Jobs

Jobs

159 Jobs gevonden

Commercieel bediende verzekeringen

As

Voor onze klant in As, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.Zoeken we naar een commercieel bediende verzekeringen die weet van aanpakken! Jouw taken:Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract

Sales adviseur doe-het-zelf zaak

Anderlecht

Een goede verkoopsadviseur draagt bij aan de klanttevredenheid en de ontwikkeling van de verkoop door te zorgen voor de voorraad, netheid, reinheid en aantrekkelijkheid van de afdeling en adviseert klanten om een kwalitatieve en prettige service te bieden en de verkoop te stimuleren.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Customer service & Sales Support

BRUSSEL

Customer Service & Sales Support  📍 Anderlecht – Veiligheidssector – Interim met optie vast contract Onze klant is op zoek naar gemotiveerde medewerkers om het dynamische team te versterken in het kader van hun groei. Jouw taken Klantenondersteuning B2B (banksector)Beantwoorden van technische vragen en administratieve opvolging50 % prospectie op warme leads (geen cold calling)Klantentevredenheid en opvolging van bestaande klanten  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Zaventem

  Functieomschrijving: Het onthaal en begroeten van klanten.Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons uitgebreid assortiment.Het opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van zijn order.Het beantwoorden van vragen van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Zaventem

  Voor een bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Sales advisor.   Functieomschrijving Je adviseert, informeert en begeleidt klanten in onze showroom bij hun zoektocht naar een nieuwe of tweedehands wagen.Je geeft gedetailleerde uitleg over onze verschillende modellen en opties.Je zorgt voor een grondige opvolging van het volledige verkoopproces om een langdurige klantrelatie te garanderen.Je bent proactief in het ontdekken van nieuwe commerciële opportuniteiten door middel van prospectie.Je regelt alle administratie rondom de verkoop, zoals verzekerings- en betalingsdocumenten.Je rapporteert dagelijks aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur.Je bent beschikbaar voor zaterdagwerk.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

ZAVENTEM

Functieomschrijving   Klant- en collega communicatie: Proactief ondersteunen van klanten via telefoon en e-mail. Goede communicatie met collega's van diverse afdelingen (administratie, logistiek, verkoop, financiën en marketing) is essentieel.Administratieve taken: Nauwkeurig opmaken van offertes en bestellingen verwerken in het D365 systeem. Beheren van klantgegevens.Ondersteuning: Bieden van administratieve en technische ondersteuning aan het Salesteam. Technische vragen van klanten kunnen vertalen naar de juiste producten.Logistiek en nazorg: Contact onderhouden met productie-eenheden in Europa over levertermijnen en technische ondersteuning. Klachten registeren, opvolgen en passende oplossingen bieden.Flexibiliteit: Naast deze basistaken kunnen er nieuwe uitdagingen of projecten aan je takenpakket worden toegevoegd.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

ZAVENTEM

Functieomschrijving:Besteldienst B2B, B2C en ondersteuning leden (hoofdtaak) Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leden via telefoon en helpt hen met al hun vragen en problemen.Je beheert de algemene mailbox en zorgt ervoor dat inkomende bestellingen en vragen snel worden verwerkt.Je verwerkt en volgt nationale en internationale bestellingen op in ons IT-systeem (IDOS) en communiceert hierover via ons interne berichtensysteem.Je verwerkt handmatige bestellingen en zorgt voor duidelijke communicatie met de klant.Je volgt de online chat op onze website en beantwoordt vragen snel en efficiënt. Overige taken (sporadisch) Interne bestellingen en leveringen: Je verwerkt postpakketten (inpakken, voorraad aanpassen, etiketteren en klaarmaken voor verzending), helpt met het aanmaken van cadeaucheques (Floral Vouchers), en verwerkt interne bestellingen van Fleurop-Interflora en groothandel Prunus. Ook help je twee keer per jaar mee met de inventarisatie.Receptie en administratie: Je ondersteunt lopende projecten administratief, ontvangt bezoekers en bereidt vergaderruimtes voor. Je helpt de boekhoudafdeling met de verwerking van facturen.Weekendpermanentie: Na een interne training over ons IT-systeem werk je mee aan de zaterdagpermanentie (ongeveer 8 keer per jaar).  
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor Ford

Zaventem

Voor een gekende garage te Zaventem, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Sales Advisor! Krijg je energie uit het adviseren van klanten bij de zoektocht naar een nieuwe of tweedehands auto? Heb je een passie voor wagens? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! Functieomschrijving: Als Sales Advisor bij Ford ben jij de schakel tussen klant en auto. Je dag ziet er als volgt uit: Adviseren, informeren en begeleiden van klanten in de showroom bij hun zoektocht naar de ideale auto.Geven van gedetailleerde uitleg over de verschillende modellen en opties.Zorgen voor een kwalitatieve opvolging van het verkoopproces om een langdurige klantrelatie op te bouwen.Actief zoeken naar commerciële kansen door potentiële klanten te prospecteren.Beheren van administratieve taken, zoals het in orde maken van verzekerings- en betalingspapieren.Dagelijks rapporteren aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur.
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Zaventem, België

Jouw takenpakket: Beantwoorden van inkomende telefoons en professioneel reageren op vragen van klanten.Verwerken van bestellingen en leveringen, met oog voor klanttevredenheid.Invoeren van gegevens en zorgen voor een correcte facturatie van transacties.Nieuwe dossiers beheren en klantinformatie up-to-date houden in ons systeem.Klanten helpen bij technische problemen door een diagnose van hun probleem te stellen.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Care Medewerker

VILVOORDE

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service. Jouw activiteiten: Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

VILVOORDE

Voor onze klant gelegen in Vilvoorde zijn we op zoek naar een customer care agent. Als customer care agent ben je bij één van de spilfiguren in het serviceproces van jouw klanten. Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagens.   Jouw activiteiten:   Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail telefoon en online toolBepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces samen met je team manager en de andere agentsZorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering van wagensAlle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up to date houden voor rapportering aan klant en facturatie. Ongoing rapporteren is noodzakelijkWerkopdrachten uitschrijven & doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoeringJe werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingenJe rapporteert aan je team manager en lost samen met deze collega moeilijke vragen of problemen op. Je zoekt actief mee naar oplossingen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialenVoltijdsVast contract

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende   Taken: • Je werkt in een team van 7 collega's op de Customer Serviceafdeling te Ternat • Ingeven en verwerken van bestellingen van onderdelen • Dagdagelijks instaan voor het registreren van de inkomende serviceaanvragen en aanmaken van service interventies • Zorg dragen voor een snelle en transparante communicatie met de klant en verdelers tijdens alle fasen van een interventie. • Fungeren als aanspreekpunt voor (technische) vragen met betrekking tot service interventies en onderdelen voor technici en klanten. • Plannen en optimaliseren van de werklast van Field service techniekers op een kostenefficiënte manier rekening houdend met reis- en interventietijden. • Inplannen van materiaal- en orderinvoer ter ondersteuning van de Field service techniekers • Controleren van de kwaliteit en volledigheid van de servicerapporten en klantentevredenheidsmonitoring.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker Taken: Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verkoopadviseur Doe Het Zelf

Ternat

Voor onze vestiging in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar meerdere Verkoopadviseurs doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout & verkoopadviseur elektriciteit en loodgieterij Taken: Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.   Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.   Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop. Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker binnendienst

OVERIJSE

Voor een bedrijf in Overijse, gespecialiseerd in etiketteren, coderen en verpakken zijn we op zoek naar Commercieel Medewerker Binnendienst.  Jouw taken: Actief opvolgen van offertes, leads en ordersTelefonisch klantencontact: relatiebeheer, verkoop en adviesCross- en upselling van etiketten en printlintenOpstellen en opvolgen van offertesAdministratieve verwerking van orders en leveringenOndersteuning bij klantendata en interne processenSamenwerking met collega’s om commerciële doelen te behalen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor - Ambassador

Mechelen

Voor onze klant, erkend concessiehouder, zoeken wij een gedreven Sales Ambassador/Advisor voor het gebruikte wagenpark.   Jouw taken: Je voert het verkoopsproces van A tot Z uit.Begeleiden van klanten door het volledige verkoopproces.Uitvoeren van behoefteanalyses en samenstellen van het juiste aanbod.Professionele en servicegerichte aflevering van voertuigen.Nauwkeurige administratieve afhandeling van verkoopdossiers.Rapporteren aan de Salesmanager.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!