en vertaalt naar concrete oplossingen.Je begeleidt klanten door de verschillende fasen van hun project, biedt technisch advies en zorgt voor een correcte en tijdige opvolging van offertes.Samen met collega’s, zoals de Sales Manager, ga je proactief op zoek naar nieuwe klanten en onderzoek je marktpotentieel.Je combineert een passie voor kunststof technieken met commercieel inzicht en weet klanten te overtuigen van de producten en diensten.   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

RUISELEDE

Voor onze klant te Ruiselede zijn we op zoek naar een Commercieel bediende:   Dagdagelijks sta je in contact met zowel klanten als leveranciersJe zorgt samen met je collega’s voor een correcte en vlotte afhandeling van de ordersOp basis van de vertrouwensrelatie die je opbouwt met de klant en je kennis van ons productgamma weet je steeds een gepast advies te gevenJe zorgt voor een administratieve ondersteuning van klanten- en leveranciersorders via mail & telefoonJe geeft advies waar nodigJe volgt de beschikbare voorraden in functie van promoties en seizoensgebonden productenJe volgt en handelt klachten afJe staat in voor het ontvangen van afhalingen aan de receptie   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Gistel, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.   Wat ga je doen? Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets, prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort tot de taak. Nog enkele belangrijke taken: Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering. 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor - Aalter

Aalter

Voor een gerenommeerd bedrijf in de automotivesector zijn wij op zoek naar een enthousiaste Sales Advisor - Used Cars.   Als Sales Advisor - Used Cars ben je verantwoordelijk voor:   Vertegenwoordigen van het My Way & Audi Approved+ segment;Verwelkomen en begeleiden van klanten bij het kiezen van de wagen, rekening houdende met wensen en budget;Onderhandelen met en verkopen van tweedehandswagens aan handelaars;Opbouwen en onderhouden van klantenrelaties met oog op vertrouwen en loyaliteit;Onderhandelen over prijzen, financieringsmogelijkheden en diensten zoals garanties;Van A-Z een correcte administratieve en praktische opvolging van het volledige verkoopproces;Online en offline in de spotlight plaatsen van verkochte wagens;Presentatie van de showroom en up-to-date houden van de voorraad.
InterimAutoVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

OUDENBURG

Voor onze klant te Roksem zijn wij op zoek naar een Technical After Sales Advisor. Dit zijn jouw taken. Onderdelen bestellenMagazijn op orde houdenOnderdelen klaarleggen voor techniekersPlanning van techniekersAansturen van techniekersKlanten te woord staan Dit takenpakket zal verruimd worden naargelang inzet. Doel van deze functie? Rechterhand worden van zaakvoerder.    
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales engineer- administratieve inside sales talent (technisch!)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt..............Sales engineer- administratieve inside sales talent (technisch!)    Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Techniek, Technische installatie, mechanische onderdelen Wat moet je doen? Opvolgen klantendossiers, aanvragen/orders + verwerking en de klant begeleiden doorheen het proces tot levering en facturatieJe bent Ambassadeur en Contactpersoon (samen met je collega's van de sales afdeling)Opvolging proces tot levering: Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten (opmaak en opvolging offerte op maat)Je bent de spil tussen het werkhuis, klant, leveranciers en buitendienst Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen weet je de juiste oplossing te vinden. (begeleiding, opvolging, orderbeheer, offerte opmaak) Analyseren van de markt en genereren van nieuwe contacten (zowel met klanten als leveranciers) Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoopsdossier opmaken/ beheer A-Z - afsluiten, opmaak klantendossier, offerte op maat, prijsaanvragen, prijsvergelijking, voorbereiding facturatie + controle, opmaak en opvragen technische fiches, administratieve ondersteuning buitendienst/sales accountmanagers, klanttevredenheid/klachtenbehandeling-Problem solving bij eventuele leverproblemen   
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales assistant Frans

Wielsbeke, België

Gezocht: Customer Service Medewerker!   Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:   Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.  
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ... Takenpakket   De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!