Jobs

Jobs

137 Jobs gevonden

Commercieel bediende verzekeringen

As

Voor onze klant in As, gekend op het gebied van verzekeringen, beleggingen én woonkredieten.Zoeken we naar een commercieel bediende verzekeringen die weet van aanpakken! Jouw taken:Je komt dagelijks in contact met de cliënten van het agentschapJe geeft advies aan de cliënten binnen of buiten het agentschapJe zal mee het uithangbord van het kantoor wordenJe staat in voor het beheer en de uitbouw van de bestaande verzekeringsportefeuilleJe benut commerciële opportuniteiten bij klantenJe verzorgt de basisdienstverlening & staat ook in voor de permanentie van het kantoorJe geeft correct advies aan klantenJe maakt polissen op en past ze aan waar nodigJe zorgt voor aangifte van schadedossiersJe beheert de agendaJe volgt de cliëntenrelatie persoonlijk op...
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract

Sales adviseur doe-het-zelf zaak

Anderlecht

Een goede verkoopsadviseur draagt bij aan de klanttevredenheid en de ontwikkeling van de verkoop door te zorgen voor de voorraad, netheid, reinheid en aantrekkelijkheid van de afdeling en adviseert klanten om een kwalitatieve en prettige service te bieden en de verkoop te stimuleren.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Technisch Commercieel Bediende

GROOT-BIJGAARDEN

Voor onze organisatie die gespecialiseerd is in HVAC-oplossingen, koeltechniek en elektrotechnische componenten, zijn wij op zoek naar een enthousiaste filiaalmedewerker ter versterking van ons Service Center in Groot-Bijgaarden.   Jouw Verantwoordelijkheden: Gezicht, Adviseur en Coördinator   Als Filiaalmedewerker ben je de spilfiguur tussen het magazijn, de producten en de klant. Je zorgt voor een vlekkeloos proces van A tot Z. Klantontvangst en Advies: Je bent het gezicht van het Service Center. Je heet klanten welkom, stelt hun wensen vast en levert een snelle en kwalitatieve oplossing en service.Technisch Informatie: Je verleent advies en informatie met betrekking tot onze producten en diensten (vanuit je technische kennis).Orderbeheer (A-Z): Je volgt het volledige orderproces nauwkeurig op: van offerte tot levering en correcte facturatie.Magazijn & Logistiek: Je ontvangt leveringen, zet ze correct weg in het magazijn en volgt de voorraad op (inclusief registratie in het systeem).Orde en Netheid: Je bent verantwoordelijk voor een ordelijk en proper magazijn, wat bijdraagt aan een veilige en efficiënte werkomgeving.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Drogenbos

Functie: Sales Advisor – Showroom Locatie : DrogenbosMijn klant is een gerenommeerde Belgische speler, al decennialang gespecialiseerd in het creëren van moderne en op maat gemaakte keukens. Als familiebedrijf, innovatief en sterk groeiend, zet het klantgerichtheid en kwaliteit centraal in al zijn activiteiten. Als Sales Advisor word je de vertrouwenspartner van klanten bij het realiseren van hun ideale keuken. Je verwelkomt, adviseert en begeleidt elke klant met enthousiasme.Je vertaalt hun wensen naar concrete projecten dankzij maatwerkplannen en een inspirerende aanpak.Je staat in voor de volledige commerciële opvolging: afspraken, offertes, opvolging en het afsluiten van verkoopdossiers.Je werkt in een dynamische showroomomgeving waar creativiteit en commerciële energie het verschil maken.Je beleeft de hoogtepunten van de verkoop: de weekends waarin de activiteit op volle toeren draait.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Coordinator Inside Sales & Technical Services

ASSE

Wij zijn gespecialiseerd in allerhande test- en meetoplossingen. Voor onze vestiging te Zellik zijn wij op zoek naar Inside Sales & Technical Services Coordinator.   Functie In deze veelzijdige functie combineer je Inside Sales (50%) met de rol van Technical Services Coordinator (50%). Je bent het commerciële aanspreekpunt voor klanten en coördineert technische services. Je zorgt ervoor dat aanvragen, offertes en serviceopdrachten professioneel en klantgericht verlopen. Samen met brand partners, Account Managers en servicepartners bied je klanten de juiste oplossingen met focus op kwaliteit en service.   Takenpakket   Inside Sales (50%) Opvolgen van aanvragen en offertesKlanten adviseren over producten, prijzen en levertijdenOffertes opstellen en deals afsluitenContact onderhouden met brand partnersRelaties opbouwen met klanten en signaleren van commerciële kansenCRM- en ERP-systemen up-to-date houdenResultaten rapporteren aan het salesteam   Technical Services Coordinator (50%) Coördineren van technische services en serviceordersBeheren van technische serviceaanvragen en klantcommunicatieAdministratieve verwerking van serviceorders en contractenAnalyseren van binnenkomende apparatuur en toewijzen van takenOpstellen en opvolgen van offertes en bestellingenFacturatie van technische servicesKwaliteitscontrole en beheer van technische documentatie  
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende, Wat wordt er van jou verwacht? Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende   Taken: • Je werkt in een team van 7 collega's op de Customer Serviceafdeling te Ternat • Ingeven en verwerken van bestellingen van onderdelen • Dagdagelijks instaan voor het registreren van de inkomende serviceaanvragen en aanmaken van service interventies • Zorg dragen voor een snelle en transparante communicatie met de klant en verdelers tijdens alle fasen van een interventie. • Fungeren als aanspreekpunt voor (technische) vragen met betrekking tot service interventies en onderdelen voor technici en klanten. • Plannen en optimaliseren van de werklast van Field service techniekers op een kostenefficiënte manier rekening houdend met reis- en interventietijden. • Inplannen van materiaal- en orderinvoer ter ondersteuning van de Field service techniekers • Controleren van de kwaliteit en volledigheid van de servicerapporten en klantentevredenheidsmonitoring.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze vestiging in Ternat zijn wij op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker   Taken: Je werkt nauw samen in een team van 7 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.   Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop. Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Noord-Europa

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.   Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Merchtem, België

Voor onze vestiging te Merchtem zijn we op zoek naar een administratieve medewerker. Deze rol combineert klantcontact en backoffice taken om onze salesafdeling te ontlasten. Wij opereren in de wereldwijde markt.   Taken   Het aannemen van telefoontjes van klanten en het beantwoorden van vragen over producten en dienstenHet opnemen en verwerken van bestellingenHet bijhouden en beheren van administratie en documentatie van bestellingen en klantgegevensHet filteren van inkomende telefoons en mails om de sales te ontlasten en hun focus op verkoopactiviteiten te houdenHet bieden van eerstelijns support en hulp bij klantproblemen
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor - Ambassador

Mechelen

Voor onze klant, erkend concessiehouder, zoeken wij een gedreven Sales Ambassador/Advisor voor het gebruikte wagenpark.   Jouw taken: Je voert het verkoopsproces van A tot Z uit.Begeleiden van klanten door het volledige verkoopproces.Uitvoeren van behoefteanalyses en samenstellen van het juiste aanbod.Professionele en servicegerichte aflevering van voertuigen.Nauwkeurige administratieve afhandeling van verkoopdossiers.Rapporteren aan de Salesmanager.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Mechelen

Voor onze klant, een mobiliteitsbedrijf met een nieuwe vestiging voor een premium merk in Mechelen, zijn we op zoek naar een Ervaren Sales Advisor.   Zit klantvriendelijkheid in jouw bloed? Communiceer jij vlot in het Nederlands en Frans en word je blij van opwerken naar een target? Ben je op zoek naar een gevarieerde job?   Dan zoeken wij jou!   Jouw takenpakket als Sales Advisor ziet er zo uit: Elke dag sta jij paraat in onze showroom om klanten te helpenUiteraard werk je nauw samen met je Sales Manager of VestigingsdirecteurJe bent het aanspreekpunt van klanten en zorg je voor een vlotte opvolgingEn ja, er komt ook wat administratie bij kijken
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Interne Sales & Services Coördinator Brandveiligheid

EREMBODEGEM

Vacature: Interne Sales & Services Coördinator Brandveiligheid (NL/FR)   Zoek je een uitdagende binnendienstfunctie waar je écht het verschil maakt in brandveiligheid? Wil je deel uitmaken van een snelgroeiend familiebedrijf dat de referentie is in kwalitatieve beveiligingsoplossingen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken een gedreven professional die ons interne salesteam te regio Aalst komt versterken als Fire Safety Hero.   Jouw Rol: De Spil in Klantencontact en Service   Als Interne Sales & Services Coördinator ben jij de ruggengraat van de commerciële opvolging. Je combineert klantgerichtheid met administratieve precisie om een vlekkeloze service te garanderen. Wat ga je doen? Eerste Contactpersoon: Je beheert je eigen klantenportefeuille en staat hen bij met raad en daad over hun brandveiligheidsnoden.Offertebeheer: Je maakt offertes op, volgt ze nauwkeurig op en zorgt voor een tijdige bezorging bij de klant.Orderverwerking: Je verwerkt binnenkomende bestellingen en coördineert de nodige informatie met de interne afdelingen (planning, contractbeheer) voor een vlotte afhandeling.Projectondersteuning: Je werkt nauw samen met de Account Managers om gezamenlijk aanbestedingsdossiers op te maken en tijdig in te dienen.Teamwork: Je werkt actief samen met de buitendienst, het contractbeheerteam en je directe collega's van de binnendienst om de klant volledig te ontzorgen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Erembodegem, Aalst, België

Voor onze klant te 9320 Erembodegem zijn we op zoek naar een commercieel bediende Taken: Beantwoorden van telefonische vragen en verzoeken van klanten en potentiële klanten.Opnemen van bestellingen en informeren over de afhandeling, levertermijnen, etc.Noteren van bijzondere wensen, problemen en verwachtingen van klanten en rapporteren aan de vertegenwoordiger of verkoopleider.Signaleren van commerciële informatie uit klantengesprekken aan de verkoopleiderVoorbereiden van commerciële presentaties en samenstellen van documentatiemateriaal.Verzamelen van informatie voor offertes en berekenen van verkoopsprijzen.Opstellen en versturen van offertes volgens interne procedures.Verzamelen van verkoopcijfers en statistisch verwerken van gegevens.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Herent, België

Zijn jouw commerciële skills on point? Ben je graag actief in de automotive wereld? En heb je al een eerste ervaring achter de rug?   Dan is deze job iets voor jou, want een familiebedrijf in Herent is op zoek naar een Sales Advisor! Je start een nieuwe functie met verschillende verantwoordelijkheden: Je adviseert, informeert en begeleidt klanten bij de zoektocht naar hun nieuwe wagen.Daarbij geef je een gedetailleerde uitleg over de verschillende modellen.Je stelt de klant centraal en bouwt een goede klantenrelatie op via jouw opvolging, klanttevredenheid gegarandeerd.Als Sales Advisor ben je het gezicht van deze concessie in de showroom en op evenementen.Via prospectie spoor je commerciële opportuniteiten op.Je zorgt voor een ordelijke en correcte administratie voor de verkopen: verzekeringspapieren, betalingspapieren...Je rapporteert aan de Sales Manager & Vestigingsdirecteur.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner?Kan je goed Nederlands en Frans?Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Dendermonde

Voor onze vestiging regio Dendermonde zoeken wij een commerciële medewerker voor de dienst verpakkingsmaterialen   Wat moet je doen? Je fungeert als de schakel tussen klanten, het buitendienstteam en de interne organisatieJe bezoekt klanten met het oog op behoud van de goede relatie en groei van het verpakkingsaanbod.Je ondersteunt verkoopactiviteiten door vragen van klanten te behandelen, offertes op te stellen, orders te verwerken en de voortgang van projecten te bewakenJe leeft prijsafspraken en lopende contracten naJe leert werken met onze ERP-software
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!