Jobs

Jobs

305 Jobs gevonden

Administratief/Commercieel bediende | Gent

SINT-AMANDSBERG (GENT)

Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker. Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!   Een greep uit je takenpakket: Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak

Beernem

Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!    Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.   Je takenpakket bestaat uit: Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren.  Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Callagent / Klantenadviseur

BRECHT

Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent/Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.   Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.   💪 Jouw takenpakket? Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten ☎️Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragenJe plant afspraken in en stelt werkorders opJe verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodigJe werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools 💻Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding)Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie)

Baarle-Hertog

Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie) Waar moet je zijn?   Specialisatie: Technologie, mobility, elektrische installatie     Takenpakket  = Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief opstellen/afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Commercieel bediende

Middelkerke

Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een administratief commercieel bediende. Een greep uit jouw takenpakket: Agendabeheer van de salesmanagerOpmaken en controleren van offertesBehandelen van telefonieOpvolgen van opleveringen en wagenparken
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

WAVRE

Als Commercieel Medewerker Binnendienst ondersteun je de vertegenwoordigers en werk je daarvoor nauw samen met de technische en administratieve afdelingen. Wat dat concreet inhoudt? Ontdek het hier: Administratieve documenten voorbereiden en bijwerken die nodig zijn voor offertes in te dienen: technische fiches, beschrijvingen...Commerciële dossiers voorbereiden Prijsoffertes opstellenLastenboeken lezen en analyserenSpeciale vereisten identificeren die besproken moeten worden internOffertes doorsturen naar klanten Bestellingen beheren Orderbevestigingen opstellen naar klantenBestellingen doorgeven aan inkoopOrders administratief opvolgen De database up-to-date houden in ERP Klantgegevens, artikelen en tarievenProductfiches en administratieve documenten voor aanbestedingsdossiers
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

TIENEN

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende / administratief bediende voor onze klant in Tienen. Onze klant is een horeca groothandel. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als commercieel bediende / administratief bediende bestaat uit: Je verwerkt inkomende bestellingen via mail, telefoon of de webshop;Je informeert klanten fysiek of telefonisch over onze diensten, nieuwe promoties en producten;Je biedt ondersteuning en bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en orderpickers;Je verwerkt retourzendingen en behandelt klachten;Je volgt voorraden op;Je biedt administratieve ondersteuning (dossieropvolging, data-input, opmaken offertes, enz.).
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

WOMMERSOM

Vivaldis Office is op zoek naar een schadebeheerder voor onze klant in Linter. Onze klant is een verzekeringskantoor. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als schadebeheerder / dossierbeheerder bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor jouw portefeuille aan bestaande klanten;Je beheert daarbij alle schadedossiers van A tot Z;Je volgt de schadedossiers op tot en met de uitbetaling, rechtszaak, etc.;Je kijkt op maat van de klant welke aanpak het beste uitkomt;Indien de klant het wenst, ga je ter plaatse.
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger buitenschrijnwerk

OVERIJSE

Wil je klanten begeleiden bij renovatie of nieuwbouw? Commercieel talent? En tweetalig NL-FR?   Voor een specialist in het adviseren, produceren en plaatsen van buitenschrijnwerk zijn we op zoek naar een vertegenwoordiger in Overijse die tot de hoofdstad en Wallonië wil rijden. Klanten opvangen, adviseren en begeleiden.Dagelijks prospecten en klanten bezoeken op locatie.Advies geven over nieuwe buitenschrijnwerk en de commerciële maatopname.De calculatiedienst zorgt voor een prijsofferte op maat die jij in de showroom voorstelt aan de klant.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zoutleeuw, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.Voor een boekhoudkantoor met een filiaal in Zoutleeuw, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Als boekhouder heb je volgend takenpakket:  Inboeken van aan- en verkoopfacturen Inboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes indienen Maand- en jaarafsluitingen voorbereidenVennootschapsbelasting indienen Opmaak fiscale aangifte personenbelasting (éénmanszaken)
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ook HR taken

Sint-Truiden, België

Interesse in deze vacature of toch nog extra vragen? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor een klant gelegen te Sint-Truiden en gespecialiseerd in ramen en deuren, zijn we op zoek naar een boekhouder met HR takenAls boekhouder heb je volgend takenpakket:  Behandelen en opvolgen van de volledige voorbereiding van de boekhoudingInboeken van aankoop- en verkoopfacturenDebiteurenbeheerBtw-aangiftes en voorbereiding jaarafsluiting Assisteren bij het opstellen van het jaarlijkse budget en de maandelijkse forecastVerantwoordelijk voor 5 boekhouddossiers VerzekeringsbeheerLoonverwerking HR-beleid op korte en lange termijn voeren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant, een hout- en bouwmarkt gelegen te Sint-Truiden, zijn we op zoek naar een technisch commercieel bediende. Heb jij een goede technische kennis? Ben jij zeer commercieel ingesteld? Solliciteer dan vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!   Je takenpakket als technisch commercieel bediende bestaat uit: Offertes opmaken en opvolgen;Je bent creatief en in staat de behoeften van uw potentiële klant te analyseren;Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant;Je behaalt commercieel succes dankzij uw beschikbaarheid, uw vaardigheden om onze technische troeven eenvoudig uit te leggen, uw betrouwbaarheid en uw capaciteit om een reële vertrouwensrelatie op te bouwen.
Technics EmployeesHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in koeltechnieken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten zowel via telefoon als e-mail;Je maakt nieuwe klanten aan en verwerkt bestellingen, met een focus op Frankrijk;Je behandelt serviceaanvragen en volgt deze op;Je werkt samen met verschillende afdelingen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

SINT-TRUIDEN

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van grondverzetmachines en hoogwerkers. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst: Je ontvangt klanten in de toonzaal en biedt hen professioneel advies;Je verstrekt informatie over de producten en diensten (geen directe verkoop);Je maakt offertes en facturen op;Je bouwt sterke klantenrelaties op en volgt dossiers op;Je ondersteunt de commerciële binnendienst met administratieve en commerciële taken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Heverlee, Leuven, België

Ben jij nauwkeurig?Ben je stressbestendig? En heb je een goede kennis van fiscaliteit?Lees dan zeker de vacature hieronder! Voor een boekhoudkantoor gelegen in de regio Leuven zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Volgende taken zullen onder jouw verantwoordelijkheid vallen:Je stelt zelfstandig balansen, rapporteringen en jaarrekeningen op.Klantendossiers beheer je van A tot Z.Als dossierbeheerder stel je ook fiscale aangiften op.Je stelt budgetten en rapporteringen op.Tot slot beantwoord je vragen van klanten i.v.m. hun dossier.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ervaring

Leuven, België

Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!